Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Pfffff heb net zo'n Bizarre ervaring meegemaakt.

Ik hem mijn "wespenval" wat getuned waardoor ik minder verlies heb met het roken en de dmt ook minder snel verbrand en dat heb ik gemerkt!

 

Allereerst voelde ik mij goed en heel relaxt daar lag het niet aan.

1ste hijs gebeurde er dacht ik nog niet zoveel

De 2e hijs aan mijn wespenval :) was alles fijn en mooi, kreeg allemaal geometrische vormen te zien (blokken) die aan het ronddraaien waren. Het leek erg op kleurrijke machines zoals mensen die beschrijven wanneer zij in een Breaktrhough zitten. (Overigens heb ik ook telkens het idee dat ik in in bepaalde vormen een uil zie...)

Op dit moment was ik volgens mij al verder dan de voorgaande keren, toen was alles meer in gekleurde lijnen die danste en gekke dingen deden met de lamp of het schilderij aan de muur.

 

De derde hijs zakte ik weg (begreep nog wel dat ik in mijn kamer was), alles werd vaag, m'n zich begon erg te trillen, armen werden heel zwaar. Toen kwamen er 3 "oud Egyptische strijders" aanlopen (tenminste dat is het beste hoe ik het zo kan omschrijven).

Deze heren keken totaal niet vrolijk, zeg maar rustig heel kwaad, En daardoor voelde ik mij natuurlijk totaal niet relaxt meer en dacht, stop ik wil niet verder.

Ik had op dat moment het idee dat dat een soort van poortwachters waren die mij er niet door wilde laten.

Hierdoor werd ik behoorlijk bang en ging ik me erg verzetten. Ik probeerde me te concentreren op de kamer en dat zo goed mogelijk vast te blijven houden en zo keerde ik weer terug in de kamer.

Ik heb het idee dat ik dicht bij een Breaktrhough zat, zover was ik in ieder geval nog niet eerder geweest.

Ik was er op ingesteld om veel mooie dingen te gaan zien, maar werd totaal overrompeld door die verschijning.

 

Nu denk ik dat ik met de DMT maar even een kleine pauze ga inlassen van 2 tot 3 weken... Ben toch nog steeds erg nieuwsgierig wat er verder nog te zien en te ontdekken is met DMT.

Na deze ervaring ga ik er wel nog maar eens over nadenken of ik dit wel alleen moet doen.

Mocht er toevallig iemand in Amsterdam of Utrecht wonen die met het zelfde probleem zit, let me know....

 

Mocht er nog iemand anders zijn, die iets kan vertellen over zijn ervaring dan hoor ik het graag.

 

Bizar dat Egypte weer voorbij komt!

 

Zelf heb ik ook een dergelijke ervaring. Deze kwam echter nadat ik al een breaktrhough had.

Ik bevond mezelf in een tempel die ik onmiddellijk alleen maar als Egyptisch van aard kon kenmerken.

 

Een ruimte met licht gouden zand kleuren uit grote blokken steen gebouwd. In de ruimte stond een grote tafel groot genoeg om op te liggen gemaakt uit een groot blok steen. Aan de andere (lange) kant van de tafel stond een Egyptenaar. Een lang gestalte met de bekende kleding en masker, deze voelde vrouwelijk en enorm krachtig. Ze begeleide als het waren mijn aanwezigheid daar. Haar persoonlijkheid was zeer sterk en ik was duidelijk volledig in haar veld om het zo even te noemen. Helaas plofte er ineens een gedachte van angst op. Geen idee waarom. Tot dat moment voelde het allemaal HOOGST interessant, maar de gedachte dat het te mooi was om waar te zijn bracht twijfel ik wilde weg. Op dat moment keerde de ervaring helaas om, zoals dat gaat dan. Toen voelde ik ineens de grip die ze op me had, ze wilde me niet los laten, maar ik wilde gewoon weer m'n kamer. Dit was niet relaxed, al besefte ik dat ik het zelf moeilijk maakte door mee niet gewoon over te geven aan de dmt. De dmt spiegelt een visueel volledig echte wereld van jouw gevoel en emotionele staat, dat is hoe ik het zie. Hoe dan ook, na me met wat gevoel van paniek losgetrokken te hebben van m'n Egyptische spirituele gids/godin en bij gekomen was van wat voelde als een ervaring die deels een bad trip werd (door eigen toedoen). Was ik daarna wel een bijzondere herinnering en dieper respect voor het leven rijker.

