Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
green enfield

Algemeen Gedachtegoed

Recommended Posts

mag ik ff lekker zeiken?

 

hoi allemaal mede forumleden en gasten.

 

zullen we proberen korte lontjes nat te spugen, lange tenen in te trekken en verkeerde benen het laatst uit bed te laten?

 

ik ben zelf zeker niet foutloos maar wel een karretrekker van initiatieven en ideeën en wil aan het gestechel/gekibbel/gekissebis liever een einde maken. of voor mij part een kussengevecht-forum-room voor voorstellen bij de administrators van dit forum.

 

wat ik het mooie vind aan dit forum is dat je voor je zelf kan filteren wat je aanstaat en evt ten uitvoer neemt. zie je iets niet zitten laat je het maar lees je dat een ander forumlid goeie tips geeft mag je ze gebruiken en ten alle tijde onder eigen verantwoording houden. leer van elkaar en deel je eigen ervaringen met anderen maar sta ook open voor (opbouwende) kritiek. durf af en toe eens 'door andersmansogen te kijken'. af en toe zitten er inderdaad ruzietjes bij die echt onnodig zijn en forumvervuiling geven. en daar zit ik zelf ook bij ja, daarom deze poging tot groenverzoening.

 

degene die hier ook mee gaat posten gaat hiermee wellicht ook scoren naar de drukste posting hier ooit lijkt me....(haha..mooi als zou lukken!)

 

 

 

 

Peace allemaal?

Respect voor mening en gedachte.

 

 

waaaah, smoke-long3.gif

 

 

 

:rofl

:bier

:P

:)

 

maar let op hé! dit is geen preek ja! graag of niet! het gaat om onze lieve dames toch?

 

green enfield.

 

 

Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens Green Enfield. Ik heb niet eens zo'n kort lontje maar wel een schietlont, als 'ie eenmaal brandt gaat 'ie hard. En er zullen hier weinig mensen komen om eens lekker van wat over-en-weer gescheld te genieten, dus op zo'n moment zal ik in het vervolg proberen tot 10 te tellen...

 

Hierbij m'n handtekening en beterschap beloofd... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

hahaha, mooie bal dit.....

 

ben ook van de partij!

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook mee eens

 

 

en vind het altijd leuk om die posts van jouw te lezen green enfield :P

je kan goed schrijven/vertellen

 

als ik zo iets zou schrijfen zou het een puinhoop worden alles door elkaar heen en niet goed geformuleerd (schrijf ik dat zo goed :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

flex plan...

 

maar als er zo'n patjakker aan me kop loopt te zeuren

zeg ik er wel wat van...

 

al dan niet in aggressieve stijl...

 

 

vage... peace out :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, green enfield, wij verschillen ook wel eens van gedachten en dat zal ook wel zo blijven, gezond toch. Toch heb ik met sommige wel probs, vaak die vage ! !

en dan nog die met kweek beginnen, maar ja, moet ik maar mee leven.

Ik growde al toen zij nog in de luiers liepen, maar overal hebben ze een antwoord op, vaak slaat het nergens op, surf ik maar ergens anders heen, soms kan ik mijn mond ook niet houden, toch maar beter doen.

gr.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach ja, green enfield, wij verschillen ook wel eens van gedachten en dat zal ook wel zo blijven, gezond toch. Toch heb ik met sommige wel probs, vaak die vage ! !

en dan nog die met kweek beginnen, maar ja, moet ik maar mee leven.

Ik growde al toen zij nog in de luiers liepen, maar overal hebben ze een antwoord op, vaak slaat het nergens op, surf ik maar ergens anders heen, soms kan ik mijn mond ook niet houden, toch maar beter doen.

gr.

Ria

ja natuurlijk mogen we allemaal anders denken en doen, liefst wel ja. het gaat hier over cannabis en de discussies gaan vrijwel altijd super. beetje jammer dat op en neer gescheld dan het topic om zeep helpt.

 

er is hier zoveel kennis te putten dat het dan jammer is als het vervuild word, tegen plantjes praat je toch een beetje? ..als je scheld verleppen ze......hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velen waaronder ik zelf zijn hier op het forum puur in verband met de Passie voor de plant , en niet om ego's te laten botsen . Bovendien is dat via internet erg onzinnig ,je weet tenslotte eigenlijk niks over de persoon die je voor je hebt.

