Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

La Cucharacha

Cucharacha,s Seizoen 2007

Recommended Posts

Weer wat Foto,s voor de plaatjeskijkers :verrygood het zijn allemaal hollands hoop en ze groeien de pan uit!!!

 

Een niet getopte(1Meter) HH die ik als ze 50 cm groter is ga onderwerpen aan Low Stress Training:

 

med_gallery_9937_1681_1148943.jpg

 

 

Een wel getopte HH:

 

med_gallery_9937_1681_671136.jpg

 

 

Groepsfoto..HH BB X 4-way:

 

med_gallery_9937_1681_1219001.jpg

 

 

En tenslotte een HH die langs de slootkant staat en die gebruikt wordt voor het grote slakkendiner..,

Maar ze slaat zich er wel doorheen :whistling :

 

med_gallery_9937_1681_677571.jpg

 

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat bij jou ook lekker Cucha :verrygood Veel plaats bij jou in de tuin zeg :)

Kan niet wachten totdat de mijne zo groot zijn :(

 

Veel succes ;)

 

Jah bless :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst is mij een zeer groot verschil opgevallen betreft Haze X Skunk en mijn Jamaican

In eerste instantie zou je denken dat de Haze en de Jamaican grote overeen komsten zouden hebben omdat ze beide(veel) Sativa genen dragen dit nu niet het geval..,kijk en vergelijk

 

Jamaican :

 

med_gallery_9937_1681_99091.jpg

 

 

 

Jamaican en Haze naast elkaar:

 

med_gallery_9937_1681_642263.jpg

 

 

 

Ik heb eerder Haze X Skunk gekweekt maar de meesten daarvan waren meer Sativa dan Indica qua opbouw....als je de stammetjes wrijft komt wel iets zure lucht vanaf maar niet echt de Haze lucht

 

Wat zou hier het geval kunnen zijn..

 

1. Verkeerde zaden dus geen Haze X Skunk

2. Skunk genen hebben de overhand betreft opbouw (Indica Structuur)

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die linkse heeft duidelijk veel indica genen meegekregen... Misschien dat het wel een haze is maar dan wel heel erg doorgefokt...

Ziet er wel leuk uit trouwens dat plantje :verrygood

 

Succes

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten la cucharacha :whistling

die op foto 1 ziet er ook errrug mooi uit :verrygood

 

gr:kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh wat heb jij een ruimte!!

Plaats voor bomen dus :verrygood

 

Hey heb je verduisterd door ze in de schuur te zetten die kleinere in potten dan? (foto's 4juni)

als je het volhoud respect,.. en je kan zo het geslacht lekker snel bepalen als je ze nu gewoon weer natuurlijk laat groeien.

 

die kloon ziet er op een manier raar compact uit ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

 

succes groeten sec..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad ruimte zat......

 

Ik verduister niet die kleine potten maar juist die in speciekuipen...... :verrygood

Sexen doe ik niet ik zie het(meestal) wel in de voorbloei

En ja verduisteren dat is klote werk maar ik heb het er wel voor over...,als je na gaat dat xx% van mijn inkomentje naar de F***ing shop gaat dan wil ik maar al te graag een beetje werk verzetten :whistling

En zulke lekkere wiet heb in de shop toch niet(Te vroeg geoogst / rotzooi erover heen / altijd te weinig / enz enz) en eigen wiet is heeeeeel veel beter toch :)

 

Wat betreft de NDB(oer) kloon zij heeft in de bloei gestaan en moet ff terug in de groei maar ik ben het met je eens wat een bolletje he net buxus

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames gaan de 4de week 12/12 in en de vorm van de toppen beginnen hun gestalte te krijgen.., en als ik het zo inschat worden dit aardig dikke buds...,ah see it for yourself

 

Himalaya gold deze worden iets minder (20l emmer):

 

med_gallery_9937_1681_184827.jpg

 

 

Blueberry :

 

med_gallery_9937_1681_368837.jpg

 

 

Maui waui :

 

med_gallery_9937_1681_823382.jpg

 

 

Hollands hoop :

 

med_gallery_9937_1681_646654.jpg

 

 

En tot slotte de PPP-Mams :

 

med_gallery_9937_1681_124635.jpg

 

 

Vandaag gaat de 3de lichting al weer van start 5 X Afghan in 7,5 l potten en 6 stuks LR#2 van Sir_Smoke_a_lot Thanx Sir :specool hier zal in eerste instantie wat zaad afgehaald worden en niet zozeer de wiet..,ach misschien wel 1 of 2 we zullen zien

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed daar.. planten zien er mooi en gezond uit.. :specool

ik nomineer je voor mooiste buitenkweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker zo :specool wil wel ff een overvieuw van de hele tuin zien met de planten in hun geheel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ La Cucharacha

Kijk uit met die overvieuw,ik heb ook al 2 lieden in een rode bestelwagen langzaam zien rijden die kennelijk mijn adres hadden gevonden.Ze reden langzaam voorbij(stapvoets) en 2-3 minuten nog eens op dezelfde wijze.

 

Zij komen zeker s'nachts weer langs voor een kijkoperatie.

