Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

search

2 Northern Light X Big Bud

Recommended Posts

gaan lekker he :verrygood

Thx, alleen heb jij een kleine voorsprong.. :verrygood

 

In uw topic heb ik gelezen dat je een plant 6 keer getopt hebt, hoeveel tijd zat daar telkens tussen?

Rond de twee weken denk ik, maar met 6 keer toppen bedoel ik 6 keer een hoofdscheut te hebben verwijdert, dus 1 keer toppen krijg je 2 hoofdscheuten daarna die 2 weer en de onerste 2 ook nog een keer en 11 van de zij takken ook getopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wholla heb je die blaadjes met bijenwas behandeled ofzo, blinken!!!! :verrygood

 

naja ziet er lekker uit! Die toppingen zijn ook lekker doorgegroeit! Chapeau :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
wholla heb je die blaadjes met bijenwas behandeled ofzo, blinken!!!! :verrygood

 

naja ziet er lekker uit! Die toppingen zijn ook lekker doorgegroeit! Chapeau :verrygood

Hehe nee, heb zelf geen idee hoe dit komt...

 

Door mijn grondmengsel misschien? Namelijk:

Buxusgrond, wormenmest, kalk (normaal voor gras) en kunstmest.

 

Ze groeien inderdaad wel goed en mooi, behalve eentje (linksachter) die wat achterblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit! Hoeveel vertakkingen hebben ze onder de topping?

 

Worden prachtige plantjes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder de topping zijn 6 vertakkingen, de 2 nieuwe groeischeuten zijn alweer getopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onder de topping zijn 6 vertakkingen, de 2 nieuwe groeischeuten zijn alweer getopt.

De eerste topping zal dan wel veel te verduren krijgen als ze wat groter is, komt veel gewicht op te staan en willen dan nog weleens opensplijten, ik zou dus effe bij elkaar binden en wat ondersteunen, zou zonde zijn als ze spleet.

 

Ga je nog vaker toppen dan dit of houd je het hier bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn daar had ik niet bij stilgestaan, bedankt voor de tip! Voorlopig is dit niet nodig maar kzal het binnenkort zeker doen.

 

Ik denk dat ik het hierbij zal houden, tenzij de planten nog wat teveel in de hoogte schieten maar ik neem aan van niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mono-poly

Waar heb je deze serre gekocht en voor hoe duur?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mono-poly

Hij is wel lekker doeltreffend hoor en de folie ziet er goed uit!

Heb je een ander alternatief dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zelf maken met landbouwplastic en alleminium buizen ofzo ben je met n euro of 50 zeker klaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damn daar had ik niet bij stilgestaan, bedankt voor de tip! Voorlopig is dit niet nodig maar kzal het binnenkort zeker doen.

 

Ik denk dat ik het hierbij zal houden, tenzij de planten nog wat teveel in de hoogte schieten maar ik neem aan van niet.

In deze kleine potjes zullen ze niet echt lang gaan worden, maar in meer grond kunnen ze nog behoorlijk hoog worden bij goed weer.

 

Ga je ze later buiten de serre plaatsen ? Want bij warm weer werkt zo'n serre heel anders .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal dan ook niet zo duurzaam zijn...

 

hmm daarin verschillen we van mening ;) als je alle scherpe randen afdekt enz moet het zeker te doen zijn maar ik ben zeker met je eens dat je een prachtige serre hebt staan daar alleen zou ik me wat minder diep in de buidel hebben getast :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damn daar had ik niet bij stilgestaan, bedankt voor de tip! Voorlopig is dit niet nodig maar kzal het binnenkort zeker doen.

 

Ik denk dat ik het hierbij zal houden, tenzij de planten nog wat teveel in de hoogte schieten maar ik neem aan van niet.

In deze kleine potjes zullen ze niet echt lang gaan worden, maar in meer grond kunnen ze nog behoorlijk hoog worden bij goed weer.

 

Ga je ze later buiten de serre plaatsen ? Want bij warm weer werkt zo'n serre heel anders .

De plantjes worden binnekort in een grotere kuip geplaatst en zullen ook in de serre blijven. Ik ben hier zelf niet echt voorstander van maar moet van thuis, in de serre vallen de planten namelijk minder op voor de buren. Ik heb het meeste schrik voor de hogere luchtvochtigheid die in het najaar voor toprot zal zorgen, verduisteren is in ieder geval de boodschap. Wat bedoel je juist dat met warm meer een serre anders werkt? Zou de te hoge temperatuur groei & bloei belemmeren? Als het te warm is kan ik desnoods de zijkanten van de serre halen... Weet je soms de max. temperatuur voor een wietplant?

 

At greenfingers: ik heb die niet betaald ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus je mag van je ouders kweken en ze betalen ook nog die tent voor je? Je hebt dan wel heel relaxte ouwelui!! Ouwe hippies zeker?

 

haha....denk t wel jah.....maar dr zijn wel meer aardige ouders hoor....

kben er niet stoer mee, maar mn pa hoort bij de verkeerde kant (BLAUWE!!!) en die steunt mij toch ook heel behoorlijk,if you know what i mean ;) )

greets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er super uit kerel !!!

 

 

naja wiet wordt niet voor niets hollandse groente genoemd he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...