Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Haha zeker mooie extractie weer zeg! :verrygood Maar je vorige extractie was uit 100 gram 0,37gr zou komen, zou dus uit 500 gram 1,85gr moeten komen, dus een betere extractie gedaan? :D Mooie opbrengst en je leert de techniek al beter zo te zien ^^

 

Was je nog van plan hiermee door te gaan, want zo te zien gaat het wel beter.

Ik vind het altijd wel leuk, wat over de chemische ontleding te leren :D

 

Veel plezier met je N,N-DMT kristallen, op een paar mooie ervaringen :)

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi topic.

 

 

Ik heb zelf voor de eerste keer dmt gemaakt.

nadat ik verschillende teks 1000 maal had doorgelezen.

 

Ik had besloten de stappen die hier omschreven zijn te volgen omdat het mijn eerste keer was en hier zoveel mooie foto's bij geplaatst waren die ik miste bij andere teks.

 

Na het extraheren van de nafta heb ik een extra stap toegevoegd die zou reinigen. Ik heb wat gedistilleerd water gemengd met wat sodium carbonate toegevoegd aan de nafta, flink geschud en het water weer gescheiden van de nafta. (Dat is het enige verschil met het bovenstaande.

Ik deed dit omdat ik las dat de ammoniak was niet erg doeltreffend blijkt te zijn...

 

 

Nu mijn vraag. Ik heb de eerste 2 extracties laten drogen maar mijn weegschaal geeft 3 gram aan.

Ik had veel minder verwacht maar als ik de foto's vergelijk lijkt mijn product redelijk schoon... er zit her en der een geel vlekje tussen. Of dit plant vet is of de loog, durf ik zelf niet te zeggen.

 

 

Hier zijn enkele foto's van de opbrengst.

 

 

img0349j.jpg

 

 

img0348z.jpg

 

 

img0350q.jpg

 

img0351le.jpg

 

 

Tevens heb ik nog 2 extra potjes in de vriezer op afwachting van verdere behandeling maar de 3 gram die mijn weegschaal (het is een nieuwe) aangeeft lijkt mij niet correct...

 

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen? (Het ligt op dit moment, heb net gewogen meer dan een halve dag te drogen.)

 

Alvast hartstikke bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu mijn vraag. Ik heb de eerste 2 extracties laten drogen maar mijn weegschaal geeft 3 gram aan.

Ik had veel minder verwacht maar als ik de foto's vergelijk lijkt mijn product redelijk schoon... er zit her en der een geel vlekje tussen. Of dit plant vet is of de loog, durf ik zelf niet te zeggen.

 

Ha Bule010, even een lekkere late reactie.

Ik kan uit je post niet opmaken hoeveel Mimosa je hebt gebruikt, en of dit voorgemalen purplepink was, of dat je hele bast hebt gebruikt, dus inclusief filler, en zelf aan het verpulveren bent geslagen?

 

Ik kan je alleen wel vertellen dat ik afgelopen week uit 100 gram PurplePink voorgemalen mimosa aanvankelijk 1.8 gram heb weten te extraheren, en uiteindelijk met vrieskastpotjes 4 en 5 uiteindelijk ben uitgekomen op 2.0 gram, op de kop af precies ongeveer helemaal exact. Dat vond ik al rijkelijk veel, zeker als ik het vergelijk met de keren dat ik het maakte uit ongemalen Mimosa, daarbij trok ik er met een beetje geluk 0.6 of 0.7 gram uit een ons, als de wind goed stond en ik heel gemotiveerd de potjes uit krabte.

 

Hoe dan ook, je hebt een fraai bergje kristallen liggen. Ik gok dat je twee-fase koeling hebt gedaan? Eerst in de koelkast, en vervolgens in de ijskast?

 

En, smaakt het een beetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook maar ff wat dmt gemaakt

 

Pics

 

img00078201011251407.th.jpg

 

img00077201011251407.th.jpg

 

5x vergroot

 

36773305.th.jpg

96164192.th.jpg

25602051.th.jpg

41943776.th.jpg

41511409.th.jpg

29393337.th.jpg

53147686.th.jpg

 

 

wietblokje:P

 

img00079201011251410.th.jpg

wiet.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen ,

 

Procesjes zien er nice uit .

Ik ben ook zeer geinteresseerd om dit eens na te doen.

Zou iemand me een goed adres of onlineshop kunnen doorsturen waar ik aan kwaliteitsvolle prijsbewuste mimosa hostilis kan geraken want wil geen brol in men erlenmeyer draaien.

