Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Voor de extra duidelijkheid, het gaat dus niet om het soort azijn die je over je salade kunt gooien.

Ah, gelukkig ben ik begonnen met een heel klein beetje eerst, want ik was met natuurazijn aan de slag gegaan om extract te maken van Caapi voor Changa.

 

Maar nu op zoek naar Schoonmaakazijn dus ..

 

Voor de Jimjam kan je volgens mij geen Nafta gebruiken volgens de q21q21 tek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mn eerste poging is niet een enorm succes geworden.

 

Ik denk dat ik de consistentie van de drap niet helemaal goed had. Waarschijnlijk iets te nat geworden. Ik heb er wel een beetje kristallen uit ge-extraheerd, maar t was erg lastig om de naphta van de drap te verwijderen. Veel rommeliger als bij de loog tek, maar dat kan zijn omdat ik er nog een beetje handig mee moet worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo beste DMTers

 

Zelf heb ik een aantal malen DMT gemaakt op twee verschillende manieren.

Eerst op basis van loog en daarna op basis van schoonmaakazijn en gebluste kalk, (de laatst genoemde is voor rond de 5 euro per kilo op internet te vinden).

Verder kwamen bij beiden Tek's Naptha kijken en een aantal andere zaken natuurlijk.

 

De gebluste kalk/schoonmaakazijn tek die ik gebruikte heet:

Q21Q21's Vinegar-Lime A-B DMT Extraction Tek2, en is gewoon op internet te vinden.

 

Mijn conclusie na deze twee Tek's allebei geprobeerd te hebben, was dat Q21Q21's Tek veel makkelijker en schoner was.

Zowel voor het milieu als in het eindresultaat van de kristallen, deze waren meteen mooi groot en spierwit en vereiste geen na zuivering.

Ook is loog een ontzettend bijtende stof, daar heb je met Q21Q21's Tek geen last van, aangezien deze veel minder heftige stoffen gebruikt.

Wat trouwens niet wil zeggen dat je met Q21Q21's tek minder DMT uit de mimosa haalt, ik hield bijna 1 gram DMT over uit 100 gram Mimosa.

 

Daar naast kun je de dikke pasta die je met Q21Q21's tek over houdt zo in de prullenbak gooien, er blijft enkel mimosa, azijn en gebluste kalk over.

De meeste Naptha werkte ik er uit door bij de tweede en derde extractie een paar extra lepels gebluste kalk toe te voegen, zo wordt de massa steeds dikker en forceer je de laatste beetjes Naptha en DMT naar boven.

Verder vond ik het ook mooi dat je weinig Naptha weg gooit, maar dat is met de loog Tek misschien ook zo, in principe kun je de Naptha steeds hergebruiken.

 

Met de loog Tek hield ik meestal een donkere loog slurrie over waar ik de Naptha niet goed uit kreeg en waar ik allerlei kunstgrepen mee uit moest halen om deze fatsoenlijk weg te kunnen gooien.

 

Q21Q21's tek is echt kinder spel, zelfs m'n zus was het daar mee eens, die ook een keer een workshopje met me wilde doen om zo haar eigen DMT te maken, het was echt zo gebeurd, en super gezellig ook trouwens :)

 

Uiteindelijk had ik het allemaal zo versimpeld dat ik maar 1 grote lege honingpot gebruikte om alles in te mengen, 1 pan met water om de pot iets in op te warmen zodat de Naptha de DMT beter kan opnemen, en 3 Petrischaaltjes (1 voor iedere extractie) om de kristallen in te laten kristalliseren en drogen.

Verder wel een aantal basis dingen zoals, een lange lepel om te roeren, rubber handschoenen, plastic pipetjes, en een ventilator om de kristallen sneller te drogen, veel meer niet als ik het me goed herinner.

Geen PH strookjes, geen zeef of filters, niet nog 3 potten en pannen en geen thermometer.

Een thermometer bleek uiteindelijk bijvoorbeeld overbodig omdat ik water tot dicht bij het kookpunt verhitte zonder de pot met het mengsel er in

Die ging er pas in als de pan van het vuur was (ook voor de veiligheid i.v.m. brandbaarheid Naptha).

Doordat de pot koud in het hete water ging en de pan en hoeveelheid heet water niet erg groot waren, kon de pot nooit meer voldoende heet worden om de DMT te verdampen.

 

Het mag duidelijk zijn, ik kan echt iedereen Q21Q21's tek aanraden, al is het gewoon om een keer een andere methode te proberen.

