Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

dit weekend ben ik betrapt.

ik was naar een feest geweest(in icc in gent). had jointjes gerold voor we vertrokken, mijn kameraad zou deze bijhouden in een ijzeren sigaretten doosje.

om half 4 beslissen we een jointje te roken , ik steek hem aan en we feesten lekker door. Opeens voel ik dat er iemand aan mij trekt , kijk ik om heeft er een securitymanwijf men hand vast en zegt dat ik wiet heb.

Word ik meegenomen naar een gang waar ik mijn zakken moest legen , geen probleem aangezien ik niets bij had buiten die joint in mijn hand.

Joint weg , bandje voor ingang weg. Toen hebben ze me buiten gezet en is mijn kameraad ook naar buiten gekomen en zijnwe samen naar zijn studentenkamer gegaan.

Blijkt nu dat een half uurtje later een razia heeft plaatsgevonden op dat feest.

gelukkig was ik al weg. eigenlijk moet ik de security dankbaar zijn.

Maar dat ze mijn joint afnemen kan ik ze niet vergeven :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een jaar of 2 terug, op een LAN party hier in België..

Ik ging er altijd naartoe met m'n 2 beste maten, we hadden zo een 15gram bij, zoals elke op elke LAN.

Hadden de eerste dag al heel wat opgerookt, 2e dag ging ook lekker vlot, bong, waterpijp, jointjes.. lekker chill

tot s'avonds.. ik dacht, fuck it, ik rol mijn jointjes hier gewoon op tafel, zoals op elke LAN, nooit iemand die het erg vind.

Die LAN wel blijkbaar, ik begin te rollen, we gaan hem buiten oproken, we gaan terug naar binnen.

Komt een security man naar ons "kunnen jullie eens meekomen".

Haalt de directeur van de school erbij (was in een schoolgebouw), hebben een discussie gehad..

Ofwel moesten we onze wiet afgeven en mochten we blijven, verder geen problemen.

Ofwel haalden ze de politie erbij en moesten we vertekken.

We hebben optie 1 gekozen natuurlijk, terwijl we bijna zeker wisten dat die security de rest van de wiet zelf ging oproken

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit weekend ben ik betrapt.

ik was naar een feest geweest(in icc in gent). had jointjes gerold voor we vertrokken, mijn kameraad zou deze bijhouden in een ijzeren sigaretten doosje.

om half 4 beslissen we een jointje te roken , ik steek hem aan en we feesten lekker door. Opeens voel ik dat er iemand aan mij trekt , kijk ik om heeft er een securitymanwijf men hand vast en zegt dat ik wiet heb.

Word ik meegenomen naar een gang waar ik mijn zakken moest legen , geen probleem aangezien ik niets bij had buiten die joint in mijn hand.

Joint weg , bandje voor ingang weg. Toen hebben ze me buiten gezet en is mijn kameraad ook naar buiten gekomen en zijnwe samen naar zijn studentenkamer gegaan.

Blijkt nu dat een half uurtje later een razia heeft plaatsgevonden op dat feest.

gelukkig was ik al weg. eigenlijk moet ik de security dankbaar zijn.

Maar dat ze mijn joint afnemen kan ik ze niet vergeven :lol:

 

Dubstepic? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dubstepic? <_<

jep was op Dubstepic, vond het zielig van ze datze mij eruit gooiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet betrapt door mijn ouders, die weten het ook niet. En voor die keren dat ik blow heeft het ook geen zin om het te vertellen.

