Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Leafman Trading Overname

Recommended Posts

Kom maar op met die openingsaanbiedingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
O ja ik las in een paar reacties "nooit geen problemen" lees ik dan eigelijk niet dat er altijd problemen zijn :kill: :icecool

 

Groetjes Hans

Dat betekent dat er altijd problemen zijn. :execute

 

Ik heb vandaag trouwens ook zo'n e-mailtje ontvangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik miste de leafman banner al :icecool

 

altijd handig om even door te klikken...

 

 

altijd goede service gehad bij leafman, hadden ze spullen niet op vooraad, werd ik meteen op de hoogte gesteld (na leveringen enz.) (+ extra's vanwege de leverduur ( kilo kalong etc))

 

alles veranderd wel 's ...

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m'n bestelling van 12 augustus eindelijk ontvangen. Afgezien van het lange wachten werd ik er niet blij van dat op de doos "growside" voluit als afzender staat vermeld. Fijn als ze het bij de buren afleveren (wat mij dus regelmatig overkomt, ondanks dat duidelijk op de doos staat dat dat niet de bedoeling is). Maar goed, gelukkig kwam het onder rembours, dan loop je dat risico niet. Maar de postbode is ook niet gek hè?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook juist m'n pakje ontvangen. Snel geleverd, na 3dagen(in belgie). Ook bij de buren geleverd en enkele zaken die erin staken had ik niet besteld en andere zaken ontbraken :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo luitjes,

 

Ik heb contact gehad met leafman en ze erop gewezen dat er stickers van growside opzitten en dat de spullen bij de buren afgeleverd worden. Ook dat bestellingen lang op zich laten wachten.

 

Ze betreuren dat het zo loopt, en het heeft idd te maken met de overname. Ze doen hun best om alle lopende bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te doen. Wat betreft het afgeven bij de buren klopt niet, maar helaas gebeurt dit dus wel. Er zit een sticker op de doos waarop staat dat dit dus niet mag gebeuren, Er loopt een contract tussen de TGP en het bedrijf, en ze zullen hierop ook aktie gaan ondernemen.

 

Wat betreft de sticker van GOWSIDE op de doos, dat is gebeurd door de TGP zelf omdat door de overname (nog) niet bekend is bij de TGP waar de pakketten vandaan komen. Dit wisten ze niet en ze gaan dit zo spoedig mogelijk in orde maken. Dit gebeurt overigens enkel bij de rembours zendingen volgens hun.

 

Al met al heb ik hun uitgenodigd om op het forum te reageren en de zaak uit te leggen, en dat zouden ze gaan doen zodra ze alles weer op orde hebben...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of ze dit laatste gaan doen....

Moet er niet aan denken dat er een pakketje bij de buren wordt geleverd met Growside op de doos... :innocent:

Niet dat ze dan iets vermoeden,...maar het idee alleen al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) dat doet me denken toen ik mijn koolstoffilter van 1000 kub geleverd kreeg bij de buren in de originele doos, maar dit was door de shop van wietforum :innocent: , maar ik heb lieve buren dus dat is geen probleem :)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff beter lezen Jan, dit topic gaat over LEAFMAN, niet over shop wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Robdh, maak je joint eerst ff uit,...... ;)

 

Quote Tijger: dat doet me denken toen ik mijn koolstoffilter van 1000 kub geleverd kreeg bij de buren in de originele doos, maar dit was door de shop van wietforum , maar ik heb lieve buren dus dat is geen probleem

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen joint op BBB maar dit topic gaat over Leafman of gaan we er nu een algemene shop klachten topic van maken? Verander de titel ff dan, het wordt erg verwarrend zo. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik (en ik denk jan de ripper ook) raakte in verwarring van jouw antwoord op zijn reaktie :innocent: ,

 

en nee het is niet de bedoeling om er een klachten topic van te maken, voor welke shop dan ook.

Ik heb het geplaatst zodat mensen rekening kunnen/moeten houden, dat sommige bestellingen bij leafman niet kunnen worden geleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vooruitbetalen doe ik niet meer sinds ik door homegrow.net ben opgelicht. Geld overgemaakt; nooit meer wat van gehoord. Heeft iemand anders daar ook nare ervaringen mee?

 

Daar zeg je iet :innocent:

Je kan natuurlijk altijd even naar het handelsregisternr. zoeken. Zodoende vind je ook naam en adres van de eigenaar. :) .

