Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Oogst Feest In Traditie ...

Recommended Posts

Ja zouden een feestje moeten houden in een shop van Nol of zo :specool

 

Nol heeft toch al ieder jaar een oogstfeest op het houtplein ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nou het loopt niet storm van het enthousiasme he :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha dat gaat wel wat ver hoor!! Biertje of zo moet wel kunnen maar we gaan er geen zuipfestijn van maken :specool

 

Ik heb denk ik al wel een locatie op het oog, maar die is niet bereikbaar met openbaar vervoer en ligt diep in de bossen bij Harderwijk in de buurt. Auto parkeren geen probleem, lawaai ook niet. Kampvuur plaats beschikbaar, overdekt, open haard... Ga eens effe bellen morgen.

 

Is niet met openbaar vervoer bereikbaar een bezwaar?

 

Hmm, is wel erg lekker dichtbij. En openbaar vervoer zal dan geen probleem

zijn, Kan op de fiets als het moet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En da's zeker zonde dat het niet opgepakt wordt.

Dat kan beter mensen.

Vorig jaar is er in cofeeshop Esara in Sneek een oogstfeest gehouden..

Dit jaar weer..

op 12 november is het buitenwietwalm troef.

vrije inschrijving vanaf 13.00 uur aanmelden.

Voor buitenwiet en kaswiet.

 

Ondergetekende heeft namelijk de onverdeelde eer om in de jury te zitten.

Jawel ook ik ben voor binnenwiet contests, elke vrijdag feest!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Absolute aanrader, doen mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is een oogstfeest voor wietkikkers ....

 

De rest kan lekker iets anders gaan doen .....

 

Snuiven, stelen, schieten, gangbangen, parencluppen dat kan toch het hele jaar door !

 

Oogstfeest niet, en het zou eigenlijk op een Volle Maan moeten vallen.

 

TAW

 

ik ben het geheel met je eens Afghany. dit moet puur voor blowers zijn. count me in.......

 

ps.

wel in de buurt van Masterdam hoop ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ja we komen wel naar een oogstfeest als we er naar toe kunnen kruipen. Ben jij nou een wereldburger? ;)

 

Nou, gezien het animo hier... Ik ga niet bellen. Volgend jaar wat eerder oppakken wellicht met kaartverkoop, dat commit tenminste. Blowers bliven blijkbaar liever op hun gat zitten tegenwoordig :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol ja we komen wel naar een oogstfeest als we er naar toe kunnen kruipen. Ben jij nou een wereldburger? :blink:

 

Nou, gezien het animo hier... Ik ga niet bellen. Volgend jaar wat eerder oppakken wellicht met kaartverkoop, dat commit tenminste. Blowers bliven blijkbaar liever op hun gat zitten tegenwoordig :specool

 

Een goede grower en verslaafde blower reist voor zijn hobby stad en land af.

Ik snap het ook niet hoor, afgezien van de pubers die geen vervoer hebben.

 

En een oogst feest kan nog steeds hoor.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo! we zijn al met zijn drieën! :specool

 

Nou gezellig wordt het in ieder geval dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m`n oogst pas sinds zondag volledig binnen, hangt te drogen... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. om de moeite te nemen om een mooie plek in het bos te regelen met bar, kampvuur en open haard ga ik niet voor onder de 30 hoor. Anders is het echt niet de moeite waard voor zo'n locatie, dan blijf ik lekker bij de centrale verwarming zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, om nou met 5 man ergens in 't bos te zitten...

30 man is wel leuk, genoeg samples mee en iedereen kan een beetje uitwisselen.

genoeg te proeven dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee. Ik zal er zeker ook zijn. Misschien dat we iets voor volgend jaar kunnen afspreken? Dan kan iedereen zich voorbereiden kwa buitenplantjes. Graag van tevoren inschrijven (ergens in augustus/september???).

 

@Whazzup; Zit er een bar op die locatie? Ik ben bartender, dus ik ga wel staan :specool . Ben zelf niet echt een regelmatige blower, maar wil wel mijn goedje delen met jullie.