Als ik 5-6 jointjes gerookt heb in me leven is het veel, ik rook ze altijd puur zonder tabak.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toen ik thuis aan het blowen was met een vriend, kwam mijn vader plotseling thuis.

we schrokken ons dood, gelukkig is het enige dat mijn vader had gezegd "zo ik word er hier bijna stoned van".

en dat was alles, nu is net mijn eerste plantje opgekomen dus hij weet denk ik wel dat ik blow...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ooit eens paar jaar terug toen ik nog minderjarig was ,

was er een soort " parkfeest " met optredens in een park hier in de buurt .

met wat maten beetje verder weg van het optreden gaan rollen en blowen .

daarna terug richting het optreden , even op een bankje gaan zitten ,

komen er ineens 2 undercovers , goeie middag federale politie :shutup:

 

dan denk je ja gescheten :spliff: nja gewoon alle 4 rustig gebleven ,

was immers 17 toen en enige minderjarige .

had nog 1 gr opzak in een plastiekje van sigaretten ,

heb ik dan op een handige wijze vraag me niet hoe toch kunne weg gooien , tijdens de foeiage

er werd niks gevonden buiten een pakje sigaretten waar duidelijk tipjes waren van gescheurt ,

de agent zei mijn maat dit ook dat dit eerder bekent was bij canabis gebruikers .

toch zijn we er vanaf gekomen met enkel een foeiage en verder niks .

Share this post


Link to post
Share on other sites

metropolis, ik en twee maten hadden het plan opgevat om toch maar de plaataselijke koffieshops te beconcurreren.

 

zakjes gemaakt, joints voor gedraaid, groot bord gemaakt (hoe dom :shutup:) met daar een groot wietblad op.

 

In 30 minuten ruim de helft verkocht, toen vier man recherche voor onze neuzen, of we aub toch maar het festival terrein wilden verlaten.

 

we draaiden precies geen winst of verlies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 1 keer betrapt geweest, op introkamp in de Ardennen. Op een gegeven moment stonden we met een groep klasgenoten een beetje achteraf te smoken. Komt er iemand aanlopen. Bleek het iemand van de begeleiding te zijn. `Zozo dat mag niet hè? Als ik een hijsje mag zeg ik er niks van` :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, ik ben inmiddels al zo'n 15 jaar uit huis en bij mijn ouders thuis was het eigenlijk ook geen probleem.

Ik mocht dus gewoon thuis blowen en drinken omdat mijn ouders ook wel begrepen dat als ik het niet thuis deed ik het wel ergens op straat zou doen.

Die visie missen de ouders tegenwoordig volgens mij.

Altijd gezellig met wat vrienden achter de SNES :shutup: en lekker smoken natuurlijk.

 

Het is immers niet enorm slecht om te roken/blowen dus waarom moeilijk doen?

Ik ben blij dat ik nooit echt problemen heb gehad met het roken, ik heb heel wat mensen op straat zien verergeren, dus een keer een lijntje proberen of andere chemische zooi.

De opvoeding van m'n ouders heeft wat dat betreft mijn ogen geopend en zo zal ik mijn koters (3 & 5) later ook behandelen mochten ze willen smoken.

 

(ik rook overigens NOOIT waar m'n kids bij zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samen met een vriend had ik wat lekkers gerookt, en daarna zouden we naar een evenement gaan.

Ik had nog een buisje in me zak met daarin een halve joint, en die had ik meegenomen.

Bij de ingang werd iedereen gefouilleerd, en me maat was voor mij gegaan, en die kon doorlopen.

Toen stond ik daar, dus ik haalde me peuken en telefoon etc uit me broekzakken, zegt die kerel is dit alles?

Dus ik antwoord met nee, me aansteker nog.

En tegelijk met de aansteker pakte ik het buisje mee, en die hield ik recht voor me( voor ze neus :shutup: )

Begint hij me te fouilleren, en zegt hij vrolijk loop maar door.

 

Was toch wel een stres momentje haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tsja, ik ben inmiddels al zo'n 15 jaar uit huis en bij mijn ouders thuis was het eigenlijk ook geen probleem.

Ik mocht dus gewoon thuis blowen en drinken omdat mijn ouders ook wel begrepen dat als ik het niet thuis deed ik het wel ergens op straat zou doen.

Die visie missen de ouders tegenwoordig volgens mij.

Altijd gezellig met wat vrienden achter de SNES :spliff: en lekker smoken natuurlijk.

 

Het is immers niet enorm slecht om te roken/blowen dus waarom moeilijk doen?

