Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fearghus

3x Critical Kush, 2x Bas Azz Kush

Recommended Posts

On 8/11/2020 at 1:58 PM, 420man010 said:

Droogt dat nu niet te snel uit buiten? Zo diep geworteld zullen die kleintjes nog niet zijn 

Ik heb de pot eerst goed ingewaterd, ik controleer ook regelmatig het gewicht en met dit weer de bovenste laag, ze krijgen af en toe een natte toplaag als de pot ongeveer net iets meer dan de helft van zijn gewicht kwijt is zodat het bovenste gedeelte niet uitdroogt. Normaal wacht ik tot de pot heel licht aanvoelt.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Purple punch is om op dag 80. Wat een lekker geurtje. Ben benieuwd hoeveel droog. Zal allesinds geen 7 gram zijn. :D schat rond de 25 gram. 

20200813_103112.thumb.jpg.dc1314b3a55541804a8bd506d579503e.jpg

20200813_103121.thumb.jpg.60add84edcb300b2071bc164f38d9e56.jpg

De Wedding Cheesecake heb ik gisteren omgedaan. Wat een plakkertje. Van een zo'n auto'tje 1 balletje schaarhasj voor een dikke joint. Zal ongeveer het zelfde zijn als de PP van opbrengst. 

20200812_215553.thumb.jpg.9c4fb247e61916a2f5881d12e3bcf4b1.jpg

Ik had blijkbaar maar een foto genomen.  Was nogal laat en de cake werkte nogal. :rolleyes:

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat valt die opbrengst toch tegen van die auto's. Breeders roepen wat anders.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, al green said:

wat valt die opbrengst toch tegen van die auto's. Breeders roepen wat anders.......

Denk vooral het instabiele zaad van de firma in combinatie met het slechte weer geweest. Vorig jaar mooie grote planten. Dit jaar minder. Barney's farm zal ik beginnen vermijden, teveel problemen op korte tijd. Hermagevoelig bij de fem. Povere ontwikkeling toppen auto's. Pffff kheb het gehad met barneys. Met Fastbuds wisselend resultaat. Laat ons zeggen 1 op de 4 tot 5 blijven klein. De rest gaat altijd goed. 

15973171647006682905471629470112.thumb.jpg.e018e6af468e684ec8fe7010ae64051b.jpg

Gelato #2 van fastbuds juist begonnen aan de bloei en torent nu al boven de purple punch van Barney's die binnen een week ten laatste 2 weken klaar zou moeten zijn. Want dat is ook nog zo iets zoals je zegt. Hun verkooppraatjes. "Klaar in record tempo" = magere winst, geen mooi ontwikkelde toppen of mooie plant en reken maar een week of drie later. Ik heb wel al mooie resultaten gehad ook. Ik zal ff van breeder veranderen en eens proberen met Humboldt en Dinafem.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op bericht van @vakman nog eens de kleine oogst van de Bad Azz Kush bekeken. Als je van binnen kijkt zit het vol van zaad en zaadvorming. Crap. Weg ermee of zou je dat nog kunnen gebruiken voor boter? Ik had toen het pas gedroogd was een klein topje gedroogd. Waar toevallig niets in zat. Ik heb alle toppen opengebroken en idd. Damned. 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraal van het verhaal. Als ik nog een keer herma tegen kom, vliegt die er meteen uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Fearghus said:

Weg ermee of zou je dat nog kunnen gebruiken voor boter?

Prima te gebruiken voor boter of olie.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een autoflower zeer mooie kwaliteit alleen jammer dat er weinig afkomt.

Zag dat jij bij topwiet weleens wiet bestelde en dat het lang duurd soms tot jij het binnen hebt.

mijn vriendin besteld weleens bij bombawietkopen.nl altijd wel goede kwaliteit zo ook op het idee van een paar soortjes gekomen toen ik de geur ervan rook.

Denk dat 10 a 13 euro voor haze bij de shop ook standaard is.

Edited by Fatamorgana
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fatamorgana De eerste pheno heb ik ondertussen van geroorkt, een super potent, sativa dominerend wietje. Moet echt niet onderdoen voor de wiet die ik bestelde bij topwiet. Alleen tja. De hoeveelheid. Zal in totaal rond de 35 gram zijn in totaal van de 4 auto's. Allemaal super kwaliteit maar povere opbrengst. Na de teleurstelling gewapend voor een nieuwe ronde. Alleen heb ik nu een dilemma. Buiten heb ik nog een gelato auto staan  die blijft maar groeien en nog een andere gelato auto en een Northern lights auto op dag 13. Normaal gezien ging ik die afbloeien in de tent. Zeker omdat die gelato auto best al hoog is.

De ene pot rechts achter met die twee ukkies zijn twee zaden van de herma planten. Zou gewoon een test project worden om leren stekken te nemen en andere experimenten. Dus die blijft sowieso buiten. Nu denk ik dat ik die sowieso elimineert om geen kans op bestuiving te hebben, in mijn tent, moesten die toch beslissen om ook herma te worden en de kans is groot. 

