Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is door Solomine... eerder zie jij je zaden niet terug. Maar laten we maar even ophouden in dit topic als je nog wat te zeggen hebt stuur me een PM we vernaaien dit hele topic of je je zaden terug moet of niet..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken met deze zaden is blijkbaar een hoop gedoe, en ik heb niet het idee dat dit iets gaat worden...

misschien dat er ove een maand of 9 iets rookbaars vanaf komt...

en het dan proberen te slijten aan shops voor 36 euri de gram....moet wel om je stroomkosten eruit te halen als je het mij vraagt...hahaha

 

 

ik heb er weinig vertrouwen in...wel tof dat je er de tijd voor neemt salo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het misschien niet zo goed zaad is wil ook weer niet zeggen dat het vogelvoer is.. en idd het is tof dat Solomine er de tijd en moeite voor doet om mij een handje te helpen mijn gelijk/ongelijk te bewijzen dat het even duidelijk is.

even weer ontopic laten we maar gewoon even wachten tot hij de volgende update maakt en we weer een stukje verder komen richting de waarheid.

 

Keep it up :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gelijk/ongelijk te bewijzen

 

Tot het niet zulk best zaad of misschien wel zeer langzaam zat is mij wel duidelijk. Ik zie alleen niet wie er een voordeel bij heeft een vogelvoerteler wil toch ook wel snel weer een nieuwe plant en nieuw zaad dus waarom zou een vogelvoerteler deze zaden gebruiken. Voor de vezels is dit natuurlijk ook zo

 

Maar als er een vrouwelijke plant uit komt zal er best wel wat rookbaars afkomen en ik heb wel eens gehoord tot bij mensen uit een vogelvoer zaad plantje best redelijkt toppen aan kwamen maar met een laag of misschien wel een zeer laag thc niveau maar niet iedereen zit te wachten op een wietje waar je van achterstevoren gaat lopen.

 

Wat mee gaat spelen is een beetje de tijd, en daar bedoel ik mee tot de nu wat grotere plant in de bloei staat en nog geen geslacht laat zien maar waar ik van hoop tot deze vrouwelijk is om snel resultaat te zien, als ik die kleine in de bloei zet ben ik bang tot er weinig afkomt, dus deze moeten nog een beetje groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot het niet zulk best zaad of misschien wel zeer langzaam zat is mij wel duidelijk.

 

Kommie uit De Haeg of Rotterrrdom ofsow? Het valt me op dat je continu het woordje 'dat' vervangt door 'tot'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

welnee, jan de ripper heeft toch nog nooit een normaal antwoord gegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot is mij dus nog niet opgevallen

 

(vrij vertaald:dat is mij dus nog niet opgevallen!)

 

 

kan niet zien hoe groot ie is, maar t plantje ziet er verder wel erg goed uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb trouwens ook nog een 7-tal "Skunk #1" van mij staan bij een maat van mij ik ben er gisteren geweest ze zijn al bijna een meter en staan al in de bloei, zijn geplant op 1 augustus. ik heb al zeker 4 vrouwen, 1 man van kant gemaakt gisteren en de andere 2 zijn nog niet goed te zien. waarschijnlijk ook herma's

 

Ik zal binnekort wel foto's plaatsen wat jullie ervan vinden!!

 

Greetz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_1570283.jpg

 

 

En we zijn weer 4 dagen later, nog niet echt groter..........misschien iets voller

 

De grootste heeft nog geen bloei verschijnselen terwijl deze aardig gestrekt is geraakt. Ik wacht nog even af met deze.

 

Hoop op betere tijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de beloofde foto van de 4 skunk planten die van mij komen, ik had er 7 stan in totaal 2 zijn er verdelgt 4 zijn er zeker vrouwelijk en 1 is nog onbekend. de eerste 4 waren in 1 klap vrouwelijk dus dat is een mooi stukje toeval :(

Alleen ik moet eerlijk zeggen dat ze nog niet stinken :smoke iets mis? ze hebben vandaag voor het eerst bloeivoeding gekregen dus hopelijk gaan ze flink produceren, geen ph of ec gekloot gewoon op potgrond en water, voor wat er al inzit zijn het geen onaardige topjes al :wOOt

 

med_gallery_5606_605_503016.jpg

 

 

 

en hier de iets closere foto van de meest rechtse van de 4 :no

 

med_gallery_5606_605_452711.jpg

 

 

Tot zover iets meer helderheid over de zaden die ik aan verscheidene mensen heb geleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet het ook niet ze zijn echte bikkels ze hebben in augustus echt een zooi baggerweer over zich heen gehad maar zo te zien geen last van, ze doen het goed naar mijn weten. Ze staan er ook vanaf 1 augustus toen zijn ze als klein plantje naar buiten gegaan ze staan nu een week of 2 in de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_109922.jpg

 

 

Dit is dan de grootste na 2 weken bloei, nog steeds niet groot te noemen 30 cm ongeveer en geen vertakkingen ( gaan nu pas komen ) :no

 

med_gallery_7242_228_102859.jpg

 

Nou dit is 1 van die kleinere bijna 5 weken oud :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik ook in het begin, check mijn oude skunk #1 topic in de Outdoor sectie..

was ook al een maand en weken oud en nog steeds niet wat je kan noemen dat het opschiet.. Misschien hoort het bij de soort ik weet het verder ook niet.. maar als die de groei door begint te krijgen dan wil het allemaal wel.

 

Greetz.. :no

 

Ik heb graag reactie's op de planten die ik nog heb staan check een stukje terug in dit topic voor de pics blz 6 meen ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij maar een waardeloos soortje, als het al geen vogelzaad is

Share this post


Link to post
Share on other sites
je zegt geen ph of ec gekloot, welk water geef je dan?

 

growertjen

 

Dat hoor je mij niet zeggen, PH is gewoon belangrijk. Sommige voedingstoffen worden bij een foute PH niet opgenomen. Ec is iets anders een bepaald voedings schema is het gene wat ik gebruik en voeg bij de grote planten wat bloeivoeding en soms wat bladvoeding

 

De kleine plant begint na mijn idee ook last te krijgen van voedings tekort waarschijnlijk ga ik hem nog overpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lijkt mij maar een waardeloos soortje, als het al geen vogelzaad is

 

 

In dat eerste heb je helemaal gelijk, nu nog hopen of we achter het 2e kunnen komen

Share this post


Link to post
Share on other sites
je zegt geen ph of ec gekloot, welk water geef je dan?

 

growertjen

 

gewoon water regelrecht uit de kraan.. met wat handmatig voeding erbij gedaan zo op het oog en klaar.

 

Ik weet dat er tog niet veel meer te halen valt van de planten dus schenk er niet zoveel aandacht meer aan binnekort maar eens een PH meter aanschaffen voor de volgende buitenkweek next year maar dan wel een ander soortje.. ze moeten nog een maand of anderhalf bloeien naar mijn weten. en dan is het hakken en drogen en dan laten proeven door een gevorderde wiet-consument en de waarheid zal aan het licht komen over deze zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...