Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

2 Jack Herers Buiten, Op De Tafel Op Den Koer ... .

Recommended Posts

Ik heb airpotten besteld, vn 22,5 liter, dus die zouden dan vele groter zijn, dan mijn huidige airpotten, dus die zou ik dan gebruiken ... .

 

ik ga ze dan overpotten, zodra ik die airpotten, en nieuwen grond heb ... .

 

Grtjs DonRoberto ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik wete niet ofda het vrouwen zijn, maar ik heb wel een blaadjen gezien, dus sliertblad, met een bruin haartjen op, ... .

 

ofwel is het da blad, en is da bruin gekleurd, ... .

 

morgen doe ik die overskrijving, vn die airpotten ... .

 

ik hoop op 1 man, en 1 vrouw vn die jack herers ... .

 

want dan kan ik terug zelf zaden hebben, vn jack herer ... .

 

azet 2 vrouwkes zijn, is da niet erg ... .

 

dan hebbenk meer wiet ;)

 

vanaf wanneer zie ik juist het geslacht, vn die jack herers ?

 

begin ? midden ? eind ? augustus ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem maar een paar close ups van de oksels van de planten, wie weet kunnen hen die het herkennen het je nu al vertellen.

 

En begin nou niet met overpotten, het gebrek komt doordat je planten onafgedekt in de zeikende regen staan. Als je de planten verpot krijgen ze door diezelfde regen straks ineens een gigantische hap voeding en kan het wel eens afgelopen met ze zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem maar een paar close ups van de oksels van de planten, wie weet kunnen hen die het herkennen het je nu al vertellen.

 

En begin nou niet met overpotten, het gebrek komt doordat je planten onafgedekt in de zeikende regen staan. Als je de planten verpot krijgen ze door diezelfde regen straks ineens een gigantische hap voeding en kan het wel eens afgelopen met ze zijn.

planten zijn heus groot genoeg. Voeding schok... Gewoon overpotten man. Kan je nog je potten afdekken en zit je Tot half den bloei gebeiteld... Gaat de eerste 2 weken nie 3cht regenen...
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_4274955.jpg

 

linkse Jack Herer

 

gallery_44325_17985_136598.jpg

 

rechtse Jack Herer

 

gallery_44325_17985_2022675.jpg

 

linkse Jack Herer, gelijk blaadjen, op vertakking, met haartjen, of ben ik verkeerd ?

 

gallery_44325_17985_1829505.jpg

 

rechtse Jack Herer, ook met haartjen ? kwetent, slechte foto :s

 

ik ga afgaan, op wat dilago zegt, en niet overpotten, ... .

 

de airpotten, vn 22.5cm op 22.5cm zijn wel al besteld ... .

 

khebber vandeneersten kere 10 besteld, vn die airpotten ... .

 

gaat goed zijn, voor volgend jaar ... .

 

binnen een maand, schiet nen jack herer, in bloei ... .

 

dus als ik ze nu nog moet overpotten, herstellen ze amper, tegen da ze beginnen met bloeien ... .

 

kijken jullie eens ? naar of het man of vrouwtjens zijn ?

 

grtjs donroberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haartjes zijn niet groen........

je ziet dingen die je wilt zien.

 

en ik zou ze zeker 'overpotten', gewoon met zak en al in die nieuwe zak, niks geen stress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ik denk, da nu maandag, die overschrijving zal gebeuren, aangezien, donderdag en vrijdag, de banken niet werkten,

 

belgische feestdag enzo ... .

 

dus ik denk, da ik woensdag of donderdag, die nieuwe airpotten, zal toekrijgen, en dan plant ik ze over, in die grotere potten ... .

 

bedankt vakman, om te zeggen, dat ik dingen zie da ik wil zien, want da geslacht bepalen, da zal pas eind augustus zijn, denk ik ... .

 

ik weet dat normaalgezien, die haartjens, uit het oksel komen, vn het blad ... .

 

of ben ik daarbij verkeerd ?

 

én zijn het toch die blaadjens op die stam, waar de vertakking zit ? ik begin er op den duur scheel naar te kijken :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

even de gek uithangen maar hoe ga je ze ubehaupt overpotten? met dit formaat is dat nogal wat werk

 

en als je eind augustus eerste bloei hebt, dan ga je nog minimaal twee maanden wachtent to de bloei klaar is? zit jij op een zonnig eiland ver van belgie? ;)

ik zou gewoon voeden en verduisteren, kost je niets meer en geeft de beste garantie op wiet straks, want straks is het weer donker en wil je binnen iets kweken, en dan ga je weer geld uitgeven?

 

gallery_44325_17985_2022675.jpg

 

ik denk dat ik daar bovenin, tegen het zonlicht, twee sprietjes zie, de haartjes

 

je zoekt naar witte draadjes, niet twee groene sprietjes:

diffrent%20between%20female%20and%20male%20cannabis%20plants.jpg

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt HUFFnPUFF, dan zal ik ze beter niet overplanten ... .

 

bij beide planten, zijn er ezo gelijk haartjens ... .

 

dus zou ik mij lesbian dream kopen, en bestellen, om zaad te krijgen ... .

