Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

2 Jack Herers Buiten, Op De Tafel Op Den Koer ... .

Recommended Posts

mja sorry CannaVis ... .

 

beter gezever, over haartjens, dan geen planten, en geen haartjens ... .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo is dat .

@cannavis :::ben je een haartje betoetert !

als we hier over haartjes filosoveren of over ballen bananen of bakkebaarden dan moeten we dat zelf weten toch .

probeer je toch ook een beetje in te leven man !!

niet zo zwaar op de hand .

empateer nou gewoon es leuk mee man .

 

heb je al weer meer haartjes gespot don ?

of is de haargroei eerst voor als nog gestabiliseert ?

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb op de vertakkingen, vn de blaadjens, en de nieuwe blaadjens, waar normaal, de ballen komen, heb ik groen zien uitkomen,

 

en beetjen haar denk ik, dus dat zou teken zijn, dat beide planten vrouwelijk zijn ... .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt mister xl, precies wat ik nodig had, ik heb dit al gezien op 1 plant, n bij de andere plant, heb ik die andere groene dingen al gezien,

 

die gewone sprietbladeren, maar van zodra, ik dit bij de andere plant ook zien, zal ik foto's maken ;) ... .

 

bedankt mister xl ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

allé, écht goed gezien nog niet, maar kgon nog weekjen wachten, as ik het dan zien, trekkenk er foto's vn, en zettenk ze hiere opt forum ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou ons op de hoogte er mee .

trekken ze al wat bij na de verpotting ?

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, da wel beetjen, kheb ze nog ewa wortelstimulator gegeven, vn Bcuzz, en da is goed ... .

 

na de verpotting, beetjen gele bladeren, maar da kwam, omda ik de eerste week, in plaats vn 1ml op 1 liter water, 2 ml bcuzz

 

wortelstimulator gegeven had, en da mocht eigenlijk alleen de eerste week vn het plantjen na ontkieming ... .

 

dus beetjen gele blaadjens, da trekt nu wel bij, meeste gele bladeren, hebbenk eraf gedaan, voor verdere geelwording vn de

 

bladeren te voorkomen ... .

 

én die tensio's, geven meestal te trage waardens, dus gelijke derstrax, rond 7uur, waren de waardes 356 en 420 ofzo, en kheb

 

elk nen liter water of 2 gegeven, en zuipen da die planten deden, om half 9 stonden die waardes terug op 220 en 150 ofzo ... .

 

dus dan heb ik elk terug nen liter water gegeven, en die tensiowaardes, da is ombetant, da ge daar een uur bij moet wachten,

 

maar zich op zich, is het wel een perfect hulpmiddel, as ge kunt wachten ... .

 

Geduld heb ik niet, da is niet een vn mijn deugden ... .

 

Eerder ongeduld ... .

 

En derstrax nen telefoon gehad, vn nen dealer, die zei da hij mij niet kwijt wou, omda ik em een smsken had gestuurd, da nen

 

maat zei, da ie mij niemere afkon, ofda da waar was, en da blijkt dus niet ezo te zijn, maar wiet

 

kopen, ga ik toch tijdjen niet mere doen, en gewoon wachten op mijn oogst, ofwel binnen 2 weken,

 

es naar terneuzen gaan ... .

 

Voor 3 gram wiet :s

 

En mijn maat Kurt is verleden weke langsgeweest, dien had nen autoflower Critical, en daar heeftie

 

in totaal 5 of 6 gram afgehaald, onder nen ufo ledlamp ... .

 

En die wiet, was belange nie ezo straf, of mijnen zelfkweek, vn verleden jaar ... .

 

Dus autoflowers, ga ik nooit proberen, dacht er vroeger aan, om da es te proberen, mor ga da toch

 

niet doen ... .

 

THC-levels, en cannabinoiden, zijn niet zoveel, as van gewone planten ... .

 

Iets vn den helft zeggen ze ... .

 

Dus as dien critical iets vn 20%-thc had, is da nu 10%-thc ofzo, ... .

 

Voor de rest, ben ik nog verder, aan ht sparen, vo mn tentjen, en duo fluor lamp en afzuiging ... .

 

En vanwege, mijn verzorgenden, vn solidariteit vo het gezin, ga ik da tentjen, dan in mijn veranda

 

moeten zetten ... .

 

En nu koop ik potten toebak, 375 gram ofzo, vo 45€, en doe er 5 weken mee ... .

 

En vroeger, was da iedere week, 1 pot lucky strike, vo 18€50 ... .

 

Dus daarop bespaar ik al :D

 

maar nu nog sparen voor mijn tentjen, en afzuiging, en duo fluor lampjen ;)

 

Voor zover dit verslag ... .

