Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

)0057

De Tweede Ronde! 12 X Og Kush 1200 Watt

Recommended Posts

Tijd om ze op de k boost te zetten! Gaat lekker daar.

 

Die haal ik morgen op bij t postkantoor 👍🏻

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 8, dag 7. Still growing strong! :innocent:

 

Wat foto's net voor licht aan. Nog een paar dagen met boost en dan spoelen!

 

gallery_46320_19302_550047.jpg

 

gallery_46320_19302_2354886.jpg

 

gallery_46320_19302_2649009.jpg

 

:wave:

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gaat spoelen dan wel de k blijven doorgeven. 1 derde aanbevolen max dosis.

 

Gaat lekker zo... nog anderhalve a 2 weekies en dan heb je een goei'n oogst.

 

Achterin op de onderste foto zie ik een top haha.

 

Hadden ze maar allemaal zo geweest

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer goed uit, dit wordt een dikke zo te zien!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die BigBastard rechts achterin !!!!! :);)

 

Ziet er mooi uit man ik ben benieuwd na de eindscore zag dat je 1ste ronde al zeer goed was verlopen ...

 

Succes Greetz MG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks guys! Het lijkt er idd goed uit te zien maar ik zou nog geen inschatting durven geven!

 

Ik ga vanavond eens de trichomen van dichtbij bekijken, als ik een scherpe foto gemaakt krijg komt ie deze kant op.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb beide verslagen gelezen. Ik kan alleen maar zeggen dat dit hele goede resultaten zijn die je hebt behaald. En het zal elke ronde beter worden.

 

Je vorige ronde leverde een heel mooi resultaat op. En deze ronde aan de foto's te zien, waarschijnlijk nog beter.

 

Succes en ik volg het op afstand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Dondondon, met dank aan het forum en de nodige discipline is t begin van mn kweekcarriere idd niet slecht begonnen. Maar ik blijf voorbereid op een keer tegenslag, in het verleden behaalde resultaten...

 

 

1 plant geknipt! Ik had 1 fluffy bitch (op de foto's niet te zien omdat ie achter de deur stond) en die was na ruim 8 weken toch echt wel klaar. Omdat het qua knippen ook een draak was heb ik m vandaag gedaan. Het resultaat is ver boven verwachting, 515 gram nat. Vorige keer was mn beste plant 550 gram nat, dus ik blijf hoopvol!

 

Einde weekend hoop ik de combi melk-amber te zien bij een stuk of 5 en dan midden volgende week de rest. Logistiek qua drogen ff een uitdaging maar we doen t goed of we doen t niet!

 

Goed weekend vast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogguh!

 

Het volgende:

 

Ik heb mn 515 gram nat in mn droognet gelegd. Deze hangt uiteraard buiten mn hok, in t donker, 18/19 graden en geen ventilator oid maar de ruimte wordt wel afgezogen. Nu had ik net t idee dat t al ver droog was en ik heb het gewogen en dat klopt, 28% van het nat gewicht. Nu was t zoals ik al zei een fluffy plant dus het is veel klein spul, ook wel wat grotere toppen maar de luchtige versie zeg maar 😉 Ik heb t in weckpotten gedaan nu maar ik vind 35 uur drogen wel erg snel? Niet dat ik iets anders had kunnen doen volgens mij maar wilde toch ff vragen wat jullie ideeen hierover zijn?

 

Het komt me overigens wel goed uit want ik hoop alle ruimte in mn droognet nodig te hebben 😁 En aangezien de andere planten wel dikke toppen hebben gaan die aanzienlijk meer tijd nodig hebben om rustig te drogen.

 

Maar toch, jullie ideeen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die k boost pompt ze vol.

 

Hoop dat je de rest nog een weekje geeft... 1 / 3e van de aanbevolen dosis k boost verders alleen water.

 

Als je flinke luchtstroom langs de plant laat lopen dan kan het na 35 uur droog aanvoelen maar vaak tekt t vocht weer van binnen naar buiten in je weckpot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die k boost pompt ze vol.

 

Hoop dat je de rest nog een weekje geeft... 1 / 3e van de aanbevolen dosis k boost verders alleen water.

 

Als je flinke luchtstroom langs de plant laat lopen dan kan het na 35 uur droog aanvoelen maar vaak tekt t vocht weer van binnen naar buiten in je weckpot.

