Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

89 X Shack#2

Recommended Posts

En met sannie is het altijd gezellig alleen als ik de deur weer uitga kijk ik wel even of ik beide oren nog heb want hij lult je de oren van je kop :search: :wOOt :wacko: ;) :oeps

 

De hint is duidelijk stumper <_< ......ik hou me bek wel weer

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sativa, TAW

 

Ik weet het jongens het is niet de ideale opstelling, maar het is lastiger om dit op te lossen dan het lijkt. Bovenin hangen kan ik wel schudden, er hangen twee knoepers van filters, en een knoeper van een afzuiger aan het plafond, ik heb nu al moeite om met de lampen te spelen vanwege de ruimte. deze kan moeilijk ook de lucht in. wat betreft de ruimte om te lopen, die heb ik zat zo, ik had ook zoals zoveel mensen zouden doen de hele vloer vol kennen zetten.... Ik zal het zeker goed in de gaten houden, maar zoals ik al zeg ik had net wat geknoeid, en wat je ziet lijkt heel wat maar stelt eigenlijk niets voor. en geloof me ik weet als geen ander wat brand is, i've been there, ter nauwer nood ontsnapt en mijn broertje van 9 jaar verloren... dus maak je geen zorgen elke dag word alles gecheckt tot vervelends toe..

 

@Ert

Tnx man, inderdaad ziet er leuk uit die flappen, geeft de plant een wat eigenwijs uiterlijk...

 

@Romy

Leuk dat je het volgt, De shop zou er waarschijnlijk volgende week moeten zijn, ik ben ook benieuwd, maar heb er wel vertrouwen in....

 

@Stumper

LoL stumper, Beter kan je niet hebben man, ik lul zelf ook graag als het om de plantjes gaat en luisteren kan ik nog veel beter, daar word je alleen maar wijzer van. Ik heb ervan genoten...

 

Verder heb ik nog wat voedingsresten staan, van zowel BIOGREEN als House and Garden en BIO NOVA, dus mochten er mensen zijn die 1 van deze lijnen gebruikt en intresse hebben in wat extra aanvulling laat het dan even weten, dan zal ik een lijstje maken met wat ik nog heb, en kan je dat eventueel op komen halen in Delft.....

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo luitjes....

 

Ik zit een beetje te twijfelen of dat ik de klok al op 12/12 moet gaan zetten.

De kleinste bak gaat prima, komt al goed vol, de rechter bak begint ook aardig te vormen, maar in de linker bak blijven er toch wel wat dames achter....

 

Wat denken jullie, moet de klok al om, of kan ik beter nog even wachten???

 

Kleinste bak,

med_gallery_5711_886_303993.jpg

 

med_gallery_5711_886_2278913.jpg

 

 

Rechter bak,

med_gallery_5711_886_2266958.jpg

 

med_gallery_5711_886_1375576.jpg

 

 

Linker bak,

med_gallery_5711_886_2324118.jpg

 

med_gallery_5711_886_1116777.jpg

 

 

Ze staan nu sinds 11 dagen in de bak, hiervoor hebben ze nog 5 dagen in de kleine potjes gestaan.

Inmiddels hebben de nieuwe groeischeuten weer zo goed als allemaal 5 vingerig blad...

 

Groetjes Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jouw was zou ik de klok om gooien, ze groeien nog wel ff door.

De meeste raken elkaar al en als je te lang wacht wordt het een groot oerwoud.

 

Ik vind ze er goet uit zien, mooi vol :specool ;)

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een paar dagen paffie ;)

 

Laat je over een dag of 3 nog even paar picas zien?

Makkelijk he zon forum :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd wat sannie zegt nog iets langer .

en dan op12 uur knallen.

 

top opzet , lekker knallen .............

 

je zal zoals het nu gaat een mooie oogst trekken uit je hok ...

 

echt een plezier om te volgen .........

 

blijf je ding doen paffie

 

 

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan, ;)

 

We knallen gewoon nog even door dan, woensdag weer een paar fotootjes... :specool

 

Bedankt luitjes...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Paffie!

 

MBT LV je kan altijd wat natte handoeken neerleggen, maar electra van de grond ;-)

 

Voor de rest ziet het er goed uit, houd alleen wel rekening met je hoogte. Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt maar anders niet al te lang meer laten doorgroeien. Indien je meer hoogte heb kun je tijdens de groei volgens mij de lampen wel op 1 mtr plaatsen, helpt de temp naar beneden en dus lv up.....

 

Groet ESP :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Esp...

 

Tnx, Momenteel heb ik het klimaat redelijk onder controle, temp 20/21 nacht - 28/29 dag, LV 60/65% dag - 48%/53% dag... Dit met alle lampen aan op 60 cm boven de toppen, ik wil niet echt omhoog met de lampen zolang het niet echt nodig is, dit om de planten zoveel mogelijk te drukken...

 

Ze gaan nu lekker, heb de meeste dames (op de hele kleintjes na) gisteren nog eens getopt, zo krijgen de kleinere meiden en de onderliggende internodes de kans wat omhoog te komen. Ik geef ze in elk geval de komende dagen wat rust, en laat ze in ieder geval tot komend weekend op 18 uur staan.

 

Wat betreft de hoogte, ik kan met alle lampen redelijk omhoog, alleen de linker bak is het wat moeilijker, hier hangt een knoepert van een box boven, Op dit punt zouden ze max 90 cm hoog mogen worden, maar er komen scrogrekken boven te staan, deze plaats ik op het moment dat de klok omgaat net boven de laagste toppen...

