Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

2 Jack Herers Buiten, Op De Tafel Op Den Koer ... .

Recommended Posts

gallery_44325_17985_1594576.jpg

 

zegt dit bladjen iets ? over mijn grootste jack ? balletjen is niet mere te vinden :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets vrouwelijks te ontdekken op die laatste foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren ga ik niet doen, ze staan schoon buiten, beide planten, dus ik wacht tot in eind oktober ofzo ... .

 

ik dacht, dat jack herer, in bloei schoot eind augustus, en dat ie 10 of 12 weken bloeidige ... .

 

dus eind september 4 eind oktober 4 eind november 4 ... .

 

dus wsl laat ik ze staan tot eind november, dat ze 12 weken, kunnen bloeien ... .

 

mijn verdamper, is besteld, het betreft em, nen flowermate Aura rood, niet dat de kleur ertoe doet ofzo, maar ik hoop dat ik nen goeien verdamper heb gekozen ... .

 

véél weet ik nog niet van verdampen, behalve, dan, dat je meer actieve bestanddelen, in je longen, en je hersenen krijgt, en da je er dus rapper en meer high of stoned vn wordt (allé, da hoop ik)

 

stoned zijn met nen verdamper, is volgens al die kenners, nen body high ... .

 

en high is head high ... .

 

ik heb natuurlijk, eens were niet de juiste indicaplanten, maar 50 / 50 jack hererkens ... .

 

ik hoop, dat mijn zadenkweek, weldegelijk lukt ... .

 

alzet 2 vrouwtjens zijn, dan treur ik niet zenne ;)

 

alzet 2 mannetjens zijn, dan heb ik er weldegelijk niets aan ... .

 

geld voor duo fluor lamp, en tentjen, is besteed, aan mijn flowermate, maar ik rook nu toch minder toebak, en ben vn zin, om te

 

stoppen, met toebak roken, dus misschien, kan ik dan toch eens 50€per week sparen, in plaats vn 32 of 31€ ... .

 

€millions, ben ik vn plan, om te winnen, maar weet nog niet wanneer da ik ezo gelukkig gon zen, misschien volgende weeke ;)

 

duimen maar vo donroberto ;)

 

allé, kga nog ewa surfen, ... .

 

bedankt voor te lezen en gegroet ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké, gisteren, is er nen maat langsgekomen, ie ging 5 gram meehebben vo mij, vo 50€, gevolg, ie is afgekomen, zonder

 

mijn wiet, dealer was op reis, zijn wiet, met verdamper gerookt ffkens, niet echt iets voor mij,

 

jointje gedraaid, vele beter effect, door het verdampeffect, nachtje verdampen, niet kunnen slapen, verdamper ga ik terug verkopen, ... .

 

 

€millions, heb ik niets niet gewonnen, toch bedankt allemaal, voor te duimen enzo ;) lool like if that happened :D

 

grtjs, iemand met slapeloosheid ... .

die beter sliep, na 3 gewone dikke sigaren(joint int gentsch is een sigaareuh)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow of vape nooit on holiday .

want dan kan ik net zo goed thuis blijven .

en heb er geen slaapproblemen van .

slaap als een marromot ook zonder .

ik heb het wel es mee gehad toen was ik een 15 km lange wandeltocht aan het maken in het ertsgebergte .

had ik een stukje wiet in zo n klein zakje wat in de spijkerbroeken boven aan je rechter broekzak nog extra zit .

en ik had er een 9 kilometer wandelen opzitten en kreeg zittend aan zo n kabbelend beekje ineens zin om dat stukje op te roken .

man wat een afknapper was me dat .

moest ik nog 6 kilometer lopen ook .

ik word er zo lui en lax van as een lamstraal .

en een droge kalaharikeel .

nee ik laat de blowerij thuis met vakantie .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok macerror ;)

 

ik heb nui in spanje, ook niets niet gesmoord, gedurende 10 dagen, en dervoren, 1 maand en paar weken zonder smoor denk ik ... .

 

nu ff update ... .

