Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannakid

Poost Hier Alle Vage Joints!!

Recommended Posts

hee allemaal,

 

het leek me wel leuk om hier een topic te openen met allerlei verschillende vage joints!! :specool

poost hier alle leuke, speciale, vage, rare joints....

mijn eigen favoriet is de tulip

z,,,,,,klei.JPG

 

nou, k ben benieuwd wat jullie ervan bakken.. <_<

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga er geen foto van maken maar kheb hier een maffe joint.. Kheb er maar eentje gedraaid van een afgescheurd vloetje, dat wat je overhoud als je binnenstebuiten draait. Namelijk nergens meer rijstvloe in huis en die shag vloe brand mij te snel, echt goor. Het verbaasd me hoe goed zoeits blijft plakken zonder plakrand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wat een topic! <_<

 

Ik zat zojuist een dikke damper te rollen toen m'n pizza klaar was en ik 'em na het dichtplakken even opzij moest leggen. Pizza op, joint weer opgepakt en toen bleek 'ie krom getrokken te zijn. Niks spectaculairs, maar aangezien ik de meest vage joints rol als ik kneiterlam ben en op dat moment meestal niet in staat ben nog scherpe foto's te maken heb ik deze kans maar even gegrepen. :specool

 

resizeofimg0006cropped4dn.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mad Scientist heeft er zeker wel verstand van :P heeeeeeeeeeerlijk, pizza eten als je stoned bent :verrygood :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

jointje7ns.jpg

 

niet erg vaag, gewoon te koop in de winkel onder de naam supercone en dan het grootste model.

 

mischien niet vaag, maar wel erg ziek, er ging ongeveer 5 gram en 5 peuken in. Zeker een aanrader als je met 4-6 man bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotomoment0202co.jpg

 

iemand was duidelijk niet meer in staat te draaien :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
jointje7ns.jpg

 

niet erg vaag, gewoon te koop in de winkel onder de naam supercone en dan het grootste model.

 

mischien niet vaag, maar wel erg ziek, er ging ongeveer 5 gram en 5 peuken in. Zeker een aanrader als je met 4-6 man bent.

maar die tip had ik voor minstens de helft afgeknipt,denk eerder zelfs meer,wat dacht de fabrikant,laten we er gelijk maar een tunnel in bouwen,mocht er file komen?toch wel leuk gemaakt,maar die tip,nou nee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ooit eens twee legopoppetjes met wiet en een joint op de foto gezet.... ben m kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het dan doet doe het goed :D

eerste foto is van tijdje terug maar nog steeds memorabel

 

gallery_1833_3447_44771.jpg

 

die is gerold met een extra large variant van die raggablaadjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
jointje7ns.jpg

 

niet erg vaag, gewoon te koop in de winkel onder de naam supercone en dan het grootste model.

 

mischien niet vaag, maar wel erg ziek, er ging ongeveer 5 gram en 5 peuken in. Zeker een aanrader als je met 4-6 man bent.

 

Zo'n ding had ik ook uit de sjamaan zat ook zoiets van 5 gram in. met 2 man opgerookt we waren zeker's erg knetter

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is al duidelijk hier dat naar mijn mening off topic is gegaan.. ik was namelijk meer aan het denken van raarste jiont effaarect ofzo..

 

ik had namelijk eens wiet gekocht ( thuisdealer ) dat een super raar effect gaf . eerst super duizelig.. nie eens veel ingedaan ( en ik rook normaal vast dus was nie effect van tabac. ) na duizeligheid: super maar ook super gaar was niet alleen ik dat dat effect had. want iedereen was duizelig en dan super gaar.. helaas was de dealer super agressief en vergeetachtig. dus die dacht elke keer dat ik politie was toen ik binnen kwam en ja dan kan je renne ja :verrygood

 

2de rare jiont.. in de capricorn hier bij mij in de beurt ( heerlen ) verkopen ze hasj van 26 euro de gram: ice-hasj heet het :D ik heb het maar eens gekocht om te kijken wat het persies is.. nou merkwaardig was na aankoop dat het heel donker van kleur is ( goed teken ) ik kom thuis en kijk er nog eens goed naar en het was zer gummie en ik pak alminium folie ( goeie tip voor hasj ): en dan leg je alle hasj in de reflecteren de kant, spiegel kant, en dan vouw je het dicht en een handvat eraan verwarm met aansteker de plek waar hasj ligt. en hou het nie op eeen plaats ga op en neer, anders verbrand je de hasj ( wat je normaal wel doet met gewoon verbranden ). maak nu alles open en verkruimen je hasj snel :specool, lukt goed en alles in 1 keer. (terug op het verhaal) na verwarmen van folie doe ik het open en kijk ik pak ik vast was het gewoon kleverig ik denk kut dit werkt dus niet op duure puure thc hasj maja ff gewacht tot het klei achtig was en ik rol me er een ervan met matig veel hasj erin. en ik was super gaar na halve jonko :execute ( nu wat ik overhad heb ik een hondje van gemaakt ( omdat het zo zacht bleef als klei :oeps )

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT MOD/ ZOU JE FOTO'S PLS VIA WIETFORUM WILLEN POSTEN IVM MET HET VERDWIJNEN VAN FOTO'S VIA ANDERE AANBIEDERS. HET MAAKT TOPICS BEHOORLIJK MINDER EENS ZE WEG ZIJN. HOE FOTO'S POSTEN VIND JE HIER !!! /EDIT//

 

 

vlecht joint

 

Foto-FJWVROER.jpg

 

halve diamant

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit

 

 

plaatje6gal1.jpg

 

Bedoel je die of een soortgelijke?

 

van die technisch lego poppetjes, eentje houd de joint vast, en de andere de aansteker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...das ook niet echt lego nee xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

how die foto van die vlechtjoint deed beetje lijp

hier is hij weer:

 

Foto-A8KEK6VF.jpg

 

dit zijn dus 3 jointjes in elkaar gevlochten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...