Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Huiszoekingsbevel

Recommended Posts

Spock, met de jaren leer je minder para te worden, laatst zaten de agenten in hun Golfje en hielden ze stil naast mijn huis, ze krabbelde iets op en wezen nog ff naar mijn kantelraam de uitlaat.

Tering wat een lijers, heb ik er toch 2 dagen op lopen flippen wel of niet afbreken ....

 

NIET DUS !!

 

We breken niets meer af tot de politie het zelf komt weghalen lekker makkelijk.

Ik moet toch eten, heb geen uitkering ik MOET wel.

 

Maagzweren, uitvallende haren wie zei dat wietkweken relaxed was ?

 

:verrygood

 

RISICO VAN HET VAK BLIJFT EN MAAKT DE PRIJZEN WAARDIG GENOEG OM ER MEE DOOR TE GAAN DUS NIET JANKEN SPOCK DOORPOKEN !!

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik weet het risico van het vak..

Tuurlijk denk je er wel over na dat ze ooit eens op de stoep zullen staan, maar als het voor je gevoel elk moment kan zijn voelt dat net ff iets anders :specool

 

Ik ben er nog niet uit wanneer we de boel weer vol zetten, momenteel zitten we nog steeds te knippen nog een plant 0f 6.

daarna gaan we alles eens grondig schoonmaken en klaar maken alsof we voor het eerst een ronde gaan draaien.

En dan zien we wel weer verder...

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een stomme opmerking: zoek een baan :specool

Weet je wel hoeveel tijd er gaat zitten in een paar hokkies bijhouden? :lol:

 

Nou dan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uh.. zoek een baan? ;) :lol:

 

hoho ...

 

 

ik ben niet geschikt om te werken.

 

:bier

 

wat een stomme opmerking: zoek een baan :specool

Weet je wel hoeveel tijd er gaat zitten in een paar hokkies bijhouden? :lol:

 

Nou dan :huh:

 

Nee 1 hokkie op zoldertje ... stelt niets voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekers.. maar niemand MOET kweken, iedereen MAG echter wel kweken.. :lol:

 

(van mij dan he? Niet tegen de politie gaan zeggen dat ik heb gezegd dat het mocht hoor.. haha) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
in zo'n gevallen: format C helpt eigenlijk niets, maakt je enkel verdachter

het wist enkel da lijst met bestanden maar niet de bestanden zelf en maakt je onnodig verdacht

 

Zo denkt justitie niet , ze weten zo vaak dat iemand schuldig is maar het komt nooit tot een veroordeling vanwege gebrek aan belastend materiaal /bewijs .

 

Er zijn programma's die werkelijk alles kunnen wissen , op dusdanige wijze dat zelfs de technische recherche het niet meer kan achterhalen.

 

Het handige hier in Nederland is dat alle bevoegdheden van de politie openbaar zijn gemaakt

Hier kun je precies zien wat er wel en niet mogelijk is :

 

site openbaar ministerie

Share this post


Link to post
Share on other sites
posten bij growshops is lariekoek.

 

een broodje aapverhaal wat al jaren de ronde doet en ook hier vrolijk word aangezwengeld.

lijkt mij een gewone routinecontrole,die wouten gaan echt niet op huisbezoek na het zien van een zakje plagron

groetels

 

 

Posten bij growshops doen ze tegenwoordig regelmatig, zet je politie scanner maar eens aan :specool

 

@esmie,

 

Je bent recht voor z'n raap, ook ik ben ervoor dat mensen die geen uitkering hebben mogen poken!!

 

play along with the goverment !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee 1 hokkie op zoldertje ... stelt niets voor.

 

 

Is de rest van het volgepropte huis inmiddels opgeruimd om vrouwelijk bezoek te ontvangen?

 

Misschien leest een grote groep niet in de rijke verslag-geschiedenis van het forum, maar aan de andere kant zie je ook geen afbraak-topics in de bouwdoossectie...

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen (lees al lang het forum passief - maar wou toch even reageren als nederbelg).

 

Het valt me op dat in Nederland blijkbaar een enorme heksenjacht op grote schaal plaatsvind. In Belgie krijgen de politie niet zo snel een huiszoekingsbevel, in tegenstelling tot anderen is het recht op privacy hier toch nog steeds heilig. Zeker als het over indirecte bewijslast gaat, daar gaan ze nou echt niets aan doen hier, niet dat we hier GS hebben maar toch ...

