Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sm0ker_me

Earl Grey Thee?

Recommended Posts

Ik blow nu al een tijdje niet, en nu dronk ik vanochtend earl grey thee. Ik vond het erg naar blowtje ruiken :D en ook wel een beetje naar smaken ;) . Ja het zou misschien zo kunnen zijn dat omdat ik al een tijdje niet geblowed heb, dat ik dan een beetje de smaak ervan vergeet. :verrygood

 

Dus vandaar me vraag: Zou je die Earl grey thee blaadjes kunnen roken? Iemand ervaring hiermee of weet iemand hier iets meer vanaf?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je wil graag earl-grey blaadjes roken om de smaak van wiet weer is te proeven? Koop gewoon een zakje wiet man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdje met sinasappel thee gedaan maar is dat echt waar dat je er gaten van in je longen krijgt want dat geloof ik eigenlijk niet zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuh vast niet. Maar als thee in al die eeuwen dat het bestaat en gebruikt wordt nog steeds niet algemeen geaccepteerd is geraakt als rookwaar zal dat misschien wel iets zeggen over het plantje. Ik zet het in het rijtje van gras en bananenschillen, ook van die heerlijke geestverruimende middelen... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 keer the gerook nu ja een trek was voldoende om het nooit meer te doen ik zou zeker geen the roken erg pijnlijk ik was nog wel dronken ook maar zo iets doe ik nooit meer.

Het is al mooi genoeg dat je bent gestop waarom zou je aan wat anders gaan beginnen....

kijk gewoon een lach film of zo dan zie genoeg domme dingen zo als thee roken!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

in Earl Grey thee, zit Bergamot aroma, deze kan in grote hoeveelheden een lichte roes veroorzaken,maar is niet zo goed voor de longen, bij veelvuldig roken ervan, krijg je erg last van hoestbuien, en slijmvorming. je kan deze ook krijgen als eterische olie, die is zeer lekker om in een brandertje( een paar druppels in zo'n ding met waxinelichtje, jeweetwel) te hebben tijdens het blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker jointje draaien of je nou thee rookt of wiet rookt je bent altijd schuldig dus doe het dan goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaten in je longen... natuurlijk.. de onverbiddelijke en onomkeerbare gevolgen van thee roken..

 

als je vroeger toen ik nog erg klein was zei dat er thee in een jointje zat dan zou ik er never nooit een hijs van nemen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens thee (de gewone versie, zwarte thee ofzo) gerookt door een waterpijpje met fluoblauw water als gevolg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dergelijke theebladeren gaat roken kun je grote schade aanrichten aan je longen..

doe niet moeilijk en loop naar de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...