 

We zullen zien, ik zal morgen nog wat pics dumpen...

Keep you updated..

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee toppie ..........

 

Gaat helemaal toppie ben benieuwd hoe dat scroggen gaat uit paken bij jou .........

 

 

GO for it .............

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Harry...

 

Ik ben ook benieuwd, we hopen er het beste van :)

 

@Fotografe...

 

Lol, ik ben ook bang dat het binden binden en nog eens binden gaat worden, maar ik wil dit keer het rek goed vol hebben, Ik had steeds gaten in mijn veldje wat uiteindelijk niet nodig hoeft te zijn, verder kan je duidelijk aan de plant zien dat er behoorlijk wat indica in zit, dus met een beetje mazzel valt het allemaal mee... Ik heb ze gisteren getopt dus wil ze nog even een paar dagen rust geven om te herstellen...

 

Maar je hebt gelijk, ik hoop dat ik ze genoeg kan drukken... :specool

 

kusjes terug... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het van dezelfde moederplant komt als de shacks in de keter krijg je nog zat last om de internodenafstand(strekken) onder controle te houden! :specool

 

kusjes fotografe

 

"bonsai"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fotografe...

 

Ja misschien wel, ik kan niet meer doen dan me best. maar ik heb goede hoop, positief uitstralen is positief ontvangen zeggen ze, ik zal in elke geval proberen mbv hoge EC, minimaal water, en de lampen kort op de plant de hoogte en de internode afstanden zo kort mogelijk te gaan houden....

 

En lukt het niet dan zijn we weer een ervaring rijker :specool

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er lekker gezond uit hoor :specool

die shacks toch, die steken ook overal hun koppie op, ze lijken wel te kweken als konijnen ;)

 

groets T

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er inderdaad netjes uit man :specool

 

keep the good shit going ;)

 

hoofd dat k later ook zo'n lekkere ruimte heb om te growen :)

 

groetjes en veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tijger, css..

 

Bedankt luitjes...

 

De update...

 

Ze staan nu 14 dagen in de bak op 18/6, ze beginnen nu aardig wat te drinken dus dat gaat de goede kant op. Afgelopen week hebben ze de volgende voeding gehad...

 

B.A.C. Groei - 20 ml per 10 liter

B.A.C. Wortelstimulator 2 ml per 10 liter

Bacto 10 gram

 

Resultaat EC 1.04, dit afgezuurd naar PH 6.0....

 

Verder heb ik ze deze week 2 x gesproeid, 1 keer met B.A.C. bladvoeding en 1 keer met B.A.C. Pro-Active.

De temp ligt met licht aan op 28-29 graden en de LV 45%-55%, licht uit op 19-20 graden en de LV 60%-65%

 

En zo staan ze er nu bij...

med_gallery_5711_791_845603.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_2426929.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_3039074.jpg

 

 

 

Even vanaf de zijkant, veel scheuten door het toppen....

med_gallery_5711_791_754684.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_1425582.jpg

 

 

 

Verder heb ik vandaag de scrogrekken geplaatst, en dat ziet er nu zo uit...

med_gallery_5711_791_1663741.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_964484.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_975506.jpg

 

 

 

En een paar vanaf de bovenkant...

med_gallery_5711_791_1326256.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_2089511.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_578728.jpg

 

 

med_gallery_5711_791_1057651.jpg

 

 

 

Vanavond gaat de klok om, zoals jullie kunnen zien komen de scheutjes waar er getopt is al aardig op.

Nieuwe voeding is aangemaakt:

 

B.A.C. Groei - 30 ml per 10 liter

B.A.C. Wortelstimulator 1 ml per 10 liter

Bacto 10 gram

 

Resultaat EC 1.24, dit afgezuurd naar PH 6.0....

 

Oke we zijn los!!!!!!!!, en nu maar hopen dat ze gaan knallen....

 

Keep you updated..

 

Cya next week...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

looks gooed :specool

 

denk dat je lekker getimd heb met het in bloei zetten, komt een mooie lading buds op dat gaasje te liggen ;)

 

succes hiermee, en vooral voldoende tijd steken in het "bloemschikken" op je rek,

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tuinkabouter2003

 

Bedankt man, dat bloemschikken gaat me me rug kosten :specool , het valt niet mee om ze vast te ktijgen aan de achterkant, maar goed we moeten er wel wat voor doen natuurlijk.....

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee paffie

 

je wou toch zelf de rekken lekker vol , dus moet je er ook war voor doen.;)

opzeker dat ze nu lekker vol komente ligen

 

de shacky's ziener goed uit veel nieuwe scheuten ..........dus extra toppen voor je scroggie

 

komt heelemaal goed man ........... sucses metje rug ......:specool

 

mzzl harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

van al die wierie die je hiervan uit de planten trekt, kan jij je rugpijn helemaal wegkrijgen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de conclusie van vollere rekken houd in dat je extra lang na de kweek mag gaan zitten ...........( knippen ) :specool

 

dus weer goed voor je rug .........

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Harry M

Hahaha, je weet het leuk te vertellen, maar dat zitten is juist funest voor mijn rug hoor, nee zonder gekheid, ik heb het eerder gedaan dus ik weet wat het is, tis lastig en t lijkt soms een beetje op ballet maaaaar dan heb je ook wat.... :)

 

@Priester

Dat is zo, dat helpt wel.... :specool

 

@Silver

Tnx, die stelten heb ik van mezelf al.. ;)

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...