20200817_111250.thumb.jpg.eb33527e2a458ca7f673e68beb91dfd2.jpg

Ik kan dus de drie auto's de tent in sleuren en afbloeien of volledig opnieuw beginnen met fem of stekken. Dan moet ik natuurlijk de auto's buiten gaan afbloeien maar daar is het vrees ik een beetje laat voor.

Ik kan ook niet te lang wachten met mijn beslissing, want de tent oogst ga ik waarschijnlijk hasj van maken. Want heb nog genoeg knipafval in de vriezer voor volgende eadeble. Dat wordt een Thaise boterspacecake. Er zit nog een vierde infused chocolade framboostaart in de vriezer. 

Ik denk dat voor de tent met fem gaan waarschijnlijk de meeste kans op een fatsoenlijke oogst gaat opleveren. 

Grts

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu eigenlijk is het allemaal een tegenvaller. Maar dan toch ook een soort van goed nieuws gekregen ook vandaag die de gebeurtenissen in de tent minimaliseren.  Gisteren EMG gekregen omdat ik blijf tintelingen, spierkrampen en pijnaanvallen hebben. Aangezien ik 5 jaar geleden Guillain baré heb gehad dachten ze aan CIPD, de chronische vorm. De grond zakte al van onder mijn voeten, samen met de mislukking van de oogst in de tent en de povere auto's was dit ff slikken. Vandaag te horen gekregen dat het geen CIPD is. Maar de restverschijnselen van de Guillain Bart. Nog steeds schade aan de zenuwen. Alles zal nooit meer 100% het zelfde zijn. Maar mist de nodige ondersteuning, revalidatie en geduld kan ik binnen een maand of twee terug deeltijds beginnen en terug opbouwen naar voltijds in de zorg. Waarom zeg ik dit nu. Omdat er terug aangeboden werdt om de pijn te behandelen met tradonal en consorten. Dat is echt het laatste. Dus het belang van de zoektocht en het kweken van een pottent doch pijnstillend soortje weer prioriteit is. Uit mijn ervaring is dat meestal een potente hybride. De motivatie na de teleurstelling is des te groter!

Grts

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik voor zaad ga, zijn dit de soortjes waar ik verder informatie ga over zoeken. Growrevieuws ga over lezen en zeker ga zoeken als ze herma gevoelig zijn. Als iemand ze ooit in hun tent had of heeft, graag feedback.

https://www.zamnesia.nl/delicious-seeds/5058-eleven-roses-feminized.html

https://www.zamnesia.nl/royal-queen-seeds/5221-green-gelato-royal-queen-seeds-feminized.html

Ik moet nog onderzoek doen naar Royal Queen als breeder. Iemand ervaring?

https://www.zamnesia.nl/humboldt-seeds/4110-mango-sapphire-feminized.html

https://www.zamnesia.nl/humboldt-seeds/5532-sugar-breath-gefeminiseerd.html

https://www.zamnesia.nl/humboldt-seeds/5534-blue-fire-feminized.html

https://www.zamnesia.nl/dinafem/5666-ocean-grown-cookies-feminized.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Punch auto smokerevieuw.

Purple Punch x BF auto Critical (groene pheno)

Na een bewogen dagje toch even nood aan een chill moment. Ook al is het maar 13 gram. De topjes glinsteren mooi en ruiken zoet.

15977939130223989697144041939442.thumb.jpg.3f10dd9a836709bff0a0bbafe1784850.jpg

Als ik mijn mini voorraadje open doe, sta ik versteld van de geur. Een indringende geur die bijna naar vloeibaar wasproduct ruikt, richting Marseille zeep met bloemhinten op de achtergrond. Als ik mijn ogen sluit en ruik. Zou ik zo in de Provence kunnen staan. Als je de geur wat laat indringen komt er een zoete exotische fruitgeur boven. 

De smaak is zoet, kan je het best vergelijken met die exotic fruit kauwgom van Hollywood. De hint naar de punch is zeker geslaagd,  ik zou het voor de smaak alleen al opsteken. In plaats van een speekselvloed krijg ik na een korte tijd al een droge mond. Het stoort me niet echt, want de exotic Hollywood chewinggum smaak blijft in mijn mond hangen. Nu ik er over nadenk, de fan staat aan, het is nogal warm, ik zie me al zitten ergens op het strand in Koh Lipe met een dikke joint van de purple punch, met de zwoele Thaise wind op mijn gezicht. De zee golvend, de zon op mijn gezicht. Ik voel me wat afgeleid. Deze geeft soort geeft me een nostalgisch blij gevoel. Mijn schouders ontspannen en ik voel me licht. Mijn hoofd voelt niet zwaar en me spieren ontspannen. Vlug nog een paar hijsjes nemen. Terug die Hollywood smaak. Zalig. Aan het zappen en ff plat van het lachen gelegen met een video op ridiculousness. Ondertussen merk ik, dat mijn joint nog niet op is. De tijd lijkt wel trager te gaan, auditief niet heel veel veranderingen, de vervelende neuropatische tintelingen zijn er nog maar voelen niet meer vervelend aan. Ondertussen nog het laatste stukje oproken en dan een film kijken met de timer van de tv aan, want mijn ogen voelen zwaar aan. Medicinaal gezien is dit soortje interresant. Het helpt goed tegen spierpijn, zenuwpijn wordt afgevlakt/anders ervaren, tegen stress, slaaploosheid.

