Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Niet erg bang aangelegd dus ;-)

 

Ik heb zelf helaas ook nog geen breakthrough ervaren...

Altans niet zoals deze mensen het beschrijven.

http://youtu.be/62raWpUzdr0?t=33m35s

 

Ik ga binnenkort maar eens bekijken of ik de rook methode misschien verder kan verbeteren.

Paar dagen terug voor het eerst in een volledig donkere kamer gedaan (na de 2e of 3e goeie hijs, lamp uit en gaan) dan word je minder afgeleid door de kamer en het licht. Met mijn ogen dicht kwamen er heel snel allemaal paarse/violet vormen en figuren voorbij, erg mooi weer en anders dan de andere keren.

Maar helaas weer geen breakthrough...

 

De hele wereld tript op ayahuasca, de 'liaan naar de ziel'

http://www.demorgen....-ziel-a1983557/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom DMT gerookt in een donkere kamer en dit keer was ik al met 1 hijs helemaal weg.Sinds het bij mij lijkt dat de DMT veel heftiger reageert in het donker ben ik benieuwd of anderen dat ook hebben...?

Wat ik er vandaag over heb gelezen zou dit kunnen komen doordat je hersenen een slaaphormoon afgeven in het donker.....

 

De Visuals waren allemaal vormen die heel snel op me af kwamen rollen en draaien, ik werd helemaal in de visuals gezogen..

Het was al een paar dagen terug en weet nu niet meer goed hoe ik daar weer uit kwam of wat er verder gebeurde...

Wellicht kan ik daar een volgende keer meer over vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat in het donker trippen voor jouw werkt. Eigenlijk zie je toch het meeste als je je ogen dicht hebt dus waarom niet?

Vet zo'n DMT trip weer :P

 

Hier is de 500g Acacia Confusa binnen. Ik hoop vóór de kerstvakantie nog een dag vrij te vinden om dmt te maken.

Uiteraard post ik het resultaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd Unpredictable ik hoor het graag.

vanavond wat filmpjes bekeken van mensen die een DMT trip beschrijven.

Hierdoor herinnerde ik mij weer een deel van de trip.

Het begon met een aantal roze slangen die op mij afkwamen slingeren en in mijn voorhoofd in verdwenen. (Ik ervaarde dit niet als eng maar vooral als heel bijzonder en indrukwekkend)

Het waren geen wazige kleuren of beelden maar allemaal hele perfecte patronen die voorbij kwamen in Ultra HD.

 

Ik moet hier sneller notities van maken merk ik want je bent het snel weer vergeten.

Sommige dingen die ik hier eerder beschreven heb die was ik alweer bijna helemaal vergeten.

Dus schrijf het op Ubpredictable, je vergeet de details erg snel helaas ...

 

Onderstaand fragment lijkt een beetje op hoe het bij mij was de laatste keer, voor wat betreft hoe de dingen rond draaide.

Bij mij was het alleen een stuk mooier, veel intenser en met veel kleur en dan overal om je heen en door je heen....

In het fragment zie je enkele slangen ronddraaien, bij mij begon het met echte slangen, maar daarna was alles slangvormig zonder hoofd (ik herkende dat verder ook niet meer als slangen) achter de ene slangvorm draaide weer een andere waardoor het hele zichtveld ermee gevuld werd. Het kronkelde door elkaar (het vormde dus geen ronde trechter), het was meer een soort organisch geheel dat op mij af kwam, maar wat mij tegelijkertijd ook naar binnen zoog. Ik weet niet of dit een Breaktrough is geweest, ik was wel echt even weg, maar als ik naar ervaringen op Youtube luister. Dan heb ik het idee dat ik heel ver was, maar dat je wel nog verder kunt komen dan dit.

Aan het einde van deze Visuals moet je volgens mij nog door een wit licht / tunnel waarna je ook echt het idee hebt dat je uit je lichaam bent getreden. Dat heb ik (zover ik het mij kan herinneren) dus niet ervaren....

(Zie ook even op 9:25)

Unpredictable, mocht ik hier in de tussentijd niet meer posten alvast fijne kerstdagen gewenst :vape:

Hierbij nog twee filmpjes:

DMT: The Link Between Worlds

(komt donker ook weer in naar voren)

 

 

DMT→ The Inner Path to Other Worlds

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een betere methode dan roken maar het lukt me niet om verder te komen dan alleen hele complexe en hele mooie visuals.

