Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Het Grote Man Of Vrouw Topic

Recommended Posts

pfff, ik weet het niet, er zijn er die zeggen dat een man is, en der zijn er die zeggen dat het een vrouw is... kzal best volgende week nog eens wa fotokes maken, dan zal het wat duidelijk zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ziet het bijna niet.. maar toch VROUW..

med_gallery_5639_2054_5632.jpg

 

 

Een twijfelgeval welke later toch een man bleek te zijn..

med_gallery_5639_2054_4252.jpg

 

 

Nog een man, niet echt duidelijk..

med_gallery_5639_2054_21980.jpg

 

 

Eerst dacht ik iets te zien, later ontwikkelde zich dit tot een blad.. Als je goed kijkt net onder het steeltje van het blad zie je een bal zitten, zeer klein maar hij zit er wel!!

med_gallery_5639_2054_27468.jpg

 

 

Weer zo'n misleidend blad..

gallery_5639_2054_24322.jpg

 

 

Volgens een experd viel hier aan te zien dat het toch echt een man was, toch heb ik ook dit gezien dat zich ontwikkelde tot een klein blad..

med_gallery_5639_2054_11623.jpg

 

 

Wat ik me afvraag, ik heb die bladontwikkeling in de bladoksel alleen bij mannen gezien, komt dit ook bij vrouwen voor???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb het ook gehad bij vrouwelijke planten, vaker gezien bij mannen alleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even Lowryder voorbloei posten

 

VROUW

 

med_gallery_10252_2280_121993.jpggallery_10252_2280_52437.jpg

 

 

 

En dan nu pica van Lowryder man

 

MAN

 

med_gallery_10252_2280_130336.jpg

 

 

Zo toch weer :nerd verdient vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie nog steeds geen teken van een vrouw hoor. Alleen een paar puntjes, die later blaadjes worden.

Wel zie ik recht onder de knoop in het touwtje een soort balletje zitten. Als dat zo is, is het een man.

 

Die puntjes die je zo graag scherp in beeld wilt brengen zijn geen tekenen van sekse.

Kijk nog eens de eerste foto's goed door in dit topic, dan zie je wat er bedoeld wordt.

 

edit:

Oke, ik heb even in je album gekeken. Het gaat niet om die sprietjes, maar om dat ding wat op een bloemknopje lijkt. Als daar geen wit haartje uitkomt (slecht te zien) dan is het een man.

 

Ik heb zelf eens gekeken met m'n eigen ogen, en er zit daar een heel erg klein haartje op, die er bruin uitziet...

 

Dus nu kan ik zeker zijn dat het een vrouw is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 vrouwen!?!?!?! (sorry voor de misschien onduidelijke foto's)

:

plant #1:

med_gallery_9837_1683_387791.jpg

 

 

 

plant #2:

med_gallery_9837_1683_72709.jpg

 

 

en

med_gallery_9837_1683_163980.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen als jullie foto's plaatsen, plaats dan een DUIDELIJKE, SCHERPE foto. Liefst met macro functie, en anders kun je een uitsnede maken en die plaatsen.. onduidelijke wazige foto's heeft niemand iets aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sorry maar ik heb wel zon macro functie op de telefoon maar dat werkt niet altijd. heb je dus niets aan bovenstaande fotos???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een lowryder 2 en bloeit ook eigenlijk al alhoewel ik het toch vreemd vind wat ik bovenop zie of is dit normaal? Hij laat in de hoekjes heel klein pistels zien dus zou dus vrouwtje moeten zijn.

 

gallery_10456_2034_778899.jpg

 

 

gallery_10456_2034_180605.jpg

 

 

en hier zie ik bovenop dat ie wel bloeit, maar zie geen pistels? Of hoort dat nog te komen en is dit puur begin? Het is lowryder 2

 

gallery_10456_2034_391483.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij zat een poosje terug in Kopenhagen alwaar rellen uitbraken tegenover de ME die een paar kraakpanden wilden platbuldozeren. Uit protest werden er zakjes met hennepzaadjes uitgedeeld, hij had een paar zakjes met 10 zaadjes.

