Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raging_bull

Kotsen...

Recommended Posts

@ Loadrunner

 

Holy fucking shit, dat wietveld van je filmpiee :verrygood Dat is zeker wel een kilotje of 2 schat ik zo grof?

Wat een hoeveelheid zeg phoeeeeeeee niet normaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kunnen een stuk of 6 koffieshops van worden bevoorraad. lol (dat wietveldje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je je teveel concentreert op iets als je stoned bent kan het ook weleens fout gaan. gewoon lekker meegaan op het gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua soort zal het allemaal niet zoveel uitmaken, je hebt natuurlijk wel soorten waar een hoger thc percentage inzit maar ach. Begin gewoon met een standaard white widow ofzo.

Ik heb nog even een boeiend stukje van een artikel gekopieerd van Speescees:

 

" High

De meeste jongere blowers zijn binnen mijn beleving erg slecht op de hoogte over de werkelijke toedracht van het stoned zijn ! Hars is geen THC. Hars bevat THC ! Van de THC zelf word je niet stoned. De afweerstoffen die je lichaam aanmaakt tegen THC, daar word je high door veroorzaakt in directe zin! Het is daarom dat beginnende blowers vaak de eerste paar keer weinig of niets ervaren van hetgeen hun later te wachten staat, omdat hun lichaam nog niet zo snel door directe herkenning antistoffen kon aanmaken."

 

Dus als je de eerste paar keer niets merkt weetje hoe het komt! :verrygood

 

Succes ermee en doe rustig aan!

 

Jah guide & protect :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
" High

De meeste jongere blowers zijn binnen mijn beleving erg slecht op de hoogte over de werkelijke toedracht van het stoned zijn ! Hars is geen THC. Hars bevat THC ! Van de THC zelf word je niet stoned. De afweerstoffen die je lichaam aanmaakt tegen THC, daar word je high door veroorzaakt in directe zin! Het is daarom dat beginnende blowers vaak de eerste paar keer weinig of niets ervaren van hetgeen hun later te wachten staat, omdat hun lichaam nog niet zo snel door directe herkenning antistoffen kon aanmaken."

 

@ Jahbless

Lol weer wat geleerd, dat wist ik nog niet. Thanks

 

@ Epiteth Epiteth's Bericht

Ik vindt het ook minder hard op je longen via een waterpijp, dr is alleen 1 probleem, ik wordt er strontmisselijk van, maakt niet uit of ik het doe met wiet of gewoon smaaktabak of hasj. Wordt er echt misselijk van, moet wel zeggen dat ie wel beter aanslaat. Maar ik weet dat ik het dan toch niet een lekkere High vindt omdat ik eigelijk meteen misselijk wordt.

 

@ Krabhamer Krabhamer's Bericht

Ik heb gemerkt dat wanneer ik gewoon eet voordat ik ga blowen ik ook niet meer eet tijdens dat ik geblowed heb, tenzij ik WW rook, dan heb ik altijd een vreetkick. Wat ook meestal wel werkt tegen het misselijk worden, water drinke, niet te veel, en een raampje open zetten als je binnen blowd. Ik had er ook last van dat ik van de dikke rook misselijk werd toen ging ik raampje open zetten en na elke keer dat ik de joint doorgaf nam ik een slokje water. Dat werkt, ik heb nu totaal nergens meer last van.

 

 

 

 

Lol snapt iedereen het nog :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak altijd een thermoscan vol met thee, ongeveer een liter. Chocolaatjes op tafel. benen op de tafel. radio aan, tv aan zonder geluid op cartoon netwerk. Gelukkig heb ik een apart kamertje met bank en tv erin staan, met playstation en computer. Naast de gewone huiskamer, daar wordt ook niet gerookt. (en dat vinden sommige bezoekers wel fijn). en alvast het tostiijzer klaarzetten met timer. en de fles ketchup bij tafel(die vergeet ik altijd) -ketchup vergeten... Oh ja die had ik al neergezet-. 16:00 klaar met werken. en dan ff lekker gaan zitten.

 

Maar als ik me wel missellijk voel worden, ga ik altijd naar buiten, op het balkon staan. (gaat t wel mis, ook niets aan de hand, gewoon over de rand.). daarna twee glazen water drinken, en t gaat weer lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen me 1e keer moeten kotsen maar had nog nooit gerookt ofzo verder nooit.

 

Nu blow ik wat meer maar ook nergens last van als je het niet gewend bent moet je gewoon geen grote hijsen nemen daar krijgen de meeste ook hoest/kots neigingen van. Aangezien de rook wel eens in de maag kan belanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...