 

Ik geef ze zolang als nodig idd, met 1/3 boost!

 

Ze voelen niet alleen droog aan, ze wegen ook nog maar 28% van wat t was. Vorige keer kwam ik op 23% van mn natte gewicht maar toen was ik voor t mooi iets te laat met in de potten stoppen. Daarom wilde ik nu met ca. 5% extra de weckpotten vullen, dat kan geen kwaad toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan zeker geen kwaad.

 

Wel vaak blijven checken.

 

Grote toppen gewoon opknippen tot max 5 grams topjes.

 

Want die zijn zeer kwetsbaar voor rot na het oogsten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke ketsers daar in je tent ;)

Droog na 35u is idd snel... Opgepast dat je het niet te snel in potten steekt want vanbinnen zullen de topjes nog vochtig zijn; op die manier kan het namelijk (erg) snel gaan schimmelen (en ik spreek jammer genoeg uit ervaring).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een draak staan, de bladeren waren meer paars dan groen en ontzettend veel blad in de toppen. Deze was ook klaar om omgelegd te worden, dus dat heb ik zojuist gedaan.

 

En hoewel het veel werk was, ben ik wederom tevreden! Echt keiharde toppen, en ondanks dat het veel kleine toppen waren, toch tevreden over het natte resultaat. Eerst 2 foto's voor het beeld:

 

Een vergiet vol met zulke topjes:

gallery_46320_19302_156236.jpg

 

En dan een stuk of 10 grotere waarvan dit denk ik de kleinste was:

gallery_46320_19302_1471884.jpg

 

Totaal nat gewicht 583 gram en daarmee een niet verwacht nat record. Ik weet dat het nog niks zegt maar ik ben tevreden :innocent:

 

Woensdag/donderdag de rest schat ik zo in. Het begint nu hard te gaan!

 

:wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ziet er wel oke uit voor een mindere plant.

 

Waarom zou je niet is een keer stekjes van je zaadplanten nemen voordat je ze op 12 12 zet... dan kirs je de beste als moedertje. Zorgt echt voor een veel betere totale opbrengst. Wel een beetje moeite maarja een hobby mag tijd en moeite kosten toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ziet er wel oke uit voor een mindere plant.

 

Waarom zou je niet is een keer stekjes van je zaadplanten nemen voordat je ze op 12 12 zet... dan kirs je de beste als moedertje. Zorgt echt voor een veel betere totale opbrengst. Wel een beetje moeite maarja een hobby mag tijd en moeite kosten toch.

 

Ja, dat is ook precies wat ik ga doen. Als ik gewoon een egaal, stabiel veldje continu kan hebben doe ik dat een stuk liever. Ff een hokje bouwen voor moeders enzo dus ik denk dat t van de zomer wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 down.. 6 to go maar die komen zaterdag aan de beurt na een etmaal in t donker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zit erop! Morgen meer info, ben er nu klaar mee 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gezegd, hierbij iets meer info over het knipresultaat. Ik was er qua timing precies op tijd bij. 1 topje begon rot verschijnselen te vertonen. Heb alles zeer uitgebreid hierop gecontroleerd.

Het verschil in de types was er uiteraard maar over t algemeen leek alles wel redelijk op elkaar. Geur, structuur en aantal trichomen iig zeker positief. Het soortje bevalt me tot nu toe wel, uiteraard even wachten tot alles droog en gecured is.

Qua resultaat kan ik voorlopig ook alleen maar zeer tevreden zijn, nat per plant:

 

515

583

580

520

665

645

725

627

650

530

565

625

 

Wat het totaal nat brengt op: 7230 gram! 😁

 

Het mag nu rustig drogen en dan in de weckpotten, ik laat jullie het droog gewicht uiteraard nog weten. Dat wordt dan gelijk een uitgebreide evaluatie, ook met wat vragen voor de volgende ronde!

 

Thanks wederom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's or it didn't happen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's or it didn't happen

 

😁

 

ik zal een fotootje maken van mn net (zitten er 10 in, 2 al in potten). Maar ik zal over een week ook een foto maken van de potten, verzin ik dan wel iets om alles gewogen te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er echt niks aan veranderen! Heb de emmer ook niet meegewogen 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...