Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Cannabis Bevrijdings Dag 2016

Recommended Posts

Stoppen met blowen is paradoxaal genoeg een goede stap om de innerlijke rust weer te hervinden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zo psychotisch, dat ik zelfs even dacht dat ik vrij was en dat ik niet onderdrukt werd, dat ik geen slaaf meer was en dat ik zelf mocht beslissen over mijn eigen geest, lichaam en tuin. Helaas werd ik toen weer wakker.

 

Ik ben het in zoverre wel met Bosrand eens dat je beter het glas half vol kan zien, maar dat impliceert niet dat je misstanden dan maar niet moet aankaarten.

En wees maar niet gerust. Ik kan ontzettend van mijn omgeving genieten en ben niet in strijd met mijzelf. Dank je dat je mij veel liefs en kracht toewenst, dat doe ik jou ook.

 

En als dit niet een positieve boodschap is, één en al blijdschap

Er is hoop, zelfs voor personen die denken altijd op de man te moeten spelen in plaats van constructief inhoudelijk op de materie in te gaan! -

Doedeleducu deel 16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede je vertelde me gister toch dat je last had van je rug?

omdat je tegen die psychose aan zit, natuurlijk! Dat zit toch voor geen meter?

beter is om er op te leunen, en verder te genieten van het leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wat je zaait oogst je Doede.

 

Zaai je het aankaarten van misstanden, dan zal je dat zelfde oogsten van de tegenpartij.

Dus wanneer jij misstanden aankaart, zal de tegenpartij dat ook doen tegenover jou/de wietteelt.

 

Met een andere visie ga je sneller iets bereiken naar mijn idee.

Richt je op het positieve.

Zaai enkel datgene wat je wil oogsten. ;)

 

:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punt 2 van mijn pleidooi bij de rechtbank.

 

2. Hele gezinnen worden om een paar plantjes in of om hun huis zonder pardon op straat gezet, waar ze maar moeten uitzoeken hoe ze zich verder redden. Dat een rechterlijke macht dit zo laat geworden is een gotspe.( ter illustratie heb ik een artikeltje over een stel ‘Tokkies ‘ uit Amsterdam, die’ 13 jaar lang’ hun buurt terroriseerden en toen pas uit hun huis werden gezet, aan het bewijs toegevoegd. Ze hadden beter een paar wietplanten in hun tuin kunnen zetten.)

Want wat moet je wel niet uithalen om uit je huis te kunnen worden gezet. Maar je hebt een paar hennepplantjes in of om je huis, wat in geen enkel verhouding staat tot allerlei andere delicten en je wordt onverbiddelijk op straat gedonderd. Ik vind dit walgelijk en getuigen van een zeer bedenkelijke mentaliteit. Waar ben je in godsnaam mee bezig. Het doel heiligt blijkbaar de meest mensonterende methodes.

Waar is de menselijke maat?

........................................

 

Ik heb net een bezwaarschrift geschreven voor iemand uit Drachten. Deze man werd tot zijn intense verdriet binnen 7 dagen uit zijn woning verwijderd.

Hij moest 35 uur dwangarbeid verrichten en kreeg 14 dagen voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar

Zijn stroommeter werd er moedwillig-onnodig uit gesloopt waarvoor hij 1000 euro moest betalen.

Hij komt bij een vriend in te wonen waardoor hij 35 % op zijn uitkering wordt gekort.

Hij moet 6892,10 euro boete betalen, terwijl hij totaal geen inkomsten van zijn teelt heeft gehad. Louter gebaseerd op aannames, veronderstellingen rekenkundige trucjes i.p.v. op objectieve concrete waarheidvinding.

Deze man wordt dus minstens 5 keer gestraft voor hetzelfde vermeende delict, terwijl wettelijk gezien 1 keer mag. En dat om een aantal planten!

 

Naast dat moreel totaal verwerpelijk is,is het ook nog eens juridisch incorrect.