 

 

Hyperpeace!

 

Niet gaan kloten met gebluste kalk ! (calciumcarbonaat) OFTERWIJL CARBID !

Het kan ook met slechts Citroenzuur.

En ja, Wasbenzine gebruiken (terpentine bevat vet en onzuiverheden) (vul een zippo met terpentine, en 1 met wasbenzine) en je ziet snel genoeg wat bedoeld word.

Wil je echt een fatsoenlijke tek, zonder teveel NaoH en flauwekul (zoek David Barlow DMT) (here it is :

)

(freebase, en voor het maken van capsules/tabs die je kan eten icm een MAO-remmer (zelfde als ayahuasca 1+1 activator)

 

Laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste forum genoten,

 

Aangezien het laatste bericht van oktober 2013 is. Vroeg ik me af of hier nog mensen online komen die nog met DMT bezig zijn?

Een paar maanden geleden las ik bij "toeval" voor het eerst iets over DMT en toen ik er over las dacht ik direct, dat moet ik ook meemaken.

Inmiddels heb ik alles is huis en heb ik het ook al op verschillende manieren proberen te roken.

Met frisdrankfles en aluminiumfolie, met een pijpje. Maar het is mij tot nog toe nog steeds niet gelukt om ook maar enige visual te krijgen.

Ik heb de afgelopen maanden erg veel geleerd, alleen dus nog geen succes behaald.

Het komend weekend ga ik op zoek naar staalwol en hoop dat ik daar meer succes zal hebben.

 

Zijn er toevallig meer mensen nog steeds met DMT bezig zijn, of mensen die net als ik DMT pas net ontdekt hebben?

Als ik veel andere fora lees lijkt het dat DMT een beetje 2010 is :rolleyes:

Ik hoor het graag.

 

Groeten DMTexperience (hoewel de experience nog even op zich laat wachten :cry )

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar maandjes geleden heb ik 2 succesvolle batches gemaakt. Ik heb het zelf (nog) niet genomen, maar een bekende van me heeft er een breakthrough mee bereikt en een aantal maatjes van hem ook. Ze hebben het verdampt met een simpele basepijp, zo'n peertje zeg maar.

 

Het schijnt dat je met verdampen sowieso een hogere inname bereikt ten opzichte van roken, met de effecten van dien. Logisch, want dit is met wiet natuurlijk hetzelfde.

 

Ik zou alleen niet weten hoelang het houdbaar is, want ik heb nog wel een aantal sealtjes liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar maandjes geleden heb ik 2 succesvolle batches gemaakt. Ik heb het zelf (nog) niet genomen, maar een bekende van me heeft er een breakthrough mee bereikt en een aantal maatjes van hem ook. Ze hebben het verdampt met een simpele basepijp, zo'n peertje zeg maar.

 

Het schijnt dat je met verdampen sowieso een hogere inname bereikt ten opzichte van roken, met de effecten van dien. Logisch, want dit is met wiet natuurlijk hetzelfde.

 

Ik zou alleen niet weten hoelang het houdbaar is, want ik heb nog wel een aantal sealtjes liggen.

Thnx voor je reactie. Ik ben dus toch niet de enige in Nederland die hier mee bezig is...

Knap dat het hen in één keer is gelukt. Hoe vonden ze het?

 

Wat betreft de houdbaarheid heb ik op een ander forum gelezen dat de kristallen erg stabiel zijn en daardoor lang houdbaar zijn. Als je het droog en donker bewaard zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn. (Dat je het zo ongebruikt kunt laten liggen ;))

 

Zelf heb ik het geprobeerd met een DMTpijpje (speciaal ervoor gemaakt), maar de kristallen smelten bij mij alleen en gaan niet op in witte rook.

Hoewel vele zeggen dat het snel verdampt, heb ik toch het idee dat je de kristallen flink moet verhitten willen ze veranderen in witte rook.

Inmiddels heb ik ook staalwol geprobeerd, daar had ik hoge verwachtingen van maar ook dat werkte bij mij helaas niet goed.

Nu heb ik een glazen bijenval van de blokker gekocht, en in het onderste gat doe ik dan een aluminium trechtertje (zelf gemaakt van folie).

Dat werkt bij mij erg goed en snel, hiermee heb ik inmiddels ook de eerste visuals gehad, nog geen breakthrough maar het is in ieder geval een begin van iets. :verrygood

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest ook oefenen voordat ik door de breakthrough kwam.

