Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sm0ker_me

Wat Raden Jullie Me Aan?

Recommended Posts

Heej mensen.

 

kwoon somewhere waar kniet zo heel snel aan een toeter kan komen.. en kheb geen zin om allemaal blaadjes te gaan koken want dt gaat moeilijk (ouders etc...) Dus hebbn jullie een ander altenatief dn Nootmuskaat?

Gwn iets waar kbeetje stoned vn wordt.

 

Nou bedankt voort reageren! :verrygood

 

groetjes,

sm0ke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus hebbn jullie een ander altenatief dn Nootmuskaat?

Gwn iets waar kbeetje stoned vn wordt.

 

Wiet wordt je stoned van.

 

Nootmuskaat is geen alternatief voor wiet, ik hoop voor je dat je het nooit zal proberen, want het is 2 dagen je ziek voelen..

 

Als je ouders liever niet hebben dat je binnenshuis wiet rookt hebben ze liever ook niet dat je andere drugs uitprobeert volgens mij. How oud ben je dat je je moet verstoppen voor je ouders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke dat heb ik ook ontdenkt dat nootmuskaat niet zo toppiej is :D

 

Ik weet niet hoe jou ouders zijn maar mijn ouders zijn absoluut tegen drugs.. dus drm zou ik eventueel geen blaadjes thuis kunnen koken etc.. tuurlijk et roken ervan doe ik ergens anders zodat me ouders der niet achter komen.

 

njah weten jullie iets anders dan ter vervanging van wiet? want dat was eigenlijk m'n vraag.. :verrygood (iets om te smoken et liefst)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bananenschillen ... das een mooi begin voor iemand die nog te jong is om naar de shop te mogen en van zijn ouders geen toestemming heeft.

Zo iemand ga ik ook niets aanraden, ga eerst maar is leren typen en maak je school af.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol rohypnol misschien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bruine haartjes van de mais als ze rijp zijn in oktober, kilo's van plukken, kan je een jaar vooruit ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kruidnagel kun je wel roken, lekker zoet

Share this post


Link to post
Share on other sites
bananenschillen ... das een mooi begin voor iemand die nog te jong is om naar de shop te mogen en van zijn ouders geen toestemming heeft.

Zo iemand ga ik ook niets aanraden, ga eerst maar is leren typen en maak je school af.

 

Esmie

 

Ja leuk.. not..

 

leren typen? bnje te dom voor msn taal ofzo? :verrygood

eej en ik bn geslaagd voor vmbo diploma dus wat met "Maak je school af?"

 

En ja kbn te jong om naar de shop te gaan.. dus? Zoals al eerder vermeld (als je dat misschien gelezen hebt of et niet kon lezen i.v.m. msn taal...) kan ik niet zo heel snel aan een toeter komen.. wilt niet zeggen dat k er niet aan kan komen.. ik kan et ook door iemand laten halen.. maar vroeg me af of mensen misschien nog andere ideeen hadden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees de regels. MSN taal is streng verboden op dit forum. Ik vind het echt verbluffend hoe slecht er tegenwoordig nederlands getikt wordt. Je zou het niet zeggen dat je je VMBO al af hebt aan je spelfouten en taalgebruik te zien. :verrygood Dus gaarne gewoon ABN zoals je akkoord mee bent gegaan toen je lid werd van dit forum.

 

En bovendien is het helemaal geen slechte gedachte om je eerst eens met je school bezig te houden.

 

Kreteks (kruidnagelsigaretten) zijn overigens prima te roken en gewoon te koop bij de sigarenwinkel. Een Kretek is een sigaret met kruidnagel als kenmerkend bestanddeel.

 

Traditioneel bevat de kretek twee delen tabak en een deel kruiden. De sigaretten, ``kreteks``, danken hun naam aan het feit dat ze door de etherische olie knetteren wanneer ze worden aangestoken. Haji Jamahri, een inwoner van Kudus, Centraal-Java, maakte de eerste kreteks in het begin van de jaren 80 van de 19e eeuw. Nog steeds is de kreteksigaret bijzonder populair in Indonesië.

 

Bron wikipedia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet er wel bij vermelden dat de kreteks in indonesie beter smaken dan hier, maar dat zal het konimex-gevoel van daar wel zijn... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder filter met name :verrygood dat zijn de beste...

Maar schei nu maar uit ,... anders krijg ik weer heimwee..

Share this post


Link to post
Share on other sites
lees de regels. MSN taal is streng verboden op dit forum. Ik vind het echt verbluffend hoe slecht er tegenwoordig nederlands getikt wordt. Je zou het niet zeggen dat je je VMBO al af hebt aan je spelfouten en taalgebruik te zien. :verrygood Dus gaarne gewoon ABN zoals je akkoord mee bent gegaan toen je lid werd van dit forum.

 

En bovendien is het helemaal geen slechte gedachte om je eerst eens met je school bezig te houden.

 

Kreteks (kruidnagelsigaretten) zijn overigens prima te roken en gewoon te koop bij de sigarenwinkel. Een Kretek is een sigaret met kruidnagel als kenmerkend bestanddeel.

