Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Het Grote Man Of Vrouw Topic

Recommended Posts

:whistling Dacht ik leuk amnesia haze stekjes te hebben..

Maar OF ik ben achterlijk aan het worden, Of de plant is achterlijk geworden..

 

Ik heb ze serieus als stek gekregen maar volgensmij gaat dit een man worden of niet?

 

even de eerste foto als link, vergeten te verkleinen

 

De 2 planten dus.. zien er een beetje licht uit, klopt ook want ik was net terug van vakantie.. maar het is al weer stuk bijgetrokken.

 

De plant van boven..

kleindk9.jpg

 

en hier dan de bolletjes die ik ineens begin te zien.. Nohh ik kan het nog steeds niet geloven.. Een stekje dat toch een man blijkt te zijn.. ik weet niet welke idioot die stekken heeft gemaakt maar dan voel ik me toch behoorlijk gen.... :smoke Juist dit jaar begonnen met stekjes aangezien ik dat man / vrouw wilde voorkomen.. kan ik dadelijk alsnog de planten de kliko inflikkeren.. :rofl

klein2xd3.jpg

 

Gr Mellow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irritant he:), heb je een megaplant staan....zie je de voorbloei, is het gvd een mannetje...zwaar balen

Dan baal ik prsoonlijk wel dat ik niet met stekken begonnen ben, maarja zo heeft de rest weer meer ruimte.

Wat je trouwens vroeg over die herma's, ik had er 1 en ik trk steeds het mannelijke bloemetje eraf, maar dat werd zo'n gekut dat ik hem maar omgehakt heb....wat niet echt moeilijk was bij 60 cm :whistling . Nee die herma's zijn te link...weinig opbrengst en voor je het weet zijn je vrouwtje verneukt....

succes, gr rich

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan ik dadelijk alsnog de planten de kliko inflikkeren.. :whistling

 

rofl

 

Ik hoop voor je dat je dat nog niet gedaan hebt want het is gewoon een vrouwtje hoor.. Die bolletjes die je ziet zijn calyxes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die bloem op de achtergrond werkt een beetje verwarrend....nu lijkt het net of je hele plant een mannetjesbloem is.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
rofl

 

Ik hoop voor je dat je dat nog niet gedaan hebt want het is gewoon een vrouwtje hoor.. Die bolletjes die je ziet zijn calyxes.

 

Maar OF ik ben achterlijk aan het worden,

 

Hahaha duidelijk dus dat ik achterlijk ben!

 

:smoke (Ligt nu ook op de grond van het lachen, en van schaamte.. ben g..verdomme al zóóó lang lid.. zo vaak dingen mee gelezen enz. enz. en dan nog niet eens van overtuigd zijn dat je eigen stekkies toch vrouwen zijn..)

 

:whistling Volgensmij moet ik zowiezo maar die plantjes in de kliko gooien.. Word er para van :rofl

 

Nee even zonder gekheid, ik begon écht aan mezelf te twijfelen.. aangezien ik overal die bolletjes zag komen, dacht ik echt van het zal toch niet zo zijn dat... .

 

Duidelijk niet dus! Bedankt!

 

(Ben ik blij dat niemand je kan zien op dit forum.. hahaha :D schaam schaam..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7860_3171_188531.jpg

 

 

nog een mannetje :whistling

 

en dan heb ik zogenaamd gefeminiseerde zaadjes gekocht

gefeminiseerd me reet!!

ik heb alleen maar mannetjes :smoke :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen even een vraagje.

 

Kunnen er uit de mannelijke ballen ook witte haartje groeien??

Want ik heb een plant (freebee van sannie) en daar zit in 1 bladoksel mannelijke ballen en vrouwelijke haartjes... en bij een herma is toch altijd 1 hele tak een bepaald geslacht en niet twee geslacht kenmerken in 1 oksel???

 

Ik heb helaas geen foto kunnen nemen, omdat ik op het moment geen camera met macro stand heb en dat kan nog wel een paar dagen duren en ik wil natuurlijk niet dat mijn vrouwtjes bevrucht worden.... dus daarom eerst de vraag zonder foto

 

THCees

Share this post


Link to post
Share on other sites
de laastste 2 posts of de laatste twee van bacodh?

 

groetjess :specool

dat vraag ik me nou ook af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik een Herma!

 

Ik heb buiten 5 planten staan (Purple Haze) waarvan er één naar mijn mening een Herma is.

 

Je ziet duidelijk mannelijke bloemen in de oksel van de plant

gallery_12569_3054_48959.jpg

 

 

Hier zie je boven het groeiende topje ook een mannelijke bloem

gallery_12569_3054_42222.jpg

 

 

Voor alle duidelijkheid, mijn zaden zijn van 2 jaar terug en zijn afkomstig van stekken, had waarschijnlijk buiten mijn weten toen ook al een Herma.

 

Wat moet ik hiermee??

 

Help, slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

bananen plukken en volgend jaar andere zaden gebruiken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Tomas,

 

Is het normaliter een beetje bij te plukken of gaat nu alle energie met een rotgang naar de mannelijke bloemen?

 

Groetjes, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mannabis,

 

Hele trossen mannenbloemen, zou hem maar snel en voorzichtig omhakken voordat het stuifmeel loskomt.

 

Groet, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het normaliter een beetje bij te plukken of gaat nu alle energie met een rotgang naar de mannelijke bloemen?

 

Dat verschilt per herman.. de ene maakt meer mannelijke bloemen aan dan de andere.. met een beetje geluk kun je ze verwijderen zonder dat ze openbarsten en de meeldraden gaan bevruchten.. grote kans dat je alsnog een paar zaadjes tussen je toppen gaat vinden, maar ik zou proberen alle zichtbare mannelijke bloemen te verwijderen.. Je kunt de plant natuurlijk ook weggooien, maar niet geschoten is altijd mis, vooral buiten waar je geen kostbare energie en ruimte verspilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_1804_152644.jpg

 

 

 

Mannekes kunnen ook heel mooi zijn :specool

 

gallery_6979_1804_7007.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen!

 

wie het weet mag het zeggen! :icecool

 

 

thnxx

 

med_gallery_13042_3336_29091.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan was het een herman, zaden zijn ook hermannetjes... Dus die kan je weggooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een plantje uit mijn tent gehaald waarvan ik vermoed dat het een mannetje is. Al mijn andere plantjes zijn al mooi in bloei behalve deze dus...

med_gallery_12457_2985_28264.jpg

 

med_gallery_12457_2985_16004.jpg

 

med_gallery_12457_2985_16583.jpg

 

med_gallery_12457_2985_6779.jpg

 

 

Kan iemand bevestigen of dit een mannetje is?

Het is een 'The One', uitgegroeid uit een zaadje.

Mocht het wel een mannetje zijn dan ga ik heb bewaren in de hoop dat de zaadjes die er van af komen gebruikt kunnen worden voor de volgende teelt.

Momenteel staat hij een meter of 2 van mijn andere plant die ook in de serre staat. Deze is al een gevorderde bloei stadium, dus ik hoop dat het niet te veel kwaad kan.

 

En volgens mij is het nu te koud geworden om hem alsnog buiten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...