Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Huiszoekingsbevel

Recommended Posts

Ik heb een zwaar probleem, mijn auto staat in de garage en ik ben net met een auto van de garage grond wezen halen bij de GS. een paar honderd meter verwijder van de GS werd ik aangehouden door de politie zij beweerde dat de auto niet verzekerd was en wouden weten hoe dit kon en dat ze me daarom aanhielden.

Toen ik zij dat het me sterk leek dat de auto niet verzekerd was hebben ze het nog een keer nagekeken en zijden ze dat het een vergissing was en dat auto`s van een garage wel eens op een andere plek stonden in de computer...

Gelul als je het mij vraagd, hij vroeg ook of ik de kofferbak even wou openen en dat heb ik gedaan hij keek op een van de zakken en riep een keer plagron en zij ok.en vroeg verder niks meer en mocht ik gaan.

 

Volgens mij hebben ze gewoon staan posten bij de GS en waren ze benieuwd wie die auto bestuurde.

Angezien ze niet echt achterlijk zijn verwacht ik binnenkort bezoek, maar ze zullen me huis niet inkomen zonder bevel.

 

Iemand enig ideè hoelang het duurt voordat ze zo`n bevel hebben en hoeveel tijd ik nog heb om de boel te ontruimen?

Heeeelp.......

 

 

Bedankt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

een huiszoekingsbevel voor de opsporing van plantages met sterk vermoeden (als ze je de gs hebben zien uitkomen) is niet veel moeite om aan te geraken.

Kijk het enkele maanden uit zou ik zeggen.

Desondanks het op zich niet illegaal is kweekspullen in huis te hebben (kunnen voor meerdere doeleinden dienen) lijkt het me best als je je spullen toch effe elders bewaart dan bij jou thuis. Indien dit mogelijk is.

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx, maar ze staan natuulijk niet voor niks te posten.. ze willen ze wel eens weten wie er de potentieonele kwekkers zijn.Daarbij komt dat een zogenaamde anonieme tip niet ver verwijdert is natuurlijk dan.

 

Ik ben nog lang niet klaar met knippen en heb er nog een stuk of 80 staan die van het weekend de bak in moesten, dat wordt nu dus waarschijnlijk de vuilnis bak...

 

Ik kan me dus niet voorstellen als ze daar met een bepaalde bedoelingen staan dat er geen bezoek komt met een bevel.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spock............Ruimen en niet wachten!!

Heb zo mijn info en die zegt dus duidelijk dat er bij duidelijke aanwijzingen binnen 24 uur zo'n bevel geregeld kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk maar naar het geluk bij rataplan

\Beter 1 x verkeerd gegokt maar alles beter als gepakt

 

 

Succes

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Spock, ik kan je niet vertellen wat er gaat gebeuren maar ik zou zeker geen risico's nemen en als de donder de hele boel weghalen daar... Misschien uiteindelijk voor niets maar beter voorkomen dan genezen...

 

Zoals je het verteld heb ik ook het idee dat je in ieder geval op de lijst staat en desnoods bij de eerst volgende gelegenheid dat ze een daggie kwekerijen opruimen een bezoekje aan de deur kan verwachten...

 

Heel veel succes, en ik hoop dat het met een sisser af mag lopen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg 'ruimen!'

 

of zo snel mogelijk aardbeienplantjes zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een bevel kunnen ze binnen 5minuten hebben even naar het bureau

en even uitprinten en even laten ondertekenen door de officier en klaar

ze staan weer voor je deur en je moet ze binnen laten en je bent er bij!

dus ik zou zeggen ruim ze en breng ze ergens anders onder!!!!

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh man dit is een lastige, maar ik zou gaan uitruimen als ik jou was. Als er nog dingen geknipt ofzo moeten worden dat ergens bij iemand anders onderbrengen en nieuwe kleintjes direct wegdoen!

 

Beter nu maar doen voordat alles weggepakt wordt!

 

Succes man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mensen :verrygood

 

Dit is echt kut..

Ik heb de kleine net al geruimt ik moet ze alleen nog ergens dumpem, de kliko is geen optie maar daar verzinnen we nog wel wat op :whistling

 

Ik woon in een relatief klein dorp, dus actie`s houden ze hier niet. de lijst zal dus uit maar een persoon bestaan ikke :)

 

Het enig wat ik kan doen is alles weggooien alleen mijn zus weet dat ik kweek en die wil ik er niet mee lastig vallen(alleen,2 kinderen in een huurhuis) dus dat is geen optie.