 

Grtjs DonRoberto ;)

Edited by DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_3318183.jpg

 

kleine jack, is vrouwelijk, gezien door macerror ... .

 

gallery_44325_17985_3435506.jpg

 

grote jack, weet ik nog niet, ik zien da gelijke niet die haren, of kijk ik ernevenst ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie nie haar nie op deze .

indoor is velen malen leukerder dan out .

outdoor heb ik ook altijd daar niet van maar als ik moest kiezen no outdoor no more .

ik heb me er op de tuinen van zuid 3 x een amnesia x autoxtreme f 1 fem hybride staan .

geen haar te bekennen nog en ze staan al van af eind april uit zaad meteen in volle grond in de tuin .

en nu nog geen fokking haar te bekennen .

dus stel die geeft voorbloei dan duurd het tot de definitieve bloei nog 3 weken .

heb ik oktober nov en een paar week in december voor de afbloei .

ben ik een hele zomer zoet mee en nix te roken .

leuk ter decoratie maar papa ne pas fume une pipe !!!!!!!!!!!!!!!!!!

altijd de slakkegracht met water gevuld etc alle werk voor jan doedel met zn korte kloten gedaan .

buiten doe ik er voor de fun maar wat bij omdat die mensen daart op zuid dat leuk vinden .

maar voor mij hoeft het niet zo nodig .

maar ja autoos willen ze niet meer want die blijven te klein !

men wil grote planten in de tuin .

nou ze hebben hun zin gekregen maar nix te roken :likken: .

ik waarschuw altijd maar 1 keer en dat word door velen dan weggehoond maar grote planten en geen top te bespeuren .

kun je met ons verjaardag ff zakkie meenemen mac we hebben helemaal nix meer te roken in huis !

ja tuurlijk hoor rook mn kostbare indoorstash maar lekker naar de klote met zn allen .

eerst indoors dan twaalfhonderdevijfenzestig kilometer nix en dan ver daar achter outdoors.

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey don even over het dat de thc % in autotjes lager zijn vind ik toch je reinste onzin.

 

Me auto maria zou als je de zaadbank mag geloven rond de 17% zijn geweest en bij het 2de rokertje dat ik er van heb gedaan toch erg van het padje af geweest.

 

5-6gr droog is zeer weinig inderdaad. bij AF ongeveer rekenen op 15gr/plant bij de kleintjes (40-60cm) je hebt er ook die tegen de 120-140cm gaan waar je dus meer kan afhalen.

 

Maar je hebt wel gemiddeld wel rond de 90dagen een rokertje in plaats van mid oktober tot soms zelfs begin december.

 

En even on-topic ik zie op de foto geen voorbloei verschijnsele op de moment misschien even van boven waar de hoofdtop zou moeten komen even bestuderen op pistels of balle.

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, alkaline, ik heb dit op andere wietsites gelezen, dat een bijvoorbeeld white widow, vn 20 of 25 % thc, zakt naar een 10 tot 12 % thc, in een autoflowerversie ... .

 

 

ik zeg niet, dat dit niet aangenaam is om te roken, want vroeger, kocht ik altijd den goedkoopsten wiet in den checkpoint, jamaica, vn 3€ de gram ... . maar die was wel niet zo goed, of die andere soortjens, maar ik werd er wel langzamerhand, stoned en high vn ... .

 

mja, vn boven, zie ik ook nog niets echt :s, ik zal maar nog een paar weken moeten wachten denk ik ... .

 

én autoflower, wil ik gerust zelf proberen, maar ik zou ze dan zetten, in maart en april en mei, totda ik zelf een rokertjen heb, in de vroege en latere zomermaanden .... .

 

maar da is wel ezo, want je kruist cannabis, thc, met ruderalis, geen thc ... . dus is het normaal, dat er minder thc opzit ... .

 

grtjs donroberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de nacht temperatuur onder de 10graden is zou ik geen buiten planten zetten.

Ruderalis geen thc? Je bedoelt minder?

Ik geef toe de orginele lowryder was niet echt straf en van smaak niet al te best.

 

Maar meeste afjes die nu verkrijgbaar zijn zijn ongeveer 20%sativa-60%indica-20% ruderalis.

 

Misschien moet je eens aan verduisteren denken don als je niet meer kan wachten om het geslacht waartenemen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruderalis heeft géén thc, da is door te kruisen, met cannabis, dat er thc opgekomen is, en dat er een autoflowercannabis is gekomen ... .

 

verduisteren zienek niet zitten alkaline ... .

 

ik wacht wel, tot dat de plantjens goed bloeien en nog ewa verdere groeien ... .

 

ik heb derjuist foto's genomen, maar den eersten foto , is onduidelijk, te vlug genomen, met mijn smartphone, en dermee ... .