 

Ik heb 200 mg opgelost in 3 ml witte azijn en 3 ml water, daarna een mondspuitje en dan anaal inspuiten, werkt perfect, dat vieze roken dat et in je longen snijd is niks waard. Op deze manier duurd het ook 20 minuten ipv 5.

 

Maar volgens mij kan ik niet voorbij alleen visuele patronen komen. Wat is het verschil tussen echte breakthrough en alleen mooie visuals?

Heb je dit toen in een donkere kamer geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

Stel jezelf eerst even voor op het forum in het daarvoor bestemde subforum ;)

 

Die site die je geeft vind ik een beetje aan de dure kant, 475 dollar voor een kilo.. De kleur ziet er wel goed uit tho!

 

Ik heb via alibaba een 1:20 extract gevonden uit China, wat is jullie mening hierover? (een kilo met verzendkosten is zo'n 75 dollar)

Moeilijk iets van te zeggen.

De prijs is erg goed, als het goed spul is dan heb je daarmee een goeie deal.

Dat is deze denk ik? http://www.alibaba.com/showroom/mimosa-hostilis-root-bark.html

 

Ze zijn golden supplier van Allibaba je zou het kunnen proberen...

Mocht je het proberen dan zullen hier ongetwijfeld mensen benieuwd zijn naar het resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vergeet idd erg veel details van je trip. Omdat eigenlijk alles een detail is.

Van de vorige keer weet ik idd ook niet zoveel meer. Weet iig wel dat ik lekker hard ging :P

 

Ik probeer bewust niet zoveel info op te zoeken over wat je zou moeten zien. Iedereen ziet namelijk wat compleet anders.

Hetgeen dat je meemaakt is ook niet echt een zicht denk ik. Meer een soort droom of beeldende gedachte. Die dmt zorgt ervoor dat je hersenen een wirwar van stofjes en reacties gaan aanmaken, een grote escalatie zegmaar. Iets wat wij kunnen waarderen.

 

DMT, wat roept het veel vragen op he. T zit weer lekker complex in elkaar. :P

 

Lekker blijven doorhitten dan komt die breaktrough vanzelf, als je m niet al vergeten bent ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMT, wat roept het veel vragen op he. T zit weer lekker complex in elkaar. :P

Zeker, als Columbus op ontdekkingsreis in je eigen brein, misschien dat Neil Armstrong (Als cosmonaut) in deze context toepasselijker is ;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breakthrough YES!!!!!!

 

(Ben nog een beetje high van de DMT, maar ik moet dit nu typen anders ben ik echt alles vergeten)

 

1 hijs, van een hele goede dikke wolk DMT.

Toen ik die langzaam ging inhaleren wist ik dat het ging gebeuren en weg was ik.

Ik had geen tunnel, geen gevoel dat ik afgeschoten werd, niet de vormen die ik de vorige keer zag, ik was gewoon direct weg en in een andere wereld.

 

Zo mooi, onbeschrijfelijk mooi, alles in wit helder licht maar tegelijk ook de mooiste kleuren (ik bevond mij in werkelijkheid in een donkere kamer). Een voorstelling weer in Ultra HD zo scherp je kunt het je denk ik niet voorstellen, het lijkt haast scherper te zijn dan je gewone dagelijkse zicht (ik zie gemeten 120%, dat ligt dus niet aan mijn ogen).

In de wereld waarin ik terecht kwam, zag je duidelijke vormen, maar in die vormen was een oneindigheid aan geometrische patronen te zien.

Het was een beetje een wereld zoals Alice in wonderland, ook was er de hele tijd een blauwe kat bij mij, deze keek mij aan, stak speels zijn poot naar me uit en we gaven elkaar een high five. Alles was vrijheid, blijheid ,vrolijkheid, gekheid.

 

De wereld veranderde volgens mij elke tiende van een seconde, waarbij de ene wereld vloeiend over ging in de andere wereld. Het ging zo vreselijk snel, maar toch had ik de tijd om van elk beeld aan het genieten. Ik dacht elke keer, kon ik hier maar een printscreen van maken. Elke beeld was zo overweldigend mooi.

Ik heb geen idee hoe lang ik weg was, maar voor mijn gevoel ging het snel voorbij, en bij terugkomst wist ik al dat ik alweer heel veel vergeten was.

Verder heb ik niet het idee gehad dat ik iets geleerd heb van deze trip, maar het was wel heel vet :whistle:

 

Ik ben inmiddels weer helemaal nuchter.. Onderstaand heb ik nog een paar plaatjes opgezocht, je kunt niets vinden dat het precies omschrijft of wat erbij in de buurt komt. Een volgende trip is denk ik ook weer heel anders....

