Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

topic over buitenkweek van cannabusinesss

 

Het bovenstaande topic is mij wel aardig opgevallen, aangezien canabusiness nogal als zwarte piet uit de bus kwam heb ik besloten om met een paar zaadjes van hem ga ontkiemen en ga kijken om te kijken wat dit gaat worden. Ik begin met 18 zaden en na ontkiemen gaan ze gelijk op 12/12

 

Zelf heb ik na het zien van de zaden al wel een mening die ik overgens wel tegen canabusiness verteld heb maar hier nog maar even voor me hou

 

med_gallery_7242_228_820645.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo mensen

 

nog even een special thnx richting solomine dat hij zo vriendelijk is om mijn zaden voor me op de proef te nemen!! :wacko:

 

Verder mag je alles vertellen wat je tegen me hebt gezegd, geen blad voor de mond anders weten de mensen hier ook niet waar ze aan toe zijn, niet alleen voor mezelf maar ook voor de rest op het forum benadruk ik duidelijkheid :)

 

solomine heeft tegen me gezegd dat bij zijn eerste indruk de zaden al groot leken dan de rest van de zaden wat hij gezien had in de afgelopen jaren.

Waarop ik zei dat dit goed mogelijk is voor bepaalde soortjes..

 

Verder wens ik je veel succes met het testen, ik ga het zeker volgen en ik denk ook heel wat anderen.

 

Dus ff voor de duidelijkheid in het kort:

Men verdenkt dat ik met vogelvoer kweek en ik meen het tegendeel, daarom iemand die voor mij uitzoekt wie gelijk heeft, Ik, of de rest van de wereld :wOOt

 

Greetz, Cannabusinesss :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van de lowrider er ook wel een paar beste zaden tussen zitten qua grote, dus dat zegt volgens mij niet zoveel.

En ik weet 100 % zeker dat het lr zaden zijn want ze zijn van mn eigen kweek.

 

Succes heren en ik ga jullie volgen :wacko:

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahja misschien zal er wel iets groeien uit dat vogelvoer :wacko:

 

neenee, ik wens je veel succes met deze kweek, zeg kan mij ook zo'n paar zaadjes opsturen? je hebt er toch genoeg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahja misschien zal er wel iets groeien uit dat vogelvoer :smoke

 

neenee, ik wens je veel succes met deze kweek, zeg kan mij ook zo'n paar zaadjes opsturen? je hebt er toch genoeg :wOOt

 

ja ik blijf postzegels kopen, blijf niet aan de gang :wacko:

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes liggen te ontkiemen en gaan er na gelijk op 12/12 dus laten we het nog even afwachten. En waarom zou iemand blijven volhouden tot het echt is..........Gewoon afwachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: gelijk op 12/12?

que?

waarom?

 

scheelt denkik best wel in de hoogte?...

Share this post


Link to post
Share on other sites
scheelt denkik best wel in de hoogte?...

 

Ja, maar zeker in dit geval is het wel zo lekker om snel te zien wat er uitkomt, dus is lang voorgroeien niet echt nodig. Zowiezo groeien ze nog wel ff door de eerste tijd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: gelijk op 12/12?

 

Het gaat niet om de opbrengst het gaat om het zaadje. Mannen wijs ik zo snel mogelijk de deur uit en de mooiste vrouw blijft staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk gaat het ook niet om de opbrengst, ja misschien voor jouw uiteindelijk :)

 

Maar voor "ons" is het even dat we zeker weten dat het geen vogelvoer is of wel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

maja mss heb je vlug 18 zaadjes gekocht van de slechste wiet, ik vind dat je er 100 had moeten geven en hij dan de 9 beste en de 9 slechtste had moeten uitkiezen :P :)

 

 

En misschien werken jullie wel samen :offtopic

 

 

 

 

 

 

 

:jump: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
En misschien werken jullie wel samen

 

We werken zeker niet samen dat staat op nummer 1

En ik 50 zaden gekregen waarvan ik er 18 op een keukenpapiertje ontkiem. Allemaal willekeurig uit het zakje. Daarom doe ik dit ook op een keuken papiertje ( zoals veel hier ) en dan kunne we ook zien hoeveel zaadjes er ook echt boven komen en wortel schieten. Zaad wat voor de kweek is zou toch een redelijk hoog uitkomst percentage tellen.

 

ik heb er dus nog 32 liggen daar is nog geen bestemming voor terecht.

 

Het geslacht Cannabis telt drie soorten, namelijk: Cannabis sativa, Cannabis indica en Cannabis ruderalis. De eerste 2 zien we hier graag opgroeien en de laatste is vooral geschikt voor touw en vogelzaad. Die laatst plant heeft een zeer lage thc productie en smaak geheel onbelangrijk.

 

Dus ik wil zeker geen schuur vol met de Cannabis ruderalis hebben. Het zaad van de Cannabis ruderalis is in iedere viswinkel te verkrijgen voor 4 euro een kilo ze noemen het ook wel kempzaad.

 

Skunk#1 isvan origine een Indica/Sativa kruising.

 

 

Dus het gaat om het volgende zodra er zaden ontkiemt zijn gaan de in een potje 2 x 24 uur onder tl en daarna op 12/12 tot het geslacht bekent is. De mooiste vrouw krijgt een mooi plekje onder een 400W.