 

Het voelt zo echt, het is echt 110% mystiek.

M'n eerste (en enige) Breaktrhough was echt heel mooi, deze leek net een kopie van het schilderij Dying van Alex Grey, welke ik pas na deze Breaktrhough voor het eerst zag.

Het voelde alsof ik naar huis ging en voelde zelfs alsof ik begon uit te treden, een binnen lichaam begon zich enige centimeters buiten m'n gewone lichaam te duwen.

 

Daarna werd ik iets te careless, zonder de Breaktrhough eerst te verwerken, dat put uit een zet de verkeerde basis voor een mooie volgende ervaring. De Breaktrhough gaf me al zoveel om mee te werken. Nogsteeds natuurlijk.

 

Anyway, Egypte zie ik regelmatig voorbij komen als het over dmt gaat, erg bijzonder. Wat is de link?

Is er iets wat we vergeten zijn, een geschiedenis, voorouders? Geen idee...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik weet van ayuahasca is dat je ook op een gegeven moment een gevoel van angst krijgt,

dit is echter de wedergeboorte waar je jezelf aan over moet geven.

Hierop volgde ook de allesomtrekkende breakthrough dacht ik..

 

Heeft iemand nog een betrouwbare bron voor m. hostilis?

Een maat van mij heeft het vorig jaar besteld via internet, maar dat bleek achteraf troep te zijn.

Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen, want ik zou er graag mee aan de gang gaan na er nu meer dan genoeg over gelezen te hebben :)

 

Achteraf ben ik blij dat ik er een paar jaar geleden nog niet mee begonnen was toen ik dat eigenlijk wou doen, achteraf ben ik er nu veel 'meer' klaar voor :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik ga over een aantal weken naar Peru en ayuahasca schijnt daar wel een veel voorkomende en gebruikte drugs te zijn...

 

Heeft er iemand tips hoe ik dit spul ga vinden daar?

Waar moet ik het vragen? etc etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zogenaamde ayuahuasca ceremonies.

De makkelijk bereikbare zijn de (duurdere) retreats voor westerse toeristen.

 

Maar ik zou er heen gaan en daar een beetje rondvragen, als je er klaar voor bent dan vindt het jou..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zogenaamde ayuahuasca ceremonies.

De makkelijk bereikbare zijn de (duurdere) retreats voor westerse toeristen.

 

Maar ik zou er heen gaan en daar een beetje rondvragen, als je er klaar voor bent dan vindt het jou..

 

Ja oke, ga ik doen... Volgens mij is het best heftig spul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was al zeer lange tijd op deze site aan het wachten totdat ze weer mimosa hostillis verkochten maar ik zie net dat ze geen powdered meer leveren. Mooi kut is dat want dan is de tot nu toe enige manier om eraan te komen een stuk duurder.

 

Ik had 2 maanden geleden op deze site 25gram poeder voor 4,25 gekocht maar ik zie ook net dat dit 2x zo duur geworden is..

 

Voor goedkope grote hoeveelheden mimosa moeten we dus nog steeds wachten. Misschien deze site?

Deze site levert ook nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

avalon helaas uitverkocht (is wel een nl winkel als het goed is),

en die laatste vermeld er niet bij dat ze internationaal versturen, alleen naar de us..

http://www.pink-and-purple.com/loja/ deze is veruit de goedkoopste, maar lijkt alleen naar brazil zelf te verschepen?!?

Lijkt dat het toch weer wachten wordt op een nieuwe batch bij nederlandse resellers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citaatje van de laatste site: "We have been shipping worldwide for over 6 years and your order is guaranteed to be delivered or your

money back."

 

Die pink and purple.com verkoopt wel alleen fijn shredded hè.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk je dat 't veel verschil uitmaakt tussen fijn shredded en poeder?