Maar onderstaande afbeeldingen bij elkaar geven misschien een beetje een idee.

 

http://25.media.tumb...ttqkgo1_500.gif

http://data1.whicdn....31/original.jpg

http://s173.photobuc...ject66.gif.html

http://y0y0art.com/w...inting_mini.jpg

http://fc06.devianta...ura-d2tmrl1.jpg

https://38.media.tum...dnpn6o1_400.gif

http://25.media.tumb...1su1wo1_400.gif

 

Vooral deze vind ik wel herkenbaar. Hoe het ene beeld veranderd in een ander vreemd beeld. Het derde plaatje ziet er misschien wat eng uit, maar dat ervaar je niet zo. Het is alsof iets een lolletje met je aan het maken is, een soort van gekke bekken trekken.

http://i.imgur.com/dbCRZv1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAAA WHAT THE FUCKKK!

 

Ik weet niet of het er iets mee te maken had.

Maar Unpredictable als je dadelijk met de kerstdagen aan het experimenteren gaat, bekijk dan ook eens of je een andere trip krijgt als je net een aantal mandarijnen of ander fruit gegeten hebt.

Zooo moooooi dat DMT !!!! :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor, lijkt mij ook leuk om een keer te proberen!

Met salvia divinorum was ik ook compleet weg, maar weet niet of dat te vergelijken is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die tip ga ik onthouden! Mijn maat merkte tijdens een LSD trip wel al op dat je hard kun gaan op een banaan.

Ik hou fruit paraat iig. Ik moet helaas nog steeds een goede dag vinden om de dmt te maken. Ik denk dat het in de kerstvakantie wel goed komt.

 

Succes met experimenteren he, je hebt inmiddels al aardig wat ervaring zo. :P

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ik denk dat het misschien helpt, ik deed 2 uur daarvoor een trip en toen had ik net een zak chips op.

Van die trip begreep ik helemaal niets. Het beeld dat ik toen kreeg raakte letterlijk in de knoop.

Bij Ayahuasca ceremonies gaat men ook van te voren vasten en op dieet, fruit eten zou er dus best eens mee te maken kunnen hebben.

Banaan ga ik de volgende keer proberen, goede tip ;-) !

 

Verder helemaal geen enge dingen meegemaakt, het lukt me inmiddels om met veel vertrouwen en als aanschouwer de trip in te gaan.

Het is een bijzondere wereld om te ontdekken.

 

Omdat de Mimosa in Nederland momenteel slecht te verkrijgen is, zit ik er over te denken om in het buitenland een grote hoeveelheid in te kopen.

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar Mimosa, stuur dan even een berichtje.

 

(Salvia divinorum heb ik geen ervaring mee)

 

p.s. Schotjeye, ik ben zelf geen roker, ik blow ook niet, maar ik heb totaal geen moeite met de rook. Ligt er denk ik erg aan hoe je het rookt en eventuele verontreiniging. Ik kan de smaak inmiddels zelfs wel waarderen. Misschien helpt het als je de rook niet te warm inhaleert?......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

QT's DMT Extraction for Students

http://www.erowid.or...on_guide1.shtml

 

Ter info

(Ik heb begrepen dat Mimosa in Poedervorm Nederland niet meer in komt. Het word onderschept door de Duane. Poedervorm is daardoor haast niet meer te verkrijgen, de Rootbark (beter te verkrijgen) schijn je, zoals in de bovenstaande link staat, tot poeder te kunnen malen met een Blender).

Share this post


Link to post
Share on other sites

? er is nog nooit een probleem geweest met de levering van mimosa, danwel in schors of poedervorm.

het zit in verf, make up poeder etc. gaiana is the place to be.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wit is juist goed, en als ik JOU was zo ik die tek van hier NIET uitvoeren, en zeker NIET MET TERPENTINE i.c.m het bizar hoge loog gehalte!

Ga naar

als je het zeker goed wilt doen en luister naar deze man, en herhaal en volg zijn stappen precies.

P.s aan je post te zien is dit je eerste extractie, ok.. JE WEET HEEL GOED WAAR JE AAN BEGINT ? (ik bedoel roken)

Want ik waarschuw je alvast, dat je dan van een koude kermis terug gaat komen.

Alhoewel iedereen het voor zich zelf beslist, raad ik ten zeerste AF om '' ff DMT te gaan roken'' :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...