 

Nu was ik eerst een vervent blower en was het altijd mijn droom om mn eigen planten te hebben, nu ben ik bijna een jaar gestopt maar leek het me toch lachen om nog eens een plantje groot te brengen. De zaadjes uit Kopenhagen kwamen dus precies op het goeie moment.

 

Het is denk ik nog te vroeg om te weten wat voor geslacht het is, maar ik heb gelezen dat het soms voor het getrainde oog in een opslag duidelijk kan zijn, aangezien een van de twee plantjes wel erg ziek hoog wordt en weinig blaadjes heeft.

 

Nou goed, de zaadjes waren gratis en alst een mannetje word laat ik hem ook mooi groeien, maar om na een jaar nog eens een jointje te roken van mn eigen wiet zou ik wel gaaf vinden :innocent:

Hieronder een paar fotootjes:

 

P1010557b.jpg

P1010559b.jpg

P1010560b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoelt wschl. in Christiania ...

de plaats om aan soft te geraken in Kopenhagen .

Ben zo lange tijd geleden op de Deense TV geweest (1991).

razzia met veel camera's , ik als beginnend-blower :: 'i'm a tourist !' hahaha

zei die cop :"you're in a bad place here"

lieten ze me toch gaan ... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt! Bevar Christiania stond op het tshirt waarmee hij thuiskwam.

Gaaf:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat betreft je plantjes :

 

-heeft die linkerpot ook gaatjes onderin ?

-ze staan veel te nat .

-geef ze meer licht

-spalk ze niet te vroeg , in begin kunnen ze veel hebben ,worden ze sterk van .

-pot ze over en steek ze een stuk dieper (keep it simple :universele potgrond)

-geslacht ,nu nog niet te zien

-steek meer aarde in je potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah bedankt voor de tips:)

 

Ik heb ze vandaag na m'n werk even in iets flinkere potten gestoken met veel aarde erin (toevallig lag er in de garage nog een zak universele potgrond). Als er nog wat moois uit die plantjes komt maak ik nog wel even een fotootje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic is genaamd Het Grote Man Of Vrouw Topic , post hier je pics

 

Kunnen we weer ontopic aub ?! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor het eerst begonnen met 2 plantjes uit zaadjes, ik weet niet welke soort het is.

Ik ben niet aan het verduisteren omdat ik deze vakantie 2x een week weg ben.

Zelf heb ik al goed naar wat foto's gekeken maar kom er niet uit. Ik denk dat ik de voorbloei ben misgelopen of dat ze nog niet zo ver zijn.. Bij mijn plant van 130cm is nog helemaal niets te zien. Bij de plant van 40cm (even oud [ong. begin mei] maar in een kleinere pot) zie ik wel iets maar ik weet niet of het geslacht al te bepalen is..

Is dit al een begin van de bloei? of worden het gewoon blaadjes?

med_gallery_12054_2756_281209.jpg

 

 

med_gallery_12054_2756_41397.jpg

 

 

med_gallery_12054_2756_435078.jpg

 

 

med_gallery_12054_2756_673053.jpg

 

Groeten uit Eindhoven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is natuurlijk overduidelijk een mannetje,Daan-040.

med_gallery_12054_2756_1141135.jpg

Die andere kan je altijd nog even aankijken....maar ook dat ziet er mannelijk uit.

 

Misschien nog snel een vrouwtje regelen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de reactie Rich.

Nu weet ik het zeker, die plant gaat neer.. :smoke

idd nog snel een vrouwtje regelen :nerd

Groeten, Daan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik zal mij eerst even voorstellen omdat ik hier nog nooit gepost heb. Ik ben al enige tijd lid van dit forum maar had nooit de zin om te posten, ik ben dit jaar met mijn eerste kweek bezig, buitenkweek met nu nog 9 resterende planten van de originele 20 zaden.

 

Zelf ben ik niet zo'n heftige gebruiker en vind het alleen leuk bij speciale gelegenheden maar ik vond het gewoon leuk om te doen.

