Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

Ben al meerdere keren gepakt geweest, maar nooit met slechte gevolgen voor mij :D

 

1 keer op festival, wij met een groep naar buiten gegaan voor achter het gebouw wat te roken want we dachten dat daar niemand zou zijn...

Dus zitten daar in het gras en ineens komt er zo een groepje security mensen op ons af (niet zien aankomen)

 

=> resultaat alle wiet afgeven (ik had geluk want mijn wiet zat nog in mijn jas in de lockers binnen) en gefouilleerd (geen fijne ervaring ;))

daarna hadden ze de bandjes doorgeknipt van iedereen, maar ik mocht die van mij aanhouden omdat me jas nog binnen in de locker zat :D

Dus ik naar binnen, en dacht dat ze met me mee gingen gaan => niet dus, mocht gewoon verder feesten :D

 

Wel kut voor mijn kameraden die niet meer binnen mochten

 

Dan ben ik ook al meermaals op fuiven betrapt terwijl ik aan het rollen was, maar nooit buiten gegooid, mocht ze dan alleen niet op fuif oproken (erna toch stiekem doen)

 

Maar mijn ouders weten er na 4 jaar nog altijd niets van :lol:, en heb al mijn eerste eigen guerilla kweek achter de rug ;)

=> ze zouden er echt héél kwaad van zijn, daar ben ik zeker van, dus beter dat ze het niet weten...

heb niet graag ruzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nooit echt betrapt geweest. Ik heb vaak last van mijn allergie, had laatst 1 keer dat mijn ma zei dat ik rode ogen had, en zei ik dat het allergie was dat ik mijn allergiepil was vergeten. Geen probleen dus. Wel 1 keer gehad dat ik buiten een jointje aan het draaien was en dat de politie kwam. Dat ze het niet wouden zien, dus ik had gezegd van oke sorry meneer ik zal het wegdoen, ik dacht dat het gedoogd was. Mag ik hem even afdraaien dan zal ik het wegstoppen. Toen vroegen ze of we meer drugs bij ons hadden, toen heb ik gewoon het zakje wiet laten zien waar niet eens meer een gram in zat. Geen probleem dus, maar als ze het ons zagen roken was het wel een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we ware nen bout aan het kette in station op weg naar pukkelpop, in een keer kome daar 2 flikke van achter den hoek en ja iets te laat weggegooit en ze hadden het dus al geroken. Die flik zegt zo: "raapt da ne keer op, en pakt da mee nr de weide, hier moet ge da nie doen want hier kome nog kindere". :rolleyes: ;) :D, wist nie da er chille flikke bestonde, en we hadde zeker 25 gramme mee :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spacy Kroes
Ik ben nooit echt betrapt geweest. Ik heb vaak last van mijn allergie, had laatst 1 keer dat mijn ma zei dat ik rode ogen had, en zei ik dat het allergie was dat ik mijn allergiepil was vergeten. Geen probleen dus. Wel 1 keer gehad dat ik buiten een jointje aan het draaien was en dat de politie kwam. Dat ze het niet wouden zien, dus ik had gezegd van oke sorry meneer ik zal het wegdoen, ik dacht dat het gedoogd was. Mag ik hem even afdraaien dan zal ik het wegstoppen. Toen vroegen ze of we meer drugs bij ons hadden, toen heb ik gewoon het zakje wiet laten zien waar niet eens meer een gram in zat. Geen probleem dus, maar als ze het ons zagen roken was het wel een probleem.

 

haha oke leipe shout ouwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja door de popo alleen ik gooide al weg t zat nog in t zakje

was op t nippertje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij was het anders ik betrapte me ouders en toen mocht ik ook smoke hehe ze hadden me wel betrapt met me eerste plantje maar dat vonden ze niet erg sterker nog ze vroegen laatst waarom heb je er maar 4 en geen 5 had haha

ciaoo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kben wel eens gepakt in de pauze op school zo'n 3 jaar terug :P

was echt lelijk, een vriend van me wou toen xtje draaien ik zag een blauwe ford focus ik zij POLITIE, hij dacht dat ik hem gewoon wou laten schrikken en ging dus rustig verder toen ze de poort in liepen en ik zag hun pepperspray dacht ik kut :) me traangas :P

 

naja uiteindelijk hadde ze me ouders gebelt en had ik taakstraf meer niet..