 

Tip is om zoveel mogelijk damp in te ademen in 30 seconden, en toch nog proberen net dat laatste haaltje te doen :P.

 

Laatste keer kreeg ik de gasbrander niet uit (dacht ik) en ging met die gedachte door de breakthrough, gelijk mijn eerste doodervaring, zag helemaal geen visuals, alles was pikzwart en kon alleen maar denken over hoe ze mij aan zouden treffen.

 

Toen ik weer flitsen van de realiteit kon zien, kon ik net een dekentje pakken en toen besefte ik weer dat alles okee was.

 

Een goede breakthrough is prachtig en duurt voor je gevoel 3 minuten, die andere ervaring leek uuuuren te duren.

 

Heel magisch stofje dat dmt.

 

Durf het niet meer aan te raken haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat hele crystal dmt gebeuren maar niks .... duurt max 15 minuten?? hoort zon hele dag te duren ben zelf ook van plan dmt te proberen maar dan in traditionele ayahuasca vorm

Share this post


Link to post
Share on other sites

duurt inderdaad zo rond de 15 a 20 minuten, maar bij een leuke trip is dit voor je gevoel iets van 5 minuten, zou ook graag nog eens ayahuasca proberen.

 

Bij roken heb je wel dat je van het een op ander moment IN de trip zit, hij slaat in zodra je je laatste haal hebt uitgeademd, dat is opzich ook wel een interessant aspect van het "basen" en bij het drinken wordt je vaak misselijk/ziek/kotsen, dit komt nauwelijks voor bij het basen.

 

Je kan geloof ik ook bij de Santo Daime kerk een trip ayahuasca proberen (tegen vergoeding), heb een keer een video gezien, best mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest ook oefenen voordat ik door de breakthrough kwam.

 

Tip is om zoveel mogelijk damp in te ademen in 30 seconden, en toch nog proberen net dat laatste haaltje te doen :P.

 

Laatste keer kreeg ik de gasbrander niet uit (dacht ik) en ging met die gedachte door de breakthrough, gelijk mijn eerste doodervaring, zag helemaal geen visuals, alles was pikzwart en kon alleen maar denken over hoe ze mij aan zouden treffen.

 

Durf het niet meer aan te raken haha

Mooi verhaal, wel jammer uiteraard dat je geen mooie trip hebt gehad en dat je het nu niet meer durft aan te raken :)

 

Hoezo was je eigenlijk bezig met een gasbrander? Heb je ergens gelezen dat je bij DMT een gasbrander moet gebruiken?

Ik lees juist vaak dat je de vlam van een normale aansteker al niet te dichtbij mag houden...

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ayahuasca lijkt mij ook een hele beleving om een keer uit te proberen.

Wat ik mij ook nog afvroeg, bij ayahuasca maakt men gebruik van een natuurlijke MAO remmer als ik het goed heb begrepen.

Kan je die MAO remmers ook nemen voor dat je DMT gaat roken om zo de trip langer te maken...? Ik heb daar volgens mij nog niet eerder iets over gelezen....

 

Copy past van een andere site:

 

WAT MOET IK WETEN OVER MAO-REMMERS?

 

Normaal gesproken is DMT - dat onder meer wordt gevonden in Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea - niet werkzaam wanneer het oraal ingenomen wordt. Dit komt doordat het wordt afgebroken door Monoamine oxidase (MAO). MAO is een belangrijk enzym dat bepaalde chemische substanties in het lichaam afbreekt, zoals bepaalde drugs en giftige stoffen.

 

MAO-remmers (of MAO-inhibitors) gaan de actie van het MAO enzym tegen waardoor zij de afbraak van chemische stoffen zoals DMT stoppen. Dit zorgt ervoor dat oraal ingenomen DMT via de bloedbaan de hersenen kan bereiken. Zo’n combinatie van een DMT bevattende plant en een MAO-remmer noemt men doorgaans Ayahuasca.

 

p.s. Er is weer wat leven op het DMT forum :tu

 

Hier twee afleveringen van Spuiten en Slikken:

Ayahuasca

http://youtu.be/BAtTKpOq5Fc Yopo DMT

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het omdat het mao enzym in je maag voorkomt en die dmt afbreekt als je het drinkt, als je het rookt sla je de maag en het enzym over, omdat het via je longen het bloed binnen gaat.

