Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

Paar(verschillende) Buitenplantjes

Recommended Posts

Mooie drainage fotografe! Als mijn rug volgend jaar beter is doe ik het ook. Wat zijn dat voor mooie pijpjes?

 

Lekker stukje grond heb je daar trouwens! Wanneer ga je een zwembad installeren? Met wuivende wietpalmen ernaast? Een bar in het water? Ingebouwde waterpijp? Grootbeeld TV? :bier

 

Ja an en toe draaf ik een beetje door lol. Zal de PP wel zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: Mooie drainage fotografe! Als mijn rug volgend jaar beter is doe ik het ook. Wat zijn dat voor mooie pijpjes?

 

zijn geen pijpjes,das het geboorde gat! :wOOt Door het gehele land loopt overigens wel drainage(voor de appelboompjes) :bier

 

Lekker stukje grond heb je daar trouwens! Wanneer ga je een zwembad installeren? Met wuivende wietpalmen ernaast? Een bar in het water? Ingebouwde waterpijp? Grootbeeld TV?

 

Is zeker lekker stukje grond. :D (als ik wil maak ik nog een stuk of 20 van deze strookjes zonder dat het opvalt,maar ja gedoogbeleid he.) :smoke

 

Zwembad is aanwezig(soort(zelfgegraven) natuurvijver) :( (verwacht over paar weekjes de wietpalmen wel in de verte te(kunnen) zien wuiven) :smoke

 

Bar aan het water & de rest is zeker een optie. :D

 

Ja an en toe draaf ik een beetje door lol. Zal de PP wel zijn.

 

Zelf draai ik meeste door van Haze. ;) (denk ik na de eerste dat ik er nog wel 1 kan roken) :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er net als de badkuipdames erg gezond uit en wat een mooie bladvorm ik teken daarvoor

zijn bij deze buitendames eigenlijk ook schimmels en bacterieen toegevoegd?

zou wel ff het onkruid wieden :bier :D :D

 

groeien andrea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrea35 wrote:zien er net als de badkuipdames erg gezond uit en wat een mooie bladvorm ik teken daarvoor

 

Verbaas me ook beetje over de (breedde) bladeren van deze plantjes. :D (de plant is overwegend sativa!) :smoke

 

 

zijn bij deze buitendames eigenlijk ook schimmels en bacterieen toegevoegd?

 

Heb toevallig bij het overpotten enkele korrels(myco) toegevoegd. :wOOt Niet degene die normaal binnengebruikt worden,maar na een tip van een goede vriend van me die bij meerdere planten(niet alleen canna) goede resultaten ziet. :bier

 

Baccies zijn ook(goede) optie,zal van de week s wat daarvan toevoegen. ;)

 

 

zou wel ff het onkruid wieden :D :D :D

 

Ik kom daar alleen(ong 1 keer in de week) om de plantjes te bezichtigen/voeding te geven,maar zal de boodschap overbrengen. :P

 

kusjes fotografe

 

p.s. aangezien gisteren de langste dag was zal ik ook(gauw) paar stekjes snijden,want dit zijn wel hele korte bloeiers volgens mij. :( (zijn al met voorontwikkeling topopbouw bezig!) :D

 

 

fotootje zijaanzicht:

 

Zelfs de bladstelen lijken in 2 banen(lintvorming?) te lopen. :smoke

 

Foto=TBFWH4EB.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nou ik stel voor om na de volgende meeting bij jou in de tuin af te zakken hoor :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: lol nou ik stel voor om na de volgende meeting bij jou in de tuin af te zakken hoor :D

 

Was t maar waar dat het mijn tuin was. :D

 

Maar volgens mij is de datum(30 juni) beetje verkeerd geplant,want dan zijn de kwartfinales. :bier

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein updatje(6 dagen later): Omdat het vanavond/nacht flink gaat regenen maar weer ff(op het fietsje) langsgeweest om beetje voeding(incl baccies ed) toe te voegen,kan het lekker inregenen! :bier

 

Wirdow:

 

De wirdow toont zich tot nu toe als bossige(ietwat kleinere) plant. :wOOt Wel opvallend is de geur,deze is minimaal(bij aanraking & in open lucht) 2 keer zo sterk als haar zus. :D (welke weer ietwat robuuster is uitgevallen!) :D

 

Foto=ZMET3DC7.jpg

 

Bovenkant wirdow:

 

Foto=F68FBLRH.jpg

 

Detail wirdow,let op de vertakkingen! :(

 

Foto=BIM3TWV6.jpg

 

Spontaangetopte:

 

Foto=AWBA46U3.jpg

 

Bovenkant spontaangetopte:

 

Foto=A88SHUF6.jpg

 

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat zeker de goede richting uit!De planten zien er zeker heel mooi uit

succes... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

moooie planten staan er goed :D bij en die spontaan getopte blijft nog steeds mooi :bier

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weelderig zou ik zelfs zeggen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad , maar die wirdow's nieuwste aangroei ziet er vreemd uit , de bladeren zullen enigsinds misvormt worden denk ik ( voor zover het goed te zien is op foto )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rataplan,Schaapie,Slechte kont & Whazz up bedankt maar weer voor de compliments. :D

 

Atmosphere wrote: Inderdaad , maar die wirdow's nieuwste aangroei ziet er vreemd uit , de bladeren zullen enigsinds misvormt worden denk ik ( voor zover het goed te zien is op foto )

 

Mja ik weet eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt,of t moet zijn dat ze wat dunnere bladvingers hebben? :bier (volgens mij komt dat omdat het in de hoofdtop door de rare verspringingen erg druk is ,zodat de bladeren elkaar in de weg staan & zich later uitvouwen!) :D

 

Moet van de week toch ff paar stekjes snijden,zal ik nog wel ff fotootje schieten,zijn ze waarschijnlijk weer paar internodes verder. :wOOt

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker goed uit! Misschien erg voorbadig, maar wanneer denk jij te gaan kunnen oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom is die mutant eigenlijk zo interessant om te kweken ,als ik vragen mag ? Het is wel gaaf om te zien groeien vind ik , maar of je betere wiet krijgt is natuurlijk nog maar de vraag.