Door dat de smaak en het effect zo meevalt, vind ik het echt wel tegenvallen dat de opbrengst zo minimaal was.

Voor smaak zou ik gerust een 9,5 geven. Voor effect recreatief gebruik een 8,5. Medicinaal effect 9. Opbrengst en ontwikkeling van de plant een 2!

Een soortje die er voor mij uitspringt, door haar heerlijk smakenpallet en terpenprofiel. Gevaar bestaat zeker, om nog eentje te rollen  puur voor de smaak alleen al. Ze biedt verlichting bij pijnen en ongemakken. Zou ik ze nog zetten? Absoluut niet. Te magere oogst. Het doet me wel interesse krijgen naar de fem versie. 

Grts

Edited by Fearghus
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou die fem versie dan zeker zetten als ik het zo lees ^_^

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 420man010 said:

Zou die fem versie dan zeker zetten als ik het zo lees ^_^

Fatamorgana heeft die momenteel staan. Ik ben aan het volgen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus dat GG was toch een goed soortje voor je? 

Edited by Kluns
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kluns said:

@Fearghus dat GG was toch een goed soortje voor je? 

Heel zeker, ik had de GG#4 auto staan. Pheno 1 vkug klaar, resultaat redelijk. Pheno 2 super zalig wietje. Ik die ronde kom ik uit op 50//0 % kans op goeie GG#4. Nu is natuurlijk niet representatief  omdat ik er maar twee staan had. De reg of fem staan bekend voor herma gevoeligheid.  Dus mja. Dat zie ik nu niet zitten. ;)

Ik kan misschien de titel van kluns over nemen na deze ronde :jump: of verdedig je die titel nog? 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij baat hebt bij de GG, dan zou ik opzoek gaan naar een goeie plant als ik jouw was. 

Ik had 2 GG#4 staan, en had op 2 zaadjes na, geen herma problemen. 

1 hour ago, Fearghus said:

Ik kan misschien de titel van kluns over nemen na deze ronde :jump: of verdedig je die titel nog

Haha dat zit in je, dat hoef je niet te verdedigen. 

Maar ook ik ben lekker bezig. 

De rits van me tent was afgescheurd.... 

Die heb ik toch maar weer mooi met naald en draad gemaakt:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

In veel USA genetica zitten herma's. Blijft goed opletten met de soortjes en ligt er natuurlijk ook aan of je ze wilt toppen enz:innocent:

Gr, X

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Xaim said:

@Fearghus,

In veel USA genetica zitten herma's. Blijft goed opletten met de soortjes en ligt er natuurlijk ook aan of je ze wilt toppen enz:innocent:

Gr, X

Als het pakketje arriveert, gooi het maar direct weg! Excuses.  Je houdt nog iets te goed! Zit allemaal beginnende zaadvorming of zaad in. Ik ben bezig alles met de hand te zeven voor hasj en de restanten verdwijnen in boter.

Ik ga niet meer toppen. Ik ga lst toepassen bij de volgende ronde. Ffkes een stapje terug. Heel de setup nog eens finetunen. Eleven rozes is al een grote kanshebber. Ik ga eerst nog uitgebreid grow revieuws lezen. Ik wil voor twee soorten gaan zodat ik toch wat afwisseling heb. Volgend jaar in zomer seizoen, ga ik de mobey dick xxl eens neerpoten. Ook wisselende resultaten maar meestal is de minimale oogst rond de 40. Is een pak beter dan 7 of 5 gram. :rofl

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders probeer je die glookies van mij eens. 

Dochtertje van de GG... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

Ik check even wat er binnenkomt:tu desnoods pluk ik er wat tussen uit als dat lukt :whistle:

Je kan ook voor soortjes gaan die al wat langer in de running zijn en inderdaad zo min mogelijk stressen :innocent:

Eleven Roses schijnt een mooi soortje te zijn, ben daar ook wel nieuwsgierig naar:D

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 roses kun je toppen en zo nodig een knakkie geven. Blijft een medium plant en hoog in thc. En een meer dan goede opbrengst bij juiste aanpak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/19/2020 at 9:42 AM, Fearghus said:

Fatamorgana heeft die momenteel staan. Ik ben aan het volgen. 

Dat het dezelfde naam heeft zegt eigenlijk niet veel.

Omdat de zaden van een andere breeder heb gekocht, en het is altijd afwachten naar welke ouders hij meer leunt.

De gelato die ik nu bv heb staan heeft totaal niks met bv blue gelato te maken van barneys.

Dat is gewoon een slap aftreksel ervan maar heeft wel dezelfde naam.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...