 

Groentjes Binky-Toy

Share this post


Link to post
Share on other sites

waneer zou dit plaatsvinden en waar.

Als ik iets heb zal ik er zijn vervoer is geen probleem voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van vorig jaar dat er niet iets is georganiseerd maar jah het is al inmiddels maart :verrygood duzzkunne we niet al eens gaan kijken of dat er uberhaupt mensen zijn die dit jaar bereikt zijn om te (oogst) feesten!!!

 

gewoon lekker niet te veel gezeik eromheen met band enzow ( wel overigens een leuk idee maar ja )

 

 

een biertje ( om zuipfeest te verkomen iets van bonnetjes regelen is een kwestie van 30 papier door de printer mikken en that's it )

 

om ook gezeik met politie enzow te verkomen niet meer dan 5 gram mee , ja je verne*kt het voor je zelf jij krijgt de boete maar ja wij als groep worden er opaangekeken en uit 5 gram kan je best wat draaien lijkt me zo. vind je dat niet neem dan je vriend of vriendin mee ofso geef die ook 5 gram dan is er niks aan de hand heb je zeker genoeg.

 

18+ maar dat was iedereen al mee eens ( hoe kunne we dit trouwens in godsnaam controleren iedereen ID mee?)

 

bij genoeg aniemo kunnen we iets organiseren hoe meer mensen hoe lager de kosten worden per persoon lijkt me so en hoe meer mensen hoe meer vreugd:D.

 

 

ben er misschien vroeg bij maar ja het lijkt me gewoon kick ass zon hughe party !!!'

en als we te laat starten komt er van 2007 ook geen reet vna terecht.

 

 

greetzzz masteryero

 

 

ps ik zal me best wilen inzetten in een comite zijn er nog meer vrijwilligers???

Share this post


Link to post
Share on other sites

roepende in de woestijn vrees ik masteryero. Het blowersvolk is slecht warm te krijgen voor een fysieke verplaatsing van A naar B :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen Whazzup,

 

Mits je naar een vieze rookkroeg gaat waar ze veel bier zuipen dan komen ze wel ... maar dat noem ik geen meeting.

 

Of als ze een dikke 17.50 neer moeten leggen dan gaan ze wel allemaal in het openbaar te zitten blowen.. Als een groep mongolen terwijl de politie fotos stond te nemen op afstand.

 

Enne het mag uiteraard niet te ver zijn en ik kan alleen op Zondag ochtend tussen 04.00 en 04.15 am....

 

En zo wordt iedere meeting een flop.....

 

Een oogstfeest daar reden de echte kwekers vroeger 300 km voor ze kwamen uit heel Nederland !!

 

Daarom gewoon verplichten wie niet komt krijgt een ban voor 5 jaar.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

msn een plaatsje zoeken in nederland dicht bij de belgische grens :whistling

kwestie voor het iedereen wat toegangkelijk te maken :verrygood

en openbaar vervoer is toch wel een must aangezien iedereen retescheef zal gepaft zijn,

of rijd iedereen hier rond zo stoned als een garnaal :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind toch dat we dit niet uit het oog mogen verliesen ,ook met zicht op de aankomende zomer.buitenfeesten zijn dan iets makkelijker te regelen .

een buitenbinnenoogstfeest als het ware.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik de suggestie regio 024 in de derde week van juli doen?

 

ivm Zomerfeesten rijd de NS dan 24 uur per dag en de blauwe heeft wel betere dingen om te doen dan loeren op een groepje groentetelers.

 

Ik wil best komen, boeit me niet echt waar. Maar of ik dan nog/al oogst heb kan ik niet beloven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een goed oogstfeest hoort overnachting. Dan maakt het ook niet meer uit waar het is, zijn al die bezwaren er niet meer. En heb je er dan geen 3 uur reizen voor over? Anderen hebben er 30 uur plannen voor over... Kom je toch niet? Ben die kruideniersmentaliteit met reizen wel een beetje zat hoor. Vroegah.. toen gingen we gewoon liften!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...