 

 

En dan maar afwachten of er een rijk aan thc wietje ontstaat die lekker smaakt

 

Mocht het een lekker wietje worden dan zijn die 32 zaadjes vast het begin van 2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dus binnenkort is er eindelijk duidelijkheid, ik had ook 2 planten van cannabisuniss en die had ik in de vakantie bij iemand ondergebracht, die godverdomme die planten 2 weken lang in de tuin in amsterdam had laten staan terwijl hij bij zijn vriendin in groningen zat!! die zijn beide naar de malle moer!

maar ik heb nog wat zaden dus als er wat goeds uitkomt begin ik er volgend jaar ook weer mee, anders houd ik het bij andere soorten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn inmiddels 8 zaaden geheel ontkiemt en hebben een wortel van een paar mm, deze heb ik vast in een potje met aarde gedaan er liggen nog 10 zaadjes te wachten in het bakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat van dat samenwerken, had je ook wel eerder kunnen bedenken bananas, ik kan ook gewoon ff zomaar bij nirvana ff wat skunk #1 zaden bestellen en die hebben opgestuurd... Kan allemaal tog?

 

Maar wat denk je nou zelf, als ik hier met een berg vogelvoer zit dan moet dat zo snel mogelijk weg natuurlijk en diegene waarvan ik het heb krijgt een probleem, ik heb deze zaden met vertrouwen overgenomen dat alles in de haak was.

Denk je dat ik de verantwoordelijkheid wil dragen dat ik vogelvoer loop te verkopen aan mensen... straks verkoop ik het aan iemand die er wat minder blij mee is en naar me huis komt en weet ik veel wat doet. zulke mensen heb je gewoon.

 

Maargoed we zullen zien wat ervan komt.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk je dat ik de verantwoordelijkheid wil dragen dat ik vogelvoer loop te verkopen aan mensen... straks verkoop ik het aan iemand die er wat minder blij mee is en naar me huis komt en weet ik veel wat doet. zulke mensen heb je gewoon.

 

ja als je vogelvoer verkoopt zal je veel zulke mensen hebben :)

 

We zullen wel zien wat eruitkomt, als jij 18 zaadjes wil kopen bij nirvana om je gelijk te bewijzen, zou dat jou eigen pech zijn, want eigelijk moet je je niet echt tegenover ons bewijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat van dat samenwerken, had je ook wel eerder kunnen bedenken bananas, ik kan ook gewoon ff zomaar bij nirvana ff wat skunk #1 zaden bestellen en die hebben opgestuurd... Kan allemaal tog?

 

Maar wat denk je nou zelf, als ik hier met een berg vogelvoer zit dan moet dat zo snel mogelijk weg natuurlijk en diegene waarvan ik het heb krijgt een probleem, ik heb deze zaden met vertrouwen overgenomen dat alles in de haak was.

Denk je dat ik de verantwoordelijkheid wil dragen dat ik vogelvoer loop te verkopen aan mensen... straks verkoop ik het aan iemand die er wat minder blij mee is en naar me huis komt en weet ik veel wat doet. zulke mensen heb je gewoon.

 

Maargoed we zullen zien wat ervan komt.

 

succes!

 

 

Moet je niet dealen eh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom heb ik geen zaden gekocht want voor wie moet ik eigenlijk mezelf bewijzen... het is gewoon dat ikzelf duidelijkheid wil.. dat jullie meekijken is alleen voor jullie meegenomen.

 

tja dealen, wat is dealen... dealen is pas als je iets verkoopt wat niet mag, als je iets verkoopt aan iemand waarvan je zegt dat het 't een is maar het ander in werkelijkheid is noem ik dat oplichting.

 

Greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kleine update voor vandaag, gisteren heb ik dus 8 zaden waar een wortel aan zat in een potje gezet en ja er zijn er al 3 boven nou ja het begin is er.

 

Van die andere 10 zaden heb ik er vandaag 6 ook in een potje gezet. Er staan nu 14 zaadjes in een potje waarvan er al 3 het licht zien. De overige 4 blijven nog wel even liggen om te kijken of ze ontkiemen maar die doe ik niet meer in een potje. Dit zijn de eerste 4 afvallers

 

 

En tot cannabusinesss 50 zaden gekocht zou hebben en dan opgestuurd zou hebben dat zal een sterk verhaal zijn. Vooral omdat ik maar 18 gebruik

 

verder gaat het hier om een skunk #1 plant die bepaalde eigenschappen moet gaat vertonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_288931.jpg

 

 

Zo vandaag even goed alle podjes en zaadjes die nog lagen te ontkiemen bekeken.

 

de vier zaadjes liggen nog steeds levenloos te wachten op ontkiemen.

van de 14 zaadjes die ik in een potje heb gedaan zijn er dus eigelijk 2 die boven zijn en 2 die bijna boven zijn zoals op foto. Op die andere 10 moeten we nog even wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie een paars steeltje... te koude omgeving.

let er ook op dat de temp niet teveel schommeld daar komen die paarse steeltjes ook nog wel eens van.

Verder kan het weinig kwaad.

 

keep it up!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's dan een slechte zaak 4 vd 14 zaden die ontkiemt zijn :)

Heb je ze wel eerst 24 uur laten weken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...