 

Enkele anderen kennen mij misschien van andere fora, daar gebruik ik dezelfde nickname. De zaden heb ik ook gekregen van iemand die hier lid is op het forum *(treelover).

 

Ik ben nog niet zeker van het geslacht van de planten en ze beginnen volgens mij nu net voor te bloeien.

 

Dit zijn al mijn planten, ik heb ze allen genummerd en hun groei bijgehouden, laatste 3 weken staan ze in deze mestkuipen en zijn ze in grootte verdubbeld (ruim). De grootste is nu 1,40 en de kleinsten 1 meter. Ze zijn wat laat gezaaid en hebben de hittegolven dus niet helemaal kunnen benutten, dit zijn mijn planten, voor mij zijn ze redelijk gezond, maar wie ben ik:

 

IMGP1435.jpg

 

 

 

 

Plant 1:

IMGP1426.jpg

 

 

 

 

Plant 2:

IMGP1427.jpg

 

 

 

 

Plant 3:

IMGP1428.jpg

 

 

 

 

Plant 4:

IMGP1429.jpg

 

 

 

 

Plant 5:

IMGP1430.jpg

 

 

 

 

Plant 6:

IMGP1431.jpg

 

 

 

 

Plant 7:

IMGP1432.jpg

 

 

 

 

Plant 8:

IMGP1433.jpg

 

 

 

 

Plant 9:

IMGP1434.jpg

 

 

 

 

Ik heb zo mijn ideen over de geslachten, maar ik heb er geen zekerheid over, misschien dat iemand het kan zeggen, ik heb foto's gemaakt van alle hoofdtoppen want een aantal planten gaat met 2 of 3 zijstammen verder, maar ik heb van de grootste top de foto gemaakt.

 

EDIT: En natuurlijk de groeten van Jeroen... :whistling

 

Als er betere foto's moeten komen dan kan dat wel, zeg maar welk nummer niet duidelijk genoeg is, dan maak ik nog wel wat foto's, ook verplaats ik de planten als de wind heftiger wordt naar de "luwte" en als het wat minder waait weer vol in de wind zodat er altijd een briesje in de bladeren staat.

Edited by keesthemad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er in ieder geval mooi uit Kees. Plant 3 zou wel eens een mannetje kunnen 'worden', maar ik denk dat je nog iets te vroeg bent. Vooral wanneer je meerderde balletjes bij elkaar krijgt zonder dat er witte haartjes uitsteken heb je een man, maar 1 mini balletje kan nog een zakje (vrouw) worden of zelfs openvouwen tot een uitschieter/blaadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t zijn mooie grote planten kees...

 

plant 4 en 7 zouden best wel eens vrouwtjes kunnen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de heftige regen de laatste tijd en de hoeveelheid werk die ik er potentieel in kan stoppen ga ik een groot stuk doorzichtig plastic overheen spannen zodat ik in ieder geval geen last krijg van toprot, het lijkt me dat dat plastic niet schadelijk is icm zonnestralen? Eventueel is het natuurlijk weg te halen na iedere regenbui.

 

Ook las ik net het beginnerstopic en nu vroeg ik met af of wiet ook te drogen is in een box waar je een doos vochtvreter hebt staan, ik heb namelijk nog 25kg calciumchloride...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorstellen doe ik straks, eerst even eten :whistling

 

Hieronder de foto's van mijn simply noob kweek. Gewoon een tuinkasje.

Heb echter mijn twifjels over de geslachten, Heb al een fles bloei van canna en heb er na de 3e week groei overheen gegooid. Kan ik al emt de bloei beginnen?

 

http://smg.photobucket.com/albums/v238/wit...¤t=S6000091.jpg

 

 

http://smg.photobucket.com/albums/v238/wit...¤t=S6000092.jpg

 

http://smg.photobucket.com/albums/v238/wit...¤t=S6000095.jpg

 

Dit waren ze, Ik heb echt geen idee of het mannejtes of vrouwjtes zijn, Is dat al zichtbaar? En kan ik al met de bloeivoeding beginnen?

 

groeten, :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...