Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

ik ben betrapt met roken op school

ik rook helemaal niet...toch geen tabak :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben fokt!

net betrapt, 25zakjes wierie:X ik heb alles ontkent enzo maarja dan nog "je hebt mijn vertrouwen diepgeschaad".

nog kutter is dat ik dus al 1week gestopt was:) maarja ff 3MAANDEN huis arrest uitzitten en dan weer smoken;)

ltrs

Share this post


Link to post
Share on other sites
3MAANDEN huis arrest

Je kiest wel het seizoen uit he ;)

Maarja, zo helpen ze je op hun beurt weer met stoppen :smoke

 

Sterkte kerel! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog nooit echt betrapt, maar...

 

Als ik blow zit ik zegmaar bij de buren omdat ik nog steeds thuis woon omdat ik nog een jaartje school moet (VWO).

Maar dit gebeurde toen ik nog 16 was ofso...

 

Dan zit je daar bij de buurjongens en dan zijn hun ouders weg en dan draaien wij ff een lekker stick. En na 3 sticks opgerookt te hebben wordt er op de deur geklopt. Dus wij doen vrolijk open want we denken dat het de vriendin van een maat van me is. Staat me moeder in 1 keer in dat huis. Dus 1 zo`n gozer rent snel naar boven om te kijken of zijn ogen rood waren, de andere pakt de luchtverfrisser en spuit die half leeg in de woonkamer en ik en een andere maat zitten daar heel rustig op die bank van: WTF....

Moeder uiteindelijk niet boos, omdat ze wist dat die anderen blowden en ik er nog redelijk (ja hoe kan et ook...) normaal uitzag.

 

Alleen sindsdien ben ik ervan overtuigd dat mijn moeder het gewoon doorhad..

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik smoke nu nog niet zo lang, nog niet gepakt (gelukkig maar en houden zo ;)

maar wel gister ik zat proberen te draaien (ben nog in de leer fase xD) komt mijn pa naar boven ik alle stuff nog ff snel in m'n school tas wten te schuiven :smoke

en uuhm keer super harde lachkick kwamen we bij een dönner karretje die kerel had me meteen door, ik lachte om alles en iedereen en om nix eigenlijk ;) was echt goed gevoel

ook 1x gehad datk bad ging maar m'n vader verteld de kebab wat slecht was gevallen

maarja verder gaan met smoken denk

 

lateeeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha mooi topic ik zelf ben vaak genoeg gepakt maar de leukste was toch wel toen mijn ouders al wisten dat ik blowde en ik buiten zat met vrienden in een klein kinder speelhuisje er kwam opeens een agent naast ons staan en omdat ik zo stoned was wist ik niet wat te doen ik had nog wiet in me handen toen de agent vroeg of ik mijn handen wilde laten zien veegde ik alle wiet over mijn broek af haha hij had me daarna helemaal gesearched maar mijn vrienden hadden de wiet verstopt in het huisje :lol: uiteindelijk wou hij ons nummer hebben en heeft ie naar ons huis gebeld waarbij hij een mooi lachsalvo van mijn ouders had gekregen... wel heel kinderachtig van hem aangezien ik gewoon 18 was :S maarja je kan niet bijdehand doen want voor hetzelfde geld krijg je een boete van 120 pleuro''s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vroeger echt best vaak betrapt eigenlijk.. haha nu best grappig als ik erop terugkijk.

 

Een keer staat me echt heel goed bij! Toen zijn we eigenlijk niet eens echt betrapt maar had iemand gesnitched :lol:

Dat was een jaar of 9 geleden op mavo. We hadden toen een survival in de belgische ardennen, was echt vet enz smoken in de kano's enz. haha

Toen we terugkwamen werd iedere "verdachte" apart genomen en wouden ze weten wie het had meegenomen, en toen was ik de sjaak..

Gevolg was dat ik van die leraar een boekje over Cannabis moest lezen en daar dan een overhoring van kreeg :D (thnx maistro)

en dat ik niet meer gewoon mocht roken op school :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste kids,

 

Ga buiten spelen. :lol: :o

Ben heel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic.

Moedermelk en wiet is een slechte combi. :D

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

chocolademelk gemengd met wiet daar in tegen :o

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

choclade hash melk gaat beter :o

 

maar moet je doen als je eens een weekendje zonder ouders thuis bent, anders wordt je miss gebust :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 2 weeken gelede aan de grens van maastricht naar lanaaken gepakt.Had 3gr wiet bij en een waterpijp,ik was pokke high en had de popo's niet gezien.Heb nog geen brief aangekregen thuis,was me eerste keer dat ik betrapt ben(hopelijk de laatste keer)

 

grtz

Edited by snowbal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wa een jaar of 17 18 toen de rechter besloot dat ik maar eens een outdoor tochtje moest gaan maken VOOR STRAF !!!!!!

dus samen met een man of 8 werdt rebel naar de belgische ardennen gestuurd!!!!

samen met een nieuwgemaakt maatje al ver van te voren wiet speed en xtc ingeslagen we haden bij ons

10 gram speed

ijscobakje vol met wiet

en een 50 pillen mee en dan gewoon en onze tas!!!!

ik dacht er toen de tijd helemaal niet bij na maar as we betrapt werden had ik nu nog vast gezeten !!!!!!!!

het werden de 2 zwaarste weken van mn leven maar gelijk ook de leukste

ksnap er zelf soms nog niks van dat ze ons nooit betraptr hebben zelf de leiding niet hahaha

groet rebel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Hi heb ook zo'n tocht gehad

Was de naam van de organisatie ook Outward Bound

 

cheers

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee het was het zeilschip de tukker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spacy Kroes

niet betrapt, maar wel genakt...

Ik woon in een dorpje, en je weet hoe dat gaat... Weten de verkeerde mensen het, ben je de sigaar.

Ik was dus de sigaar, en heb hiervoor enkele mensen een rotschop verkocht.

:verrygood

 

Groete,

 

Spacy Kroes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag!

 

Ik moest ineens naar de directie omdat ze me er van verdachten dat ik dealde. Ze gaan er de politie bij halen en hebben men ouders al gewaarschuwd. Allemaal nogal pissig maar ik lachr eerder mee :D .

 

kwil wel is weten wa t allemaal ga worde..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnen 2 weken bloedafname op sgool om te wete wie blowt!!

 

Iemand trucjes?

 

 

ahaha,

 

Wat dacht je van weigeren, je bent echt niks verplicht hoor!.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen bijna betrapt !!!

Met een geile vrouwlijke collega :D :rofl

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag op school had ik een joint een gat van me tas waar je dat heel goed kan verstoppen, en de les is afgelopen en ik pak me tas en hij rolt uit mijn tas voor de voeten voor mijn docent/mentor!

gelukkig is het een held en ben ik er goed vanaf gekomen! :whistling

maar shit ik heb wel me les geleerd! neem nooit meer mee naar school...

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spacy Kroes

hahaha mijn mentor zou daar niet blij mee zijn. Dan komt de zweep tevoorschijn uit zijn kaSt.

 

Groete,

 

Spacy Kroes

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ken je ff bukke Kroes, kijken of je dat spacend lekker vind :whistling

Nasty mentor van je :vape:

Lata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me overduidelijk dat hier een paar pubers hun ervaringen uitwisselen.

Zoals doc al aangaf lijkt me een leeftijdscontrole op z`n plaats.

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude, relaxed, wie zegt dat je alleen een docent/mentor op de middelbare school hebt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...