Ik weet dat normaal shredded niet te doen is, maar op de foto ziet het er wel redelijk fijn uit..

deze site komt me wel het betrouwbaarst over op de een of andere manier..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je de fijnshredded wel merkt in opbrengst. Dat komt omdat de verdelingsgraad (de grootte van het reactieoppervlak) kleiner is dan die van fijne poeder. Hoe groter de verdelingsgraad hoe meer reacties er kunnen plaatsvinden en hoe meer DMT je dus kun extraheren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

Stel jezelf eerst even voor op het forum in het daarvoor bestemde subforum ;)

 

Die site die je geeft vind ik een beetje aan de dure kant, 475 dollar voor een kilo.. De kleur ziet er wel goed uit tho!

 

Ik heb via alibaba een 1:20 extract gevonden uit China, wat is jullie mening hierover? (een kilo met verzendkosten is zo'n 75 dollar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het zo goedkoop is betwijfel of die groothandelsites wel de goede mimosa hostilis hebben. Het poeder is namelijk bruin gelig.

Het lijkt bijna wel te makkelijk zulke websites :P

 

Tot nu toe is 100 euro voor een halve kilo het goedkoopste dat ik gevonden heb.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de verhalen hier hoor is het dan niet beter,betrouwbaarder en goedkoper om gewoon de mimosa schors te kopen en het daarna zelf fijn te maken met bv. een goede koffiemolen?

Zeer interessant topic dit trouwens! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de verhalen hier hoor is het dan niet beter,betrouwbaarder en goedkoper om gewoon de mimosa schors te kopen en het daarna zelf fijn te maken met bv. een goede koffiemolen?

Zeer interessant topic dit trouwens! :yummy:

 

Jazeker, en ook niet zo moeilijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizar dat Egypte weer voorbij komt!

 

Zelf heb ik ook een dergelijke ervaring. Deze kwam echter nadat ik al een breaktrhough had.

Ik bevond mezelf in een tempel die ik onmiddellijk alleen maar als Egyptisch van aard kon kenmerken.

 

Een ruimte met licht gouden zand kleuren uit grote blokken steen gebouwd. In de ruimte stond een grote tafel groot genoeg om op te liggen gemaakt uit een groot blok steen. Aan de andere (lange) kant van de tafel stond een Egyptenaar. Een lang gestalte met de bekende kleding en masker, deze voelde vrouwelijk en enorm krachtig. Ze begeleide als het waren mijn aanwezigheid daar. Haar persoonlijkheid was zeer sterk en ik was duidelijk volledig in haar veld om het zo even te noemen. Helaas plofte er ineens een gedachte van angst op. Geen idee waarom. Tot dat moment voelde het allemaal HOOGST interessant, maar de gedachte dat het te mooi was om waar te zijn bracht twijfel ik wilde weg. Op dat moment keerde de ervaring helaas om, zoals dat gaat dan. Toen voelde ik ineens de grip die ze op me had, ze wilde me niet los laten, maar ik wilde gewoon weer m'n kamer. Dit was niet relaxed, al besefte ik dat ik het zelf moeilijk maakte door mee niet gewoon over te geven aan de dmt. De dmt spiegelt een visueel volledig echte wereld van jouw gevoel en emotionele staat, dat is hoe ik het zie. Hoe dan ook, na me met wat gevoel van paniek losgetrokken te hebben van m'n Egyptische spirituele gids/godin en bij gekomen was van wat voelde als een ervaring die deels een bad trip werd (door eigen toedoen). Was ik daarna wel een bijzondere herinnering en dieper respect voor het leven rijker.

 

Het voelt zo echt, het is echt 110% mystiek.

M'n eerste (en enige) Breaktrhough was echt heel mooi, deze leek net een kopie van het schilderij Dying van Alex Grey, welke ik pas na deze Breaktrhough voor het eerst zag.

Het voelde alsof ik naar huis ging en voelde zelfs alsof ik begon uit te treden, een binnen lichaam begon zich enige centimeters buiten m'n gewone lichaam te duwen.

 

Daarna werd ik iets te careless, zonder de Breaktrhough eerst te verwerken, dat put uit een zet de verkeerde basis voor een mooie volgende ervaring. De Breaktrhough gaf me al zoveel om mee te werken. Nogsteeds natuurlijk.

 

Anyway, Egypte zie ik regelmatig voorbij komen als het over dmt gaat, erg bijzonder. Wat is de link?

Is er iets wat we vergeten zijn, een geschiedenis, voorouders? Geen idee...

Ahhh wat tof, ik was hier al even niet geweest, maar er is weer leven op dit forum super!