 

G*DV@RD#ME en het ging zo lekker.had ook al de deal gemaakt om volgende week alles weg te brengen.

 

Ik weet dat ik alles moet ruimen, maar ik ben alleen(vrouw lekker op vakantie) en red het nooit om dat vandaag nog voor elkaar te krijgen,En morgen Hèèl vroeg moeten we weer werken.

 

Dus vandaag gaan de kleine iig de deur uit, dat scheeld weer een plant of 80 als ze wel mochten komen.

 

Thnx voor de reactie`s

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo he he ff tot rust gekomen, we zijn nu een jointje of 3 verder, en ik heb net maar ff een biertje geopend.

Helpt wel moet ik zegge...

 

Om van de zenuwen af te komen hebben we ons maar voorgenomen dat men elk moment op de stoep kan staan(plus een paar :whistling )

De 80 kleintjes zijn weg,maar de rest staat er nog. aangezien we die vandaag toch niet meer weg krijgen hebben we besloten om de gok maar te wagen.Ik weet het ik doe er niet goed aan, ik woon in en straat waar de hele buurt kan zien wat je doet en om nu nog een keer met 3a4 vuilniszakken te gaan lopen naar de auto een 20m verderop lijkt me ook geen goed plan.

 

Mocht het zo ver komen dan scheeld het weer een 80 planten...

 

Mochten ze morgenavond als ik thuis kom vanuit mijn werk nog niet geweest zijn denk ik dat ik de rest gewoon knip en droog. het is een gok ik weet het,Maar begrijp me niet verkeerd het gaat niet om het geld maar voor zaterdagavond krijg ik nooit alles ontruimt(helaas moeten we zaterdag ook aan de arbeid).

 

Zijn ze dan nog niet geweest ga ik er vanuit dat het nog even duurt voordat ze komen, ze weten immers dat ik weet dat zij weten dat ze het weten :verrygood (klopt tie zo, dacht het wel)

 

Nat wil mijn afnemer het niet hebben, helaas deze keer in mijn nadeel maar vind het eigenlijk wel tof van hem dat hij geen natte zooi koopt..

 

Gouw nog ff een foto van de massa moord, Format C gaat zo over de pc heen ivm het kweek verleden en de link naar het forum...

med_gallery_6404_2446_336438.jpg

 

 

Kom vanavond naar een nieuwe win instalatie nog wel ff kijken..

 

Thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer moet er één op z'n knieen . Helaas.

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spock,

 

 

Waren ze undercover ?

 

Hebben ze je adres gevraagd ?

 

De auto stond op een anders naam ?

 

Ze hoopten op kloontjes misschien ?

 

Ik zou niet zo para doen .... anders waren ze allang binnen gekomen.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees: eerste zin "mijn auto..."

 

Blijft tricky altijd met eigen auto naar GS gaan. Die controles hoor ik wel vaker over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spock,

Waren ze undercover ?

 

Hebben ze je adres gevraagd ?

 

De auto stond op een anders naam ?

 

Ze hoopten op kloontjes misschien ?

 

Ik zou niet zo para doen .... anders waren ze allang binnen gekomen.

 

Esmie

idd... ik denk dat ze een oog op de GS hebben en een huiszoekingsbevel hebben ze binnen een dag.

Je plantjes zijn al weg las ik, goede keus, het zekere voor het onzekere nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent volgens mij niet verplicht om mee te werken met een zoeking in je auto als er geen bevel is of een overtreding/misdrijf. Als je nou had verkomen dat ze in de achterbak hadden gekeken, met wat vragen terug, was er nu niks aan het handje geweest. Waarschijnlijk zouden ze gaan doordringen en bluffen, niet toegeven, er is een bevel voor nodig.

 

Een zakje aarde lijkt me niet genoeg voor een huiszoekingsbevel. Zoals esmeralda al zei, waarschijnlijk waren ze op zoek naar stekken. Heb je je naam gegeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als nederlander= heel je boel opruimen en ff op je tanden bijten, snel snel snel.

Je zorgt ervoor dat er geen spoor meer te vinden is.

Het is hard, maar beter voorkomen dan genezen.

Mochten er sterke aanwijzingen zijn dan hadden ze al geweest, dus mischien kijken ze wel een paar maand met je leven mee vanaf nu.

 

Als belg laat je gewoon alles staan, voor zoiets krijgen ze nooit een huiszoekingsbevel geregeld.

 

Format C????????? das voor niks nodig, gewoon ff je cookies,bladwijzers opruimen, chat software eraf.

de fottos die je nu al hebt laten staan en met winrar encrypten met paswoord.

