Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raging_bull

Kotsen...

Recommended Posts

Ik heb al regelmatig geblowt. De eerste keer was na mn werk, ik voelde me eerst aangeschoten en thuis dronk ik wat cola. toen ik een kwartier boven aan me pc zat te msn'en werd ik misselijk. Toen ben ik maar naar de badkamer gegeaan waar ik alles uitgekotst heb.

 

Ik heb toen even niet geblowt en toen ben ik eens wiet gaan halen. Heb toen nog ergens een keer moeten kotsen. Ik kan me de situatie niet meer herinneren. Ik dacht dat ik aan het counter-striken was. Of in elk geval een poging doen tot.

 

Gisteren was ik gezellig met een maat van me. Ben om een uur of 23:30 gaan blowen. Mijn maat bleef nuchter. Ik voelde me goed en was niet moe. Had ook niet vantevoren abnormaal of veel gegeten. Ik had ook pas voor het laatst gegeten met het avond eten. Rond 18:00. Toen ben ik om 21:00 een biertje gaan drinken. Rond een uur of 24:00 was ik knetter stoned. Ik zat lekker South Park op me pc te kijken.

 

Normaal als ik blow of geblowt heb moet ik altijd een beetje boeren. Soms maar een heel klein beetje lucht wat denk ik in mijn maag komt door het drinken. Gisteren moest ik meer dan normaal boeren. Ik had een vrij lichte soort wiet, maar wel vrij veel. Ik moest gisteren weer kotsen. Daarna nadat ik de zooi opgeruimd had voelde ik me prima, ik zag alleen wat bleek. Ik was nog lekker stoned en heb een halve zak chips opgegeten. Heb me niet meer misselijk gevoeld daarnaa.

 

Hoe kan dat nou? Het enige verband wat ik kan leggen tussen de momenten dat ik moet kotsen en niet moet kotsen is wanneer ik achter de pc zit of voor de tv. Ik heb nog me nog nooit misselijk gevoeld als ik geblowt heb en voor de tv ga zitten. Alle 3 keren dat ik wel moest kotsen zat ik te computeren.

 

Ik weet wel dat je je gewoon rustig moet houden en er niet aan moet denken. Maar dat gaat gewoon niet. Ik ben niet bang ofzo. Maar op het moment dat ik me misselijk voel kan ik mijn gedachte daar niet van af houden en weet ik dat het mis gaat.

 

Wat kan ik doen om te zorgen dat het risico dat ik weer moet kotsen kleiner word? Of hoe kan ik zorgen dat als ik me weer misselijk voel om het misselijke gevoel te verminderen?

 

Ik denk zelf dat het aan mijn dosering ligt. Maar het is zo moeilijk te doseren. Ik kan wel gaan wegen enzo. Maar dan nog hangt het er van af hoe hard je hijst en hoe heet je joint is. En dan hangt het er ook nog eens van af hoe lang je de rook in je longen houd.

 

Iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stoned bent moet je niet teveel stilzitte,beweging is dan goed voor je..

En als je je al misselijk voelt,drink dan water met veel suiker erin,dan word de stonedheid minder en word je minder ziek,behalve als je keiziek bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er ziek van word dan sto je toch met blowen lijkt mij.

ik wou dat ik er eens strond ziek van werd.

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
wanneer ik achter de pc zit of voor de tv

 

 

Dit kan aan het aantal hertz liggen, misschien dat je onbewust last heb van lichte migraine of epilepsie.

Laaste is ver gezocht, maar migraine kan heel goed.

 

 

Heb er zelf namelijk ook last van en moet het echt niet in me hoofd halen om langer dan eenhalf uur achter een scherm te zitten die onder de 100 hertz zit, zoveel pc als tv. Wordt ik ook misselijk van en dan heb ik niet eens geblowt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik doe ICT en zit vaak uuren aan de pc zonder er last van te hebben. Alleen als ik blow heb ik het 3 keer gehad. Maar ik heb ook vaak zat gehad dat ik aan de pc zit en er nix aan de hand is. Maar het punt is wel dat ik voor de tv nog nooit ziek geworden ben.

 

Wat met suiker heb ik gisteren gedronken vlak nadat ik er een op had. Niet omdat ik misselijk was. Maar gewoon om het wat onder controle te kunnen houden. Maar mijn joint sloeg toen haast niet aan. Ben er toen nog maar een gaan roken toen deed ie het wel.

 

zou het kunnen omdat ik steeds alleen in het weekend rook? Dat ik er af en toe opnieuw aan moet wennen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol had ik laastt ook.. weetje wat het ook kan zijn dat je alle 3 de keren teveel wiet had gesmookt en dat is natuurlijk ookniet goed want dat heb ik ook wel eens gehad.. dat ik steeds ziek werd.. toen iets minder gaan smoken toen ging het beter(met minder bedoel ik een halve. ofz)

 

in iedergeval veel suc6 met je verdere blow carriere .. hoop voor je dat je niet meer zo ziek word.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het er mee temaken had dat ik nog niet zo goed kon aanvoelen of ik genoeg had. Ik zit vaak alleen met muziek op en dan gaat die joint snel op. Normaal als je met vrienden aan het praten bent hijs je niet zo snel achter elkaar. Nu heb ik hem in 3 min op.

 

Ik rook sinds gisteren steeds een halve. Dan rook ik de rest een half uurtje later op. Heb net ook een halve op. dadelijk op naar de andere kant! :o

 

Morge maar eens nieuwe shit halen. Kan er nog maar 1 draaien met wat ik nu heb. Denk dat ik gewoon het sterkste neem. Doe ik tenminste wat langer mee. Heb nu white widow. Denk dat ik morge snow white haal. Of shiva schijnt goed te zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Dude..

