Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

plantkas

Plantkas Z'n Kaskweek

Recommended Posts

toemaar!

4 dozen vol + nog eens het dubbele ernaast :specool

lekker hoor :smoke

 

-grz- Kid

 

oohja, bijna vergeten..

gokje,, hmm denk zo'n 900grammetjes :wOOt

(zonder die dozen dan heaa :verrygood :specool )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Plantkas,

Ik ben blij, dat ik het niet moet knippen.

 

Toppie man :smoke

 

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit weekend eindelijk alles droog, tussen de Goafeestjes door alles nog kort en klein geknipt en gewogen :blink

 

med_gallery_5639_129_37423.jpg

 

 

Totale opbrengst aan toppen van Hollands Hope 1,2 & 3..

HH1 had 360 gram

HH2&3 hadden samen 825 gram

uiteindelijk dus 1185 gr hollands hope en nog 53 bubble, niet geheel ontevreden maar het is aanzienlijk minder als vorig jaar :P

 

Hollands Hope vind ik echt de lekkerste om te roken, een hele kruidige nasmaak, als het naast je gerookt word ruikt het bijna naar lavendel, maakt stoned maar met toch een vleugje high :P

Bubble daarintegen heeft wel een lekkere smaak, maar omdat ze te vroeg geknipt is en een tekort aan licht had word je er niet heel diep stoned van.. Bijde zijn heerlijk zacht om te roken.. :D

 

med_gallery_5639_129_72175.jpg

 

 

Verder wat knipafval en nog 2 dozen met popcorn, zitten nog wel wat mooie topjes bij maar droog knippen vind ik toch echt helemaal niets!

 

Afgelopen weekend zijn de eerste grote gaten in de kas gewaaid.. Later nog een paar foto's om af te sluiten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al met al helemaal zo slecht nog niet hoor :P

 

Volgend jaar gaan we weer voor de 1500 g. plus :P

 

Mgv ladylover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update van dit verslag..

 

Zoals ik al eerder vermeld had heeft de wind geweldig veel kleine snippertjes gemaakt van de stukken plastic die 3 jaar oud waren.. Het plastic van het dak is onderhand ook niet veel meer van over.. Ik was er al bang voor toen de planten er nog in stonden, maar gelukkig is het net goed gegaan :showoff:

med_gallery_5639_129_73351.jpg

 

Ik ben al bezig geweest om de rommel op te ruimen, over een paar weken ga ik beginnen met het bouwen van een nieuwe kas, meer daarover later in een nieuw topic..

 

Groeten Plantkas :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach in ieder geval goed dat je de planten er al uit hebt gehaald, jammer van je hokkie maar het had natuurlijk erger gekunt.

Ben benieuwd naar je volgende hokkie :showoff:

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die ziet er gehanvend uit.

 

Toch lang mee gegaan voor een lowbudget kas en heeft je een hoop mooi opgeleverd.

 

Suc6 met je nieuwe kas, ben beneiuwd wat je er dit keer van gaat maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Plantkas,

Gefeliciteerd met je opbrengst en geniet er van man.

Volgend jaar zelf weer meer aan de gang in plaats van hopen dat een ander het goed doet.

Have fun met het oproken.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel kost dat eignelijk zo'n kastje? Heb een plek ontdekt in de tuin waar er veel zonlicht komt (redelijk groot stuk) en zou er ook zo'n serre willen opzetten, maar geen zo ene uit plastiek want dat gaat niet lang genoeg mee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt helemaal aan jezelf wat het gaat kosten..

 

Dat kasje waar ik de afgelopen 3 jaar in gekweekt heb koste me totaal iets van 300-400 euro :verrygood maar het hout van het onderste deel had ik nog allemaal liggen, ook heb ik het plastic voor een vriendenprijsje gekregen :verrygood

 

Naar materiaal wat langer mee gaat ben ik ook op zoek, maar dan begint het toch een kostenpost te worden, de meeste van die materialen kosten toch al snel 4-15 euro per vierkante meter :P Dan heb ik het over transpirante golfplaten(PV, PVC), glasvezelplaten , meerwandige polycarbonaatplaat, glas, UV bestendig kassenfolie, enz.. Het moet goedkoper kunnen als je 2e hands materiaalen kan vinden..

 

Als er iemand sugesties heeft.. Ik hoor het graag :smoke

 

TAW heeft ergens ook een keer deze link gepost naar een bedrijfje die allemaal hobbykasjes in alle soorten en maten verkoopt.. Sommige daarvan zijn zeker de moeite..

hazenberghobbykassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh die foliekassen zie er inderdaad echt super handig uit...

 

Zal eens effe wat rondsnuffelen :verrygood

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...