 

niet echt duidelijkk, strax, als de zon er nog beter opzit, en ik niet voor het licht moen staan, en achter de planten kan staan, wat

 

ik nu eigenlijk ook in feite kon doen, maar te leeg was ervoor ... .

 

dus nu eerst es foto's nemen, vn de bovenste plantengroei, zodanig, dat de mensen hiere, kunnen zeggen, ofda het man of

 

vrouw is, als ze het al kunnen zien ... .

 

seffes volgen foto'tjens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de lowryder niet een dwergmutatie uit de finola ?

bevatte die niet meer dan 2% thc waardoor die in canada illegaal was ?

ik heb het toen ook wel gegrowd en gesmoked die lowryder van jointdoctor .

en nu 10 jaar later word je van de autoos net zo stoned als toen van een northern lights .

die % zeggen me niet zo veel .

tis niet net als bij drank dat de heftigheid zo veel verschilt .

hangt ook van wat er in je bloedspiegel zit af .

maar de autootjes worden heftiger en heftiger maar de werking duurd wat minder lang .

:vape:

ps :"al haar ?

ps nr 2 "": als rudie geen thc bevat waarom lopen die hongaren dan deze tijd van het jaar de bermen leeg te trekken hun vuilniszakken vullend met bermwiet ?

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_4431256.jpg

 

gallery_44325_17985_1719768.jpg

 

gallery_44325_17985_2025566.jpg

 

big jack herer

 

gallery_44325_17985_2331122.jpg

 

gallery_44325_17985_3306721.jpg

 

small jack herer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto zegt zo veel meer als woorden .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zie je al iets ? macerror ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk iets te zien bij beide maar moet zeer hard inzoomen dat ik niet precies meer zie dat het nu wit of groen is maar denk 2 vrouwen te zien.

 

En even verder over auto gene. De ruderalis zou volgens legende een indica variëteit zijn die zolang door de mens met rust is gelaten dat hij zich heeft kunnen aanpassen aan de harde klimaat omgeving centraal en oost europa met uitlopers tot net china

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaah, da wistenk niet over ruderalis, bedankt alkaline ;)

 

nog es foto's, deze keer duidelijker, heb de plantjens, ffkens op de grond gezet, zodanig da ik betere foto's kon nemen ... .

 

zie foto's ... .

 

gallery_44325_17985_1822027.jpg

 

big jack, closeup

 

gallery_44325_17985_1986141.jpg

 

small jack closeup

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

én euhm, is da nog verstandig, moest ik nu lesbian dream bestellen ?

 

om toch zaadjens te krijgen, vn die jack herer's plantjens ?

 

want die jack herer zaadjens, zijn te duur :s voor regulier zaad ... .

 

en ik zou later, nog kruisingen willen maken, met jack herer zaad enzo ... .

 

heb al beetjen, genoeg zaad, om toch nog, kruisingen te maken, binnenkort, maar ik zou wel 1 mannelijke, en 1 vrouwelijke jack herer

 

willen hebben ... . gewoon, om es zaad te kunnen hebben, in mijn plantjens .. .

 

zodanig da ik nie terug moen traden, of kopen, vn regulier jack herer zaad ... .

 

want ik hen da geld niet ... .

 

vandage bloom stimulater 600ml en guano extract 1 liter, gekocht, vn nomercysupply ... .

 

betaald met paypal, dus da kan direct verzonden worden ... .

 

altijd gemakkelijk paypal ... .

 

kheb zelf plaats gemaakt, in mijn veranda, voor een kweektentjen ... .

 

daar spaar ik nog voor .. .

 

grtjs donroberto ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_5130093.jpg

 

mijn veranda, ik zou links, in dien hoek, die strijkplank ergens anders zetten, en da tafelken ook, en daar zou ik in die

 

hoek, een kweektentjen kunnen zetten ... .

 

da zoe echt gemakkelijk zijn, om in den winter, nog een kweekjen te doen ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is je veranda wintervast? (Lees: temperatuur als de lampen uit zouden zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

veranda is redelijk wintervast, het vriest er toch niet in, volgens den thermometer ... .

 

en misschien, kweek ik begin winter, of begin herfst, tot begin winter ... .

 

is ook 3 a 4 maand, en dan kan ik voorgroei 4 weken, + bloei trekken 6 weken, + bloei 10 weken, = 20 weken, = 5 maand, dus misschien, tot begin december ... .

 

of eind januari :D

 

maar moet eerst nog geld sparen, voor mijn tent + duo fluor lampje,

 

momenteel, heb ik bloom stimulator + guano extract, besteld, vn no mercy supply ... .

 

betaald met paypal ... . dus zal hiere maandag ofzo wel toekomen ... .

 

of misschien morgen ,of zondag ... .

 

grtjs donroberto .

... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...