Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

G!rly

Eerste Binnenkweek: G!rly.

Recommended Posts

Te vroeg oogsten doe je niet, maar ze zouden op zich nog wel een weekje kunnen . Het is duidelijk een kortbloeier , zo'n 8 weken bloei .

en die temperatuur van 10 graden is helemaal niet erg. Van ongedierte heb je weinig last gehad toch ? planten waren goed gezond dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

 

wasser: dankje, ik heb geen idee. hij staat het verst van de fan af, en staat niet direct op de tocht. geen last van de inblaas, ik denk gewoon dat ie dan op zijn einde is? of genetisch zo :S

 

gundamen: haha :P nu mag je het wel zo brengen ja :smoke de buitenkweek was de 1e keer ja. dus ik kan totaal nie inschatten... dit was zeg maar mijn tweede kweek met wiet. maar de eerste binnenkweek na me eerste mislukte (gestolen) buitenkweek.

ik mag denk ik blij zijn met 100 g ? wat denken jullie?!!!?¿

 

atmosphere: heey :D mss kunnen we dat nog wel ja (dat ene weekje) maar ze moeten om... idd best kort hea. alleen jammer door de extra vertraging van het verzetten..en de slechte omstandigheden in het hok. temp niet erg joh ?:S nope niks geen ongedierte ;) :verrygood

 

 

Liefs G1rly (die licht aangeschoten is, van de fanta :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 plant is geoogst. haha op 1e kerst dag, ik dacht maak er maar ff een mooie witte kerst van. en dat is gelukt ook!

 

ik heb de herfst plant geoogst.

foto's komen zo snel mogelijk, batterijen zijn leeg, zucht.

 

 

echt leuk werk dat oogsten man damn, ben wel 2 uur bezig geweest met deze ene plant. haha

 

 

 

Liefs van een erg blije G1rly!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als je het zo leuk vind dan mag je mijn planten voortaan ook wel knippen hoor.. ik denk dat het lachen je snel vergaat als de blaren op je vingers staan :rofl

knipze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat gewicht van de herfstplant? nee? :wOOt

 

Als je dat weet dan mag je normaalgezien op 20% rekenen (minstens, met wat geluk 22 a 23) als het droog is.

 

Hoe dik was ze zonder jurkje? :P Ik heb het vermoeden dat het geen slanke dames meer waren he, alleen dat indicajurkje is zo bedekkend he.

 

Anyway, als je ze straks ineens allemaal moet doen ben je dus al 6 uur kwijt aan de resterende. Denk je dat nog zo leuk te vinden? Of ga je bij iedere plant sneller denk je? 'K moet zeggen dat m'n eerste ook veel trager ging hoor en ik vond hem ook nog heel prettig om te doen...maar de rest he :rofl

 

Greetz Gundamen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas: haha is goed ;p , haha ik heb er ook wel ff wat minder hea, en dit is de eerste keer :wOOt (buiten kweek was 1 takje ;p rest was weg)

 

Gundamen: nat gewicht komt morgen. dus dan hebben ze 1 dagje gedroogt ;p zal niet zo heel veel uitmaken. hij voelde (met blad en stammen aan als 500 gram, vergeleken met pot keukenzout)

 

ik weet niet precies wat dik en dun is hea, vergeleken met mijn buitentakje, was ze lekker vol. maar zoals ik foto's hier zie van jullie, vind ik het zelf niet veel...... maar ik weet niet of het op de foto;s anders lijkt want die evaring heb ik gewoon weg niet :rofl

 

idd, ik doe morgen denk ik weer 1 of 2. en woensdag de rest.

ik ga niet echt sneller hoor. leker rustig muziekje aan en rustig alles bekijken en genieten.

 

 

Liefs G1rly.

(btw foto's of vanavond, of morgen. baterijen doen er lang over -.- )

 

 

(K)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een geweldige zooi

 

 

1e plant gewogen (alleen de geknipte toppen) = 150 gram nat.