 

Misverstanden ontstaan snel , zeker als je slecht bent in smiley's (like me bv)

Over mezelf kan ik zeggen dat ik bijna altijd direct op de inhoud reageer of de inhoud van iemands post bekritiseer , nooit de persoon zelf ! Kritiek op wat ik zelf beweer is ook prima , graag zelfs . Om de plant beter te gaan snappen is kritisch zijn nodig denk ik. Ook tolerantie ten opzichte van beginners is belangrijk om een voor iedereen toegangkelijk forum te houden . Doen we dat niet dan krijgen we een slecht forum met groepje elite die geen stap meer verder komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier "uitgedaagt" wordt is het makkelijk een nog hardere reply terug te geven. Ook ik heb me daar schuldig aan gemaakt eens maar heb nooit lopen schelden en vloeken. Heeft met mijn leeftijd te maken :) Als ik een scheve reply krijg reageer ik daar niet op of gewoon iets heel bijdehands antwoorden. Je zult zien dat als je kalm blijft ,dit meer gerespecteert word uiteindelijk !

 

stay :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velen waaronder ik zelf zijn hier op het forum puur in verband met de Passie voor de plant , en niet om ego's te laten botsen .   Bovendien is dat via internet erg onzinnig ,je weet tenslotte eigenlijk niks over de persoon die je voor je hebt.

 

Misverstanden ontstaan snel , zeker als je slecht bent in smiley's (like me bv) 

Over mezelf kan ik zeggen dat ik bijna altijd direct op de inhoud reageer of de inhoud van iemands post bekritiseer , nooit de persoon zelf !   Kritiek op wat ik zelf beweer is ook prima , graag zelfs .  Om de plant beter te gaan snappen is kritisch zijn nodig denk ik. Ook tolerantie ten opzichte van beginners is belangrijk om een voor iedereen toegangkelijk forum te houden . Doen we dat niet dan krijgen we een slecht forum met groepje elite die geen stap meer verder komen.

Het feit dat je nooit persoonlijk wordt siert je Atmo! Je bent minstens even eigenwijs als ik, maar je bent niet kwaad te krijgen. :P De liefde voor het plantje, daar gaat het uiteindelijk om. Of je er nou één of duizend hebt, dat maakt geen reet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velen waaronder ik zelf zijn hier op het forum puur in verband met de Passie voor de plant , en niet om ego's te laten botsen .   Bovendien is dat via internet erg onzinnig ,je weet tenslotte eigenlijk niks over de persoon die je voor je hebt.

 

Misverstanden ontstaan snel , zeker als je slecht bent in smiley's (like me bv) 

Over mezelf kan ik zeggen dat ik bijna altijd direct op de inhoud reageer of de inhoud van iemands post bekritiseer , nooit de persoon zelf !   Kritiek op wat ik zelf beweer is ook prima , graag zelfs .  Om de plant beter te gaan snappen is kritisch zijn nodig denk ik. Ook tolerantie ten opzichte van beginners is belangrijk om een voor iedereen toegangkelijk forum te houden . Doen we dat niet dan krijgen we een slecht forum met groepje elite die geen stap meer verder komen.

Het feit dat je nooit persoonlijk wordt siert je Atmo! Je bent minstens even eigenwijs als ik, maar je bent niet kwaad te krijgen. :P De liefde voor het plantje, daar gaat het uiteindelijk om. Of je er nou één of duizend hebt, dat maakt geen reet uit.

..hahaha, ik durf ook echt wel te zeggen dat ik eigenwijs ben, of is eigenzinnig positiever?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je rookt wat, je schrijft wat.. Maar sommigen hier op het forum lijken eerder op speed te zitten dan op wiet!

 

Het is zo makkelijk om af te zeiken. Maar als een post je niet bevalt dan reageer je toch gewoon niet? Het zijn altijd dezelfde piepeltjes die je in dat soort topics tegenkomt. Wise guys. pfff. We kunnen zonder ze. Ze weten het toch altijd beter.

 

Edit: Green: Ik vind één topic over dit onderwerp wel voldoende overigens. Geef het goede voorbeeld en gooi geen olie op het vuur.

 

Over "gedachtengoed" gesproken (vind dat nogal een beladen term in deze, waar hebben we het over, een flame?): Doodzwijgen werkt nog steeds het beste, dat hebben de media wel bewezen.

 

Keep it real! Booyakasha! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd :verrygood

ik vind het ook het gaat idd over onze dames :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe komt het toch dat iedereen zoooooooooooooo eigenwijs is hiero!!??

Ik heb dar totaal geen last van !!!!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...