 

weet niet of dit wetenschappelijk verantwoord is of iets dergelijks, maar kan je in ieder geval mijn ervaringen vertellen.. Van wiet wordt ik ook altijd knetterstoned en dus ook misselijk en kotsen. Ik rook daarom ook hash. denk dat je dat es moet proberen en dan niet te veel, uiteraard.

 

Enne trouwens.. Als ik in de war ben en ik ga gamen, wordt ik ook altijd redelijk beroerd, gewoon omdat het me te snel gaat en die beelden te heftig heen en weer gaan. Daarom kijk ik altijd naar muziekdvd's als ik te erg in de war ben.. Meestal Bob Marley.. dan chill ik lekker bij en ben ik binnen 30 minuten weer het mannetje..

 

Oh en inderdaad. suikerwater of knetterzoete ranja helpt ook altijd.

 

 

Kijk maar ff... Hoop dat je dr wat aan hebt

 

Gr EZNOW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik finaal over mn nek zou gaan, dan zou ik het gewoon nooit roken. Hoe kan jij blowen als plezierig ervaren als je ervan moet kotsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik finaal over mn nek zou gaan, dan zou ik het gewoon nooit roken. Hoe kan jij blowen als plezierig ervaren als je ervan moet kotsen?

Omdat het merendeels wel goed gaat. En ik voel me sowieso altijd erg goed. voor het kotsen en na het kotsen voeld allebij erg goed. Het boeit me op dat moment ook niets dat ik moet kotsen. Naderhand als je het op moet ruimen sux alleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat maakt de zaak anders dan :o Als jij je helemaal goed voelt en plots moet overgeven maar verder niet lang misselijk blijft.. Zo bedoel je dat of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoo , een vriend van me had dat ook , in het begin dat we smoorden , gewoon niet te vettig eten , bitterballen , frikandellen enz , maar je moet wel iets eten op een lege maag is dat ook niet goed , geen alcohol drinken erbij want dit kan ook aanleiding geven , gewoon niet te snel willen hijsen van je jointje dan komt alles wel in orde :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over kotsen gesproken

 

Wel eens je totale mondinhoud aan wietrook in een keer naar binnen genomen. Zo veel dat je wangen elkaar aan kunnen raken van vacuüm zuigen aan die toeter? Nou, dan is het hoog tijd om et eens te proberen. Je gaat gigantisch hoesten zo'n 10 minuten lang. Als je het goed doet :rofl

 

Bij de eerste hoest waarbij je alles ineenkeer naar buiten hoest, voel je gewoon je slokdarm open gaan en er is oook nog kans (was bij mij niet zo gelukkig) dat je over je nek gaat. Brrr best smerig en dan ook nog eens die geïriteerde keel daarna en die vieze nasmaak. Alleen maar nadelen maarja der is ook geen voordeel aan maar goed :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kotste nooit toen ik nog blowde, nu 15 weken clean en de 1e dag van de zomervakantie ga ik weer blowen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me had dit ook volgens hem omdat hij de rook had ingeslikt :rofl :o

 

ff boere en lurken maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

deed ik eerst ook wel is voor de grap de rook door slikken en weer opboeren.. whaha leuk effect alleen niet te vaak doen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb echt nog nooit hoeven kotsen van wiet of hash kvind het wel vaag een vriend van mij wel we gingen repeteren en vantevoren veel gesmoked en hij kon niet meer opstaan enzo kk erg en toen hebben we achter een paar hekjes gelegd dat hij niet zo in het zicht lag en toen zijn we aan de overkant ff frietje gaan halen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb echt nog nooit hoeven kotsen van wiet of hash kvind het wel vaag een vriend van mij wel we gingen repeteren en vantevoren veel gesmoked en hij kon niet meer opstaan enzo kk erg en toen hebben we achter een paar hekjes gelegd dat hij niet zo in het zicht lag en toen zijn we aan de overkant ff frietje gaan halen :o

WHahahaahahhahahahahaahahahaahhaahahahahahahahahah :rofl ;) jullie lieten hem gewoon alleen? :D

 

Onbetaalbaaar! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan ook kotsmisselijk worden van de nicotine.

Juist, dat is denk ik een grotere bottleneck.

 

Trouwens, toen ik nog op de havo zat, ging een meisje uit mn klas blowen met een vriendin van haar, samen met 5 Turkse gasten. Ze deden dit in de school-pauze. Dat meisje uit mn klas komt gewoon terug de volgende les in, maar dat andere meisje (zat in een hogere klas) liep gewoon geel (letterlijke geel, en nee ze is geen Chinees/ Koreaan) door de gang heen. Dus ik vroeg aan dat meisje of het haar goed beviel :D, zei ze dat ze het niet vertrouwde omdat er een extreem scherpe en vage smaak aan zat. Dat kind uit mn klas is dus na 1 hijs gestopt met die joint, die andere niet :o Dat meisje dat zo naar de klote was ging dus naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk zat er cocaine oid bij die joint :rofl

 

Vertrouw dus nooit voorgedraaide joints van zo maar iemand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mono, daar heb ik het meestal ook van..

 

of van supervage verhalen... vage films (the butterfly effect) (mikey wordt er para van haha... lijkt net of je er zelf in meespeelt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soooooo stel je gaat lekker smoken na school ofzo en je wordt kenker misselijk.. kom je erachter dat er coke in je jonko zat :D

ik zou helemaal gek worden gewoon op die gene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...