Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

2 Jack Herers Buiten, Op De Tafel Op Den Koer ... .

Recommended Posts

gij zijt me er toch éne

ge kunt wel wat zaden van mij krijgen

uw planten nu zijn aan de gele kant , die hebben alle voeding opgebruikt, die er was

om die naturlijk en snel bij te voeden zou ik fleske zeewier kopen en dat ne keer als bladspray gebruiken

en ook wat geven aan de bodem en klein beetje guano-extract bovenop de bodem strooien

als ge een luchtpomp had voor een aquarium kon ge zelf efkes wat compostthee maken en de planten staan een no time back on track

ge pm"ed me maar als ge wat noten wilt

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, bedankt Maas, maar die guano extract, en bloei stimulator, wordt strax geleverd, volgens dien tracking number ... .

 

ze zijn er juist, w8 ffkens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voila, ik heb 10 ml op 1 liter water gegeven, 1 / 100ste ... .

 

dus da heb ik nu aan mijn 2 planten gegeven, dedie stonden nog niet echt droog, maar ze dronken het bijkomende water, wel heel

 

goed, die tensiometers stonden bij de een plant, op 73 en bij de ander, op 56 ... .

 

maar al bij al beetjen guano extract gegeven, en ze dronken héél goed ... .

 

dus tegen de namiddag, zal de zon terug schijnen, drinken de plantjens betere, en zullen ze wel nog ewa guano extract krijgen ... .

 

dien bloom stimulator, den dienen ga ik pas toevoegen, tesamen, met big bud, vn advanced nutrients als den bloei er echt

 

eenmaal is ... .

 

én dan moet ik niet nog eens, vergeten strax, terug bacterial toevoegen, aan mijn water, tesamen, met guano extract, als de zon

 

terug goed schijnt ... . en de planten ietwat droger staan ... .

 

voorlopig, hebben ze goed voeding gehad, voor ffkens, via die guano extract ... .

 

grtjs DonRoberto ;)

 

én Maas, bedankt voor het zadenaanbod, maar voorlopig, heb ik nog stuk of 60 a 70 verschillende zaden liggen, in mijn frigo ... .

 

dus volgend jaar, of as ik mijn tentjen, en mijn duo fluor lamp, eerder heb, kan ik die ontkiemen, en zetten, ... .

 

volgend jaar, ga ik buiten, of in mijn tenjen, wel eerst es 10 of 9 og chocolate zetten ... .

 

ik denk da ik daar 1 zaadjen vn ben kwijtgespeeld :s denke da da gepiekt is, door die slechte ezogezegd "maten" .. .

 

voorlopig, was dit het ;)

 

grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_1281163.jpg

 

big jack

 

gallery_44325_17985_2263356.jpg

 

smaller jack

 

ik zien nog altijd nie veel voorbloei, eigenlijk nietn :s

 

binnenkort, hopelijk haartjens te zien ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix nog ?

kijk uit want je tomaten beginnen te hanglubberen die zijn er al hoor .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, macerror, da zijn gien tomaten, da zen paprika's ;)

 

kzal ze strax plukken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

don ik denk dat je ide herrers af kunt schrijven, heb je er al stekken van kunnen trekken? want het is vandaag 6 sept en we zitten nog steeds te zoeken naar bloeihaartjes :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, misschien heb ik were pech hé :s

 

ik hoop dat ze nog in bloei gaan schieten ... .

 

misschien midden september ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste haartjens, zijn gespot, op den groten jack herer ;)

 

gallery_44325_17985_808485.jpg

 

op den big jack, als ge goed kijkt, zie je op die kleine vertakking, ongeveer in het midden, 2 of 3 zwarte draadjens, naar boven staan, dus die is vrouwelijk ... .

 

gallery_44325_17985_3904024.jpg

 

op den kleinderen jack, dacht ik hetzelfde gezien te hebben ... .

 

maar ben nog niet zo zekere ... .

 

Grtjs

 

als ik keek, in windows foto's, kon ik da vergroten, tot goeie grootte, maar hiere op dien browser, blijven ze te klein, en kunde het niet goed zien :s

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog eens nen foto, met uitvergrote haartjens ... .

