Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

ben je wel eens betrapt, ouders, learen of de kit?

 

 

deel je ervaring, :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep door mn ouders.

4 jaar geleden, ze waren natuurlijk enorm boos, teleurgesteld en die hele zooi.

Heb me er uit weten te lullen door te zeggen dat ik het maar zou bewaren voor een vriend,

toen leken ze het te geloven, maar achteraf weet ik nu wel beter.

Ze vertrouwen me nu nog steeds maar half en weten gelukkig niet dat ik alweer 3.5 jaar blow.

Maar het leven gaat door.

Doe het nu dus niet zo vaak, meestal 2x per week, soms 3. Maar ik zorg dat ik op school nog goed kan presteren (vwo niveau dus kan niet iedere dag stoned op school zitten) en het leven gaat zijn gangetje :whistling

 

chill, Applegreen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was niet echt betrapt maar ik en een maat van me waren egt fokking lijp in de les ik blowde toen bijna nooit ik werd helemaal bleek toen zij mijn leraar voel je je wel goed toen zij ik zo nee we zijn bij de snackbar geweest maar die frikandellen waren nog niet zo gaar dus ik ben misselijk :verrygood

onozele leraar :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nooit betrapt door me ouders maar ze weten het wel

 

weet nog wel een grappig verhaaltje hierover maar we zijn niet echt betrapt toen.

 

we stonden bij een bankje op een fietspad net buiten het centrum in de begin van de avond met een paar man een joint te draaien.

Dit was nog in het begin toen ik begon met blowen.

een jongen had in ze ene hand de wiet en in ze andere hand mot zitten.

hij zei nog als er nu politie aankomt gooi ik de wiet weg.

toen kwam er dus ook nog op dat moment stadswachts aangefietst. :)

dus hij snel 1 hand leeg gooien, en ze andere hand stopte die in ze jaszak. :verrygood

dus wij daarna beetje schelde dat ie de wiet had weggegooid voor niks omdat het stadswacht was.

en ja hoor hij deed ze hand open en daar lag nog het wiet in :whistling

hij had dus ze verkeerde hand leeggegooid :( het mot lag op de grond

Share this post


Link to post
Share on other sites

apple green dat is precies wat ik ook heb meegemaakt,

neej mam dat is van een vriend van me. :D

maar je moet tog verder :verrygood :whistling :) :( ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betrapt hahahaaaa echt een topic voor kinderen. Kan mijn ogen nog niet geloven.

Ik ben ook vroeg begonnen maar heb nooit gelowd vlak voor of tijdens school.

Hier halen jullie echt geen extra punten mee hoor. Als jullie dan toch nog zo jong zijn, geniet er dan van tijdens het weekend. Zelf vind ik het allesbehalve een eer dat ik er ook reeds op mijn vijftiende aan begon (ben 37) Het had toen meer met de kick te maken en vooral ook om er mee te bluffen vrees ik. Pas nu, zovele jaren later kan ik er echt van genieten. En ik ga als ketel zeker de pot niet verwijten, maar ik vind het erg hier in dit forum te lezen over 12-jarigen die reeds aan de wiet zitten. Echt droevig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben 15 en doe het alleen in het weekend of op 'een speciale gelegenheid' deed het eerst fftjes ook op school maar vond ik totaal niet prettig :verrygood.

 

 

ben ook eens betrapt toen ging ik met een vriend in me kamer smoken en we zeiden van "jaa we gaa hw maken" en ma komt zo kijken en ziet ons daar helemaal naar de klote zitten en ruikt die wiet maar gelukkig niet echt boos.

 

 

mijn ouders zijn wel redelijk chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

let me get this straight..

 

Je wilt niet betrapt worden... MAAR je rookt op je kamer als je ouders thuis zijn?

 

slim :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben 15

Een ban is onderweg, kom volgend jaar maar weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Betrapt hahahaaaa echt een topic voor kinderen. Kan mijn ogen nog niet geloven.

Ik ben ook vroeg begonnen maar heb nooit gelowd vlak voor of tijdens school.