 

gallery_44325_17985_2320288.jpg

 

grote jack herer

 

gallery_44325_17985_1058539.jpg

 

tensio 99 dus heb ik 250 ml water gegeven, met Bacterial

 

gallery_44325_17985_2500378.jpg

 

kleinere jack herer

 

gallery_44325_17985_1047781.jpg

 

tensio 60 dus géén water gegeven ... .

 

Zo, dus dit zijn mijn 2 plantjens, 2 Jack Hererkens ... .

 

Ik hoop dat ik 1 of miskien 2 vrouwkens zal hebben, alhoewel, die grootste een balleken vertoonde, da ik nu niet mere vindt :s

 

Dus afwachten ;)

 

Grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

tensio 99 dus heb ik 250 ml water gegeven, met Bacterial

 

 

Rond de 100 is ideaal,

dus ik zou ze dan niks geven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt FoolOnTheHill,ik dacht, 80 ideaal, boven de 80 water geven, en onder de 80 niets doen .. .

 

nu zal ik wachten, totdat het effectief, ewa boven de 100 is ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze ook nog in een grotere pot zetten.

 

Dan krijg je ook minder schommelingen in het vocht-gehalte van de grond.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien lusten de plantjes wel wat voeding. Nu kan je twee dingen doen: de planten in grotere potten zetten of zelf bijvoeden. Veel groter zullen ze nu toch niet meer worden dus zou de tweede optie mijn voorkeur genieten.

ik blow of vape nooit on holiday .

want dan kan ik net zo goed thuis blijven .

en heb er geen slaapproblemen van .

slaap als een marromot ook zonder .

ik heb het wel es mee gehad toen was ik een 15 km lange wandeltocht aan het maken in het ertsgebergte .

had ik een stukje wiet in zo n klein zakje wat in de spijkerbroeken boven aan je rechter broekzak nog extra zit .

en ik had er een 9 kilometer wandelen opzitten en kreeg zittend aan zo n kabbelend beekje ineens zin om dat stukje op te roken .

man wat een afknapper was me dat .

moest ik nog 6 kilometer lopen ook .

ik word er zo lui en lax van as een lamstraal .

en een droge kalaharikeel .

nee ik laat de blowerij thuis met vakantie .

:vape:

Dat doe ik ook, maar vooral omdat ik bang ben dat ze het vinden. Bij gebrek aan wiet zet ik het dan maar op een zuipen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch nog steeds die tering tensios er uit rossen en gaan kijken naar je planten...

 

Zie je meteen dat ze honger hebben :icecream:

 

Wel al een leuk formaat aan het bereiken.

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx ozzoes en dilago, ja, ze zijn mooi gegroeid, maar die gele bladeren, weet ik niet echt een oplossing voren, ik geef co2-tabs, en wortelstimulator, en bacterial, ... .

 

en ik zou magnesium nodig hebben, om vn die gele bladeren vnaf te geraken, ... .

 

misschien, dat ik binnenkort, terug es ewa no mercy guano extract bestel ... .

 

want daar worden ze echt beter vn ... .

 

en euhm, ik hebbe mij nui nen pot toebak gekocht, vn 400gram, voor 41€65 ... .

 

dus ik zal hopelijk, toebak genoeg hebben, vo 7 a 8 weken, dus 50€per week sparen, - 4€ per week euromillions, is 46€per week,

 

x 7weken = 46x7 ... = 322€, da ik ga kunnen sparen ... .

 

dus ik ben al tevreden, da ik genoeg kan sparen nu, ... .

 

binnenkort, tentjen, en ratamaklan zoals afzuiging enzo bestellen, en de rest, en duo fluor lamp ... .

 

dan ga ik wsl die 10 og chocolate zetten, in mijn tentjen ... .

 

geslacht, vn die jack herers wetenk nog niet ... .

 

dus ik weet niet, of mijn zadenkweek, weldegelijk gaat lukken, ... .

 

ik dachte, bij die grote jack herer, een balleken gezien te hebben, intijd, met fototjen, maar nu vinnenk da balleken niemere ... .

 

dus geduld ... .

