Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

McTrip

Guerillakweek: 20 Power Plants

Recommended Posts

Inderdaad kezus, er is de laatste week genoeg regen gevallen, van mij mag het nu weer even stoppen met regenen :nerd.

Een kleine foto update van de plantjes op spot 3, ik hoop binnenkort nog eens foto's te kunnen nemen van onze andere twee plaatsen. Gisteren zijn we naar spot 1 en 2 geweest, op spot 1 gaan ze heeeeel goed ;) en op spot 2 stretchen ze een beetje, maar dat geeft niet... Het belangrijkste is dat ze er nog allemaal staan en dat ze allemaal groeien :)

 

Enkele foto's

 

gallery_2113_2036_21660.jpg

 

gallery_2113_2036_245332.jpg

gallery_2113_2036_3132672.jpg

 

gallery_2113_2036_2568779.jpg

gallery_2113_2036_1986227.jpg

gallery_2113_2036_2060711.jpg

 

gallery_2113_2036_530307.jpg

 

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo een weer voor nieuwe stekken kan niet beter

Op die laatste foto staan idd wel veel gaatjes kan niet goed zijn

weet iemand wat dat is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaan goed gast.

dat worden bomen!

 

dat lijkt op mineer.

ongedierte dat het blad zo aantast...

 

vertimec'n :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzou niet weten wat het is, maar ik maak me nog geen zorgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat hoeft ook niet maar ik zou wel gaan bestrijden of die tak eraf halen ivm kruisbesmetting.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, da's misschien wel nodig... Maar we zullen de volgende keer wel zien hoe het ermee gesteld is. Als het zich verspreid dan gaan we er iets moeten aan doen.

Bedankt voor de zorgen :nerd

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg goed uit hoor!! :nerd

die gaatjes zou ik idd wel in de gaten houden maar niet teveel zorgen om maken..ik heb ze af en toe ook wel gehad in mijn planten maar ze hebben nog nooit voor problemen gezorgd...daar komt ook bij dat wanneer je in de wilde natuur gaat kweken niet teveel waarde moet hechten aan het uiterlijk van je planten..ze passen zich aan de omgeving aan en het beste is dan ook om ze lekker hun gang te laten gaan..

ze zien erg trouwens erg mooi uit en als dit zo doorgaat dan worden het idd flinke planten! ;)

 

gr:kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo, die zijn er flink op vooruit gegaan de laatste weken, netjes hoor, zullen aardige boomkes word€en

,succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die zien er zeker mooi uit zeg! Dat gaat een erg leuk kweekje worden! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx for the reply's, jah laten we hopen dat het een mooie kweek wordt B). Gewoon een goeie nazomer hebben we nodig en ik denk dat dan iedereen tevreden zal zijn..

Een paar foto's van spot 3, niet dat er veel veranderd is, maar kheb foto's genomen en wrm zou ik ze dan ook niet posten :specool. Dit weekend probeer ik ook foto's te nemen van onze andere twee plaatsen. Spot 1 daar staan 10 planten en die gaan heel lekker :).

 

gallery_2113_2036_2915295.jpg

 

gallery_2113_2036_2883154.jpg

 

Greetzz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten hoor B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetje jouwn planten staan er zeker goed bij B)

succes verder komt volgens mij allemaal wel goed !

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

keep on growing, zijn die lage struikjes de enige beschutting vanaf ze zijkant zie ze hebben of staan verderop nog hoge struiken en dicht begroeide bomen? want die zul je nodig hebben :specool

 

Greets canna B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, dat is niet de enige beschutting, er staan nog genoeg struiken en bomen rond het gebied :specool. Ze staan daar ideaal, als er geen wolken zijn hebben ze volges mij zeker 7 uur rechtstreeks zonlicht, beter kan niet volgens mij B).

 

Nog een klein vraagje, tot hoever kun je bloeiende planten ruiken?

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behoorlijk ver, Maar de geur komt in vlagen, ene moment ruik je het heel sterk en het andere moment niet. Dus iemand kan nooit ruiken van welke kant die geur kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel planten en wat voor wind ...

 

 

als ik vroeger zat te knippen (zonder afzuiger o.i.d.) roken mensen het 3 of 4 starten verder nog ...

en dan had ik gewoon de deur dicht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten staan per 4, per 5 en per 10... En ik weet niet welke wind B), als je daarmee de windrichting bedoeld, dan vermoed ik dat we in de zomer eerder een west of zuidwesten wind hebben (maar dat weet ik niet zeker). Ik weet alleen dat als er mensen in de buurt komen toch op zo'n kleine 100 meter van de planten kunnen passeren, hopelijk lopen er geen kenners tussen

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werd een tijd dat ik hier eens op ging replyen, volg je topic al een tijdje :)

Vind het vooral mooi hoe vol en bossig je planten reeds zijn.

Ze lijken het aardig naar hun zin te hebben.

 

En ivm met die geur, zoals LordQuas al zei: Ga je echt niet ruiken, zelfs niet dichter dan die 100m.

Je moet al een grote kenner zijn moet je van die afstand, met 1000en bomen rondom, de geur van 10 wietplanten waarnemen. En zoals gezegd de geur komt in vlagen. Dus zelfs al moest je het wel ruiken en zou je de geur herkennen, weet je gegarandeerd niet vanwaar ie komt :specool

 

Blijf je volgen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allrite folks net terug van onze plaatsjes en we hebben wat fototjes :)

 

 

Ok lets begin with spot 1, deze zijn keihard aan het groeien hehe echt nie meer normaal :wOOt B)

 

 

 

gallery_10812_2232_3598422.jpg

 

 

gallery_10812_2232_765080.jpg

 

 

 

gallery_10812_2232_2196564.jpg

 

 

 

 

Ok ladies and gentlemen op naar Spot 2, deze hebben momenteel iets minder licht gehad door het onkruid dat efkes een sprintje aan het zetten was :)

 

 

gallery_10812_2233_754311.jpg

 

 

 

gallery_10812_2233_519785.jpg

 

 

 

gallery_10812_2233_1672598.jpg

 

 

And on to the last one spot 3, die hebben jullie al veel gezien dus niet zoveel verandering behalve dat ze blijven gaan :lol:

 

 

gallery_10812_2234_929100.jpg

 

 

 

gallery_10812_2234_2417516.jpg

 

 

 

gallery_10812_2234_1245704.jpg

 

 

 

And were all done, alsk wa meer tijd heb zal ik er nog wa uploaden anders doet men maat het wel :specool

 

Thx for watching :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit die planten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie grote planten heb je al..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...