 

:lol: :blink: kut woute

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

aahh ben ook wel eens op school gepakt door een leraar. Die leraar had mij en 2 vrienden gezien in een bushokkiej :lol: de leraar zij dat ik het het best zelf kon vertellen aan me ouders dus ik zij ja indd dan worden ze minder boos uiteinderlijk ik niks vertelt tegen me ouders en ook niet gebeld naar huis kwam ik even mooi mee weg ahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

aahh ben ook wel eens op school gepakt door een leraar. Die leraar had mij en 2 vrienden gezien in een bushokkiej :lol: de leraar zij dat ik het het best zelf kon vertellen aan me ouders dus ik zij ja indd dan worden ze minder boos uiteinderlijk ik niks vertelt tegen me ouders en ook niet gebeld naar huis kwam ik even mooi mee weg ahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
kben wel eens gepakt in de pauze op school zo'n 3 jaar terug ;)

was echt lelijk, een vriend van me wou toen xtje draaien ik zag een blauwe ford focus ik zij POLITIE, hij dacht dat ik hem gewoon wou laten schrikken en ging dus rustig verder toen ze de poort in liepen en ik zag hun pepperspray dacht ik kut :wacko: me traangas :P

 

naja uiteindelijk hadde ze me ouders gebelt en had ik taakstraf meer niet..

 

:verrygood :( kut woute

 

;)

 

Meeste politie agenten vragen gewoon netjes of je ergens anders heen wil gaan. Als je dan normaal reageert doen ze ook niets, of je hebt er echt een flinke eikel tussen zitten die vroeger te veel werd gepest en het af gaat reageren door bij de politie te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je of iemand close is wout :verrygood :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
de politie is je beste vriend :verrygood

 

ja dat kan je wel zeggen zelfs keer tabak gehad van agent na dat ik bijna gepakt was.

had net me laatste tabak op gemaakt in die joint die weg gegooid om dat die achteraf gezien aardige agent er aan kwam.

het gewoon gevraagd of die een sigaretje voor me had was geen enkel probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam met de trein uit stad A (waar ik op kot zit) en stapte af in stad B. Daar had de politie een controle, en die kerel pikte mij eruit omdat ik men haar niet kam (wat resulteert in 50-50 dreads). Moet ik er wel eff bijvertellen dat ik in België woon!

Ik had in stad A net een nieuwe zak gekocht (5g maar), en die flik vraagt zo aan mij: niets van verdovende middelen bij? cannabis? maar die kwam zo dicht met z'n hoofd dat ik bijna in de lach schoot ^^. Ik zei: neenee meneer, is dat toevallig dat je mij eruit pikt? en die vent van jaja uiteraard enzo, dan hebben ze men paspoort gecontroleerd, bleek dat ik enkel nog maar opgepakt was voor iets anders (graffiti), en heb ik een gezellig gesprek gehad met die flik over drugshonden enzo, best wel een toffe kerel ^^. Hij zei dat de drugshond aan het rusten was blablabla...

nu, ik mag dus weg, ik kom thuis, blijkt dat mijn broer de trein 20 minuten eerder had genomen, en hij was wel met de drugshond gecontroleerd! Ze lieten 40 mensen door, en controleerden de volgende 10 door ze tegen de muur te zetten, rugzakken voor hen, en snuffelen maar!

dat is even geluk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x betrapt toen ik nog net geen 18 was.

Een vriend had voor me geshopt en ik stond om de hoek te wachten. Hij komt aanlopen en geeft de zak aan mij. 10 seconden later komt er een undercover moteragent aanrijden. Wij moeten onze id's laten zien en hij zegt dat we gefollieerd worden. Ik zat met die zak in me hand in me broek. Die agent roept andere agenten op en binnen een minuut komen van 3 kanten agenten aanrijden. Die agent die bij ons stond loopt naar de overkant van de straat en op dat moment zie ik me kans om de wiet achter mijn rug om weer terug te geven aan m'n vriend. Dus die agenten lopen weer naar ons toe en willen ons gaan follieren. Komt er nog een gozer aanlopen die net ook had geshopped en die zegt: kijk eens wat ik heb geh... En draaid zich om en loopt weg. Die agenten merkte het nog geen eens.