 

Oh ik heb 2x een breakthrough gehad, eerste keer was super, 2de keer was die doodservaring.

 

Ik gebruikte de gasbrander, omdat deze geen roet op het glas achterlaat, je moet wel heel gedoseerd mikken, anders verbrand je de dmt. Maar ik kan omdat het glaswerk is de dmt eerst zien smelten --> en na het smelt punt komt al heel snel het verdampingspunt.

 

Met aanstekers was ik aan het klooien en bereikte nooit de breakthrough met de gasbrander ging het ineens goed. Alleen nadeel als je alleen bent, je moet aan een knop draaien, en als je bijna in hyperspace bent, gaat dit heel moeilijk... Ik dacht toen zelfs dat het ding nog gewoon aan stond... Was niet het geval...

 

Oftewel als je alleen bent is een crème brulee brander geen goed idee, beste is als een tripsitter de brander regelt en jij je kunt concentreren op het zoveel mogelijk inademen van de dmt damp.

 

Edit,

Zit op de iPad, dus kan even geen plaatjes plakken, maar als je zoekt in Google afbeeldingen naar vaporizer bomb big, deze werken heel fijn met dmt, je kan op je gemak de dmt vaporizeren en dan inhaleren, aangezien de damp geen kant op kan, plus het iis van glas dus je hebt goed zicht op de dmt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er beter uit dan die pijp die ik heb gekocht.

Misschien dat ik die ook nog wel eens ga bestellen....

Ik had deze gekocht -> http://topcannabis.c...24770-small.jpg

Bij mij wilde het inderdaad niet verdampen ding reageert veel te traag met een aansteker. Had al het vermoeden dat ik er een kleine gasbrander bij moest houden. Maar dan zit je inderdaad met het probleem dat je hem uit moet draaien.

Op aluminium folie verdampt de dmt vrijwel direct wanneer je er een aansteker onder houdt. Het reageert heel direct.

 

Ik :smoke het ook in mijn eentje, dat is inderdaad wel eens lastig en ook wel een beetje lijp B) .

Ik ben het rustig aan het opbouwen en dat bevalt wel, heb het idee dat ik er zo een beetje vertrouwd mee raak. (Het is wel zonde van de dmt die ik inmiddels heb "verspilt", maar ja dat hoort erbij denk ik dan maar).

Vandaag had ik weer hele mooie visuals voor een minuut of 5/6 denk ik, plus een heel relaxt gevoel.

Dat is niet erg lang maar toch ook al wel weer bijzonder.

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfffff heb net zo'n Bizarre ervaring meegemaakt.

Ik hem mijn "wespenval" wat getuned waardoor ik minder verlies heb met het roken en de dmt ook minder snel verbrand en dat heb ik gemerkt!

 

Allereerst voelde ik mij goed en heel relaxt daar lag het niet aan.

1ste hijs gebeurde er dacht ik nog niet zoveel

De 2e hijs aan mijn wespenval :) was alles fijn en mooi, kreeg allemaal geometrische vormen te zien (blokken) die aan het ronddraaien waren. Het leek erg op kleurrijke machines zoals mensen die beschrijven wanneer zij in een Breaktrhough zitten. (Overigens heb ik ook telkens het idee dat ik in in bepaalde vormen een uil zie...)

Op dit moment was ik volgens mij al verder dan de voorgaande keren, toen was alles meer in gekleurde lijnen die danste en gekke dingen deden met de lamp of het schilderij aan de muur.

 

De derde hijs zakte ik weg (begreep nog wel dat ik in mijn kamer was), alles werd vaag, m'n zich begon erg te trillen, armen werden heel zwaar. Toen kwamen er 3 "oud Egyptische strijders" aanlopen (tenminste dat is het beste hoe ik het zo kan omschrijven).

Deze heren keken totaal niet vrolijk, zeg maar rustig heel kwaad, En daardoor voelde ik mij natuurlijk totaal niet relaxt meer en dacht, stop ik wil niet verder.

Ik had op dat moment het idee dat dat een soort van poortwachters waren die mij er niet door wilde laten.

Hierdoor werd ik behoorlijk bang en ging ik me erg verzetten. Ik probeerde me te concentreren op de kamer en dat zo goed mogelijk vast te blijven houden en zo keerde ik weer terug in de kamer.

Ik heb het idee dat ik dicht bij een Breaktrhough zat, zover was ik in ieder geval nog niet eerder geweest.

