Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

search

2 Northern Light X Big Bud

Recommended Posts

Bij deze open ik een topic waarin ik jullie op de hoogte wil houden van het verloop van mijn tweede buitenkweek. Dit jaar zou ik in een serre 2 planten willen kweken, en er eventueel nog 2 in het wild zetten. Mijn vrouwelijke zaden komen van Alien Growshop en zijn van de soort Northern Light X Big Bud. Ik had 5 zaden, die ik op 21 maart gezaaid heb, hiervan zijn er 4 uitgekomen.

 

Eventuele tips zijn steeds welkom!

 

HPIM2663.JPG

 

HPIM2664.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kas ziet er wel netjes uit ! ik zou ze wel vaak gaan toppen want in die kassen willen ze nog wel us tegen de bovenkant aangroeien en dat levert in het najaar naderlen op omdat het zeil dan snachts wat natter is sneller toprot

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik he die indoormix van femaleseeds

ook van in de aliengrowshop

Wat wil je hiermee zeggen? lol

 

Plantjes zien er aardig goed uit als je ze buiten hebt laten ontkiemen. Was namelijk niet elke dag zo veel licht als vandaag de afgelopen weken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben plots heel wat minder enthousiast over deze plantjes aangezien de kans groot is dat het hermafrodieten zijn.. Ik weet nu niet of hermafrodiet garant staat voor slechte weed?? Kga alleszinds toch zeker 1 exemplaar hiervan houden, en wat nieuwe 'regular' zaden bestellen. Als iemand een aanrader weet dan hoor ik het graag! High quality? Nirvana?

 

Voor de rest groeien de plantjes goed, zal binnekort nog wat foto's posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben plots heel wat minder enthousiast over deze plantjes aangezien de kans groot is dat het hermafrodieten zijn.. Ik weet nu niet of hermafrodiet garant staat voor slechte weed?? Kga alleszinds toch zeker 1 exemplaar hiervan houden, en wat nieuwe 'regular' zaden bestellen. Als iemand een aanrader weet dan hoor ik het graag! High quality? Nirvana?

 

Voor de rest groeien de plantjes goed, zal binnekort nog wat foto's posten.

NIRVANA! High quality komt niet uit. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet van aantrekken wat de anderen zeggen.

uit eigen ondervindingen mag je klagen anders is het een beetje onterecht.

en in regulier zaad heb je nog meer kans op hermafrodieten en mannetjes.

op andere fora zoals overgrow heeft er nog niemand geklaagd naar mijn weten dus volgens mij kan je het best relativeren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet van aantrekken wat de anderen zeggen.

uit eigen ondervindingen mag je klagen anders is het een beetje onterecht.

en in regulier zaad heb je nog meer kans op hermafrodieten en mannetjes.

op andere fora zoals overgrow heeft er nog niemand geklaagd naar mijn weten dus volgens mij kan je het best relativeren :verrygood

Dan zou ik overgrow nog maar eens goed gaan doorlezen !! daar gaat het vaak genoeg over herma's !

Feminized seeds zijn gemaakt met een herma vader/moeder, dus is de kans groter dat de nakomeling herma worden . Bij goede reguliere zaden heb je of mannen of vrouwen en heel weinig kans op herma's .

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar waarom worden ze alszijnde female verkocht als het feminized zijn ? :verrygood

Ommm menseen te naaaaaaaaaiien! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb in andere topic al een en ander erover gelezen, ik wacht gewoon tot 3/4 mei...dan zal et allemaal wel meevalle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wat reguliere Santa Maria zaden bij No Mercy besteld, hoe groot moet een plantje zijn om te laten voorbloeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig genoeg toch wel een beetje ja.. Maar valt wel mee, toen ik de foto's getrokken heb scheen er niet echt veel zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaan lekker he :verrygood

Thx, alleen heb jij een kleine voorsprong.. :verrygood

 

In uw topic heb ik gelezen dat je een plant 6 keer getopt hebt, hoeveel tijd zat daar telkens tussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...