Wij werden gefoullieerd en bij mij vonden ze uiteraard niets behalve een buisje. Heeft die jood het afgepakt. Echt te ziek.

De wiet werd niet afgepakt en we hebben daarna een lekkere paf gedraaid.

 

Bright.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben eens geschort voor een bong op t schoolplein :icecream: ding afgepakt en geschorst, stond nog met een joint die aan was bij de directeur op tafel toen we arriveerden. Toen was ik 15, nu 20+

verder lekker doorgeblowt daar en leraren wisten het ook wel maar deden er niks aan, wel een slechte zaak als ik er achteraf op terug kijk, leraren zeiden soms zelfs ook, "ben je weer stoned?"

 

Maarja dat is lang geleden allemaal :wacko: nu zijn mn vader eergister tegen mij, "vroeger zeiden mn vrienden en ik tegen elkaar; a joint a day keeps the doctor away" helaas zuipt hij nu veel ipv blowen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep de exacte datum en uur weet ik zelfs nog .

op een zekere woensdag 17 januari 2007 ging ik met de bus naar bergen op zoom .

alles goed ik ging de shop binnen geen probleem .

dan ben ik de bus opgestapt trg richting de grens daar ben ik afgestapt en daar ben ik dus aangehouden met door de blauwe mannetjes met de pet :lol: .

en was het feestje afgelopen hebben ze me 4 uur liggen ondervragen waarom ik 100 gram bij me had .

wel toen heb ik geroepen het zijn solden in nederland aanrader om dat dus niet te zeggen hier in belgie

lachen ze dus egt niet mee ,

maar goed om dat hele verhaal in te korten heb ik voor die 100 g 3 jaar voorwaardelijk gekregen en moest ik naar en assistent om te praten over waarom ik dat toch gedaan had en zo verder nou ik heb ze tomaten soep met balletjes verteld LOL .

tyfus leiers B) .

 

ps

ben er onder tussen bijna vanaf maar ik houd me koest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dam ik woon ook in belie en smoor al 1 jaar wiet..

Kdurf et niet te vertellen tegen mn ouders.

Btw ik kweek ook wiet en mn ouders denken dat het courgette(of hoe dat je het ook schrijft) zijn en als ze eens willen kijken zeg ik:"neee!!!! mn plantjes hebben 2uur licht nodig en 22uur donker, als je de deur nu open doet worden ze minder groot pa!!!"

That's it of heeft iemand anders een betere leugen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) ben jij wel meerderjarig?

2) kweek in je eigen huis planten maar niet in dat van je ouders, want zij zijn de pineut als jij gepakt wordt.

3) zijn je ouders dom ofzo? 2u licht 22u donker...goedgelovige zielen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 1 keer gepakt lang geleden toen ik nog 14 was door mn pa.

Ik zat op mn kamer(zoals ik altijd al deed)toen mn pa hoogst persoonlijk moest zien waar de geur vandaan kwam....

Wat woorden gehad(ik zou junk worden want de wiet is straks niet meer sterk genoeg,etc etc)en daarna ben ik 1 keer op school gepakt met 3 andere klasgenoten op het schoolplein met een rokende joint.

 

Toen hebben ze al ons 4 de ouders gebeld dat we op het schoolplein hadden geblowd(jaja,toen had je dat blowverbod al (20 jaar geleden)waar ivo opstelen de leraren de ouders laat bellen).

Weer wat (lichte)woorden gehad en 2 weken later stonden mijn eerste 10 nederwiet planten al in de tuin ;)

Destijds kocht ik ook mn wiet in de shops,toen was de regel nog vanaf 16 jaar oud.

(toen ik 14 was ,was ik eigenlijk al jong volwassen,waar sommige thuisverlaters bang voor zijn als ze op hun zelf gaan wonen had ik op mn 14e,toen al woonde ik een tijdje op mezelf )

 

(Nu ik er aan terug denk,wat was die tijd toen mooi zeg,alles kon toen nog een beetje,30 jaar geleden nog meer,

moet je nu eens kijken........ik mis die tijd echt heel erg.)

.

Ik denk dat mn pa al wist dat hij er beter niets tegen kon doen omdat ik anders stiekem zou gaan blowen,

met gevolgen dat ik op plekken kom waar wel harddrugs te koop was ipv enkel wiet.

