Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Schurft Hekel Hebben Aan 1 Ding !!

Recommended Posts

@ stijlloos

Met andere woorden, je hebt het dus zelf in de hand.

 

Ja je hebt het denk ik voor een groot gedeelte zelf in de hand.

Dat ben ik helemaal met je eens.

Maar alle begin is moeilijk, als een topic er niet of juist wel goed uitziet mag dat die persoon ook wel verteld worden. Als iemand goed zijn best doet om er wat van te maken wil hij juist van de oude garde horen dat het wel of niet goed gaat.

Ik heb het niet over mijzelf, en dit is geen manier om aandacht te vragen.

Ik geef gewoon weer hoe ik er tegen aan kijk.

 

 

 

Oneerlijk hoor ik sommige mensen denken? Het mooiste meisje in de kroeg krijgt toch ook altijd de meeste aandacht? Zo is de wereld...

 

Yep zo is de wereld, ben blij dat ze met mij mee naar huis ging :)

 

Gr Spock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij sliep nog niet gelukkig ... echt waar hoor het zijn de kleine dingetjes ...

 

Hij kan nu gaan dromen over zijn klonerij met bakken vol gewortelde stekken .... die dreigen allemaal te verotten omdat de ventilatie nog steeds niet op peil is ..

 

GEINTJE !!!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 13.

de tjetbox maakt geen verbinding :)

 

Verbinding...

Kan geen verbinding maken : java.net.ConnectException : Connection timed out: connect

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij sliep nog niet gelukkig ... echt waar hoor het zijn de kleine dingetjes ...

 

Hij kan nu gaan dromen over zijn klonerij met bakken vol gewortelde stekken .... die dreigen allemaal te verotten omdat de ventilatie nog steeds niet op peil is ..

 

GEINTJE !!!

 

:offtopic

 

Ja ik kan me er best wel wat bij voorstellen, maar dit zal denk ik toch nooit veranderen.

Er zullen (hoop ik) altijd mensen bij komen en gaan. :)

 

En er zullen altijd dingen zijn waar men zich aan kan ergeren.

Dus misschien moeten wij,jij,jullie,etc ons daar wat minder druk om maken. :jump:

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ere aan wie eer toekomt....

 

maar als ik ergens het schurft(idd de shimmels) van krijg dan is het wel van aggresieve reclame die zelfs tot in kandahar voelbaar is. :no

 

Ik weet het, ik heb mijn strepen hier op dit mooie forum nog verre van verdiend. Maar waar beginnende en kleine kwekertjes zoals mezelf veel uit leren dan is het wel uit objectieve info in deze niet gereguleerde hobby.

Dat sommige producten veel bijdragen tot de oogst.... zeker! Dat sommige producten dit in mindere mate doen en puur geldbejag zijn.... ook....

 

Wat hier zo mooi is op wietforum zijn de test-cases

atmosphere, rataplan, wazzup,... go for it

 

grtz sancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooohh valt mee dan, dan is de irritatie van sancho nog niet zo groot. :no

Schrok al van die jongen is ge irriteerd :whistling

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

stip zoveel.

1 uur moeten wachten op de shoarma en dan ook nog .............

klontjes in mn shoarma saus :no

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en slappe patat er bij zeker.

 

 

Ik zweer het je is net gebracht bij mijCHINEES.

Ik denk ben weer eens te lui, laten we lekker eten brengen ja toch. Krijg ik iemand aan de lijn , leek wel of ie ze mond vol met kroepoek had. Ja ja ja .

Ik geef netjes me bestelling door, de bel gaat ik doe GVD na een uur open. Honger was bijna weg had al weer een zak chips op gevreten. Maak het open ,,,,,,,,,,,,, Nee he .... zit er heel wat anders in ,een partij paarde voer of zo met een ongelukig stuk kip. Ik bel hem netjes op om te vragen of ie wel helemaal goed bij ze hoofd is en dat ie ze ogen wat meer open wil doen. Oja solly foutje meneel.

 

 

heeeeeee weer wachten

 

 

 

Solly solly meneel :lol: :P :no :whistling

 

gr ert :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P hahhahahahah ertje toch :lol: :D ;)

 

loop je een kledingzaak binnen staan er gelijk 4 dames en heertjes om je heen :no of ze je kunnen helpen,NEE ik kijk effe dan pak je een broek staan ze er weer.klanten service oke maar niet met ZIJN ALLE TE GELIJK :whistling

 

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

achter in de ry voor de kassa staan,

en dat de cassiere express loopt te kutten zodat t extra langer duurt,

en ondertussen flauw van de honger zijn,prachtig :no

 

:whistling :P :lol: :D ;) :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we deze zometeen maar gaan verplaatsen naar Overig enzo... 't Serieuze is er bij sommige wel af denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haahaha.

 

Stiil, sorry wist niet dat het serieus was. Maar is wel een leuke. dat is zo.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn heikele punt op dit forum is heel wat anders..

 

al die berichten van lui die worden opgepakt...

 

Who gives a FUCK!!

 

Niet gepakt worden hoort bij onze prioriteiten, niet... wel gepakt worden :no

 

Het heeft ook geen enkele nieuwswaarde, want dit gebeurt héél vaak...

 

Vervelend maar niet zeuren,.. (vind ik)

 

zeker aangezien hier ook peoples zijn die liever nog een hardere aanpak zien, dan een weg inslaan naar legalisatie.

 

Sorry maar ik vind dit hypocriet ofzo, weet niet goed te omschrijven maar een forum wat vooral info geeft over kweken en aan de andere kant constant laat zien dat je opgepakt kan worden. Heeft bij mij zoiets vaags als een kroeg waar constant beelden worden vertoond van mensen die zichzelf dronken hebben doodgereden.

Ik rijd niet dronken, ik kweek wel. Ik weet dat het niet mag, maar ik ben een volwassen kerel maak dus bewust mijn keuzes op grond van wat mij goeddunkt. Dat levert een verschil op met het idee van onze overheid, pech hebben. Ik doe er niemand kwaad mee en dat vind ik belangrijk.

 

(hoop dat ik even mijn vuil mocht spuien,... ik verneem het wel.)

 

Northern :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja,ik ga ook met je mee N smoker:verrygood

 

Er zijn hier "hobbykwekers" die "broodkwekers" veroordelen :lol:

 

Ik zie dat als mensen die vinden dat ze 140 km per/uur mogen rijden maar iedereen die harder rijdt de hoogste boete toewensen.

m.a.w. je mag wel kweken maar niet meer dan sommigen hier goedkeuren(lees: zelf hebben)

 

Dat = dus hypocriet :D

 

Maar ik ben in de stellige overtuiging dat je van (bijna) iedere "hobbykweker"een "broodkweker" kan maken als je hem een vermogen in het vooruitzicht stelt en dat ook nog het liefst met 0 % risico :no

 

Dan tellen principes enz. ineens niet meer hoor!!

 

Alles heeft zijn prijs zeg ik altijd maar :P

 

Aan de andere kant ben ik gelukkig het stadium van "boos worden" al ontgroeid en ben van mening dat een ieder zijn eigen gang moet gaan en zelf maar moet bepalen tot hoever hij/zij gaat of wil gaan.

 

We leven tenslotte (gelukkig) in een democratisch land waar veel mag en kan :whistling

 

En ook al mogen sommige dingen dan niet, dan kunnen ze soms toch ;)

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...