Ik was er op ingesteld om veel mooie dingen te gaan zien, maar werd totaal overrompeld door die verschijning.

 

Nu denk ik dat ik met de DMT maar even een kleine pauze ga inlassen van 2 tot 3 weken... Ben toch nog steeds erg nieuwsgierig wat er verder nog te zien en te ontdekken is met DMT.

Na deze ervaring ga ik er wel nog maar eens over nadenken of ik dit wel alleen moet doen.

Mocht er toevallig iemand in Amsterdam of Utrecht wonen die met het zelfde probleem zit, let me know....

 

Mocht er nog iemand anders zijn, die iets kan vertellen over zijn ervaring dan hoor ik het graag.

Edited by DMTexperience2
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ik helemaal in west Brabant zit, had gerust een keer samen willen spacen ;p.

 

Herkenbaar verhaal, heb ook zoiets meegemaakt en kan je zeggen dat je dan al heel dicht bij een breakthrough zit, maar zolang je twijfelt of het dit keer wel was, zit je sowieso fout ;) breakthrough is zo heftig zo mooi zo intens, dat je dit direct weet.

 

Maar met zulke intense visies zit je al heel dichtbij.

 

Wat ik eruit begrijp is de laatste keer het verdampen al heel wat beter gegaan, nu ff zorgen voor dat je inhaleer techniek goed is.

 

3 of 4 diepe hijsen zo'n 7a8 seconden inhouden, en altijd proberen net toch dat ene haaltje nog te doen. Je zult zien dat je dan zo in een breakthrough zit.

 

Als het dan nog niet lukt, kun je proberen de dosis te verhogen, overdosis hoef je niet bang voor te zijn, je bent allang in hyperspace voordat dat kan.

 

Als het dan nog niet lukt, haal dan aub een andere pijp want anders is het zonde van de dmt ;p

 

Oh als je in zo'n breakthrough komt, geen zorgen maken over je ademhaling, lijkt net alsof je stopt met ademhalen, maar dat lijkt maar zo ;p.en het kan voorkomen dat je een hele harde brom of toon hoort, ook dit is normaal.

 

En weet niet of je muziek luisterde tijdens de trip, maar mij irriteerde het enorm, je bent in een compleet andere dimensie tijdens zo'n breakthrough en toen ik de muziek van mijn dimensie hoorde als het ware, kon ik mij niet lekker volledig op laten gaan in de dmt wereld.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed Brabogrower,

Thnx voor de tips, het gaat zeker nog eens lukken, ik ben veel te nieuwsgierig om nu op te geven.

Dat van die brom dat heb ik inderdaad vaker gehoord ook op ervaringsfilmpjes op Youtube.

 

Hier had ik ook nog wat tips gelezen:

https://www.dmt-nexu...?g=posts&t=7412

 

Ik vind het inderdaad nog wel lastig hoe lang ik mijn adem moet inhouden.

Heb eigenlijk geen idee of ik dat nu 8 seconden doe of eerder 16 seconden, je bent in je eentje met zoveel dingen tegelijk bezig.

Het is wat dat betreft net leren autorijden :)

 

Ben je ook bekend met andere tripmiddelen dan DMT? (Zoals paddestoelen of LSD)

Zelf was ik hiervoor alleen bekend met de bekendere party drugs, dus dat Hyperspacen :icecool dat is voor mij een behoorlijke grote stap.

Jammer dat je in west Brabant woont, dat is wel een beetje ver voor een trip van 15 minuten :)

Maar wie weet komt het er toch nog eens van.

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb echt alles nu wel gehad, zijn nu nog een paar middelen die ik nog op het lijstje heb staan, waar ik gewoon niet aan kan komen.

Paddo's truffels LSD LSA 2c-familie dextromorphan ketamine (R/S) salvia divinorum mescaline NN-DMT 5-MEO- DMT, daar heb ik in ieder geval ervaring in.

 

Zijn 2 hele mooie boeken van Alexander schulgin pikhal en tikhal, daar staan zowat alle drugs in, die je je kunt bedenken qua hallicugenen en stimulantia, en die DR schulgin heeft zowat alle drugs daarin vermeld op zich getest en beschreven in dat boek, geweldige man ( en zijn vrouw ook natuurlijk) tevens ook uitvinder van de 2C-x familie.