Ik ben blij dat ik nooit echt problemen heb gehad met het roken, ik heb heel wat mensen op straat zien verergeren, dus een keer een lijntje proberen of andere chemische zooi.

De opvoeding van m'n ouders heeft wat dat betreft mijn ogen geopend en zo zal ik mijn koters (3 & 5) later ook behandelen mochten ze willen smoken.

 

(ik rook overigens NOOIT waar m'n kids bij zijn)

 

Gelukkig hebben mijn ouders die visie wel! Ze vinden het niet tof, maar weten toch wel dat ik het doe :shutup:

Alleen mag het niet binnen, en daar ben ik wel een keer mee betrapt haha xD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik was een paar jaar geleden toen ik nog 16 was. met een vriend zo`n dealer'tje aan het bellen voor 5 gram. En die vriend praatte veelste hard waardoor mijn moeder het toen hoorde.

 

Ik had een rode kop pppffffff!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige nacht betrapt.

2daagse met school, 1uur snachts.

steek joint op en 2 minuten later kwam leerkracht binnen.

Ik gooi die joint uit het raam, midden op straat,

Maar de leerkracht rook het, dus heel de kamer lange strafstudie.

Daaarna nog aan n man gevraagd die voorbij kwam om die joint weg te gooien ( lag voor het hotel midden op straat halfopgerookte joint .

Zijn reactie : Hmmm ruikt goed, jaa ik ben ook jong geweest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig nog maar 1 keer betrapt door de smurfen.

Dat was ongeveer 15 jaar geleden.

Was wel boos omdat ik mijn wietjes moest afgeven.

Enkele maanden later moest ik bij de smurfen komen.

Ben er vanaf gekomen dankzij mijn medisch gebruik.

Was dus alleen maar wiet kwijt en verder geen gevolg :)

En hoop dat het bij die 1 keer zal blijven, denk van wel.

 

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al 5 of 6 keer gefoeileerd geweest door de politie.

Nooit hebben ze iets gevonden :)

Het zit altijd weg in de struiken, op de plaats waar we roken.

 

1 keer ging ik juist aanzetten met mijn auto,

dit was vanaf een parking net bij het pleintje waar we veel zitten.

Hij zag dat ik had gerookt maar toch liet hij me gaan,

weliswaar te voet maar dan toch.

5 min later dan toch vlug naar de auto gerend en weg gereden.

 

 

Ook hebben mij ouders mij al twee keer gestekt met wiet

de ene keer was het met 50g (samen met mijn broer was dat)

 

En 1 keer met 10g toen zei ik dat het voor een festival was,

en gaf ze het gewoon direct terug.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt 'betrapt' maar was toch wel lachen

 

zoals altijd als ik terug van school kom rook ik een joint. Wie klopt er op de deur als ie ongeveer halfweg is? De kotbazin natuurlijk met nog zo'n gast die volgend jaar mijn kot wil huren, kwamen eens kijken. Was wel grappig zicht, ze is niet lang gebleven :D

 

daarpas mijn printer, na 2 maand niet gewerkt te hebben, onderzocht. Bleek dat er nog 3 gram tussen die rollen zat :lol:

vond ik niet erg, lekker extreem droog nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das altijd leuk als je wiet terug vind waarvan je niet meer wist dat je hem nog had :)

 

En dat je printer nu weer werkt is natuurlijk ook handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo stop je wiet in de printer ?

 

Afijn, ik kwam super super stoned thuis na 2 jaar weg geweest te zijn:P

 

heb van mn 18e tot 20e in het buitenland gewoond. Dus nadat ik geland was op schiphol meteen richting amsterdam centraal om daar ff wat wiet te kopen en te blowen.

Toen super stoned naar huis gegaan met de trein. Kom ik thuis, hadden ze een verassing welkom thuis feest georganiseerd. Dus ja toen zag iedereen ook wel dat ik stoned was;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
daarpas mijn printer, na 2 maand niet gewerkt te hebben, onderzocht. Bleek dat er nog 3 gram tussen die rollen zat :lol:

vond ik niet erg, lekker extreem droog nu :)

 

 

Je dacht mss dat je die wiet kon printen zodat je meer zou hebben :P ;) :wacko: B) ;) :D :D

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 4 of 5 jaar geleden door mn pa op Appelpop.

