Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Schurft Hekel Hebben Aan 1 Ding !!

Recommended Posts

Pesthekel aan Volendammers, rijden altijd als bejaarden met oogkleppen ,wie het eerst komt heeft geen schade aan z'n neus maar aan z'n kont.

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collega`s die op het Vlaams Belang stemmen maar wel dagelijks blowen. . . . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de auto zitten,

en als er een mooie vrouw met kort rokje op dr fiets in tegenovergestelde richting op je afkomt,

dat je net niet dr tussenin ken kijken :)

 

sorry voor t vrouwelijk volk,

maar de meeste mannen kennen t wel die in een auto ryden,

 

greets

lee :no :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
www.oudjesmoetjehunrijbewijsafpakken.nl

poeh ineens een hoop agressie naar boven zeg.... :verrygood

Je komt ook nog wel een keer...., als je maar oud genoeg wordt....!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als ik te oud ben, dat ik niet goed meer durf te rijden en zomaar ineens schrik op de weg.. dan mag je mijn rijbewijs afpakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op met dit soort uitspraken pries :)

Voor je het weet zetten ze je tegen de muur en :verrygood ze je af als je te oud bent en niet meer functioneel bent voor deze maatschappij :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) dan gaan ze je percentage spataders meten

 

als dat te veel is dan arresteren ze je en ga je anar een 65+ gevangenis.

das de nieuwe oplossing tegen de vergrijzing en hangouderen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old retards op de weg! :smoke

 

Levens gevaarlijk met 50km/h de autosnelweg op!

 

De stank van Dettol !

 

En het leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met stip gestegen naar NR1.

Het gezeik van de afgelopen dagen :D

 

 

Misschien een goed idee om dit topic weer leven in te blazen?

Kunnen we allemaal ff zeiken, en dan weer tot de orde van de dag over gaan :smoke

 

Ik wordt er wel een beetje moe van onderhand :smoke

 

 

ps)TAW we zouden het jammer vinden als je vertrekt, je kan een grote eikel zijn af en toe :smoke

Maar je geeft wel een kleur aan het forum die we niet zouden willen missen :D

 

Gr.

Spock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt tijd voor een enige echte wietforum klaagmuur.

 

 

En TAW moet nog ff blijven, ik heb hem nog steeds niet met die pispot op, op zijn rokende puch zien rijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we elkaar aan het wegjagen of zow? JOTTEM , mag ik meespeulen??? :smoke

 

Kom op mannen,grote jongens wezen geen ruzie!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antwoordt op Schurft Hekel Hebben Aan 1 Ding !!

 

Domme Mensen , die achter af klagen

 

De vriendelijke verwijt Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook paar vrage gestelt en gezecht dat ik iets zou make.

Ben wel ergens mee bezig alleen me moeder werkt niet mee.

Morge is ze er niet dan zet ik gewoon het 1 en ander in elkaar :smoke

Als het staat zegt ze tog niet dat ik het af moet breken.

 

Dus TAW, van mij kan je er 1 verwachten waar ik (voor zover het lukt, door kleine ruimte.) fotos van zal maken.

 

DIT heb ik net even in elkaar gevogeld, morgen alles op maat zagen en vast schroeve.

 

EDIT. toen ik hier nieuw kwam kreeg ik ook zo goed als geen reacties omdat het volgens sommige hier een domme vraag was. toen dacht ik ook F*ck it. daarom snap ik best dat sommige hun verslag niet afmake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als newbee heb ik dus ook enigszins ervaring met het niet/weinig reageren op m'n topic bij de kweekverslagen.

Ik ben dit nog eens nader gaan bestuderen - het ligt niet aan mij, het is ook niet zo dat mijn topic niet interessant zou zijn.

