Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fearghus

3x Critical Kush, 2x Bas Azz Kush

Recommended Posts

Volg je een schema van plagron? 

Ze zijn behoorlijk donker van kleur. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vakman said:

Volg je een schema van plagron? 

Ze zijn behoorlijk donker van kleur. 

Vind ik ook. Ik ben zelfs gestopt met voeding geven. Zal wel aan de grond liggen. Grond is bio Grond met wormmest, grondverbeteraar en perliet. 

 Ze krijgen voorlopig niets tot ze lichter groen worden. 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu

Strak plan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 16 12/12

De Bad Azz Kush heeft meer haast dan de critical Kush.

Bad Azz Kush 

received_2690882547861692.thumb.jpeg.9ce5cfec0200d17e1c3b731c54eea66f.jpeg

received_644438619474278.thumb.jpeg.1210952333f45e64bcae1a43468cf895.jpeg

received_2576149356036447.thumb.jpeg.af4bd1b422af98e5e7132433d9bd82bb.jpeg

Critical Kush

received_307982176871849.thumb.jpeg.7a6b6873971a2180a13e6c18199f60a7.jpeg

received_249669012961298.thumb.jpeg.4885350decf68a99241c6708134cfe84.jpeg

Rv 40%, temp dag 27graden, nacht 22 graden. 

Ze drinken elke dag 700 ml water, ik ben nog aan het opvoeren tot de tensio aangeeft dat ze twee dagen verder kunnen. Ik geef elke dag 100 ml meer. Voeding krijgen ze niet want ze staan nog te donker groen. Als de topotwikkeling straks begint zullen ze wel lichter trekken. Volgende kweek ga ik toch voor een andere samenstelling aarde gaan.

Grts

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 21 12/12

De dames doen het goed, niet echt veel bijzonders te melden.

Buiten kwamen er twee zaadjes niet boven. Na een tijdje toch even gegraven en niets meer te bespeuren. Ik vermoed vogels, want de aardbeien waren ook aangevreten  Een Wedding Cheesecake en een Purple Punch. Ik ben twee nieuwe aan het ontkiemen en ze krijgen halve flessen boven hun hoofd in het begin.

received_922106914917506.thumb.jpeg.fb38de33f6f919c4219258059a3f316f.jpeg

received_686171285264379.thumb.jpeg.9bcdf5cc0eb8e192e4dce96124bb32e0.jpeg

received_683083765810526.thumb.jpeg.91de503a864b73c99d15a19071fd32fd.jpeg

received_901421870372315.thumb.jpeg.4f9f0018605fc10c386b6cb62fae02ca.jpeg

received_657126108346056.thumb.jpeg.1c45db4aa26b682b42e4045e734fc8a5.jpeg

De dames buiten onder het afdak 

20200608_205407.thumb.jpg.f772df405bb3d042d105f10ae5fd01d4.jpg

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me bijna denken aan die DNA genetics aarde zo groen zijn de planten :O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren een totaal rampscenario gevonden. Ik controleer nog eens de planten en wil een versteviging wat beter positioneren. Plots hop wit/geel poeder. Ja hoor twee planten herma. Lichtlek, de samenstelling van de grond? F*ck waarschijnlijk kweekje naar de verdoemenis. Ik heb een stuk of 8 mannelijke ballen verwijdert. Maar ik vrees voor het ergste. Week 4 bloei. Beter heel de tent opdoeken en opnieuw beginnen?

Pfff echt balen. De ballen zaten goed verstopt, door de lst moeilijk te vinden. 

Advies?

Opnieuw beginnen in de warmste periode van het jaar en dan misschien toch nog een rondje auto's doen?

Ff radeloos.

Grts

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Fearghus said:

Advies?

hangt er denk ik een beetje vanaf wat je met je oogst wil doen. Is het voor eigen gebruik zeg ik lekker laten staan. Beperk de schade door zo veel mogelijk ballen te verwijderen of de 2 herma planten te verwijden (beetje afhankelijk hoeveel ballen je nog gaat vinden). De wiet om de eventuele zaden heen is nog prima te roken, maar niet te verkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie Is sowieso voor eigen medisch gebruik. Wel ik ga het proberen. Elke dag inspectie op ballen. De wiettoppen zien er nochtans best al pottent uit en ze geuren als de malle. Daarom best wel onverwacht. 

Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

Wat je kunt doen is sowieso of de planten verwijderen of goed de mannelijke bloemen verwijderen. 

Wat je ook nog kunt doen is alles goed nat sproeien en dan bedoel ik je planten en wanden. Het stuifmeel is namelijk niet meer vruchtbaar als het nat is geweest. 

Welke planten zijn het? 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xaim Ik heb gisteren alles al natgespoten. Bad azz kush, misschien door te toppen of de samenstelling grond. Ik heb me voor de volgende run al terug een light mix besteld van plagron. Ik heb nog eens een deken over de tent gehangen. Want het viel me op dat als de lamp aan is, door de rits kon zien dat de hps aan is. Ik heb ook een keer de zijflap als actieve inlaat gebruikt en vergeten te sluiten. Misschien is het daar wel door. Want het is toevallig ook aan die kant. 

Grts

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

Die onderste gaas openingen zijn zeker niet licht dicht, maar het zijn auto's toch, dacht dat die daar niet zo gevoelig voor waren? :innocent:

Maar je kan beter er wat voor bevestigen. 

Wat voor tent gebruik je? 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xaim

Green Qube, nee het zijn fem zaden. Ik doe enkel auto's nog buiten. 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 25 12/12

Ik heb een Bad Azz Kush verwijdert. Er waren weer balletjes te zien en een paar takjes onderaan bevrucht, de groei haartjes werden bruin. De andere geen nieuwe ballen. Ik heb de tent en planten nog eens nat gespoten. Ik ga die ene goed in de gaten houden.

Foto's volgen nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand enig idee als de Pink in Eindhoven terug open is? Maandag gaan de grenzen terug open. Als niets ooen is, heeft het niet echt zin om te rijden.

Heb nog iets besteld via post.nl maar er zit weeral serieus vertraging op. Dus dan maar zelf terug rijden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shops zijn maar 1 dag dicht geweest :tu

Pink is open. 

Edited by vakman
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grens is toch ook al open? Zei mijn collega tenminste, die woont in Arendonk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman Ow :rofl.  Dan zal ik maandag eens ritje Nederland doen. :D

Hier staat in de krant 15 juni officieel de grens open. 

De waak kat heeft er een vriendinnetje bij. :rolleyes:

20200322_205210.thumb.jpg.5a4c2196214962f80166ad6de287a02a.jpg

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grens was al open voor dringende redenen maar nog niet voor toeristische activiteiten :D.  Dat werdt ons toch hier op het nieuws wijsgemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is al een tijdje geen controle meer, niemand die je tegenhoudt. Dat is wat ik hoor tenminste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman 

Wist ik niet. Maar denk niet dat ik het risico ging genomen hebben. Vind het al weer balen dat ik naar Eindhoven moet. Ik bestel liever online voorlopig tot ik mijn oogst heb. Maar er is iedere keer veel vertraging. En al eens een pakketje dat kwijt is gemaakt door post.be of post.nl. Ze schuiven de schuld door naar elkaar. Wat ga ik blij zijn dat ik terug mijn eigen voorraad heb. Dus maar zelf rijden dan. 

Grts

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De N69 - N74 grens over geweest en geen probleem. Was al sinds 1 juni ofzo dat winkelen over de grens was toegestaan.

Echt stuifmeel poeder in je tent is klote, ik heb ook last van herma trekken maar op een enkele na geen zaden geoogst.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic voorlopig een plant weg gedaan. Die maakte het te bont. De andere laat voorlopig geen ballen meer zien en maakt mooi toppen aan. Ik heb gisteren na het verwijderen nog eens heel de tent besproeit en de planten met water moest er nog stuifmeel . Ik ben nu de RV in het oog aan het houden omdat alles besproeid was. Die stond op 56% voor de lamp aanging. Valt nog mee, had het erger verwacht. Zal wel zakken met de lamp aan nu.

20200613_204154.thumb.jpg.a9d9cca17ef9d593131c1af9a9cc9406.jpg

Edited by Fearghus
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...