Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Welke Zaden Dit Jaar?

Recommended Posts

Ik ben nog aan het twijfelen welke zaden ik dit jaar ga bestellen bij Alien.Nu ik ga zeker zaden van Nirvana nemen maar ik twijfel toch nog een beetje tussen deze:

 

-Pure Powerplant(deze is zeker)

-Afghaan,Hollands Hope of Snow white

 

Hollandse hope zou ik van die 3 wel graag bestellen,maar er stond van een citroen geur.Smaakt die daar ook naar dan????want wiet met smaakjes heb ik minder graag.

 

Welke van de 3 zouden jullie kiezen of zijn er nog andere soorten die je echt aanraadt?

 

cheerz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo geen afghaan?? Ik wil graag deze soort erbij nemen (ik ga ook NLX doen) en veel mensen zeggen dat ie goed tegen schimmel kan en sowieso een aardige buitenplant is.

 

mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft HH een aparte (citroen)smaak?want dat is eigelijk het enige wat me tegen houdt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

of dat echt zo is weet ik niet, want ik heb geen ervaring met deze plant, wellicht overweeg ik het om Hollands Hope dit jaar ook in mn tuin te zetten, maar wat ik jammer vind is dat het THC gehalte niet erg hoog is.

mijn keuze dwarrelt tussen de Hollands Hope of Early Misty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dan voor hollandshope gaan, zeer mooi plantje, heb ik zelf ook vorig jaar gehad.. En weinig Thc? Nou.. dat viel toch wel mee :P

Maar het jammere was, dat ik wel toprot had :whistling ..dus echt schimmelbestendig.. neeh..

En het smaakt niet echt naar citroen... vindt ik :P

Dit jaar wil ik eens Double fun of Santa maria probere.. :whistling ..

 

iig veel suc666

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm... maar ik heb liever ook niet dat ik straks een boom als wietplant in mn tuin heb staan :whistling tis me eerste keer dat ik een buitenplant neem.. en aangezien dan de Early Misty relatief wat kleiner is,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks dan miserie gehad met Early misty...Weinig plantjes die het haalden,herma's,van dat ze vroeg afbloeien is ook niks waar(kon pas oogsten in oktober)...En ze hebben een wel heel raar smaakje vond ik(muntachtig)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen ervaring met early misty

maar das toch echt top wietje hoor

ik had de plante echt opgekloot buiten, veels te veel voeding gegeven btje gele blaadjes aant eind enzo

kleine plantjes

maar de wiet is een van de harste die ik tot nu toe gehad heb.. in de enschedese shops evenaard nix aan die zieke hardheit... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

HH is een kruising tussen een afghaan en een vroege skunk, een early skunk. Aangezien de early skunk nog aardig groot kan worden en de afghaan aardig kort blijft, zit de HH daar zo'n beetje tussen in. Lijkt mij toch wel dat het makkelijk een meter of 2-3 groeit mits je vroeg genoeg bent gestart en ze goed hebt verzorgd. Zoeits verwacht ik toch wel te groeien dit jaar, ga namelijk ook nog wat HH laten ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double Fun van No Mercy en een klein buiten expiriment met lowryders dit jaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja, kga ook vrijwel voor HH dit jaar, als het slechte wiet is wat er vanaf komt maak k dr wel hasj van

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoezo geen afghaan?? Ik wil graag deze soort erbij nemen (ik ga ook NLX doen) en veel mensen zeggen dat ie goed tegen schimmel kan en sowieso een aardige buitenplant is.

 

mzzls

 

 

ik heb nirvana helemaal afgespurt dit jaar om te zoeken naar zaden voor buiten. daarbij had ik ook interesse voor hh en snow white.(toch niet geworden) maar ik had geen interesse voor afghan.

 

uiteindelijk is het voor mij dit jaar:

Double Fun

Santa maria

Blue mystic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff over het algemeen:

houdt er rekening mee dat je nooit de garantie hebt dat een plant van het door jou uitgekozen ras ook echt zo wordt zoals verwacht , de een plant uit zaad is de andere niet ook al zijn ze van hetzelfde ras .

 

Ook de omstandigheden tijdens het groeien en bloeien bepalen voor een belangrijk deel het eindresultaat .

Je hoort vaak dat iemand niet snapt waarom een bepaald ras niet aan de verwachtingen voldeed, dat zit em dus in dit soort dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik voor dit jaar (m'n eerste kweek) top44 ga zetten, ik hoop dat die dingen het goed doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem dit jaar gewoon weer snowwhite deze worden nog redelijk groot en hebben zeer veel thc. ze worden ook lkkr bossige en hebben niet al teveel zorg nodig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

GUERRILLA'S GUSTO

RUDERALIS INDICA

RUDERALIS SKUNK

JAMAICAN PEARL

MEXICAN SATIVA

EARLY SKUNK

DOUBLE FUN

PURPLE POWER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Heb dit jaar 10afghaantjes van Growi!

hoop dat er veel vrouwtjes bij zijN :whistling

 

En trouwens wat ik net las bij de knmi:

 

Vorst voor het laatst

woensdag 22 maart 2006

 

Het zal vrijdag voor het allerlaatst vriezen! Dat zeggen weerdeskundigen van het KNMI in de Bilt. ?????

 

zou dit egt z0o zijn, zo wel! dan zet ik vanaf m0rgen me plantjes al buiten ze zijn allemaal al tussen de 12 en 15 cm dus denk wel dat het gaat lukken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik Heb dit jaar 10afghaantjes van Growi!

hoop dat er veel vrouwtjes bij zijN :whistling

 

En trouwens wat ik net las bij de knmi:

 

Vorst voor het laatst

woensdag 22 maart 2006

 

Het zal vrijdag voor het allerlaatst vriezen! Dat zeggen weerdeskundigen van het KNMI in de Bilt. ?????

 

zou dit egt z0o zijn, zo wel! dan zet ik vanaf m0rgen me plantjes al buiten ze zijn allemaal al tussen de 12 en 15 cm dus denk wel dat het gaat lukken :whistling

 

Sinds wanneer geloven wij het KNMI ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt prachtig dit :whistling :whistling :P

 

Mensen die niet kunnen wachten om de planten naar buiten te gooien!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...