Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
red zebra

Festivalweed

Recommended Posts

ik ben nieuw dus als mijn vraag illegaal is , of het hoort hier niet thuis mijn excuses dan!

maar mijn vraag is , morgen is er in belgie een groots festival maar de politie zal talrijk zijn met drugscontrole , wat zijn de beste manieren om mijn drugs te verstoppen of een manier hoe de honden het mminder goed kunnen ruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

strijkzakken, maar die heb je alleen maar voor minimaal een halve kilo, maar je kan ze wel op maat maken.

Ik doe mn kneiters vaak in een zakje, en maak het dan met een veiligheidsspeld aan mn onderbroek vast,

 

Groet NECROTH ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met wiet meesmokkelen heb ik geen ervaring. Met xtc pillen wel, deze doe ik in een zakje (doh) en verstop deze onder mijn ballen. Geen fris idee nee, maar het werkt wel!

 

Zo keer 50 pillen mee naar binnen gekregen zonder problemen.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het altijd onder mijn schoenzool, en aangezien ik nogal stinkpoten heb, ruiken die honden dat dan ook nog misschien niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik doe het altijd onder mijn schoenzool, en aangezien ik nogal stinkpoten heb, ruiken die honden dat dan ook nog misschien niet ;)

 

Het reukvermogen van een hond is meer dan 1000 X zo sterk als dat van mensen,

dat ruiken ze dus cker wel.

Bovendien heb ik wel eens mijn schoenen uit moeten trekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het reukvermogen enorm goed is, het verbergt de geur van wiet ook niet, maar naar de discootjes waar ik heen ga staan heus geen honden

En als je je schoenen moet uittrekken, kijken ze dan ook ONDER je zool, want daar stop ik het dan ook nog in voor de zekerheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

de starter van dit topic had het over een festival, daar heb je wel kans dat ze in je schoenen kijken ookal is dit minimaal, of ze ook onder je zool kijken weet ik niet.

 

hier in NL doen ze niet moeilijk als je wiet meeneemt, als het maar pure wiet is, en geen voorgedraaide joints, in belgie mag het officieel niet, maar ik denk dat ze er niet moeilijk over zullen doen als je een kleine hoeveelheid meeneemt.

 

Groet NECROTH ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Belgie zijn ze zover ik weet best streng met betrekking tot cannabis.

Wiet in een luchtdichtzakje met daarom heen nog een luchtduchtzakje en in je onderbroek bewaren.

Ruiken ze nooit en vinden ze nooit! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
stop het in jejeweetwel....vinden ze nooit ;)

 

Maar ALS ze het vinden..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het risico niet willen nemen... kun je het niet buiten het festival ergens onder een steen oid leggen, en dan ff 2 keer per dag het terrein verlaten? Of bral ik nou weer dom uit mn nek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, de vorige keer had een vriend van mij gewoon een heel blikje vol mee, zon apart zilveren ding

die kerel voelen, hij had m in zijn borstzakje gedaan, gewoon eerlijk vertelt, dat we het daarna zouden oproken, en die kerel zei ''geen probleem, als je het binnen maar niet rookt'' maar dat was in een discotheek,

 

en bij een festival komt het wel goed, mits je er niet al te ''crimineel/verdacht uitziet, want die pikken ze er snel uit is mij opgevallen.

 

smokkelse ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mij ook... en draag VOORAL geen pet of muts of iets wat daar op lijkt... kan ook wel veel schelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah op pukkelpop in België hadden we in totaal iets van een 70gr mee verspreid over 4 mensen. Geen kat (of hond) die iets gevonden heeft terwijl de flikken toch talrijk aanwezig waren. Campingsecurity? Die zijn al blij dat het geen verboden wapens zijn die ze vinden. Daarbij, als ze iedereen willen pakken met hun wietje dan blijft er geen festival meer over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm misschien een beetje vergezocht.. maar misschien is het een idee om je zakje wiet in een leeg bierblikje te stoppen en zo naar binnen te gaan :offtopic

Als je eenmaal binne bent snij je het blikje open met een mes of schaar o.i.d. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe elke zomer mijn lijstje van festivals en ik heb nog nooit problemen gehad met mijn stuff binnen te krijgen...

(Dour, Reggae Geel, Reggae Sundance, Werchter, Pukkelpop, Feest i/h Park, enz enz...)

Ik denk dat je echt al pech moet hebben als ze je pakken.

TIP: Als je met de auto bent zullen ze je sneller controleren bij het oprijden van de parking dus zet twee man af een kilometer voor de ingang met de wiet en andere middelen :offtopic ... Als ze je auto controleren ben je clean...

Pas op voor dour daar durven ze wel eens te controleren aan de uitrit van de autostrade, rij binnendoor of neem de trein!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik doe elke zomer mijn lijstje van festivals en ik heb nog nooit problemen gehad met mijn stuff binnen te krijgen...

(Dour, Reggae Geel, Reggae Sundance, Werchter, Pukkelpop, Feest i/h Park, enz enz...)

Ik denk dat je echt al pech moet hebben als ze je pakken.

TIP: Als je met de auto bent zullen ze je sneller controleren bij het oprijden van de parking dus zet twee man af een kilometer voor de ingang met de wiet en andere middelen :offtopic ... Als ze je auto controleren ben je clean...

Pas op voor dour daar durven ze wel eens te controleren aan de uitrit van de autostrade, rij binnendoor of neem de trein!

 

 

 

Feest i/h park zalig geen festival juist camping... ben van daar in de buurt dermé kga gewoon voor de sfeer en het gezellig roken met festival gangers :D

 

 

toch de oudenaardse politie is der wel nie gemakelijk voor kheb paar keer der recherche zien paseren op de camping :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

( heb ff niet naar de datum gekeken dus hoop niet dat dit mosterd na de maaltijd is)

 

maar als je het niet vertrouwd kun je altijd je wiet in een shampoo fles doen. verpak de wiet zogoed mogelijk(waterdicht). giet wat shampoo uit de fles en gooi prop de wiet er in. zo kan geen hond het ruiken (:

maar ik denk dat het op een festival wel wat mee valt.

 

groet :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al 3 jaar na elkaar op Pukkelpop gewoon makkelijk 25 gram op me eentje binnengekregen.

Gewoon in je opgerolde slaapzak steken, ze controleren alleen op harde spullen.

Drugshonden ben ik er nog niet tegengekomen (op Dour wel btw).

 

En om het festivalterrein te betreden stop je het in je sok of onderbroek.

Als ze je zouden fouilleren vinden ze het niet aangezien ze vooral op harde spullen controleren.

 

Pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al steekt het uit je borstzak, op pukkelpop kan niemand het wat schelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nobody cares.... Ik denk dat het zelf een ongeschreven regels is dat wiet op festivals in belgie openlijk gedoogd wordt:), Mijn wiet hebben ze ook al gevonden, maar steken ze mooi terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op festivals maken ze hierover helemaal geen problemen.

Op grote events (geen festivals) zoeken ze soms met honden, helemaal niet hetzelfde dus.

Ik heb ooit hash meegenomen daar. Iedereen moest daar 1 per 1 tussen 2 honden stappen. Vriend van me had 1 wietjoint mee en werd gepakt, de brok shit heeft de hond nooit geroken. :)

Ook een tip die ik al gelezen heb op dit forum: een klein zakje met een halve gram ofzo gebruiken als excuus moest de hond iets ruiken, de rest in een ander zakje in een valse voering in je jas ofzo.. :P

Grtz :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...