2e plant gewogen (met tak en blad) = 500 gram nat

2e plant nog eens gewogen (geknipte toppen) = 220 gram nat

 

super foto (degene die hem vasthoud is een goeie vriend van me die me heeft geholpen)

med_gallery_7583_512_193204.jpg

 

 

 

 

 

overige 2 planten

med_gallery_7583_512_156562.jpg

 

 

 

:rofl :wOOt :P

 

 

GIRLY :o :o :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje overdrijven moet kunnen he :rofl

 

ziet er fijn uit gilry, een echte indica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het moest met de zaag :o idd dit ging lekker vlot :P

 

 

ok, alle planten zijn om

 

totaal nat gewicht (dikke schatting hoor,we hebben gewogen met stammetjes en zooi) = 1200 gram.

 

 

en dan hier de vette foto's. de fles is Fanta 1.5 L. (net zo groot als de genoemde cola flessen hier)

ik heb dus cola fles voormaat buds :wOOt

 

med_gallery_7583_512_185190.jpg

 

 

med_gallery_7583_512_517987.jpg

 

 

de fluffy's, er hangt ook niet een panty (zie klein gedeelte volgende foto) met fluffy stuff

med_gallery_7583_512_187620.jpg

 

 

med_gallery_7583_512_163184.jpg

 

 

 

Iedereen die dit leest, reply en zeg wat je vind en wat je schatting droog is :o

alle commetaar/adviezen en andere reply's zijn Welkom!

 

 

Liefs van een super uber blijde G1rly! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou die eerste 2 fotos vind ik echt prachtig :rofl

Schatting? Erg lekker wietje :wOOt

 

gr.speed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan dan zijn echt joekels van toppen :rofl

Ik schat tussen de 250 en de 300 gram. Als je de ruimte iets beter had benut door ze te 1x of 2x te toppen dan had je wel het dubbele kunnen pakken denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

zijn dit echte schattingen of zeggen jullie maar wat ? ik kan het niet bevatten ( niet dat ik aan jullie deskundigheid twijfel hoor! )

 

Speedway: :wOOt

spint: idd, volgende ronde ga ik 1 of 2 van de 5 planten toppen(1 keer)

Blauwezand: :o :o idd ben er blij om !

 

 

voor de volgende ronde is ook al wat bekendt.

 

- zelfde hok

- 600 watt lamp (zelfde)

- 500 kuub afzuiger (zelfde)

- nieuwe filter, 700 kuub.

- ander soort. 5 keer PP dit keer.

- oude grond gebruiken, alleen bovenste 20 cm opwaarderen + nieuwe schimmels en wormen.

- blumat watersysteem

 

 

? :rofl

 

 

Liefs G1rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom PP? Als ik vragen mag :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl voor de leuke comments!!! (K)

 

 

Speedway: zo denk ik nu hoor. ik moet nog kijken hoeveel gram dit wordt, en dan beslis ik definitief.

want ondanks alle (sorry) kloten omstandigheden, krijg ik nog wel zulk voormaat toppen :S :wOOt

daarom wil ik weten hoeveel gram dit wordt, en kan ik een beetje inschatten hoe de volgende kweek gaat met deze soort.

 

tis nog niet helemaal zeker, maar ik zie iedereen goeie resultaten halen met PP, en dus omdat ik nog geen resultaat heb, zei ik dat :P

 

 

suggesties en andere geluiden kom maar op!

 

 

Liefs G1rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, oke, najah was alleen maar een vraagje uit nieuwsgierigheid :wOOt

Maar omdat het hier meestal als een standaard soortje wordt bestempeld dacht ik, als je 5 planten neemt voor een eigen rokertje.. Dan zou ik wat anders neerzetten, iets aparts.

 

Maar dat ben ik,

gr.speed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had een maand geleden al een leuk soortje moeten uitkiezen, en deze had je 3 weken geleden al moeten ontkiemen, die planten drogen ook wel in je schuur hoor :P

 

hup hup hup door door door!!

 

 

Je hok staat leeg g!rly! :rofl

 

 

 

 

Dat mag nooit!! :wOOt

 

drogen en voorgroeien doe je ergens anders :o

 

 

 

Mooie buds :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey G!rly,

 

proficiat met je eerste oogst, mooie indica's met indrukwekkende stammetjes vind ik.

Moge ze smaken en op naar de volgende ronde! :rofl

 

Greetz, Mr.Green :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...