Hier halen jullie echt geen extra punten mee hoor. Als jullie dan toch nog zo jong zijn, geniet er dan van tijdens het weekend. Zelf vind ik het allesbehalve een eer dat ik er ook reeds op mijn vijftiende aan begon (ben 37) Het had toen meer met de kick te maken en vooral ook om er mee te bluffen vrees ik. Pas nu, zovele jaren later kan ik er echt van genieten. En ik ga als ketel zeker de pot niet verwijten, maar ik vind het erg hier in dit forum te lezen over 12-jarigen die reeds aan de wiet zitten. Echt droevig.

 

Kijk ik snap best dat jij als volwassene nu het gevoel hebt van 'jongens jullie vergooien je toekomst'. Maar dat valt ook wel weer mee, ik blow wel eens voor school ja, maar daar kies ik zelf voor. Ben nu 18, blow, en doe toch nog VWO. En sta er qua punten goed voor dus wat dat betreft kan is het geen probleem of verslaving ofzo.

Wat dat bluffen betreft, nee het is niet om te bluffen. Toen we begonnen, in de 2e klas vonden we het nog wel stoer enzo, maar nu is dat weg. We blowen gewoon rustig als we daar zin in hebben en doen dat niet als het gevoel er niet is. Gewoon voor ons plezier, niet meer en niet minder.

 

Wat betreft leeftijd heb je het niet altijd zelf in de hand :verrygood maar 12 jarigen op een wietforum vindt ik inderdaad wel een minder geslaagd idee. Je kunt hier als 12jarige nogal wat verkeerde ideeën opdoen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik smoke gewoon naast me pa alhoewel hij niet smoked, maar ik stond wel een keer onder schooltijd met een m8 te smoken in een steegje en toen kwam er een agent tussen staan, maar hij vroeg alleen of dit een nieuwe hangplek was omdat we er wel vaker stonden en toen liep ie weer gewoon weg

 

vet chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook er wel eens eentje bij de openhaard, als me ma op bed ligt, tot ze eens naar beneden kwam, vanwege de telefoon... "Wat rook jij nu??? doen we hier niet in huis he...." en liep weer naar boven.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

woow wou dat ik zo'n chille ouders had

Een leraar op school had me wel een keer zien blowen onderweg naar school maar gaf er niets om

Ik zat in zijn les mn zippo te ontmantelen omdat het vuursteentje op was

zegt hij:

zozo niet roken en toch een aansteker?

ja hoezo?

jij rookt toch niet?

nee?

oh dan had ik het vást verkeerd gezien laatst :specool

huh? ow... (shiiiiit !!!)

hehe maakt niet uit :lol: vroeger ook wel eens gedaan :lol: tsja toch die hippietijd hè? ;)

 

CHILL!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
let me get this straight..

 

Je wilt niet betrapt worden... MAAR je rookt op je kamer als je ouders thuis zijn?

 

slim :specool

naah :lol:

ik dacht toen ook van ; dat ruik je nooit enzo (was mijn 3de keer) en ik slaap op de zolder en ik liep gewoon over de hele bovenverdieping met een brandende joint :lol:

 

nu ik erover nadenk slaat het nergens op.

 

 

en fok het als ik geband wordt. :{ ik weet toch al genoeg, kom hier alleen om over smoken te praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow nu een jaartje ongeveer maar ik doe het bewust en ik ben altyd degenen die het eerst naar de andere kijkt en zorgt dat het met hun goed gaat enzo, een soort bob maar als ik zie da het goed is me hun word ik toch zelf stoned maar dan nog ben ik redelijk goed bij mijn hoofd, soms :lol: gezien de anderen te lui zijn of te lomp moet ik altyd rollen en da vind ik wel oke , als mijn ouders wegzijn en mijn zus aant slapen ff wiet en tabak pakken en beginnen rollen maar gisteren was mijn zus niet aan het slapen en ze kwam mijn kamer binnen xD ik natuurlijk gemaan in paniek en mijn boeken opgetild en het a4blad waar ik alles op gelegd had onder mijn boeken gedaan :lol: ze merkte er nix van hoewel er een gerolde joint naast mijn hand was xD

