Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Belly Boy

Bigger, Better, 2007!!

Recommended Posts

inderdaad flinke struiken geworden en zoals bij veel buitenkweken dit jaar heel veel blad als alles goed blijft gaan moeten jullie nog behoorlijk doorpaffen dit jaar om al die shit op te krijgen voor het nieuwe seizoen :blink:

zie ik daar nou trouwens een plastic fles zweven op de 5de foto ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ circusaap daar heb je gelijk in :specool wij vonden het ook al vreemd :smoke

nee zit een briefje in het geval de persoon die 3 kleine plantjes bij ons heeft weggepakt trugkomt om te laten antwoorden dit staat erges op de vorige pagina's achja gewoon hopen dat hij niet meer trugkomt :engel

 

greetz

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch zou ik ze maar vroeg oogsten voor het geval die persoon nog één keertje langs wil komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrm i quote "wat ik zij??" :engel goed jo, en school is nog maar net bezig

plante moeten idd nog wat staan, toprot is al kome opsteke :specool we gaan de komende week niet meer zien, gewoon alles zen gangetje laten gaan, zien wel wat er van komt :specool en iets zegt me da die persoon nimeer trug gaat komen... kweet ni juist waarom, maar toch heb er wel vertrouwen in :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scrm i quote "wat ik zij??" :) goed jo, en school is nog maar net bezig

plante moeten idd nog wat staan, toprot is al kome opsteke :) we gaan de komende week niet meer zien, gewoon alles zen gangetje laten gaan, zien wel wat er van komt ;) en iets zegt me da die persoon nimeer trug gaat komen... kweet ni juist waarom, maar toch heb er wel vertrouwen in :)

 

:tu

Je maakt zelf ook minimaal 10 fouten in die paar zinnen. Afgezien nog van de zinsopbouw. Hoe lang is school nu bezig ?

;)

 

Maarre...mooie planten hoor. :innocent:

Gaan jullie wat vaker controleren nu ? Of in een tentje ernaast liggen ?

Er is al eens iemand langs geweest om wat plantjes op te halen. Het zou sneu zijn als die binnenkort nog eens langs komt met een schaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dames zien er prima uit heren.. ga zo door ;) ..

alleen die ene persoon die nog langs kan komen, daar zou ik me persoonlijk niet echt happy bij voelen.

zou zenuwachtig wezen voor wat er komen gaat, ripper weg of oogst weg :) .

zelf zijn jullie er wat nuchterder over, hopelijk wat meer info over de persoon dan ons, volgers van dit topic.

wees toch voorzichtig, plaats wat vis draadjes op aanloop paadjes voor de zekerheid.

 

succes :innocent:

 

gr mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn al wel wat meer gaan controleren de laatste weken maar is natuurlijk logisch ze zijn ook zo mooi :innocent:

 

ja we proberen er nuchter over te blijven en we hebben wel wat meer informatie over de ongewenste persoon :) dus nu is het gewoon gewoon wachten als hij onze oogst pikt zou het wel balen zijn maar dan wacht hem zowiezo een verrassing :)

 

Bedankt voor de steunende replies :tu

 

Ook hoop ik nog steeds dat het beter weer wordt :) want heb nu meer bang dat toprot een grotere vijand wordt ;) achja laten we hopen voor het beste

 

Greetz, binnenkort zullen er nog wel eens foto's komen (hopen op goed weer dus ;) )

 

Scrm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn weer een weekje verder, gisteren de eerste 2 planten omgehaald en beginnen knippen. Een hels werkje om te doen, plakkerig, geurhinder en een geurspoor dat nog ettelijke uren achter je aan holt... Dus de 2 planten geknipt, per soort gesorteerd, in doze en hup naar de droogplaats, daar opgehangen (de meeste altans) in de grotere dozen. Een eerste probleem is echter dat we het volume (helaas niet het gewicht :D) nogal onderschat hadden, we moeten dus meer dozen make, vinden, krijgen, w.e... De geurhinder in het huis is al bij al beperkt (5 geurverspreidende potjes, 1 automatische verspreider en 1 spuitbus voor de quickfix) maarja, mss is dit weer helemaal anders als onze schrale aap seffens thuis komt, en in paniek begint rond te bellen... so far so good anders wel :smoke Woensdag hervatten we het knippen wederom, en het maken van dozen of andere alternatieven.

 

Si1en.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ikea hebben ze verhuis dozen. gaat geloof ik per 5 voor een euro per stuk, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...

lijkt het net of je aan het verhuizen ben :smoke .

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok er gaat dus iemand sterven

we hebben maandag ongeveer 1/4 kunne oogsten wouden vandaag nog een deel doen en we komen op onze plek , echt alle plante naar de klote , toppen erafgeknipt en ook allee goeie takken eraf geknipt

ook nog een oudere kerel die in een serre 2 plante had staan zijn ook gepikt

er is nu een half leger achter aan het zoeken zowek oudere mannen als wij die verder aan het horen zijn

mocht iemand iets horen van de streek rond herentals gelieve ons te pm'en

 

Greetz

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke alle goede toppen weg???? kill die mtfrs ,trieste k.u.t. apen stomme ....lijers

als je ze ooit eens er mee mocht "confronteren" maak ze af!!

echt zwaar kut voor jullie man :D

heeft er iemand landmijnen nodig volgend jaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh ja die landmijnen zouden wel erg handig zijn ?:D nee maar serieus klote wel maar landmijnen echt willek wel

hebben al gaan smoren om ff te chillen het was wel nodig en het isser nog niet uit maar direkt nog even gaan kalmeren :smoke

 

Greetz en Thx

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan is je oogst toch nog gejat. terwijl je er zo'n vertrouwen in had..

 

Maarja.. das bad luck

 

hoop dat et volgend jaar beter verloopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope, bij een kennis hebbe ze het ook komen halen... en daar wist niemand het van (hadden deze zelf ook nog maar net gevonden) en die is een pak ouder als ons... pakweg 50 jaar fzo, dus die schept al niet op (laat staan dat wij dat wel gedaan hebbe, mondje voorbijgepraat kan zowiezo niet). pffff klote einde van een toch wel degelijke kweek :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...