 

Had hetzelfde voor maar heb die man netjes een aangetekende brief gestuurd. Weekje of 2 later was alles geleverd. ;)

 

greetz sancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Mensen,

 

Hier dan een welverdiende reactie van Leafman zelf.

Leafman-trading IS overgenomen, Hans( de vorige eigenaar) had al langer andere plannen, maar nadat hij van de trap viel en zijn rug blesseerde was er op een bepaald moment de keuze ontstaan tussen of alle bestellingen annuleren, het geld terugstorten naar de klanten die nog bestellingen hadden lopen en de webshop stoppen, OF, de zaak verkopen. Na 4 weken waarin slechts een beperkt aantal pakketjes verstuurd werden, en de lopende bestellingen alleen maar groeiden, hebben wij de zaak overgenomen. Wij, Growside Maastricht, zijn 10jaar geleden begonnen met een growshop in Maastricht, sinds 7 jaar hebben we ook een groothandel. Via de Kamer van Koophandel kan iedereen zien dat Leafman van adres en eigenaar is veranderd.

Gedurende deze 4 weken dat Hans ziek was zijn de klanten per email en via de website geïnformeerd over de situatie dat voorlopig geen bestellingen uitgeleverd konden worden, behalve beterschapwensen bleven ook de bestellingen binnen komen. Tevens werd hierbij het aanbod gedaan om de bestelling te annuleren en eventueel het geld terug te storten. Sommige mensen reageerden niet, sommigen vroegen hun geld terug, anderen gaven aan te wachten.

In de 1e week waarin wij Leafman draaiden, werden wij overstelpt door het aantal lopende bestellingen, de e-mails die wij kregen over mensen die wilden weten hoe het met hun bestelling zat, maar ook het Ideal betaling systeem dat met onze bank niet werkte, de postcontracten die moesten worden omgezet en waarbij de service en afspraken zoals op de website vermeld is wat betreft afleveren niet nagekomen konden worden omdat deze afspraken met de vorige eigenaar werden gemaakt. Tevens kwamen we er (dank je Paffie) achter dat de post voor de rembours verzendingen de naam van de begunstigde op de doos plakt, waardoor het voor zover wij weten zeker 1 x is voorgekomen dat de naam Growside op het doosje stond. Dit probleem is einde deze week verholpen volgens de bank, omdat de afkorting LMN (Leafman-trading onherkenbaar afgekort) nu bij hun bekend is. Op dit moment worden mensen die een rembours bestelling doen vooraf benaderd en wordt dit uitgelegd.

Op elke doos die verstuurd wordt zit een sticker die vermeld : niet bij de buren afleveren, sinds gisteren zijn de post contracten actief en dat geeft extra verantwoordelijkheid voor de post bij problemen met foutief leveren. Ik hoop dat dit dus een gevolg is van het niet versturen

op contractuele basis. Hans had hele goede ervaringen met de leveringen van de post (op contractbasis) en ik verwacht dat deze problemen zichzelf zullen oplossen.

Wij beseffen ons heel goed dat mensen veel te lang hebben moeten wachten op hun bestelling, dat sommige afspraken de afgelopen maand zijn misgelopen en dat onze interne problemen niet de problemen van de klanten mogen worden, onze excuses hiervoor, wij zullen ons EXTRA inzetten om de toekomstige bestellingen zo vloeiend mogelijk te laten verlopen.

Verder zal in de toekomst het assortiment van Leafman samenvloeien met dat van Growside, wat een behoorlijke stijging van het aantal producten inhoud. Hierdoor zullen ook meer producten direct uit voorraad leverbaar zijn. Op dit moment zijn we bij met de lange rij bestellingen, alleen orders met bestellingen die niet direct leverbaar zijn bij onze leveranciers en enkele garantie afhandelingen staan op dit moment in de wacht, deze klanten zijn hierover benaderd.

Hopelijk geeft dit verhaal wat uitleg, verder willen wij alle mensen uitnodigen om hun klachten en opmerkingen hier kenbaar te maken zodat wij uitleg kunnen geven en iedereen kan zien hoe wij ze afhandelen. Daar leren wij zelf het meeste van.

Met vriendelijke groet,

 

Leafman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse... ;)

 

Dit verschaft een hoop duidelijkheid... bedankt..

