Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
larson

Smoken Of Verkopen!?

Recommended Posts

Wat doen jullie van de oogst?

 

Alles oproken met vrienden?

Of verkopen?

 

 

Als ik straks wat meer plantjes heb wil ik ook wel gaan verkopen maar de verleiding zal erg groot worden om het zelf te roken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het allemaal zelf opgerookt...

 

Was ook echt weinig,1 plante van 1m20 met weinig takken en te laat gezet...maar 10 gram droog.

 

Is er nu al bijna door :wOOt ...was wel goede pure powerplant :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me dat nu ook af, zoveel rook ik niet en de vier planten in de tuin hebben een voorraad van zeker 4 jaar voor mij alleen laten groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies zoiets vind ik ook wel een goed idee !! :wOOt

 

Als mensen die ik ken willen kopen, dan verkoop ik het hen.

De rest smoke ik zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, ik heb toch al wel wat grammetjes verkocht; 5 euro de gram! :wOOt

de rest smoke ik zelf op, goed opslaan in een weckpot ofzo blijft t lang goed! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 euro de gram??? :wOOt

 

en dat aan mensen die je kent... leuke vrienden

1,50 de gram kan je krijgen heheheheh

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als mensen die ik ken willen kopen, dan verkoop ik het hen.

De rest smoke ik zelf.

 

Ik ben geen grote roker, jointje per week. Heb van de kweek van dit jaar twee weckpotten van twee liter over gehouden, dus veel te veel voor mezelf. Geef er eentje weg, pot moet wel terug voor volgend jaar, en de andere is voor mezelf. Ga ik best het jaar mee doorkomen tot de volgende oogst :wOOt

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt er natuurlijk helemaal aan wat je hebt staan.

op een gegeven moment moet je wel verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons geeft de coffeeshop 2700 eurie per kilo (inkoop) ..dat s toch wel netjes vindt ik hoor..mocht je zelf niets roken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hebben ze een monopolie postitie en dat merk je in de prijzen ook een grammetje begint vanaf €7.00 tot €8.50 en dan heb je nog maar matige wietjes...Mijn PP'tjes zijn bijna klaar heb voor een deel al een afnemer de rest smoke ik lekker zelf!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons is het redelijk goedkoop ik woon bijna aan de grens van belgie in Roosendaal....

Dus de wiet is hier vergeleken met andere steden heel goedkoop. Teminste je krijgt 1,5 x zoveel mee...

o ja zoekt iemand nog vuurwerk ? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je krijgt van vanalles ----EDIT----, dus maakt toch geen koer uit!?

 

 

gewoon oproke die hap!

 

why bake bread if ya aint gonna eat it!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah bij nader inzien heb je toch maar gelijk ...het hele leven is ----EDIT---- dus een jointje kan er wel door :wOOt je leeft immers maarh 1 keer....DUS SMOKE MAARH !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, ik heb toch al wel wat grammetjes verkocht; 5 euro de gram! :wOOt

 

 

ben zeer geintereseerd in je koper................ :wOOt

 

kweek puur en alleen voor de handel dus ik verkoop het altijd,

maar niet voor 5 euro per gram :P :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja, dat het hele leven ----EDIT---- is wil ik niet zeggen......

wat ik wel durf te beweren is dat je van meer producten ----EDIT---- krijgt dan je zou denken.....

melk met teveel gif erin bijv, of bespoten groente (iets wat je ongeveer dagelijks binnen krijgt, zij het in kleine hoeveelheden)

autogassen terwijl je lekker op de fiets door de stad rijdt hoef je ook niet uit te vlakken.....

ga zo door met beredeneren en het is bijna een wonder dat je niet standaard doodgaat aan ----EDIT----...

 

 

zowiezo is ----EDIT---- een typische westerse ziekte.....komt doordat we teveel worden blootgesteld aan ----EDIT----verwekkende stoffen....

in afrika heb je dan ook veel minder last van ----EDIT----....

komt ook omdat al die ----EDIT----lijers hier zitten :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het toch vreemd dat mensen zeggen van 2,50 per gram, er is geen shop die 2 gram voor 5 euro koopt ik vind de term 2500 per kilo dan beter. Er is namelijk niemand die 5000 euro de kilo betaalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het toch vreemd dat mensen zeggen van 2,50 per gram, er is geen shop die 2 gram voor 5 euro koopt ik vind de term 2500 per kilo dan beter. Er is namelijk niemand die 5000 euro de kilo betaalt.

 

Jawel hoor, maar dat is dan wel geen commerciele wiet :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoken, natuurlijk, al je vrienden laten langskomen en proberen er een kilo door te jagen :wOOt :P nee een kilo niet, maar wel een grote hoeveeheid :specool

 

En als ik verkoop zou ik ook maar 2 euro de gram vragen ofzow, en dan nog altijd meer wiet bij geven, je moet denken ,alles wat je verkoopt is toch alleen maar pure winst.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...