 

Alvast Bedankt ,

 

Vriendelijke groeten ,

 

Bolio

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft iemand dit boek al aangeprezen?

 

51M6Z799PJL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_.jpg

 

http://www.amazon.com/DMT-Molecule-Revolut...s/dp/0892819278

 

kheb het zelf nog niet gelezen maar het zou naar het schijnt een van de allerbeste boek over dmt, ayahuasca en spiritual enlightenment ooit zijn ;)

 

 

 

ook dit is de moeite om te chekken:

 

leert je hoe je verlicht raakt mbv LSD :wave:

 

51zErl1peOL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_.jpg

 

http://www.amazon.com/Psychedelic-Experien...mp;sr=1-1-spell

 

 

geschreven door oa timothy leary en ramm dass

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is de schadelijke kant van DMT? kan je bijvoorbeeld in de trip blijven hangen?

 

is het bijvoorbeeld schadelijker dan alcohol of zelfs coke?

 

Ik heb het hier dan in de regel over uitzonderlijk zuivere DMT.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hersenen maken zelf al DMT aan, alleen niet in erg grote hoeveelheden. Bij verstandig gebruik is er niks aan de hand en sowieso is het niet lichamelijk verslavend (alles kan geestelijk verslavend zijn, dus natuurlijk DMT ook). In trips blijven hangen is sowieso al een dubieus iets, dan is er blijkbaar iets mis met je hersenen, wat ook getriggered zou kunnen worden door bijv. paddo's.

 

Disclaimer: Ik ben zelf geen DMT-expert, maar heb er inmiddels redelijk veel over gelezen. Uit dat oogpunt reageer ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check ebay eens , of google

Ook vind je er je bloemen en kruiden!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb natuurlijk al gegoogled :) maar als ik specifiek zoek op "purple pink" vind ik eigenlijk niks in Nederland,

is dat een beetje te vertrouwen dan via ebay? en adviseer je dan een bepaalde verkoper? ik neem aan dat kwaliteit en betrouwbaarheid namelijk veel verschillen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nederland zou ik zo niet weten , maar in de uk hebben ze bijvoorbeeld wel een goede leverancier

 

Deze ken ik uit het verleden : http://www.mh-uk.net

Maar ik weet niet of die nog kunnen leveren , mail ze anders eens

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja....

 

en toen ik dacht dat ik toch echt het allermooiste had gevonden met een combi van kristallen met een toefje Changa eroverheen....

 

bleek het nog mooier te kunnen...

 

 

HOMEMADE kristallen met een toefje Changa eroverheen.... :)

Edited by Tube-A-Loop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb natuurlijk al gegoogled maar als ik specifiek zoek op "purple pink" vind ik eigenlijk niks in Nederland

Bij Azarius kan je die bestellen. (alleen ongemalen op dit moment)

nvm :)

 

en al helemaal geen azarius

Waarom niet? ik wilde daar eigenlijk wel bestellen (geen ervaring mee bij die toko)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhrb-shop heb ik in NL met IDEAL gevonden iets duurder als de Braziliaanse bron waar ze reseller voor zijn... maar... 10 gram GOD is niet in geld uit te drukken toch? :)

kwaliteits reportje volgt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst mijn dank aan nataraj,mooi verslag met mooie foto's.Na er al een eindje mee bezig te zijn is het er nu toch van gekomen om mn elfendust zelf te maken,moet zeggen 't resultaat mag er zijn,zal binnenkort een volledig verslagje schrijven,alst allemaal droog is,zo kan ik alle correcte gewichten en maten erbij zetten.Uw verslag heeft die duw in de rug gegeven om het zelf te doen,en wat je zelf doet ,doe je meestal beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Haxxorz, hoe zit het met de kwaliteit daar? :D

Wil zelf ook wel eens DMT gaan proberen en ik ga het niet bij een of ander straatdealertje kopen. Weet iemand trouwens of we op WF samen MHRB in mogen kopen? 250g vind ik eig al veel om te kopen en dat is stervens duur vergeleken met de 1000g. Als we met wat mensen een kilootje kopen (moet toch op gaan ;) ) kost 250g opeens nog maar €25 ipv €36. Maarja, als het niet mag van de WF-regels (wat ik ergens wel kan begrijpen, maar het is en blijft gewoon een legaal product) dan houdt dat natuurlijk ook op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb samen met een vriend 250gram boombarst gekocht voor 44euro,ik schat dat we 1.5gr dmt hebben ,dus 1.5gr voor 50euro vind ik best wel cheap,gezien de prijs voor 1grammetje tussen de 75 en 100 ligt.en dat uit 2 pulls,de derde is nog in de maak maar denk dat er niet veel meer zal uitkomen.gewoon doen,heb er ook lang over getwijfeld aangezien je met producten werkt waar toch enige voorzichtigheid bij komt kijken.goed inlezen,informeren,voorbereiding,en gaan met die banaan.suc6 ermee,ik loop alvast al paar dagen met mn hoofd in de wolken enkel en alleen al dat het gelukt is,heb er nog niet van geproefd,moet nog beetje uitdampen,maar komt goed,we gaan de wolken in fractals uit elkaar draaien tot mooie prismakleuren die licht geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kwaliteit van MHRB-shop.nl is goed. Adenium is hun leverancier. Ze zijn wel duur vergeleken met Adenium.