Maak een mapje aan, Downloads van internet en zet ze erin.

Het is niet de geheime dienst die achter u aanzit he, enkel mischien wat politie/recherche.

 

Groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das kl*te man.

 

Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen. Liever een keertje teveel weggeruimt, dan dat hun het voor je doen.

 

Meld je ziek morgen, die kip wat je net hebt gegeten was bedorven en je bent een partij aan de schij....

 

knip die handel wat je nog staan hebt, laat het ergens anders drogen en haal je hok leeg.

Alles eruit, in dozen en wegzetten ergens bij familie of zo.

 

Aarde wat over is, desnoods in je tuin dumpen, kun je altijd tegen oom agent zeggen dat je conniveren er geweldig van groeien.

Blad afval weggooien bij de growshop of verbranden in je vuurkorf of zo.

 

Liever een paar weekjes niks, dan nooit meer...

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je bent volgens mij niet verplicht om mee te werken met een zoeking in je auto als er geen bevel is of een overtreding/misdrijf. Als je nou had verkomen dat ze in de achterbak hadden gekeken, met wat vragen terug, was er nu niks aan het handje geweest. Waarschijnlijk zouden ze gaan doordringen en bluffen, niet toegeven, er is een bevel voor nodig.

 

Een zakje aarde lijkt me niet genoeg voor een huiszoekingsbevel. Zoals esmeralda al zei, waarschijnlijk waren ze op zoek naar stekken. Heb je je naam gegeven?

 

 

Helemaal mee eens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Spock,

 

Ik kon het haast niet geloven. Je bent zo dicht bij. Volgens mij ging je toch alles knippen of niet soms. Die nieuwe ronden moet maar even op zich laten wachten.

 

Nog een tip voor het drogen. Zorg dat je alles klein knipt en houdt vijf wortels apart. Als ze onverhoopt langskomen terwijl de boel nog ligt te drogen. Zeg je gewoon dat alles van vijf planten komt. Je had ze al verwacht en deze keer de wortels maar bewaard.

 

Als het echt een probleem wordt kun je altijd hier in Eindhoven wat te drogen leggen. Het is hier echt veilig.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot

De vraag is inderdaad of de verbalisanten het de moeite vinden om naar aanleiding van hetgeen ze tegen zijn gekomen verdere vervolging in te zetten. Als ze je beoordelen als een kleine hobbyist is waarschijnlijk niets aan de hand. Maar ja je weet het nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij reed in de leenauto van de garage. Maar ik neem aan dat ze zijn papieren ook hebben gevraagd en nagekeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee spock,

 

 

als eerste gecondoleerd met je stress! :whistling

 

ik denk dat ze idd. op zoek waren naar stekken, of mss. is dit wel een truukje wat ze uithalen, puur om mensen bang te maken... wie weet... rationeel 'weet' ik dat de politie wel wat beters te doen heeft dan een hobbykwekertje die geeneens overlast veroorzaakt op te rollen.

 

maargoed, ik snap heel goed dat/als je gaat ruimen. zou ik mss. zelf zelfs ook wel doen met mijn schamele 5 platjes. als ik het goed begrijp zit je in een koophuis. zou je niet je hokje gewoon netjes in kunnen richten met 5 plantjes en wat betreft het 'knipsel' gewoon doen of je neus bloedt, idd. 5 setjes wortels bewaren ofzo...

 

 

sterkte kerel!

 

groeten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
lees: eerste zin "mijn auto..."

 

Blijft tricky altijd met eigen auto naar GS gaan. Die controles hoor ik wel vaker over.

 

@ Peaches,

 

minder lijm snuiven THC junkie,

 

Er staat, een leenauto van de garage ... zijn eigen auto staat voor onderhoud in dezelfde garage.

Dus wat mij betreft geen reden om mijn adres bloot te geven, daarom altijd meteen de naam en batchnummertje noteren. Meteen laten voelen dat je Andre Beckers neefje bent.waarom wilt u in de leen auto kijken ?

Zijn daar grondige verdenkingen voor en welke ?

 

@Eskobar,

 

Volgens mij is het andersom, die Belgische nazies trekken je je huis uit naar aanleiding van je posts en fotos op het net. Vinden ze 1 kruimel wiet is het bloedtappen.

Juist in Belgie ben je vet de lul met een doosje voeding of een zakje all mix.

 

Of vergis ik mij ..

 

@ Spock,

Can u feel the adrenaline boosting up your Vortex ... i still can !

Every fucking day ...

:verrygood

 

Alles went ook dit.

 

Je allergrootste fan Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...