 

Zit nu op een heel andere slag van drugs en die komen gewoon van de apotheker vandaan, denk hierbij aan opiaten, codeine, morphine, tramadol, oxycodone. En aan antidepressiva zoals benzodiazepines, tricyclische antidepressiva, en bijv xyrem (wat gewoon GHB is) of aan ADHD medicatie zoals metylfenidaat ( familie van amfetamine).

 

Vind het nog steeds bijzonder dat sommige troep als medicatie over de toonbank gaat en dan zo fel op wiet gereageerd wordt...

Bij zware opiaten zoals oxycodone mag men na 2 weken gewoon weer auto rijden, omdat volgens de bijsluiter de gebruiker er aan gewend is.... Ik blow al 7 jaar en ik zou dit dan niet gewend zijn ? Heb meer uren stoned achter het stuur zitten dan nuchter.. (Nog nooit geen ongelukjes gehad)... Rare beredenatie...

 

Pff heel verhaal maar als het gaat om actieve stofjes, die je bewustzijn aanpassen, dan kan ik wel dagen praten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele lijst, een echte ervaringsdeskundige zo te horen en toch bang voor de DMT, ik weet ze wel uit te zoeken :D

Al die troep van de apotheek daar moet ik niets van hebben maar lsd daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Wat vond je het mooiste, of het meest bijzonder?

Edited by DMTexperience2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiste blijft NN-DMT, de manier waarop je tript is uniek, geen ander stofje komt daarbij in de buurt, het is net een krachtige lange LSD trip, samengepropt in een 20 minuten :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zeker een magisch spulletje :)

(Wat is het verschil tussen NN-DMT en 5-MEO- DMT? En wat is de DMT waar we het hier over hebben de DMT uit de Mimosa Hostilis?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wordt over NN-dmt gesproken, echter komt 5-meo-dmt ook in sommige planten en dieren (giftige kikker) voor. Maar meestal als je 5-meo-dmt tegenkomt is deze vervaardigt met chemie.

 

5-meo-dmt is per gewicht potenter als nn-dmt (je hebt minder nodig als bij nn-dmt), qua effect ik vind nn-dmt het mooist, bij 5-meo-dmt zijn de hallucinaties niet zo mooi (als ze uberhaubt al voorkomen) echter is de breakthrough op 5-meo-dmt, wel een stuk anders, noemen ze "enter the void" je ziet enkel lichtflitsen en dan nog maar enkel "het licht" en voelt je verbonden met het universum ect, kunnen entiteiten met je praten, die je niet ziet oftewel minder mooi qua visuals, maar als space vind ik 5-meo-dmt nog sterker als nn-dmt.

 

Sommige mensen willen juist die ego dood, doodservaring, de leegheid, mindfucks ect, die ik bij nn-dmt had, en daar leent 5-meo-dmt zich goed voor, daarbij krijg je zoiets dus veel vaker, vooral bij breakthroughs.

 

dmt uit de mimosa hostillis is vooral nn-dmt.

 

chaliponga bevat zowel nn als 5-meo dmt

 

ook een verschil is dat je 5-meo kunt snuiven, deze wordt niet afgebroken door de MAO enzym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat hele crystal dmt gebeuren maar niks .... duurt max 15 minuten?? hoort zon hele dag te duren ben zelf ook van plan dmt te proberen maar dan in traditionele ayahuasca vorm

Heb je het geprobeerd?

Ik vind het wel een magisch spul en bijzonder dat je 20 minuten later weer helemaal fris en nuchter bent.

Het is ergens ook wel prettig dat je niet direct een hele dag aan het spacen bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medeforummers,

 

Ik heb deze week volgens de tek in de startpost dmt gemaakt. Met een succesvol resultaat :verrygood

 

Ik heb wat foto's geschoten voor het forum.

gallery_36153_17524_334809.jpeg

De spullen klaargezet om dmt te maken.

Ammonia 5% van de AH,

Kruidvat gootsteenontstopper (in korrelvorm, dat is de pure NaOH),

Wasbenzine,

een koffiefilter + filters

en de mimosa hostillis zelf. (deze heb ik HIER gekocht, 4,25 voor 25 gram mimosa poeder)

 

Ik heb 100 gram gekocht om te proberen. Ik had nog niet eerder dmt gemaakt of gerookt.

 

gallery_36153_17524_206995.jpg

De mimosa hostilis

 

gallery_36153_17524_335777.jpg

100 gram natronloog/gootsteenontstopper in 1500 ml water.