Dus beter bestel je bij Adenium zelf (www.adenium.com.br/mimosa.asp).

 

De kwaliteit van Adenium vind ikzelf uitzonderlijk, haal dr altijd 1 tot 2% uit, puur witte kristallen (soms een licht gelig gloedje ik vermoed oxidatie)

 

Verder is DMT.... dmt is.... doe het maar gewoon ;) je leven gaat veranderen...

 

p.s. tip: bestel ook wat caapi (bv bij azarius) een caapi theetje, een maoi extractie van de caapi, of changa is eventueel nog 10x interessanter, plus je loopt met "thee"op zak en geen harddrugs, thee die vervolgens gewoon in een klein bongetje of chillum gerookt kan worden (minder junkerig voor je omgeving?), dus ook buiten ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 tot 2% is heel mooi, maar ik ga zeker (nog) geen 1.7kg (17 tot 34g, héél veel trips) nodig hebben. Ik hou het denk ik maar bij de 250g van mhrb-shop.nl, als het bevalt is Adenium een stuk interessanter ja. Bedankt voor de tip! Ik ga nog eventjes sparen, kijken of er vrienden mee willen betalen en dan ga ook ik de Elfjes bezoeken :D

Ayahuasca laat ik nog maar even achterwegen, een van de dingen die me nu aantrekt (of beter gezegd: niet afschrikt) is dat de trip maar zo kort duurt. Mocht het dan fout gaan, ook al ben ik daar niet bang voor, is het voor iedereen prettig als het geen uren duurt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste en vooral hallo iedereen en BEDANKT NATARAJ. Goeie uitleg, het is gelukt. Ik ben net klaar met mn allereerste extractie dmt! :o :P Ik zoek al zeker 2 jaar ernaar, had al eens besloten het te maken maar vond het toen te moeilijk en gevaarlijk met die ph 2 toestanden koken enzo, dus maar niet gedaan.. Tot ik deze methode tegen kwam, had al mimosa poeder in de kast... :( Het eindresultaat mag er wezen denk ik, hele kleine kristalletjes, bijna poeder met een geelige kleur. Mss niet de zuiverste van de zuiverste (met die kleur) hoewel ik zo mn best heb gedaan :P maar het is een behoorlijk hoopje, ook heel belangrijk :D mn pijpje staat gevuld naast bed.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan maar mn verslag,

250gram mimosa boomschors versnipperd en vermalen met elektrische koffie molen.1/3poeder,2/3 fijne vezeltjes.

Water met natriumhydroxide gemengd,aangezien ik 2.5 maal meer mimosa gebruikte heb ik ook de hoeveelheden maal 2.5gedaan(hoeveelheden die nataraj voorop stelde).De hoeveelheid plantmateriaal met de loog verdeeld over 3 weckpotten.Bij deze heb ik ook een experiment uitgevoerd,na 36uur heb ik bij 2potten terpentine toegevoegd en bij de 3e wasbenzine.bij de eerste pull ben ik wat te gedreven geweest om alle terpentine deruit te krijgen waardoor en wat loog is mee gekomen,wat resulteerde is een gele afscheiding aan het randje van de uitdampbokalen waar de terpentine op zijn hoogste punt stond.Dus heb ik int vervolg een klein laagje terpentine of wasbezine laten zitten om toch maar zo zuiver mogelijk terpentine en wasbezine met dmt eruit te halen.In totaal 3 pulls gedaan verspreid over een ganse week;eerste pull terpentine 543milligram,wasbenzine267mg,2e pull heb ik beetje meer terpentine en wasbenzine toegevoegd dan de eerste keer,1/4 meer.2pull met terp 766mg,met wasbenzine nog een kleine 250mg,3epull,terp 50mg max,wasbenzine 150 a 200mg,3e niet afgewogen,maar zal er niet ver naast zitten,dus int totaal hebben we 2gram dmt uit 250gram mimosa gehaalt wat ik voor de eerste keer niet slecht vind,het verschil tussen terpentine en wasbenzine resulteerd in andere kristal vorming,bij terp zij ze groter,met wasbenzine kleiner maar witter van kleur,wasbenzine damt ook 4maal sneller uit dan terpentine.Na alles nog 1weekje open gelegd te hebben heb ik dees weekend eens mogen proeven van mn eigen gemaakt elfendust,ZZZZZZZZAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGG

Ik rook het goedje het liefst ergens rustig in de natuur dus heb ik dat bij deze ook gedaan,een weggetje int bos die kompleet overgroeid is zodat je de lucht er bijna niet door zag,en toen gebeurde het,alle gras die anders chaotisch staat opgesteld stond er weer in die bekende patronen,die zich opbouwden naar boven toe,gras braamstruiken bomen bladeren.tot ze elkaar raakten en elkaar gingen overlappen,ik heb staan schreeuwen int bos van geluk dat ik al dat moois heb mogen ervaren,heb die bomen en struiken gekust om al dan moois rond me,na een kwartietje ebden die patronen zachtjes weg,wat ik spijtig vond maar toch voelde ik mij zo intens gelukkig dat ik zeker nog 5uur met een MEGASMILE heb rond gelopen op t festival,mensen kwamen naar me toe:Wat zie jij er gelukkig uit en dat was ik ook.

Dus bij deze is het zeer goed gekeurd,wat je zelf doet,doe je meestal beter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste extractie is ook klaar :P

Heb het eerst met 50g mimosa geprobeerd, wat maar goed is ook, want er ging nogal wat mis. Had geen pipet, dus moest alles met een injectiespuit opzuigen (en dat was een oude, omgespoelde sporenspuit :o ). Is blijkbaar heel kut, kan het niemand aanraden. Schoot zelfs uit, waardoor ik allemaal drab op m'n arm kreeg. Gelukkig zit ie er nog aan, dus niks aan de hand :P

M'n weegschaaltje is helaas nog niet binnen, maar als ik de foto's zo zie denk ik dat ik 150-200mg wit/gelige DMT heb gekregen, wat niet echt goed is, maar acceptabel voor hoe het ging. Hopelijk gaan de volgende keren beter. Kan niet wachten om het te proberen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dit alles te hebben gelezen moet ik toch het een en ander kwijt:

 

Ten eerste ga aub naar dmt-nexus.com en lees de STB stickies en de Health and Safety stickies.

 

Vervolgens @ LSDAFFY: De grote van de kristallen is voornamelijk afhankelijk van de hoeveelheid dmt die je pull bevat en de Precipitation omstandigheden. Kleinere kristallen hebben ook een kleinere density en wegen minder. Doseer je op het oog ga je hier al snel de fout in met als gevolg over of onder dosering afhankelijk van de kristallen.

 

en @ chickenstorm... google voor de gein eens op "caustic soda burns". Rubberen handschoenen en een bril is niet overdrijven, het is het verschil tussen blind of geschrokken, het verschil tussen brandwonden tot aan je bot of voorzichtig opruimen die zooi.

 

Je bent uiteindelijk gewoon middelen aan het gebruiken die op zich rete giftig zijn voor ons lichaam, en afhankelijk van je zorgvuldigheid en de bron van je recept en ingrediënten voorkom je dat je deze middelen via je longen in je bloedbaan brengt.

 

owja en p.s. voor de weckpot gebruikers glas kan spontaan afbreken door een loogreactie, er zijn meldingen van potten die breken of gaten krijgen tijdens maar soms ook dagen of weken na een extractie. Hou daar dus rekening mee, ook met opslag van de potten of het schudden/rollen ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niemand tegenspreken,ik zet gewoon mijn bevindingen erop.Zoals je kan lezen heb ik in de 3pull met wasbenzine,4keer zoveel dmt eruit gehaald dan met terpentine,en toch was de kristalvorming bij die terp veel groter maar in minder mate aanwezig.Het soortelijkgewicht tussen de 2kristallen is wel anders,1/2terpkristallen ziet er meer uit dan 1/2wasbenzinekristallen.Natuurlijk heb ik goede voorzorgsmaatregelen genomen ,plastiek handschoenen,bril en vooral geen jointen roken als je bezig bent.Heb me ook goed ingelezen ,geinformeerd,wat heel wat tijd in beslag heeft genomen,maar na een tweetal jaar vond ik de tijd wel rijp om het zelf te proberen.overdosering???bestaat dat met dmt??? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...