Het is eenvoudigweg TE DRUK. De kweekverslagen zijn zo'n beetje het grootste onderwerp hier. Als je er iets op zet is het binnen vijf minuten ondergesneeuwd met andere verslagen en reakties daarop. Ik zag enige tijd geleden een rijtje postings staan, waartussen die van mij zelf, waar nooit op gereageerd of geantwoord was. Nooit opgemerkt, omdat ze na een paar minuten alweer onderaan pagina 2 stonden.

 

Ook ik wilde er al mee kappen, ik dacht dat het verder niemand interesseerde - tot ik een vervolgje plaatste op een wat rustiger moment en pats! gelijk vier tips en antwoorden om de oren kreeg, en niet van de minsten...

 

Wellicht is het een idee om de kweekverslagen op te splitsen in buiten/binnen/hydro/bio/uit stekjes/uit zaad...zie maar. Dan wordt je reactie niet zo snel ondergesneeuwd.

 

En dan nog effe dit...

Zijn jullie bij mij al veel taal/stijlfouten tegengekomen?

Nee he?

 

Omdat ik dan toevallig wel een gevoel voor taal heb, en mij schriftelijk zelfs beter kan uitdrukken dan mondeling. Dat heb je, zoals ik, of dat heb je niet. Net als sproetjes of een wipneus. Ik ben dus NIET SLIMMER dan een ander, ik kan alleen beter schrijven dan de meesten.

Je kunt iemand moeilijk aanvallen op DE MANIER WAAROP hij iets schrijft - ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Je kunt iemand wel aanvallen op WAT hij schrijft. Inhoud is belangrijker dan vorm, in dezen.

 

Groet Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker he ff van je af zeiken :smoke

 

Goed idee om een klaagmuur te maken, stoppen we dit topic er ook in.

Verplicht leesvoer voor de nieuwe leden, dan weet men wat er zoal leeft op dit forum. :D

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als newbee heb ik dus ook enigszins ervaring met het niet/weinig reageren op m'n topic bij de kweekverslagen.

Ik ben dit nog eens nader gaan bestuderen - het ligt niet aan mij, het is ook niet zo dat mijn topic niet interessant zou zijn.

Het is eenvoudigweg TE DRUK. De kweekverslagen zijn zo'n beetje het grootste onderwerp hier. Als je er iets op zet is het binnen vijf minuten ondergesneeuwd met andere verslagen en reakties daarop. Ik zag enige tijd geleden een rijtje postings staan, waartussen die van mij zelf, waar nooit op gereageerd of geantwoord was. Nooit opgemerkt, omdat ze na een paar minuten alweer onderaan pagina 2 stonden.

 

Over de reacties in een topic.. Tja tis inderdaad te druk, en zelf merk ik ook dat er soms geen reacties komen, tuurlijk zijn er zat mensen die wel lezen maar die laten niets achter. Hoeft ook niet, maar het maakt het voor degene die een verslag bijhoudt wel een stuk leuker.

Daarnaast denk ik dat je veel eerder reacties op je verslag krijgt als je ook geregeld bij anderen een berichtje achterlaat, je vind het zelf immers ook leuk om commentaar te krijgen? Zo zie ik het tenminste, maar uiteindelijk moet je het toch deels voor jezelf doen, je doet het uiteindelijk toch voor de lol, het leuke is dat je je hobby hier hier kunt delen zonder dat er moeilijk over wordt gedaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, je moet nieuwe gebruikers ook een beetje opvoeden...

 

Dat van die foto's nemen met natrium-lamp aan... dat deed ik ook... ik wist ook gewoon niet beter. Nu neem ik elke keer foto's zonder lamp aan... maar dat moet je wel even weten :smoke

 

En zo zijn er wel meer dingen...

 

En over die reacties, ik hou hier m'n kweekje bij, en dan het meeste voor mezelf, vind het gewoon erg leuk om te zien waar het is begonnen en waar ik nu sta... en alle reacties zijn meer dan welkom, want daar steek je weer wat van op... (bijv. dat ik wat te veel water gaf...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je gebruikt de witbalans op je camera :smoke

licht aan geen probleem meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...