Bedankt voor je reactie een mooi verhaal, jammer dat het beangstigend overkwam maar toch erg interessant.

Ik heb gisteren weer een hele mooie trip meegemaakt. Geen breakthrough helaas, maar toch super mooi en intens.

De hele kamer werd vel belicht en ik kon alles in de kamer laten dansen. Erg mooi en bijzonder, het blijft magisch!

 

Als ik de verhalen hier hoor is het dan niet beter,betrouwbaarder en goedkoper om gewoon de mimosa schors te kopen en het daarna zelf fijn te maken met bv. een goede koffiemolen?

Zeer interessant topic dit trouwens! :yummy:

Ik zou het gewoon in poedervorm kopen... De poedervorm die ik had besteld die is zo fijn dat het al snel erg stuift.

Moet er persoonlijk niet aan denken met een koffiemolen....

 

Omdat het zo goedkoop is betwijfel of die groothandelsites wel de goede mimosa hostilis hebben. Het poeder is namelijk bruin gelig.

Het lijkt bijna wel te makkelijk zulke websites :P

 

Tot nu toe is 100 euro voor een halve kilo het goedkoopste dat ik gevonden heb.

Ik heb al een tijd terug voor 1 kilo (uit Brazilië) gekocht, dacht dat ik er rond de €100 voor betaald had, kan ook meer zijn het is al even geleden. Die site is momenteel out of stock, weet niet of het daar nog terug komt... (Het is bij mij ook bruin gelig en zodra je er een vloeistof bij doet wordt het diep bruin/rood zoals je zelf ook poste op de vorige pagina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond heb ik dmt gerookt, het was mijn eerste keer. We wisten de dosering niet precies maar had in de voorgaande postst wel gezien hoeveel ongeveer. We waren met een groep van 4 en ik had wel genoeg dmt beschikbaar. We deden eerst wat dmt in een dopje van een zadenbuisje in de vaporizer op een lage temperatuur. Ik lurkte eraan maar voelde alleen mn lichaam wat raar worden, niet veel meer iig. Ik was teleurgesteld over de uitwerking van de trip, en de rest ook. Jammer.

 

Ik dacht ik doe maar eens wat wiet in de vaporizer en de daarbij horende temperatuur. Ik nam een hijs en toen wist ik dat de dmt nog in het glazen stuk zat verstopt :dribble:

De vapo stond gewoon niet warm genoeg. Ik begon erg veel rare dingen en kleuren te zien in de woonkamer waar ik zat. Er zat een soort herfstfilter over mn zicht heen van de kleuren lichtbruin, groen en blauwig. Dat was als ik mn ogen open had.

 

Je ziet het pas als je je ogen dicht hebt! Ik bevond me in een soort alwetende vertellers perspectief in een biosphere ergens in een niemandshelal. Daarin zweefde allemaal blauwe egyptische hondstenen. Het is bijna niet te beschijven in hoeveel perspectieven je je bevind. Als je wakker wordt zit nog in een hogere laag dan nuchter zijn, die later vaak weer resulteert in een megalachkick toen we met zn allen naar elkaar keken.

 

Erg mooi spul vond ik het! :P :D

 

Groetjes,

 

Unpredictable :shifty:

Mooi verhaal, ik dacht eigenlijk dat het niet goed werkte met een vaporizer..... Werkt dus toch, super. Het roken zelf is namelijk ook nog een hele kunst.

Ik zie meestal fluoriserend groen, roze, blauw, nooit eerder bruin meegemaakt geloof ik. Dat zal ook wel iets persoonlijks zijn...

Zoals de kristallen er uit zien, zou ik ze persoonlijk nog een keer voorzichtig opnieuw oplossen en dan overgieten in een andere beker. Vervolgens opnieuw invriezen.

Eventuele vervuiling blijft bij mij dan op de bodem plakken en ben je dan voor een groot deel kwijt.

Deze methode heb ik nooit ergens anders gelezen, maar het werkt bij mij....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt DMTexperience2 :) . Een vaporizer werkt heel erg makkelijk. Het apparaat is immers ook gemaakt om te verdampen. Los daarvan kun je ook gewoon makkelijk de DMT erin doen. Er blijft ook altijd nog wel wat DMT liggen in de glazen buis (bij mijn vapo dan) voor later, is ook leuk.