 

verwacht er niet te veel van , dan kan het ook niet erg tegenvallen. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach atmo, alles wat een beetje vreemd is vinden we toch leuk op het forum? Ik ken dat wel hoor. Kijk nou naar mij.. beeeetje vreemd maar wel lekker :D Misschien vallen we wel allemaal op weirdos! :bier (bijverschijnsel van wiet kweken waarschijnlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epiteth wrote: Misschien erg voorbadig, maar wanneer denk jij te gaan kunnen oogsten?

 

Verwacht tussen 4 & 10 oktober te oogsten. ;)

 

Atmosphere wrote: Waarom is die mutant eigenlijk zo interessant om te kweken ,als ik vragen mag ? Het is wel gaaf om te zien groeien vind ik , maar of je betere wiet krijgt is natuurlijk nog maar de vraag.

 

aangezien ik de ouders ken is het zeer interessante kruissing. :P (het is wat ouder zaad(old school),wat gelukkig nog geen kiemkracht heeft verloren) :smoke

 

verwacht er niet te veel van , dan kan het ook niet erg tegenvallen.

 

Verwacht helemaal niks tot na de oogst. :smoke Heb m verleden week wel gerookt(was "normale"plant) die nog niet volledig afgebloeit was,omdat deze proef bij andere stond die eerder klaar waren! :) & dat maakt me nog meer benieuwd. :bier

 

Whazzup wrote:Misschien vallen we wel allemaal op weirdos! :wacko: (bijverschijnsel van wiet kweken waarschijnlijk)

 

Volgens mij meer bijverschijnsel van wiet roken! :wOOt

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verwacht helemaal niks tot na de oogst. Heb m verleden week wel gerookt(was "normale"plant) die nog niet volledig afgebloeit was,omdat deze proef bij andere stond die eerder klaar waren!

 

Andere van hetzelfde ras ? ook uit zaad opgekweekt ? in dat geval is het logisch dat je verschillende afbloeitijden hebt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atmospere wrote: Andere van hetzelfde ras ? ook uit zaad opgekweekt ? in dat geval is het logisch dat je verschillende afbloeitijden hebt .

 

De andere(n) waren zaadplanten van ander soort. :bier

 

kusjes fotografe

 

p.s. heb net ff fotootje(s) genomen zal ze er(zo) ff opknallen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje: paar dagen later. :wOOt

 

Denk zal ze keer van de andere kant fotograferen. :P

 

Foto=BOJ4JXW8.jpg

 

Er beginnen aardige blaadjes in te komen. :smoke

 

Foto=ZJMCMWEE.jpg

 

en nog 1 :

 

Foto=GKF8GDUN.jpg

 

Fotootje van de drukte in de wirdow top. ;)

 

Foto=SITMIXDV.jpg

 

Detailfoto(speciaal voor atmo) :smoke

 

Foto=KKFQ8V6H.jpg

 

En omdat het jaar van de soortjes is 3 geschenken van dezelfde breeder. :) (ff nieuw plekje zoeken) :bier (de voorste 2 zijn 1,5 week oud,hoe krijgt ie het voor elkaar) :wacko:

 

Foto=7CJGVIYD.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

zooo 1,5 week mijne zijn nu 0,5 week en ziet er zo uit!

Foto=QROQPNMK.jpg

 

wrm werkt tie niet wie kan me ff helpen!

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, denk dat het ook grotendeels aan de genetica ligt. :P

 

Was deze(oude,verdwenen(old skool(posi had ze!)) soort al tijd aan het zoeken(die 2 voorste) heeft die mafkees ze gewoon. :smoke

 

kusjes fotografe

 

p.s. vind jouw potjes er wel erg nat uitzien... ;) (weet niet of je ze nog afsluit,maar zou ze lekker in de wind laten staan anders) :bier (worden ze ook sterk van) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
voorste 2 zijn 1,5 week oud,hoe krijgt ie het voor elkaar)

 

Hoe krijgt hij wat voor elkaar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm, denk dat het ook grotendeels aan de genetica ligt. :P

 

Was deze(oude,verdwenen(old skool(posi had ze!)) soort al tijd aan het zoeken(die 2 voorste) heeft die mafkees ze gewoon. :smoke

 

kusjes fotografe

 

p.s. vind jouw potjes er wel erg nat uitzien... ;) (weet niet of je ze nog afsluit,maar zou ze lekker in de wind laten staan anders) :bier (worden ze ook sterk van) :)

maar ik heb ze net besproeid! normaal zijn we iets te nat want de zon kwam maar niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Fotografe!

Welke oude posi soort heb je daar staan?

 

Heb dit jaar een kruising met hun 'red dawn' in de achtertuin..

 

Groentn, :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...