 

ik en een vriend van mij hebben het de donderdag morgen gedaan voor school, onze eerste lesuur was aarderijkskunde en we kwamen dus binnen in de klas gingen helemaal achterin zitten en na een kwartier ongeveer kregen we beiden een lachkick en we begonnen om de domste dingen te lachen tijdens de les, de meesten hadden wel door wat er was enzo maar ik zorgde er voor dat echt IEDEREEN wist dat wij gesmoord hadden door te vragen aan de leerkracht die 2 dezelfde foto's toont, " zijn die 2 foto's echt helemaal dezelfde of verbeeld ik het mij?" iedereen natuurlijk aan het lachen, maar dat doe ik dus niet meer tijdens of voor school, ik zit in een 4de latijnse-wetenschappen en smoren tijdens of voor scholen is totaal niet goed xD

 

en er was nog een keer dat we bijne betrapt werden, de keer dat we zeer zeer goede wiet hadden gekregen, lekker gerold en naar het parkje dicht bij mij gaan zitten en smoren, de w was zo goed dat we na 2 jkes zo stoned warendat we 2 uur daar gezeten hebben op een bankje en geen woord tegen elkaar gezegd ;) wel balen dat dit mijn eerste bad trip was, want ik makate me zorgen om iets enja terwijl de andere 2 kei chill aan het zitten en rondkijken waren zat ik te trillen en te zweten ... ma zo erg was het ook weer niet want ik had lichte hallucinaties, kleuren werden feller/donkerder dus daardoor ging het een beetje sneller voorbij :bier

 

voila da waren mijn paar ervaringen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ben ook es bena gebust door een domoor di zijn berichte in zen gsm had late staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel eens een leraar van mn school tegen gekomen terwijl ik ergens met een bong bezig was. Maarja, ik denk dat die leraar het weinig kan schelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het roken nog nooit echt betrapt, maar wel een keer met me stonede hoofd een zakje wiet laten vallen bij de koelkast B) die liet m'n moeder de volgende dag zien.. kijk je was wat verloren ? :innocent: toen gezegd dat ik alleen maar blowde in het weekend. hebben m'n ouders ook wel vrede mee gelukkig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nog nooit betrapt met blowen maar mijn ouders zullen nooit denken dat ik blow ze ruiken het wel eens maar dan denken ze dat ik gewoon gerookt heb en als ik dom doe zeg ik gewoon dat ik gedronken heb mijn ouders hebben er toch geen ervaring mee :innocent:

Edited by spacerdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het eens met die oude lul van 37. Echt genieten van wiet leer je maar na jaren het echt voelen en je laten meeslepen in flow en toch super kalm blijven. Dat je echt lach kick krijgt dat is teken dat het teveel is en je het niet aan kan. Ik heb in shops met gasten die daar alledagen zitten super high en filosofische gesprekken gehad. Echt leren genieten van wiet, is er een keer echt alleen doorheen gaan en elke sec voelen wat er gebeurd hoe het je brain doorstroomt en wat het met je doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nu ongeveer 2 jaar wiet (op een vaste basis) en na een half jaar wisten me ouders het al, niet omdat ik betrapt was maar omdat ik het ze vertelde zodat ik gewoon thuis kon smoken

 

ik stond 1 keer in een steegje met een maatje te smoken onder schooltijd, en opeens stond er een politie agent tussen ons

 

"Zo jongens nieuwe hangplek?"

 

toen zei ik dat we voor de regen schuilden en toen zei ie rustig aan en toen ging ie weer

 

lucky me

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook nu ongeveer 2 jaar wiet (op een vaste basis) en na een half jaar wisten me ouders het al, niet omdat ik betrapt was maar omdat ik het ze vertelde zodat ik gewoon thuis kon smoken

 

ik stond 1 keer in een steegje met een maatje te smoken onder schooltijd, en opeens stond er een politie agent tussen ons

 

"Zo jongens nieuwe hangplek?"

 

toen zei ik dat we voor de regen schuilden en toen zei ie rustig aan en toen ging ie weer

 

lucky me

 

HAHAHA dat is de tweede keer dat je dat zelfde verteld in een forum, "your high"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...