Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

Paar(verschillende) Buitenplantjes

Recommended Posts

Oeh oude Posi stock daar heb ik er ook nog een paar van! Welk soortje is dit en hou oud waren ze precies? Ik wil de mijne ook gaan opkweken maar wacht hier nog even mee omdat ik alles onder perfecte omstandigheden wil doen zodat de kans dat ik die unieke zaadjes verpruts minimaal is. Nu kan ik mooi bij jou afkijken hoe die antieke zaden zich gedragen... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atmosphere wrote: Hoe krijgt hij wat voor elkaar ?

 

De plantjes op deze grote af te leveren 10 dagen na het(buiten) zaaien! :bier

 

 

Pascalboy wrote: maar ik heb ze net besproeid! normaal zijn we iets te nat want de zon kwam maar niet!

 

Je kunt het beste zelf voelen(door de potten op te tillen) of ze te nat staan! :P

 

Paddohead wrote: Welke oude posi soort heb je daar staan?

 

De voorste 2 (nieuwe) plantjes zijn als het goed is("de") originele Citral! :smoke

 

Heb dit jaar een kruising met hun 'red dawn' in de achtertuin..

 

Jij hebt nog wel meer interressante soortjes zag ik! :wacko:

 

Mad scientist wrote: Oeh oude Posi stock daar heb ik er ook nog een paar van! Welk soortje is dit en hou oud waren ze precies? Ik wil de mijne ook gaan opkweken maar wacht hier nog even mee omdat ik alles onder perfecte omstandigheden wil doen zodat de kans dat ik die unieke zaadjes verpruts minimaal is. Nu kan ik mooi bij jou afkijken hoe die antieke zaden zich gedragen...

 

Deze zijn ong 7 a8 jaar oud. :smoke

 

Heb trouwens ook zaadjes van iemand die ik gewoon echt niet boven de grond krijg. :P (ook ongeveer zo oud) :) (ga nog andere manier proberen met deze zaadjes(als ik ruimte/tijd heb),want daar ben je tuurlijk flink ziek van) :wOOt

 

Wat ik eigenlijk nooit meer ben tegengekomen van posi is kat(h)z(h)u. ;) (of is dat door(kruissing)bubblegum geworden ofzo?) :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ fotografe : zou je de quote optie in je tekst willen gebruiken? dat maakt alles veel overzichtelijker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wat een andere persoon heeft gezegt daar zet je

voor en
achter , simpel zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atmoshere wrote: Dat wat een andere persoon heeft gezegt daar zet je

voor en

achter , simpel zat

 

 

Mja, lekker duidelijk! :smoke (of zoals jij zegt simpel) ;) (vraag ik me af jij of ik? ) :bier

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje 5 dagen later:

 

Door het warme weer gaan de dames zich steeds beter in hun element voelen. :smoke (wat zich uit in flinke groei,welke we zo gedrongen mogelijk proberen te houden zodat er later (hopelijk) compacte buds gaan vormen. :P

 

Aanzicht:

 

Foto=MEC8T7LT.jpg

 

De spontaangetopte:

 

Foto=WJWXNSJG.jpg

 

bovenkant spontaangetopte:

 

Foto=G8SAWDZN.jpg

 

& tuurlijk wirdow! :bier

 

Foto=QOT4SG6S.jpg

 

Bovenkant wirdow:

 

Foto=U34VCOHI.jpg

 

Detail wirdow: Lekker bossig. ;)

 

Foto=AGNAK6CN.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow lekker hoor!! Mooie plantjes en wat heerlijk om daar tussen te liggen. Vanavond gaan we het zwembad plaatsen in de tuin.. tussen de plantjes in het koele nat.

 

Mja, lekker duidelijk! (of zoals jij zegt simpel) (vraag ik me af jij of ik? )

Wat betreft quoten: atmo bedoelde

 

[quote]dan hier je quote[/quote]

wat er uitziet als:

 

dan hier je quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een dikke took in de hand dobberen in de stroomversnelling die leidt door heb oerwoud van wietplanten, een stroomversnelling :smoke Maareh staat er goed bij! Mooi in het zonnetje liggen naast de plantjes!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazz up wrote: .....

 

Mja,ik snap er nog niks van,denk dat ik t keer gezien moet hebben! :P

 

Snowy wrote: Mooi in het zonnetje liggen naast de plantjes!

 

Zal eerdaags wel naast de plantjes worden,verwacht dat over 2 weekjes er niet meer tussengelegen kan worden! :bier

 

Tetrahydrocannabinol wrote: Als iemand interesse heeft naar deze soorten zal ik wel een link neerzetten.

