Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

G!rly

Eerste Binnenkweek: G!rly.

Recommended Posts

Dit is 6 weken bloei???Word idd wel een weekje lanegr denk ik.

 

Als ze de 6e week op 12/12 bedoeld is dat niet hetzelfde als de 6e week bloei . Zaailingen die nog niet volwassen zijn ( minder dan +/- 4 weken groei gehad hebben) zullen op 12/12 het proces van volwassenwording eerst nog moeten doormaken alvorens ze gaan bloeien . Tel de bloeiweken vanaf de eerste bloei verschijnselen .

 

Het waren in plaats van 6 mogelijk maar ongeveer 4 weken bloei dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites
de eerste haartjes gezien :) :) :P :P :D :wOOt

ben echt blij :) :D :D

maar weet iemand nog een oplossing tegen al die mugjes?

 

Groetjes G!rly

 

 

Hebbes : hier begon je bloei periode ongeveer , op 5 november

 

Dat zijn geen 6 weken !! het is nu 8 december.

 

stekken zijn genomen van volwassen planten en ze gaan na omschakleling op 12/12 snel de bloei in ( binnen week of nog minder) Bij zaailingen is het dus een ander verhaal .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tel de bloeiweken vanaf de eerste bloei verschijnselen .

Wanneer de toppen beginnen te vormen ? of wanneer de eerste haartjes zichtbaar zijn ?

 

Verder zien je plantjes er mooi uit G!rly lekker groen :P :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weekjes bloei dus ongeveer op die foto's dan? Dat is nog even wachten dus. Maar als ik die foto's zo bekijk dan maakt dit ECHT je schrale buitenoogst goed he G!rly, jezus wat een mooie planten voor 4 weken bloei :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de comments, daar heb ik echt wat aan! top!

 

 

atmos: dat is nog eens info. dan zou ik nu in de 5e week zitten. vandaag begint de 7e week op 12/12.

maar geldt dit voor alle zaailingen? betekent dit dus echt dat ik nog eens 3 weken moet wachten :S ik vond nu 2 weken al veel tot de 9e week op 12/12. :'(

 

@ de anderen: thx voor de positieve geluiden!!! :P waardeer ik echt als beginner :P

 

gunda: als dit lukt zo, dan zal ik mijn ..............(vul zelf maar in) buitenoogst echt vergeten.

 

 

 

update met foto's komt vanavond. voordat de lamp aan gaat (@ 19.00) maak ik foto;s en komen ze hiero.

 

 

Liefs G!rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je nog wat voor de boeg als ze nog een paar weken moeten bloeien G!rly.Ik zuur mijn water ook af met PH-bloei vanaf het moment dat ze haartjes beginnen vormen.Tussen de 2a3 weken 12/12.Daarvoor zuur ik altijd af met PH- groei om nog wat extra stikstof te geven. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zekers niet verkeerd uit hoor Girly, 2.5 á 3 weken heb je nog wel te gaan, maar dat gaat een mooi rokertje worden denk ik zo....

 

Goed bezig...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeker nog wat dan :S

geen zin in :P

 

 

ik zuur niks af haha.

 

 

ja? zien ze er zo goed uit ? (A) eerste keer nog maar hea, super bedankt vor het compliment :P

 

 

Liefs G!rly

Share this post


Link to post
Share on other sites

de weekelijkse foto update.

 

7 week op 12/12. geen idee hoeveel nog te gaan whahah!

 

alle commetaar, reacties, post het graag.iedereen die dit leest, is gewoon verplicht iets te zeggen hier over iets te reply'en :P :P

 

gallery_7583_512_206009.jpg

 

 

 

gallery_7583_512_956.jpg

 

 

 

er volgen dit weekend, nog meerdere foto's de close ups zijn mislukt... vind het nog altijd een onhandig ding, dat digitale cameratje. :D

 

Liefs G!rlyyyyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die zien er lekker wit uit :P

Nu gaan ze normaal zwellen toch?

 

Oogstdatum zal je moeten bepalen adhv de haartjes, 80% moet bruin zijn ongeveer.

 

Grtz Gundamen

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOOI HOKJE MOOIE MEIDEN HOOP DAT JE EEN GEWELDIGE OOGST HEB ZIET ER MOOI UIT HOOR :P .