 

Hij heeft toen nog ff bij onze groep gezeten en meegeblowed O.o ik was echt geschokt B)

 

Later nog met hem over gehad en hij had er geen problemen mee zo lang als wel eens rook op een festival of.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eigenlijk geen iedee of me ouders het door hebben.. Mijn moeder is nogal paranoia, en echt 100% roken, alcohol, drugs. Ook voordat ik begon honderden preken gehad over hoe slecht het wel niet is, dat je je leven ermee verkloot enz enz.. :verrygood

 

Het begon een beetje dat mijn stief vader vond dat een vriend van me er stoned uit zag (Hij had op dat moment nieteens geblowd maar oke). Vanaf dat moment weer een aantal preken gekregen blablabla

 

De eerste keer dat ik echt gesnapt werd met dat ik iets bij me had was 2 maanden geleden, ik haalde me sleutels uit me zak en me wiet viel eruit. Me meoder stond er bij en begon meteen te schreeuwen en vloeken, mij uit te schelden. Toen heb ik me er uiteindelijk uitgeluld door te zeggen dat ik het voor een vriend moest halen bij een goede Shop in Amsterdam, omdat ik die dag toch naar Amsterdam moest voor me stage. (Die dag, op me 18e verjaardag notabene nog 200 Euro aan boete's binnen gesleept in Amsterdam terwijl ik opzoek was naar The Greenhous, welke ik uitendelijk nog steeds niet gevonden heb :book: ). Maar goed, dat terzijde.

 

Verder vond ik een keer een leeg wietzakje op me bureau, samen met nog wat andere dingetjes die in me la lagen en weggegooid moesten worden. Me moeder ha dook me la opgeruimd, en een pakje Smoking vloei netjes in een bakje gelegd bij mijn waterpijptabak en kooltjes (Ze weet dat ik heel af en toe met vrienden aan de Shisha zit).

 

Gister vond ik een opgevouwen foldertje over Amsterdam Coffee (die liggen in bijna alle shops waar ik in Amsterdam geweest ben) die eerst in een laatje lag op me bureau, weet alleen niet meer of ik die daar zelf heb neergelegd of dat me moeder dat gedaan heeft.

 

Probleem is dat ik nu dus echt totaal geen iedee heb of ze het weten, ik heb niks gehoord over een leeg wiet zakje, een pakje vloei of iets dergelijks. Aangezien mijn moeder zo sterk tegen is en ik weet hoe ze zou reageren (ik zou een heel groot probleem ehbben denk ik) lijkt het me sterk dat als je het weet ze er niks van zegt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

TriXal0ne

Ik denk dat je moeder het maar al te goed weet hoor.

Dat bewijst volgens mij dat lege zakje op je kamer.

Maar waarschijnlijk doet ze liever alsof ze het niet weet.

Zo gaat dat met ouders die tegen zijn...

Zo lang jij niets zegt en ontkent is er voor haar niets aan de hand.

Maar weten doet ze het wel, je mag vooral moeders niet onderschatten.

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben vroeger vaak gepakt met smoken op me kamer

maar nu mag ik het gewoon doen op me kamer omdar ik op school en al door flikken ben gepakt (egt wel klote)

 

di B.O.B zijn egt kloot zakken ik liep gewon rustig op straat te bloen en di man komt ja federale politie k zeg ne wa gy flik dan hij laat pas zien enk moest me naar bureau

Share this post


Link to post
Share on other sites
di B.O.B zijn egt kloot zakken ik liep gewon rustig op straat te bloen en di man komt ja federale politie k zeg ne wa gy flik dan hij laat pas zien enk moest me naar bureau

 

ey zelfs iere verstonnekik niet vaon, ik as ne vloaming

 

stekt er noeg ene oep joeng :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...