 

Het hangt er erorm vanaf wat de 'straf' kan zijn, nog niet zolang geleden van mijn vaste leverancier een enorm grappig/spannend verhaal gehoord van hoe het voelt om met een kilootje of 2 betrapt te worden en 2 uur later terug buiten te wandelen uit het kantoor, ondertussen toch meer dan een jaar terug. Hij kon de agenten overtuigen dat het voor eigen gebruik was en dat hij al zijn wiet voor een jaar 1 keer inkocht omwille van zijn 'medicinaal' gebruikt ;-) Hij heeft nog niet eens zijn dagvaardiging gekregen van de rechtbank, als dit niet een stille dood aan het sterven is weet ik het niet. Die is ook heel pragmatisch daarover, word je gepakt, dikke pech maar die is gewoon chill heel de tijd, en da helpt wel. Kalm blijven en zoals vermeld eerder door intelligente mensen hier is het niet de politie die u problemen zal geven maar het gerecht, dus alles wat je doet moet je in het achterhoofd houden hoe je dit later kunt uitleggen, die agenten zelf zijn uw geval tegen dan al vergeten. De wet kennen is al half gered. (voor mijn part komen ze illegaal mijn huis binnen, zonder huiszoeking.... ipv met eentje pico bello in orde.... Dat gaat mijn zaak gewoon super verder helpen)

 

Wat betreft thuiskweken, de meeste modale belgen hier herkennen geen wiet als er op het zakje waarin het zit geen wietblad staat, laat staan dat ze een wietplant herkennen. Vergis me niet verkeerd, ik denk dat Belgie procentueel meer blowers bezit dan Nederland. Er is niet echt een general awareness in deze kennis als het er op aan komt. Ik kan hier best een plant midden in de tuin plaatsen van het appartementsgebouw en ik ben er zeker van moest die niet stevig geuren dat niemand het zou herkennen. Zet deze tussen een hoop netels en het is nog erger.(of beter voor ons)

 

Ondertussen nog lekker aan het genieten van een guerilla tochtje om de beste plekjes te scouten, niet dus, korte broek viel wel wat tegen als je 1m50/60 neteltapijten doormoet :specool

 

Heb prachtig plekje ontdekt, al jaren niet betreed denk ik, het is enkel die 2 plakaten over een "hogedrukgasleiding" en "niet graven hier" die ik wel grappig vond maar zo diep gaan we niet scheppen.

 

In Belgie is het voor de rest een ramp en een zegen, hobby/thuiskwekers worden heel zelden gepakt (tenzij grootkwekers) en zeker niet de focus van het gerecht. Maar gepakt worden met 5 gram , zelfs minder steken je ze in de PC, en dan kan het zijn dat je op basis van vermoedens -zonder veroordelingen- even bodysearch doen omdat je gesignaleerd bent geweest met wiet int verleden. LAngs de andere kant, iemand zoals ik die jarenlang ervoor heeft gezorgd niet gepakt te worden met wiet op zak (en de laatste 3 staandehoudingen had ik zelfs 50 gram OP zak) staat supergoed te boek en ik mag steeds doorrijden zolang al het papierwerk in orde is ....

 

Ik denk dat je zorgen voor niks hebt gemaakt.... je hebt even een fluwelen handje van de cops gevoeld, nog niet dat dikke telefoonboek waar ze mee slagen zonder je blauwe plekken te bezorgen hee!!!

 

just my 2ec's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt ze kunnen je niet vinden en dan niets maken als je het een beetje slim speelt :lol: nooit paniekeren en altijd rustig blijven en je gedragspatroon niet veranderen voor de rest geen probleem just go with the flow :lol:

zal wel inorde komen en zonder flikke :specool

 

Good Luck

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Je vraagt je toch af hoe het komt dat zovele kwekers worden opgepakt terwijl schijnbaar iedereen weet wat te doen staat als men in (mogelijke) aanraking komt met verbalisanten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scherp AS !

Ik vraag me dat ook af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou bijna gaan denken dat je iets verkeerds deed, zoals de smeris er tegenwoordig achter aan zit.

Edited by Stiglitz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...