 

Traditioneel bevat de kretek twee delen tabak en een deel kruiden. De sigaretten, ``kreteks``, danken hun naam aan het feit dat ze door de etherische olie knetteren wanneer ze worden aangestoken. Haji Jamahri, een inwoner van Kudus, Centraal-Java, maakte de eerste kreteks in het begin van de jaren 80 van de 19e eeuw. Nog steeds is de kreteksigaret bijzonder populair in Indonesië.

 

Bron wikipedia

 

Oke, sorry voor eventuele overlast. Maar ik vond het aan de ene kant wel een domme opmerking van EsmeraldaNuevacita. Maargoed "No hard feelings".

 

Even weer Ontopic.

Die Kretek sigaretten/sigaren, is dat nou echt lekker? En voel je je er anders door? Ik heb namelijk alleen ervaring met joint's, black devils en normale sigaretten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke, sorry voor eventuele overlast. Maar ik vond het aan de ene kant wel een domme opmerking van EsmeraldaNuevacita. Maargoed "No hard feelings".

 

Even weer Ontopic.

Die Kretek sigaretten/sigaren, is dat nou echt lekker? En voel je je er anders door? Ik heb namelijk alleen ervaring met joint's, black devils en normale sigaretten.

 

 

Je kan toch ook naar de smartshop gaan en daar wat kopen :verrygood ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet ng een goedkope manier om te trippe het is nx vn de natuur fzo dus kweet niet of et hier pas maarja

ga gwn naar je krantewinkel en vraag een bus om je lighter mee te vulle "MULTIGAZ"

kost 2eu normaal

je draait de dop eraf en steekt het in je mond zo lang as je kunt en dan terug uit je muil en dan trip je wel het beeld en geluid is anders

kzou et egt doen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Die effecten die ze daar beschrijven zijn klinkklare onzin alleen.

 

kweet ng een goedkope manier om te trippe het is nx vn de natuur fzo dus kweet niet of et hier pas maarja

ga gwn naar je krantewinkel en vraag een bus om je lighter mee te vulle "MULTIGAZ"

kost 2eu normaal

je draait de dop eraf en steekt het in je mond zo lang as je kunt en dan terug uit je muil en dan trip je wel het beeld en geluid is anders

kzou et egt doen :nerd

 

Euhm, nee, ik zou het echt niet doen.. Maar, goed idee als je jezelf dood wil hebben!

 

Voorbeeldje:

Sudden Death Due to Butane Inhalation.

 

Articles

 

American Journal of Forensic Medicine & Pathology. 18(3):299-302, September 1997.

Rohrig, Timothy P. Ph.D.

Abstract:

Sudden death due to the inhalation of halogenated hydrocarbons is a well-documented phenomenon in the scientific and medical literature. Recently, there has been sporadic information suggesting that nonhalogenated hydrocarbons may cause potentially fatal cardiac arrhythmias. This report documents five sudden deaths due to inhalation of nonhalogenated hydrocarbons: n-butane, isobutane and propane. The hydrocarbons were identified by headspace gas chromatography in blood, brain, and lung tissue. Case histories, toxicological findings and analytical procedures are discussed.

http://www.amjforensicmedicine.com/pt/re/a...#33;8091!-1

 

Een veliger alternatief is lachgas, veel aangenamer ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kweet k heb een 15-tal busse leeggezoge alleen be de eerste 3 voelde k het fel bij di ander nemeer zo

kdeed het gwn omdat k nx kon fixe

maar kga er bij stoppe egt kloteongezond

 

en MAEVA vette afbeelding k heb er iemand over vertelle

nu kan k kieze welke kga neme om te beginne :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ik had laatst uit die headshops "herbs" gehaald.. gaf mij een stoned gevoel.. maar me maat werd er lijp van (happy stoned)!

 

Ik vind dat gezeur.. dat van je leeftijd.. ik blow al sinds me 13e.

 

Wiet krijgen is geen kunst.

 

heb een verdomd goede afbeelding gevonden die je terug vindt in vele smartshops op de toonbank.

 

http://img510.imageshack.us/my.php?image=mrbm8.jpg

 

 

whaha ja alle headshops well maar hier trip je van .. is wat anders dan een "stoned" gevoel :nerd

 

ik heb op zn tijd ook wel us graag portie van deze dingen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kerel woon in belgie kan wel wiet fixe ma kkan nie zo as u ff de deur uit naar coffeeshop gaan eh :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja kerel woon in belgie kan wel wiet fixe ma kkan nie zo as u ff de deur uit naar coffeeshop gaan eh :nerd

tuurlijk kan je dat wel. Gewoon meerijden met een vriend of met de trein.

heb al genoeg minderjarigen meegenomen en ken genoeg shops die nooit naar je ID vragen

Post eens een foto van de wiet die je kan fixen hier in belgië, je zal dan wel merken aan de reacties hier dat het slechte weed is...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja kweet k heb een 15-tal busse leeggezoge alleen be de eerste 3 voelde k het fel bij di ander nemeer zo

kdeed het gwn omdat k nx kon fixe

maar kga er bij stoppe egt kloteongezond

 

Zoooo.. Het zou leuk zijn om jouw hersens op de mri te bekijken.. White spots everywhere, Houston, we've got a problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...