 

grts donroberto :P

Edited by DonRoberto
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 ozzoes, vind de tensiometers ook maar kut hoop gekut mee gehad met verkeerde waardes enz heb ze vaker in de hand gehad dan ze in de grond hebben gezeten

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_932178.jpg

 

grote jack herer

 

gallery_44325_17985_62840.jpg

 

2e grootste jack herer ... .

 

Bladeren worden beetjen geel bij beide planten, ik heb beetjen teveel wortelstimulator gebruikt ... .

 

Iemand een id, hoe ik ze nog goed zoe kunnen laten herstellen ?

 

grtjs donroberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

overpotten en die tensio's eruit halen en op gevoel wateren man!!!hoeveel liter staan ze nu in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mac Error : Ik heb vorig jaar de Roc Rouge beklommen(2824 M),vlakbij Valfrejus in Frankrijk en mijn lunchtrommel zag er smakelijk uit.

gallery_22295_10617_2452522.jpg

Sommige mensen hebben gewoon wat minder motivatie na wat rokerij,alleen ik niet zozeer.

Ik loop gewoon door,onstuitbaar.

Want ik wil niet ligt naast ik kan niet op het kerkhof etc.

Als amateur/hobby geoloog moet je wel lopen voor je fix,het ligt bijna nooit voor het oprapen.

Mijn volgende jointje is toch wel een motivatiefactor,wie heeft er weleens een joint gerookt op de gross glockner? IK!

Sterker nog,hoe hoger de joint gerookt word hoe meer ik ervan voel,waarom? kweenie maar het is zo.

Probeer het maar voor jezelf eens te testen,rook zo hoog mogelijk.

 

 

 

@ DonRoberto: mooie plantjes kerel,alleen een beetje lichte kleur ze komen wat hongerig over klopt dat?

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx ozzoes en dilago, ja, ze zijn mooi gegroeid, maar die gele bladeren, weet ik niet echt een oplossing voren, ik geef co2-tabs, en wortelstimulator, en bacterial, ... .

Het enige wat je er aan kan doen is de planten onder een afdakje zetten en handmatig water geven. Doordat het steeds regent verzuipen de planten en spoelt alle voeding uit de grond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

CannaVis, ze staan, n airpotten, vn 10 liter ofzo ... .

 

én dilago, jammergenoeg, heb ik géén afdakje, alleen een veranda, en dààr ik verzorgenden heb, vn solidariteit, vo het gezin, die

 

niets willen weten vn die plantjens, kan ik die amper in mijn veranda zetten, of ze reclameren al ... .

 

maar binnen paar jaar, hebbbenk al ewa gespaard, n hopelijk die uitspraak, en dan latenk een veranda bijbouwen, op mijn dak ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

en spoelt alle voeding uit de grond.

 

Daarom dus een grotere pot.

 

En tensio's zijn prima, alleen niet in kleine potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot die over naar 30 liters ofzo en je bent van je probleem af...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal eens kijken dan, naar grotere potten, ... .

 

bedankt allemaal, voor jullie raad ... .

 

hopelijk, vindt ik groot genoege airpotten, ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

en spoelt alle voeding uit de grond.

 

Daarom dus een grotere pot.

Dan vergiftigt hij de planten alleen maar. Wat mij handiger lijkt is op maat voeden en de potten afdekken.

En tensio's zijn prima, alleen niet in kleine potten.

Zolang de planten in de zeikende regen staan zou ik niet weten wat voor nut ze hebben.

CannaVis, ze staan, n airpotten, vn 10 liter ofzo ... .

 

én dilago, jammergenoeg, heb ik géén afdakje, alleen een veranda, en dààr ik verzorgenden heb, vn solidariteit, vo het gezin, die

 

niets willen weten vn die plantjens, kan ik die amper in mijn veranda zetten, of ze reclameren al ... .

Span dan stukjes plastic over de potten en laat de tensio's maar oplopen tot 120mbar. Staar je er echter niet blind op, je kan beter voelen of de potten nog zwaar aanvoelen.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon voeden, nu nog verpotten geeft meer gezeik dan plezier

 

desnoods neem je een plastic bord, knip je open, en doe je over je pot, als 'dakje'

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast. Waar haal je dat nou? Hebben nog meer als een maand groei in her verschiet... overpotten zeg ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...