 

BLIJF JE VOLGEN

 

SEEYOU SUC7 CREEDS ... FREUD . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die zijn nog lekker groen girly

het zit al duidelijk in je vingers

laat ze lekker hun gang gaan

als ze er klaar voor zijn dan

zie je het wel

 

toppie

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een jungle :P

nu nog lekker aandikken, ziet er alvast lekker gezond uit!

 

grtjs T

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er lekker uit :P :P :D

maar zo te zien moeten die nog wel eve week of 2

of nog wel langer ziet er goed uit voor de eerste keer

 

 

laters pp.....................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit beeld past bij 5 weken bloei , en langer als dat bloeien ze zeker nog niet . De klok omzetten is niet hetzelfde als het beginnen van de bloei, dat is zeker .

 

Op basis van wat ik zoal ervaren heb zeg ik : "nog 3 weken minimaal" dan zit je in totaal op 8 weken bloei .

Het uiteindelijke oogstmoment is naar mijn mening het moment dat de harsen(de bolletjes op op stokjes) hun maximale formaat hebben bereikt .

 

De '80 % bruine haren theorie' is nogal een onnauwkeurige manier van het oogst moment vaststellen vind ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de positieve geluiden :showoff:

 

 

- maar duurt het echt nog zo lang -.-

jeetje, daar had ik niet opgerekent.

kan ik ze nog een keer voeden met plagron bloeivoeding?

ik wou dat ik kon oogsten :P

 

 

Liefs van G1rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de zomer is het hier vaak over gegaan, voor de buitenplanten dan. Ik neem aan dat het ook voor de binnenplanten geldt: de Trichodingessen, ook wel trichomes genoemd. Daar even op zoeken en je vindt zo wanneer je moet oogsten en welke high daar dan bij hoort :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ atmo, wat adviseer jij een beginner dan aan te houden qua oogsten i.p.v.

de bruine haren theorie??

 

Blauwezand

 

Eigenlijk is het vrij simpel , de plant is klaar als ze er mee ophoudt /afsterft . dit is wanneer de bladvergeling echt inzet dus meer geel blad dan alleen onderaan de plant. Dan pak je het meeste gewicht.

bij het ontstaan van een 2e of 3e internode bloei kan het verstandig zijn niet te wachten met oogsten tot de vergeling inzet .

 

De trich's (bolletjes hars op 'stokjes') wordt vaak naar gekeken inderdaad , naar de kleur dan . Ik kijk meer naar het formaat van de trich's. Te vroeg geoogste planten hebben nog maar erg kleine trichs en dat ga je merken op de weegschaal ( denk aan buiten wiet die vaak te vroeg is geoogst ,het weegt relatief weinig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer hartelijk bedankt atmos voor die informatie. hoe je het allemaal weet, ik heb geen idee, maar ik vind het echt heeeel erg helpvol als je het post. ik heb er echt super veel aan. super bedankt en hou je niet in met posten hier ik kan je commetaar/adviezen of andere feedback of positieve geluiden;) goed gebruiken.

 

 

ik ga er voorlopig vanuit dat ik tot week 10 op 12/12 zal moeten wachten. kan ik nog een keer voeden met plagron bloeivoeding? daarna 2 weken doorspoelen...

 

 

hoor het graag, Liefs G1rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat atmo allemaal neerzet is voor mij ook superinfo! :showoff:

 

misschien is het goed om straks in fases te oogsten? - de hoofdbuds zijn vaak sneller klaar dan het kleine spul eromheen, die misschien een paar daagjes later, ik heb gelezen dat deze in die dagen nog goed kunnen aandikken, en dus ook wat meer kunnen afrijpen.

 

het ziet er goed uit girly, alleen heb je bij die indica's helemaal geen overzicht, alles groeit helemaal dicht en t is echt 1 dikke bos.

 

en zuur jij je voedingswater helemaal niet af? - misschien verklaart een verkeerde ph die roestplekken op je bladeren.

 

 

Ga zo door!!

 

NEUS :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor, je kan ze nog wel een weekje voeden, maar veel hebben ze niet nodig denk ik, staan er mooi van kleur bij...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er smakelijk uit, wat jij allemaal in je kast hebt staan, g!rly! leuk om te zien dat beginners zoals jij... en ik :showoff: ... toch een goeie kweek kunnen draaien zonder gehinderd te worden door al te veel kennis! :smoke ik hoop dat je er straks veel goed spul vanaf haalt, en dat hoop ik ook maar ff voor mezelf dan! :P

 

 

groetjahz, uw wasser! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...