Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Schurft Hekel Hebben Aan 1 Ding !!

Recommended Posts

Beste medepokers,

 

Als ik ergens een ernstige ( is ge-edit op verzoek) schurft hekel aan heb zijn het die luitjes die eerst alles platposten met 50 hits per dag en dan plots vergaan als as in een crematieoven.

We willen natuurlijk geen namen noemen maar iedereen weet donders goed wie ik bedoel.

 

Kunnen we dan geen juridische stappen ondernemen met bijvoorbeeld een dwangbevel van de officier van justitie ?

 

 

Kijk sommige nemen zelfs nog de moeite om te posten dat alles weg is door politie of wat dan ook ...

 

Das tenminste een einde ... kijk onze kinderen staan ergens te verpieteren en is ons toegezegt dat er uitgebreide topics zouden komen ...

 

Topics die niet worden afgemaakt ... op 1.

 

Rode kruisjes staan op nummer 2 .

 

Fotos genomen met natriumlicht op 3.

 

Opscheppertjes ... op 4.

 

forumleden die alleen maar vragen, die niet kunnen of niet willen leren lezen en ontwikkelen op 5 .

 

 

Iemand op dit kanaal aanwezig ?

 

:)

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Relax TAW, het is en blijft een open community en dit soort dingen gebeuren. Je moet niet alles willen sturen want dan krijg je een hele opgefokte sfeer. Je hebt te maken met allerlei mensen en sommigen beginnen heel enthousiast en maken iets niet af, terwijl anderen je weer verrassen. We kunnen medewerking vragen voor bijvoorbeeld de rode kruisjes. We proberen alles zo toegankelijk mogelijk te maken om mensen te stimuleren :P . En af en toe zuchten we eens diep en rapen ons laatste restje geduld bij elkaar om iemand toch nog gemoedelijk tegemoet te komen :) . En soms zijn we eens even streng :offtopic

 

De sfeer is echt top en dat wil ik graag zo houden. En iedereen heeft ook eigen verantwoordelijkheid. Go with the flow, we willen geen politiestaat hier.

 

:jump:

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) een jointje aan het rollen?? Je was toch aan het minderen?

 

op 7 - niet kunnen stoppen! :jump:

 

Nah af en toe mag iemand best wel effe een "reality check" krijgen wat mij betreft maar een forum is een forum. Lol als je echt regels wilt weet ik nog wel een leuke site voor je :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben natuurlijk gelijk, mijn visie op de zaken is anders.

 

En eerlijk gezegd zijn er een aantal aanziernlijk verbetert:

 

Er wordt aanzienlijk ( bijna niet meer ) geflamed, oude zweren zijn hier geheelt das al heel erg positief.

 

Meer fotos ...

 

Meer strenge modjes ....

 

Dus al met al een gaat het steeds beter ... hopen dat die laatste drempeltjes ook nog worden overwonnen.

 

Met superstip op 8 ..... De goede oude Wannabee moderators .....

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verslagen die niet afgemaakt worden vind ik ook altijd erg jammer.. Als ik eens bij de outdoor verslagen van vorig jaar kijk zijn er slechts een stuk of 4 waarvan het eindresultaat er ook bij staat.. Als je ergens aan begint maak het dan ook af..

Verder vind ik dat de mods hun werk prima doen, al te nutteloze topics worden dichtgegooid, wat zeker bijdraagt aan de kwaliteit van het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.

 

Het gek....nker op vanalles en dan vooral de manier waarop.

Frustrasie kan je ook op een andere manier uiten...........zonder het hele vloek woordenboek te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met Miss_J eens, weinig aan toe te voegen :offtopic

 

Yoesem: onzin hoort dr bij, komt ook ten goede van de sfeer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah voor de echte goede kwekers en perfectionisten is er natuurlijk altijd nog hd.eu

verbeter de wereld en begin bij jezelf :)

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mikeh,

 

Maar dat is nou eenmaal een nadeel ( 1 van de vele) van een multiculturele samenleving :offtopic

 

Aan de andere kant komt dat de humor hier weer ten goede :)

 

Het is toch leuk om te lezen als iemand schrijft : K*Dt analfabeten i.p.v. k*t analfabeten :P

 

Of lekker blonT wijf i.p.v lekker blond wijf :jump:

 

 

1-0 achterstaan is niet leuk he "strijder"? :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
al die k*t analfabeten hier.

 

SPREEK A.B.N !

 

Yeeeaaah mikeh,

 

msn taal gebruik je maar op MSN.....!! en nie hier op `t for`m

 

verder vind ik dat iedereen maar moet reageren op waar hij/zij behoefte op heeft.

 

ik bedoel, je hoeft nergens op te reageren maar mag natuulijk wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

 

Meduza,

 

Bedoel je hier T.A.W. mee? :)

 

Als dit maar niet uitloopt op een oorlog :jump:

 

Weet waar je aan begint he!!

Wens je veel sterkte :offtopic

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...