 

Zet maar neer! :smoke (heb nog ff geen plaats,maar als er wat interressants tussenzit!) ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja heb even met die brave man gesproken , jullie zullen moeten wachten eer dat de site van nederzaad open gaat , ze zijn er nu aan bezig tot dan wordt het wachten. Zodra ie er is zet ik em wel hier neer. Sorry :smoke

 

Ik ga volgend jaar alleen van die soorten zetten , maar dit jaar had ik ze te laat en heb ik alleen 1 nederzaad2005 gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja,jij bent ook een mooie. ;) Eerst ons lekker maken....... ;) (we wachten af,maar kun je al iets meer over de(evt) soortjes vertellen?) ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen enkele soort zelf geprobeerd maar ik heb afghaan , citral , super sativa en nederzaad 2005. En die laatste heb ik staan.

 

Volgend jaar zet ik alle nederzaad soortjes die ik heb. Wanneer de website online komt weet ik niet. Kan nog ff duren hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrea wrote: ben wel weer benieuwd naar een update fotografe :D

 

U vraagt wij draaien! :D

 

Tetrahydrocannabinol

wrote: Ik heb nog geen enkele soort zelf geprobeerd maar ik heb afghaan , citral , super sativa en nederzaad 2005. En die laatste heb ik staan.

 

Volgend jaar zet ik alle nederzaad soortjes die ik heb. Wanneer de website online komt weet ik niet. Kan nog ff duren hoor.

 

 

We hebben geduld! ;)

 

 

updatje: Zijn lekker aangeslagen. :P hier het overzicht:

 

Foto=E6Q3K4ZJ.jpg

 

Plant nr 1,goed aangeslagen maar helaas een man! ;) (zetten we op zijn plek een citral van de week!) :P

 

Foto=NGHXX46H.jpg

 

Nog fotootje toning man:

 

Foto=4Z6BHORF.jpg

 

plant nr 2 nog niet helemaal duidelijk qua geslacht! ;)

 

Foto=TEF4FVC6.jpg

 

plant nr 3 was het rolletje op ,maar staat achterin op het overzicht. :P (is zowieso vrouw,maar heeft nu al ondersteuning nodig ivm scheefhangen!) :P

 

En het stekje:

 

Foto=NAFPAHO7.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

he dat ziet er al heel wat zonniger en groener uit zeg! Wel netjes wieden he fotografe ;)

 

heel verschil met dit:

Foto=AUKIXOFT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: he dat ziet er al heel wat zonniger en groener uit zeg! Wel netjes wieden he fotografe :P

 

Vond ze ook wel lekker aangeslagen in amper 3 weekjes. ;) (het wieden zal zich beperkt houden tot het onkruidvrij houden van het(de)plantga(a)t(en) ;)

 

Slechte kont wrote: ik vind ze er een beetje overwaterd uitzien :P klopt dat of ligt dit aan mij(alle blaadjes hangen een beetje..)

 

Denk dat je de laatste foto(die Whazz up erbij geplakt heeft) bedoelt? :P Toen stonden ze net,net ingewaterd. ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakte ook maar een geintje hoor fotografe (met dat wieden) ;) .

 

@slechtekont: Vind het zelf altijd leuk om een week of 2 tot 3 terug te kijken in mijn foto's en dan te vergelijken. Vandaar de oudere foto slechtekont (hij stond eerder in dit topic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 daagjes later

 

Door het laten begroeien wordt het steeds meer stealth! :P

 

Foto=PUZXOYN8.jpg

 

De reden van ff kijken was natuurlijk het gat waar het mannetje geconstateerd was gelijk ff nieuwe erinknallen! ;) (als het goed is originele citral) :P (nu nog hopen dat het een vrouwtje is!) ;)

 

Foto=LKXS647J.jpg

 

Nr 2 is ook een vrouw! ;)

 

Foto=LJQA4PRP.jpg

 

nr 3 ,vrij zwakke stelen,dus dat wordt ondersteunen! :P

 

Foto=H6PXSJB4.jpg

 

Het stekje:

 

Foto=J7HYD3RQ.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje wirdow 13 07:

 

Aanzicht,tevens de laatste daagjes tussen de plantjes. ;)

 

Foto=3UOECDRT.jpg

 

De spontaangetopte:

 

Foto=W4GJLBEW.jpg

 

Bovenkant spontaangetopte:

 

Foto=N3FNXSZO.jpg

 

& tuurlijk de wirdow. ;) (stinkt echt de tuin uit!) ;)

 

Foto=DBGFJG3Q.jpg

 

Bovenkant wirdow:

 

Foto=6KUQ3C6Q.jpg

 

Natuurlijke bestrijder. :P

 

Foto=NG64Q6SY.jpg

 

& hulp bij het dieven! :P (kon de slakken al niet vinden!) :P

 

Foto=VGWY4NHP.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal lekker uit meid!

 

lekker plekkie voor je guerilla kweek ok, van een afstand is het nagenoeg niet te zien!@

 

topper!

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dammm dat zijn een paar lekkere planten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...