 

gallery_36153_17524_499599.jpg

Daar gooi ik de 100 gram mimosa hostilis bij.

 

gallery_36153_17524_1108551.jpg

Dan krijg je een heel donkere emulsie.

 

gallery_36153_17524_562087.jpg

100 ml wasbenzine heb ik gebruikt om de dmt in te extraheren.

 

gallery_36153_17524_450023.jpg

Na heel wat gedoe heb ik het dunne laagje eruit gehaald maar er bleef nog best wat zitten. Ik gebruikte namelijk een 3L weckpot, die heeft een vrij groot vloeistofoppervlak. Daardoor werd het moeilijk om het laatste laagje eruit te halen zonder mimosa emulsie mee te nemen. Ik vond en weckpot niet het goede voorwerp voor de extractie. Voor pull 2 heb ik een wijnfles gebruikt met een dunne hals.

 

gallery_36153_17524_378705.jpg

Na een half uurtje was de wasbenzine melkwit, zoals verwacht.

 

gallery_36153_17524_763697.jpg

De volgende ochtend (12 uur later) zag het er zo uit. De dmt kristallen zaten aan de bodem en de rand geplakt.

Ik heb de wasbenzine uit het bakje gegoten en het zo laten drogen. Die avond haalde ik ze eruit en was het een mooi poeder.

 

gallery_36153_17524_395692.jpg

Na de ammonia wash zag het er zo uit. Het was nog niet zoveel vond ik, maar dat zou kunnen omdat ik voorzichtig heb geschud.

 

 

Ik wilde een betere fles om de wasbenzine uit te halen dus heb ik vanuit de weckpot de mimosa emulsie en wasbenzine van de 2de pull in een wijfles gegoten. De wasbenzine heeft de neiging om sneller in de fles te gaan dan zijn onderliggende stof.

 

gallery_36153_17524_117308.jpg

De wasbenzine en de mimosa emulsie waren erg goed gemengt maar dit was erg troebel. Ik heb het een nachtje laten staan en de emulsie was weer mooi gescheiden van de wasbenzine.

 

gallery_36153_17524_1031066.jpg

Ik had nog een slangetje en die paste precies op een drukspuitje dat ik nog had liggen. Erg handig en snel was dat.

 

gallery_36153_17524_569542.jpg

Zo die is lekker geel, daar zit veel dmt in!

 

gallery_36153_17524_28688.jpg

Na het opnieuw 12 uur in de vriezer gelegd te hebben en de wasbenzine weggespoelt, zag het resultaat van de 2de pull er zo uit. Toen nog ff drogen en uitschrapen

 

Die kristallen waren wel wat gelere maar er was veel meer dmt dan de eerste pull.

(helaas geen foto maar het was ± 3x meer)

Even wat heftiger schudden was de oplossing voor pull 2 dus.

 

 

Gisteravond heb ik dmt gerookt, het was mijn eerste keer. We wisten de dosering niet precies maar had in de voorgaande postst wel gezien hoeveel ongeveer. We waren met een groep van 4 en ik had wel genoeg dmt beschikbaar. We deden eerst wat dmt in een dopje van een zadenbuisje in de vaporizer op een lage temperatuur. Ik lurkte eraan maar voelde alleen mn lichaam wat raar worden, niet veel meer iig. Ik was teleurgesteld over de uitwerking van de trip, en de rest ook. Jammer.

 

Ik dacht ik doe maar eens wat wiet in de vaporizer en de daarbij horende temperatuur. Ik nam een hijs en toen wist ik dat de dmt nog in het glazen stuk zat verstopt :dribble:

De vapo stond gewoon niet warm genoeg. Ik begon erg veel rare dingen en kleuren te zien in de woonkamer waar ik zat. Er zat een soort herfstfilter over mn zicht heen van de kleuren lichtbruin, groen en blauwig. Dat was als ik mn ogen open had.

 

Je ziet het pas als je je ogen dicht hebt! Ik bevond me in een soort alwetende vertellers perspectief in een biosphere ergens in een niemandshelal. Daarin zweefde allemaal blauwe egyptische hondstenen. Het is bijna niet te beschijven in hoeveel perspectieven je je bevind. Als je wakker wordt zit nog in een hogere laag dan nuchter zijn, die later vaak weer resulteert in een megalachkick toen we met zn allen naar elkaar keken.

 

Erg mooi spul vond ik het! :P :D

 

Groetjes,

 

Unpredictable :shifty:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...