 

Mijn pakketje is inmiddels keurig geleverd zonder gekke stickers e.d. :innocent:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel suc6 MarkVark, hopelijk word ook de heel uitgebreide informatie bij al de artikelen jullie handelsmerk. Want dit was een verschrikkelijk mooie service bij Leafman die ik bij de meeste sites echt wel mis :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik wel opvallend vind is dat de klanten niet goed op de hoogte zijn gesteld van de werkelijke gang van zaken, zoals jij dat nu wel op het forum doet.. Wat dan wel weer een goede zet is...

 

Succes in ieder geval, dat jullie de zelfde goede service maar mogen blijven bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gezegd, sommige mensen hebben veel te lang gewacht, en bij enkele schrijnende gevallen zijn er dingen helemaal fout gelopen, maar op de website is binnen enkele dagen na Hans ongeluk uitgelegd wat er gebeurt is.

Tevens heeft Hans automatisch via het programma achter de website de volgende email gestuurd naar klanten met een lopende order op 20-8-2007

 

 

Best customer,

 

 

As you perhaps already have read on our website are we forced to close the shop

for a couple off weeks due to a company accident that temporarily damaged my back.

 

Today is my first day were it has been possible for me to do some paper work.

 

Also I could not find a decent replacement that could take care of business.

 

But for the coming week someone will send all the packages that are still waiting.

 

But I will answer all questions and orders personally in the coming week.

 

If you have placed a order that already has been paid for than you will

be informed as soon as possible.

 

 

 

Off course do I want to apologise for this matter but I do hope that

you will have understanding for the situation I am in right now.

 

Thanks in advance for your patience.

 

 

 

Please send questions and comments to info@leafman.nl

 

 

Or telephone us at regular European office hours at: 0031 6 486 77 447

 

 

 

Also you can send us a Fax 24/7 at: 0031 84 756 19 29

 

 

 

Sincerely yours, Hans

 

 

 

Leafman Trading

PO Box 687

6400 AR

Heerlen

Park City Limburg

Netherlands

 

Later,datum 05-09-07 nadat wij de zaak hebben overgenomen hebben wij dat aan de klanten kenbaar gemaakt via de voorpagina van de site en met deze email.

 

 

 

Beste klant,

 

 

 

Bij deze willen wij U informeren dat Leafman Trading sinds vorige week overgenomen is door Growside Maastricht vof.

 

 

Uiteraard garanderen wij U dat U ten alle tijden een betrouwbare service zult ontvangen, zoals U van Leafman Trading gewend was.

 

Heeft U opmerkingen, aanwijzingen en of klachten dan vernemen wij deze graag van U via mail of telefoon.

 

Alle informatie kunt U aangeven op info@leafman.nl of 0031 (0) 43 362 79 90.

 

 

Wij hopen U voldoende te hebben ingelicht en met vriendelijke groet,

 

 

Leafman-Team

 

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

 

 

Dear customer,

 

 

 

Via this message we want to inform you that Leafman Trading has been taken over by Growside Maastricht vof.

 

Of course do we guarantee that the service will be as good as customers have been used to in the past.

 

If you have suggestions or complaints please notify us at info@leafman.nl or 0031 (0) 43 - 362 79 90

 

We hope that we have informed you well and with best regards,

 

 

Leafman Team

 

 

Het schijnt zo te zijn dat er enkele mensen zijn die deze mail niet gekregen hebben, waarschijnlijk ligt dat aan de tijd tussen het bij ons op de bank binnen komen van het geld van de order en het invoeren van de bevestiging dat het geld binnen is in het webshopprogramma, en hebben de mensen waarvan de Pc niet kon zien dat ze al betaald hadden deze mail niet gerkregen.

groeten,

 

Mark

Leafman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heldere uitleg Mark...

 

En inderdaad, niet iedereen was op de hoogte van het "Leafman probleem".

Er zijn mensen die dit forum niet bezoeken, en natuurlijk ook te kampen hadden/hebben met dat probleem, dus wou ik zeggen om de info die je hebt gegeven op de site van Leafman te zetten, maar dat is dus al gebeurt. :innocent:

Verder hoor ik her en der dat de GS M'tricht goed aangeschreven staat, hoop dat je ditzelfde weer op gang krijgt met Leafman.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...