Er zijn mensen die liever een ander het werk laten doen dan zelf iets te verbouwen.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DB

 

gewoon proberen maatregelen te nemen tegen dat soort gespuis :lol:

als je geen hond hebt, er 1tje nemen :specool hang een paar bouwlampen op, laat een paar ganzen op je erf lopen. en leef in de nacht ipv overdag (als het kan ivm werk enzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tomas

 

Thanks voor de nomine...,vind het zelf ook wel fenomenaal lekker gaan hoor :lol:

Een nominatie is dat niet wat vroeg want compleet is dit topic nog lang niet , dat wordt wel eind oktober begin november denk ik voor dat alles binnen is...dus dan maar nog een keertje nomineren

 

@ IB1

 

Er komt binnenkort wel weer is een groepsfoto als ik daar weer is zin in heb..,het is mij nu een beetje te warm :specool

 

Greetzz Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DB en IB1

 

Ik heb een 60 kilo zware hond(Type Stafford) die je liever niet in je nek hebt hangen en zware metalen voorwerpen die lekker in de hand liggen :lol:

Dus bang ben ik voor rovers niet echt, die kunnen beter bang zijn voor mijn hond en mij

 

@ DB

 

Het is jammer dat je ziek bent en dus niet een hond kunt nemen , het ras wat ik bezit is zeer lief en meegaand met het gezin maar o wee als er iets aan de hand is dan kan je je beter bergen..,echt iets voor de wietkweker die met iedereen het beste voor heeft behalve roofvolk en blauwen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo die topjes gaan lekker NICE :specool Het is jammer dat ik niet kan verduisteren.. maar anders had ik het zeker ook gedaan.. Ga zo door!!

 

Groeten PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

he cucharacha,

die gaan super man,vooral de pp :lol:

het is net door plantkas gezegd :specool maar.... DAMN ik wou dat ik tijd had om te verduisteren

:lol:

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een geweldig toppic dit :huh:

veel updates :specool

ze zien er weer geweldig uit :lol:

 

die Himalaya gold ziet er echt goed uit :lol:

;)

 

de rest ook natuurlijk hoor :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hompii

Heb je ook gelezen hoe zijn grondmengsel is opgebouwd?

 

En kijk dan maar eens naar de kleur en aantal vingers van de planten.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank U allen :lol:

 

Maar het is nog niet klaar we moeten nog wel een weekje of 5 tot 8 denk ik zo..

Dan nog maar ff wat buitenkiekjes

 

Het buxus struikje NDB :

 

med_gallery_9937_1681_167272.jpg

 

 

2 NDB uit zaad :

 

med_gallery_9937_1681_815815.jpg

 

 

2 Hollands hoop 1.70 hoog..,had er een poosje niet opgelet ;)

 

med_gallery_9937_1681_382683.jpg

 

 

Straks maar eens LST toepassen :lol:

 

Een direct ingezaaide Early girl :

 

med_gallery_9937_1681_918549.jpg

 

 

En tot slot nog maar een fotootje van vandaag van mijn favorietjes op dit moment :

 

med_gallery_9937_1681_712513.jpg

 

 

Ik heb nog een vraagje voor jullie mensen..,mijn ph van het water ligt bijna op 8

Ik heb wel grote kuipen maar op een gegeven moment zal de ph te hoog zijn met gevolg dat voedingstoffen niet meer opneembaar zijn voor de plant die nu duidelijk rijkelijk aanwezig zijn in de grond

 

Dus is de vraag wat doe je daar aan ??

 

:bier wordt over een paar weken als alles goed verloopt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je water afzuren. Weet niet of je kalk hebt toegevoegd in je aarde mengsel? Kalk zorgt ervoor dat je ph stabiel blijft. kalk zit wel ook in de kippemest korrels geloof ik.

Ik denk dat je er niet zo'n last van zult hebben, ik heb buiten nog nooit afgezuurd, en nooit probs gehad. En ph ligt hier ook op 8.

maar staat er erg mooi bij man, je mag alleen wel ff schoffelen buiten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou regenwater opvangen en dit eventueel aanlengen met kraanwater (50/50). Dan zal de ph al een stuk lager liggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@La C

 

Om die PH van dat water hoef je je niet druk maken omdat het niet GEDRAGEN wordt,want ik neem aan dat je geen voeding in het water doet toch?

 

Als je een scheutje azijn erin doet is dat direct verdwenen.

 

Niet om te doen maar om aan te tonen dat het niets voorsteld.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer tijd voor de wekelijkse update.... :)

 

Volledig probleemloos gaat het niet sommige planten zijn besmet met TMV(via de PPP-mams) maar echt last hebben ze er niet van hoop ik dan maar

 

Ook zijn er een paar bij die geel wegtrekken in het midden van de groeischeuten, niet bij de bloeiers maar de nog vegetatieve afghaantjes en een haze , daar later nog wel een paar foto,s van

 

Nu het betere nieuws de planten die 4 weekjes 12/12 achter de rug hebben gaan vrolijk verder met bloeien..,verduisteren.., water bijgooien en afwachten maar

 

Himalaya gold:

 

med_gallery_9937_1681_406847.jpg

 

 

Maui :

 

med_gallery_9937_1681_871103.jpg

 

 

Blueberry (Ze kleurt nog niet echt blauw :cry ):

 

med_gallery_9937_1681_509434.jpg

 

 

Holland hoop :

 

med_gallery_9937_1681_126001.jpg

 

 

PPP :

 

med_gallery_9937_1681_774974.jpg

 

 

Een enkele PPP Top:

 

med_gallery_9937_1681_821725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...