Ik hoop dat mijn bezwaarschrift hem gaat helpen.

 

 

In Nederland zijn in de oorlog verhoudingsgewijs de meeste Joodse mensen (125.000) aan de Duitsers uitgeleverd. Ze werden vaak anoniem verraden door hun medelanders en uit hun huis verwijderd, dat vervolgens door Nederlandse politieagenten werd leeggeroofd. Er zaten 25.000 vrijwilligers aan het oostfront.

Na de oorlog kregen de overlevenden alsnog een belastingaanslag over de jaren dat ze afwezig waren geweest.

Valt de appel niet ver van de boom?

Ik was niet bij jou rechtzaak maar heb het wel op youtube gezien. Over die zaak die je aanhaalde waar de rechter (Marcel Wolters) kritiek had op het huis uitzetting dat heeft voor die rechter consequenties gehad. Die is namelijk na aanleiding van zijn uitspraken geen rechter meer bij het hof in Assen. Zo wordt er dus omgegaan met rechters die een beetje lef hebben en zich openlijk durven uit te spreken over dit achterlijke beleid. Het is eigenlijk gewoon de rechtspraak beïnvloeden door pionnen neer te zetten die het beleid steunen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Zaai je het aankaarten van misstanden, dan zal je dat zelfde oogsten van de tegenpartij.

Dus wanneer jij misstanden aankaart, zal de tegenpartij dat ook doen tegenover jou/de wietteelt.'

 

Als ik de misstanden bij het bij het O.M en de regering niet op stevig kritische wijze had aangekaart, dan had ik nooit art. 9a gekregen. De rechters zijn achter mij gaan staan en hebben mij zelfs uit respect op een voetstuk gezet.

Als ik mij zo als jij stelt, had opgesteld, dan hadden ze mij net als menig ander onder het tapijt geveegd.

Het kan natuurlijk per zaak verschillen.

 

 

Ter illustratie;

Filmpje van een advocaat uit Drenthe. Zij de huisuitzettingsmethode 'Russische toestanden'.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerechtigheid.

Burgemeester Midden-Drenthe per direct weg.

Opgeruimd staat netjes!

Eigenlijk zou hij uit zijn huis verwijderd moeten worden. Dat zal hem leren zich niet aan de regels te houden.

 

http://www.nu.nl/politiek/3916794/burgemeester-midden-drenthe-per-direct-weg.html

 

Saillant detail;

Wist je dat tijdens de Tweede Wereld oorlog van de 34 gemeentes in Drenthe 30 een NSB burgemeester hadden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wist je dat tijdens de Tweede Wereld oorlog van de 34 gemeentes in Drenthe 30 een NSB burgemeester hadden.

 

Wat wil je daar in godsnaam mee zeggen?

Saillant detail: een aantal van hen waren Friezen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, d'r zal ook vast een kweker bij gezeten hebben,

maarree...

waar gaat het eigenlijk over?

 

dadelijk opent er nog iemand een topic

hoe geweldig liberaal en transparant het wiet beleid in Nederland is...... :whistle:

Zoals al eerder gezegd het is begrijpelijk dat bepaalde vergelijkingen met wo2 te ver gaan.

Maar als je geen enkele gelijkenis kan zien t.a.v. het onderdrukkende karakter

dan heb je weinig inbeeldingsvermogen.

 

Dus ja, nog steeds moet dit plantje bevrijd worden

evenals het genieten of kweken van haar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp werkelijk niet wat jullie hier nog doen.

................

Ik betaal de tickets.

Kerels? ammu hoela.

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Burgemeester Midden-Drenthe per direct weg.

Opgeruimd staat netjes!

 

 

En die wordt opgevolgd door alweer een VVD-er.

Eentje uit Friesland.

