Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

89 X Shack#2

Recommended Posts

Sannie als je de ec zo hoog instuurt ben je dan niet bang voor overvoeding/dichtslippen/vervetten van de plantjes? :smoke (dat is 1 van de redenen dat ik altijd met lage ec werk!) :verrygood

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe

Als je goed leest pomp je op de manier welke ik uitlegde minder zouten in je medium.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stumper , KNP...

 

Tnx, woensdag komen er weer piccies.... De groei is er zo goed als uit. (net als paps al zei), Na de binding van woensdag ging het een stuk minder snel, afgelopen vrijdag heb ik de laatste bindingen gemaakt, en alles gaat prima verder...

 

De afgelopen paar dagen hebben ze maar heel weinig gedronken, en sinds vandaag trekken ze het vocht weer wat harder weg, dus we gaan toppen bouwen!!!! :smoke Ik ben ook sinds vandaag weer met wat voeding begonnen...

 

Tot woensdag...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie wrote: Als je goed leest pomp je op de manier welke ik uitlegde minder zouten in je medium.

 

* Nee,je geeft minder water! :smoke De waterbehoefte van de plant(lijkt me belangrijk?) is(op jouw manier uitgelegd) of 5 of 10 liter(per bijv m2),dat kun je toch niet vergelijken? :verrygood

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om het princiepe fotgrafe.

Het sturen van je planten dmv hogere/lagere ec ivm de watergift is niks nieuws onder de zon en wordt volop toegepast in de reguliere tuinbouw.

Wel bij te vermelden dat het dturen van je planten makkelijker op hydro is als op een aarde medium.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo luitjes...

 

De update, een dagje eerder dan gepland maar ik heb morgen te weinig tijd dus ik dacht dan nu maar alvast....

 

Na 20 dagen bloei gaat het nog steeds lekker naar mijn idee, de groei is er uit. Ze krijgen sinds maandag weer wat voeding mee...

 

B.A.C Bloei - 20 ml op 10 liter water

B.A.C. Bloeistimulator - 1 ml op 10 liter water

B.A.C. Pro-Active - 5 ml op 10 liter water (eenmalig per week)

B.A.C. PK Booster - 15 ml op 10 liter water

 

Dit goedje word momenteel afgezuurd op PH 6.2

 

De temp ligt momenteel op Dag 25 graden en Nacht 16 graden, aan die nacht temp ga ik niets doen, ten eerste werk ik met grote bakken, en ten tweede laat Rataplan wel zien dat het totaal geen kwaad kan....

 

Verder valt er eigenlijk weinig te melden, dus gaan we pics bekijken... :verrygood

 

De kleine rechterbak...

gallery_5711_791_2870850.jpg

 

gallery_5711_791_353089.jpg

 

 

De grote rechterbak...

gallery_5711_791_608922.jpg

 

gallery_5711_791_2914921.jpg

 

 

De linkerbak...

gallery_5711_791_673525.jpg

 

gallery_5711_791_1567903.jpg

 

gallery_5711_791_2884847.jpg

 

 

Tot op heden ben ik erg content met de aanschaf van deze voeding, het lijkt allemaal een stuk gemakkelijker te gaan als anders... :smoke

 

Tot slot nog wat macro's voor de liefhebber.. (voor zover het me lukt...)

 

gallery_5711_791_1348299.jpggallery_5711_791_142736.jpg

gallery_5711_791_986945.jpggallery_5711_791_325068.jpg

gallery_5711_791_685264.jpggallery_5711_791_616633.jpg

 

 

Dit was het weer, vragen en op of aanmerkingen altijd welkom...

 

Keep you updated..

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx TAW, dit wil ik ook graag als een leuk december cadeautje beschouwen... :(

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad januari, maar is een leuk cadeautje als het goed blijft gaan, en ik een mooi wit ondergesneeuwd veldje mee het nieuwe jaar in kan nemen..

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi paffie :(

Het zwaarste werk heb je nu nachter de rug,dan is het nu rustig aan wachten op die knuppels die komen gaan ;)

 

Strakke en nette scrog

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt San, maar ik ben zelf niet echt tevreden met de scrog...

 

De bedoeling van het scroggen is natuurlijk om de ondergelegen internodes op gelijke hoogte te krijgen en dat is hier niet (echt) goed gelukt vind ik, tuurlijk liggen er wel wat meer toppen op het net dan gewoonlijk, maar de meeste lagere scheuten liggen nog op het onderste rek, en dat vind ik erg jammer... Maargoed misschien is het een idee, straks met oogsten om eerst de bovenste laag qua toppen te oogsten, en de laag eronder nog een weekje te geven alvorens die om te halen.....

 

Grt Paffie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Silver..

 

Morgen nieuwe foto's..

 

De topontwikkeling komt erg rustig op gang, normaal gesproken lijkt het sneller te gaan, maar dit soortje heeft zowiezo wat langer nodig om af te bloeien, dus ik neem aan dat het daar aan ligt... (hoop ik )

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo luitjes..

 

De dames staan inmiddels 28 dagen in de bloei en krijgen dezelfde voeding als afgelopen week, alleen de PK-Booster is met 5ml per 10 liter verhoogd...

 

De toppen beginnen langzaam aan vorm te krijgen, blad is nog steeds mooi groen, de Temp ligt op dag/nacht 25,5/16,5 en de LV op 45%-65%..

 

Piccies..

 

Kleine rechterbak...

gallery_5711_791_1873038.jpg

 

gallery_5711_791_3591474.jpg

 

 

Grote rechterbak...

gallery_5711_791_1994280.jpg

 

gallery_5711_791_1229734.jpg

 

 

Linkerbak...

gallery_5711_791_1306808.jpg

 

gallery_5711_791_1441068.jpg

 

gallery_5711_791_1907455.jpg

 

 

Wat Toppies...

gallery_5711_791_1071775.jpg

gallery_5711_791_2640831.jpg

gallery_5711_791_349527.jpg

 

Dat was tie weer even, heb verder niet veel te melden. De foto's zeggen meer dan woorden....

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn paffie dat wordt weer lekker veel paffen binnekort :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er fijn uit, wel erg hoge concentraties die voeding :smoke

 

Suuceees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppie Paff

 

zien er gezond uit daaro .

 

hoe komt dat hoogtevershil in je kweek ??

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx voor de reactie allemaal.. :smoke

 

@Harry M

Eens moet je ze laten gaan, en dan ben je afhankelijk van wat de plant doet, en deze shacks hebben echt een eigenaardig groeiwilletje. Maar het verschil valt best mee hoor, alle toppen worden goed belicht....

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...