Nog steeds praat ik er openlijk met hem over paddos kweken en wiet kweken,ik ben er gewoon eerlijk over,

ik heb geen zin in verstoppertje spelen.Hij vind het goed dat ik het doe en vind het zelfs erg dat de kit me maar niet met rust wil laten omtrent het kweken.

Nu ruim 20 jaar later and i'm still smoking jonguh! B) het hoort bij mn levensstijl en medicijnen keus.

Als ik de 80 haal smoke ik nog denk ik zomaar.

 

Ik heb eigenlijk nooit echt stiekem hoeven blowen,ja toen achter de tralies destijds af en toe(zelden)maar dat is een ander verhaal,

maar zelfs daar zagen ze liever dat er wiet was omdat dan iedereen rustig werd.

Dit hebben ze me zelfs een keer verteld,omdat de spanning stukken erger was als er geen wiet was en de bewaarders moeten er mee werken natuurlijk.

Daar liep je een rondje met een smeulende joint en dan moesten ze glimlachen :wacko:

Diezelfde bewaarders zou het niks deren als ze een half ons hasj tussen iemands bilnaad vonden,die laten ze gewoon zitten want dat is voor hun een vrijbrief voor een rustig weekje werken.(dordste poorten destijds)

Coke of andere hardere drugs lieten ze gelukkig niet door gaan,dit werd gelukkig direct afgenomen als ze dat vonden.

 

Hoewel stiekem blowen me wel gaaf lijkt als je dan gepakt word enzo,spannend ;)

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn wiskunde docent had liever dat wij gingen blowen in het park dan in zijn les zitten

en toch 7 en 8 'en halen. Ik zie het probleem niet :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 1 jaartje stiekem moeten blowen(begonnen op m'n 15e, weet ik nog omdat het de dag na m'n 15e verjaardag was :wacko: deal met mn ouders dat het mocht als ik 16 was aangezien ik dan ook bier kon kopen dus dat konden ze niet meer verbieden dan, en m'n moeder had liever dat ik blowde dan dronk, m'n vader was er niet echt voor maar legde zich er bij neer en snapte ons standpunt ook wel wat)

en sindsdien kan ik er open over zijn en erover praten, zowel met ouders als familie(en vrienden natuurlijk, ik maak er ook nooit een geheim van omdat ik zo gewend ben er open over te zijn), hoewel 1 kant van de familie het nog steeds niet weet(destijds leek het mijn ouders beter als ik het verzweeg voor m'n vaders kant van de familie, aangezien die wat conservatiever zijn, ook allemaal christelijk, m'n moeders kant van de familie is juist vrij ruimdenkend en veel informeler, oook niet zo van de beleefdheid net als ikzelf terwijl m'n vaders kant van de familie juist veel waarde hecht aan beleefdheid)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach m'n ouders hebben zelf weet ik veel hoelang geblowd dus toen ze het vroegen ben ik er niet om gaan liegen

uiteraard was het ook niet echt een probleem zou wel erg raar van ze zijn

ga je oude familiefoto's bekijken zie ik opeens m'n pa toppen van een plant afknippen op ons eigen balkon B)

altijd leuk die foto :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er gelukkig nooit over hoeven liegen,

en ben er erg vrij in gelaten.

zoizo omdat ze hier behoorlijk alternatief zijn,

veel kunstenaars en ouwe hippies

waar overigens niets mis mee is..

 

dus als je er een beetje tussen opgroeit en je ouders weten wat voor plantje het is,

dan is dat heel fijn.

 

ik haat de kortzichtigheid van mensen als het over cannabis gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zon 23+ jaar geleden kwam mijn vader m'n kamer binnen gestorm zwaaiend met een zakje hasj. "Wat is dit?" schreewde hij.

"Een zakje hasj" was mijn antwoord. Waren ze helemaal blij dat het geen heroine was :wave:

Later heb ik nog flink wat planten in de tuin gezet, was ook allemaal geen probleem.

Mijn ouders zelf zijn een keer stoned geweest toen een oude hippievriend van m'n moeder haar een spacecake kado deed op haar verjaardag.

M'n pa was toen 2 dagen "ziek". "Ik snap niet wat je aan die rotzooi vind" was z'n enige commentaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...