Zal het daar nu beter gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe nee Alie Groen

natuurlijk begrijp jij niet dat het gaat om het bevrijden van- en de omgang met cannabis.

in alle vrijheid omgaan en

kweken en

bewerken en

voorverpakken en

jointjesddraaiers en

cakenbakkers en

oliemakers en

verkopers en consumenten,

 

allemaal met dat ene plantje in vrijheid omgaan

, wat fijn zou dat zijn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

'En die wordt opgevolgd door alweer een VVD-er.

Eentje uit Friesland.

Zal het daar nu beter gaan? '

 

Ja dan gaat het hier veel beter, want wij zijn hem dan kwijt. Feest!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn hem kwijt? Spreek niet voor mij........jij bent hem kwijt

Is een eigen staatje niet wat voor jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan gaat het hier veel beter, want wij zijn hem dan kwijt. Feest!

Lol

 

Volgens mij moeten sommige mensen hier wat meer druk maken om hun eigen geestelijke gesteldheid dan die van Doede want met zo'n gevoel van humor komt dat wel goed.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe, alweer de draad kwijt Alie?

 

Whahaha, wat kunnen we fijn ouwenelen hiero he?

ownee, namens mijzelf spreken, foei foei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn hem kwijt? Spreek niet voor mij........jij bent hem kwijt

Is een eigen staatje niet wat voor jullie

Eigen staatje?! Wat grof man. Net als de joden een stukje woestijn willen geven zeker. Kan niet hoor zulke opmerkingen. Besef je wel wat je zegt? Mensen die het niet ok vinden dat kwekers het huis uitgeflikkerd worden moeten maar naar een iegen staatje. Die tickets, die zijn voor een trein zeker... komt die ook langs westerbork? Hey... dat ligt toch ook in Drenthe? Raar volkje hoor die Drenthers Lol ;)

 

Zoals al eerder gezegd het is begrijpelijk dat bepaalde vergelijkingen met wo2 te ver gaan.

Maar als je geen enkele gelijkenis kan zien t.a.v. het onderdrukkende karakter

dan heb je weinig inbeeldingsvermogen.

Inderdaad. De vergelijking moet wel relevant zijn (of satirisch), niet het doel missen, en bovenal niet de ernst van de WWII siutatie bagataliseren.. De 30-34 burgemeesters opmerking van Doede zou niet erg gepast zijn in de meeste discussies (en zegt natuurlijk niet over de Drenthenaren) ik zie toch uitzonderingen waar het zeer gepast zou zijn. Iemand die door een burgermeester in drenthe uit zijn huis wordt geflikkerd en die dan op die 30/34 wijst en daar wat krachttermen aan toevoegt... of drenthse kwekers die niet langer "foute" burgemeesters willen... en mensen die diezelfde kwekers en hun familie en andere helpen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben jij toch een griezeltje....brrrrr

Kijk maar eens goed in de spiegel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben jij toch een griezeltje....brrrrr

Kijk maar eens goed in de spiegel

Wat ben jij toch een griezeltje....brrrrr.

Kijk maar eens goed in de spiegel.

En hou dan nog een spiegel achter je hoofd zoals een kapper

En misschien snap je dan wat je aan het doen bent.

 

Ik heb net zelf even gekeken op jouw verzoek en dat is best een knappe vent voor mijn leeftijd en ondanks de grote neus lol

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de misstanden bij het bij het O.M en de regering niet op stevig kritische wijze had aangekaart, dan had ik nooit art. 9a gekregen. De rechters zijn achter mij gaan staan en hebben mij zelfs uit respect op een voetstuk gezet.

Als ik mij zo als jij stelt, had opgesteld, dan hadden ze mij net als menig ander onder het tapijt geveegd.

Het kan natuurlijk per zaak verschillen.

 

Ik had het ook niet over hoe je bij een rechtszaak te werk moet gaan.

 

Ik had het over de "strijd" die je voert om wiet(teelt) legaal te krijgen.

Dus de interviews die je geeft, de toespraken die je houd, de artikelen die je schrijft en dergelijke. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...