 

Mijn eindproduct was idd wel wat gelig. Die ammonia wash (met 2 dopjes) gaf bij mij geen verschil in kleur. Als je wittere DMT wil dan zul je toch moeten herkristaliseren denk ik. Ik denk persoonlijk dat je het verschil in uitwerking niet echt zult merken als je vertrokken bent :P

 

Ik ben trouwens aan het wachten op een halve kilo Acacia Confusa om DMT van te maken volgens deze tek: https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=44251 Ik weet dat Mimosa toch het beste is ivm de 5-meo dmt die de stam weinig/niet heeft en acacia soms wel, maar ik wil ook wel eens want anders proberen. Ook omdat de Mimosa Hostilis poeder niet meer zo makkelijk en goedkoop te krijgen is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt DMTexperience2 :) . Een vaporizer werkt heel erg makkelijk. Het apparaat is immers ook gemaakt om te verdampen.

Kan je een foto plaatsen van de vaporizer die jij gebruikt?

Bij het apparaat dat ik nu heb gemaakt, heb ik een klein probleem en dat is dat een deel van de DMT rook opnieuw herkristalliseert tegen het glas aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

G_vaporizer-case-aluminum_9015-4-1.jpg

 

G_vaporizer-case-aluminum_9015-2-1.jpg

 

Het groene stuk kun je eruit halen en daarin zit een screen waar je de dmt op gooit. In de box zit een gloeiend hete pen om de wiet of dmt te verdampen. Voor dmt moet je de pen net zo heet zetten zoals je dat bij wiet zou doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was al zeer lange tijd op deze site aan het wachten totdat ze weer mimosa hostillis verkochten maar ik zie net dat ze geen powdered meer leveren. Mooi kut is dat want dan is de tot nu toe enige manier om eraan te komen een stuk duurder.

 

Ik had 2 maanden geleden op deze site 25gram poeder voor 4,25 gekocht maar ik zie ook net dat dit 2x zo duur geworden is..

 

Voor goedkope grote hoeveelheden mimosa moeten we dus nog steeds wachten. Misschien deze site?

Deze site levert ook nog.

Alles uitverkocht, misschien komt er een DMT revolutie aan in Nederland :)

 

MHRB root bark has been valued for thousands of years in South America for its use in cosmetic products such as shampoo and Maya famous Tepescohuite Soap.

 

Pffff wat zonde om in je zeep te stoppen :wacko:

 

(Bedankt voor het plaatsen van je vaporizer, ziet er mooi uit, handig in zo'n kistje)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyway, Egypte zie ik regelmatig voorbij komen als het over dmt gaat, erg bijzonder. Wat is de link?

Is er iets wat we vergeten zijn, een geschiedenis, voorouders? Geen idee...

Egypte zie je niet alleen terug komen bij DMT trips,

Je wordt in Europa en Amerika omringt met Egyptische symboliek, zoals obelisken ....

Wat de connectie is dat is een hele goede vraag, ik heb geen idee. Is het slechts een spiegel van onszelf of is het meer?

Er zijn genoeg docu's te vinden waarin men DMT en de werking van de pijnappelklier beschrijft als een 'andere' wereld / realiteit / dimensie ....

 

In de docu (DMT the spirit Molecule) vinden de onderzoekers het opmerkelijk dat veel mensen vergelijkbare ervaringen beschrijven met een DMT trip.

Dat zou je niet verwachten als het slechts een spiegel is.....

Wat het is, dat weet ik ook niet en dat is denk ik ook juist het interessante van DMT.

 

Het zou mooi zijn als hier meer tripreports beschreven worden, ben erg benieuwd wat anderen meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een betere methode dan roken maar het lukt me niet om verder te komen dan alleen hele complexe en hele mooie visuals.

 

Ik heb 200 mg opgelost in 3 ml witte azijn en 3 ml water, daarna een mondspuitje en dan anaal inspuiten, werkt perfect, dat vieze roken dat et in je longen snijd is niks waard. Op deze manier duurd het ook 20 minuten ipv 5.

 

Maar volgens mij kan ik niet voorbij alleen visuele patronen komen. Wat is het verschil tussen echte breakthrough en alleen mooie visuals?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...