 

gallery_44325_17985_1254909.jpg

 

grtjs

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nen beteren foto, zodanig dat je goed die haartjens ziet, en vn welken zijtak dat ze komen

 

.gallery_44325_17985_4071226.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_3877730.jpg

 

grootste jack herer, ook female ... .

 

kwetent, ge kunt die haartjens, niet ezo goed zien, op den foto :s

 

maar toch zen er vn die zwarte haartjens, aan da blaadjen, da stengelken, die vertakking, zijn der 2 kleine zwarte haartjens, ik

 

zit nui, mee 2 vrouwelijke planten, zou ik nog op tijd, die feminized spray kunnen bestellen, volgende weke, hebbenk genoegt

 

geld, en kan ik er dan nog zaad vn krijgen, of heeft iemand een ander idee ? want die website vn leplantage, dien is tijdelijk

 

offline, en ik wete niet, wanneer da ik dien lesbian dream kan bestellen anders :s

 

liefst zou ik regulier zaad hebben, weet iemand, hoe ik da kan krijgen, vn 2 vrouwelijke planten ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de plantage kan je het bestellen .

maar om er regzaad mee te maken zal niet gaan .

maar ik snap dat de haarjacht ook een facet voor je is van onzer prachtigen hobbie .

had je femzaden gebruikt hoef je ze niet te spotten want tis niet meer intersant dan .

ff wachten nog .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, die website vn leplantage ligt offline :s

 

wegens omstandigheden gesloten :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey don gebruik jij die co2 tabs die je aanrade in een indoor topic hier?

Want na het lezen dat je zwarte pistels hebt.

heum valt moeilijk om zeggen maar denk dat je planten co2 vergiftiging hebbe...

Gebeurt meestal enkel indoor door een oude cv ketel in de kamer waar je planten staan.

 

Het verklaar zo goed als alles: hevige vergeling, afstervende blaren, pistel necrose en de enorme vertraging van in bloei te schieten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaah ok bedankt alkaline, dan geef ik ze gien co2tabs niemere .. .

 

bedankt alvast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen probleem, zet het even on hold in ieder geval. En wacht eventjes op antwoord/bevestiging van de andere hobbyisten weet zelf niet of dit outdoor zelfs mogelijk was maar daar lijkt het wel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik heb wel es, 2 weken geleden, per ongeluk, 2 co2tabs, direct na mekander, de eerste 2 waren opgelost, en ik dacht, co2

 

doet ze goed, dus steek ik er nog es 2 in de grond, maar blijkbaar, was dit dom, wat nu blijkt, uit uw verklaring ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus eigenlijk, nu gien co2tabs niemere doen, in de grond, heb es gebeld, naar nomercysupply, en dien mens, dien zei, dat ik die

 

co2tabs, eigenlijk alleen moest geven, tijdens de groei, bedankt hé alkaline ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle spullen bij Le Plantage zijn in beslag genomen, dus ook de Lesbian Dream.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt konopi, iemand enig idee, hoe ik nog zaad kan krijgen, vn die 2 vrouwelijke, geoverdoseerde co2-jack herers ?

 

dat met dat demiwater, en die batterij, zie ik niet echt zitten, omda ik denk, dat mijn verzorgenden, dat gaan wegnemen, en dan zit ik

 

were met de gebakken peren :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog es foto's genomen, en gekeken, naar die pistels, die zwart waren, en meedat ik nu enkel, water heb gegeven, met

 

klein beetjen bacterial in, en geen guano extract, en ook geen bloeivoeding niemere ... .

 

Zien die pistels, vandaag al geel, en niet meer zwart ... .

 

Dus ik hoop, dat mijn jack herers er nog goed doorkomen, en ik ga ze voortaan, geen co2tabs niemere geven, eind augustus, en

 

begin september ... .

 

Ik heb mijn lesje nu weldegelijk geleerd, bedankt alkaline, om dit op te merken ... .

 

grtjs DonRoberto :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...