 

want die jack herer zaadjens, die zijn hartstikke duur :s

 

én als je die lesbian dream, in plaats vn meermaals te spuiten, op de vertakking, éénmaal zou spuiten, dan krijg je ook mannelijke

 

bloemen én zijn die niet persé vrouwelijk, omdat je maar 1 x gespoten hebt ... .

 

dit heb ik vn een andere website ... .

 

wéét niet of het wààr is, maar ik kan maar proberen ... .

 

maareuhm, die 2 jack herers, zien eruit, gelijk die female plant, niet die male plant ... .

 

misschien is het nog te vroeg, kan ook, maar ze zien er wel uit, als die linkse plant ... .

 

bedankt voor ùw raad alvast, HUFFnPUFF ... .

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt toch best een hoop verschillende zaadjes? en zo niet, dan maak je toch gewoon een stekje van je JH of je reveg'd je plants eind van het jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik heb wel veel verschillende zaadjens ... .

 

maar nen maat vn mij, wil ewa jack herer zaadjens overkopen, en ik zie da wel zitten, om in de toekomst, ook nog

 

jack herer-zaadjens te hebben ... .

 

én stekjens, heb ik nog nooit gemaakt, moet ik dan clonex bestellen ?

 

en reveg'd , da snap ik niet goed, dat ga je mij es moeten uitleggen ... .

 

Dank bij voorbaat ;)

 

grtjs donroberto :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe AL mijn stekjes zonder poedertjes, gelletjes of voodoospreuken, neem gewoon een leeg colablikje, vul die met water en steek er een stekje in, ik knip niet eens meer blaadjes af of doe er een dekseltje op, gewoon takje schuin afknippen en in het water zetten

na paar dagen tot een week doe ik ze in (schone) grond, in een koffiebeketje ofzo, weekje later kijk ik of er worteltjes aan zitten..

 

reveg, is wanneer je na het oogsten nog een beetje plant laat zitten, aan de onderkant, paar topjes, paar blaadjes enzo, en de plant na het oogsten niet afknipt, niet dood laat gaan maar na de oogst weer terug buiten zet (of binnen natuurlijk) onder 18+ licht zodat ie weer gaat groeien

 

er komen dan krulblaadjes en konijnenoren aan maar na een paar weken krijg je weer 3/5/7 vingerige bladen (je kan er dan ook weer stekjes van halen als je denkt dat je 'moeder' het niet gaat redden/te groot is)

 

je maat kan natuurlijk ook zijn eigen zaadjes bestellen of een stekje van jouw plant halen?

Agent-Orange-Razormaid-Reveg-1.jpg

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik zal proberen, een stekjen nemen, vn mijn plant, maar nu eerst es foto's ... .

 

bedankt voor je goeie raad HUFFnPUFF, die is zekerst geapprecieerd ;)

 

ik ga da zelf es proberen, ezo stekjes maken ;) ... .

 

wanneer weet ik nog niet ... .

 

misschien strax ... .

 

gallery_44325_17985_1339449.jpg

 

grote Jack Herer

 

gallery_44325_17985_2739865.jpg

 

kleinere Jack Herer ... .

 

ik weet het, er zijn gele bladeren te zien, die zullen strax verwijderd worden, maar alleen, azet strax niet regent, en ik ben er aan aan

 

het denken, om die airpotten, op houten blakjens te zetten, zodanig da het overtollige water, kan weglopen ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste bomen zo maar hebben te weinig ruimte zo wat al gezegd is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja piercing, ik kan ze nu toch juist voor den bloei toch niet meer verplanten, of wel ?

 

ze moeten dan nog wennen, aan die nieuwe potten ... .

 

gallery_44325_17985_3556239.jpg

 

grote jack

 

gallery_44325_17985_2871190.jpg

 

kleine jack

 

iemand die al iets ziet, in de oksels ?

 

man/vrouw ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

grote planten man, deze hebben wel honger zo te zien ze worden rap geel, als het zo door blijft gaan komen ze de bloei niet door zou ze wel nog ompotten in grotere pot met verse grond ,dat ze stil komen te staan zou me niet zo'n zorgen om maken zit genoeg wortel kluid al aan dat schiet niet zo snel in de stress

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt mister xl, dan ga ik mij morgen om grond gaan, eigenlijk vandaag ... . strax dan, nada ik geslapen heb ... .

 

kan weer niet slapen, geen wiet voorhanden, ... .

 

ga ze dan morgen verpotten, ofwel overmorgen, te zien wanneer ik aan grond kan geraken ... .

 

die airpotten, heb ik al ... .

 

grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie zet Roberto,wat Huff ook al aangeeft met dit weer spoelt er hoop uit je potten van voeding, zal ook meedoen aan gele kleurtje maar met grotere pot heb je toch wat extra meer buffer ,en de meeste voeding is nu wel je pot uit ,meschien een idee om zijl boven op je potten te leggen tegen de regen

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten zijn verpot ;)

 

gallery_44325_17985_1108751.jpg

 

gallery_44325_17985_206165.jpg

 

De Jack Herer's zijn verpot, strax doe ik nog wat meer grond in de potten, ofwel morgen, de grond moet eerst nog wat zakken ... .

 

Grtjs DonRoberto :P ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk goed bezig zal goed doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt piercing ;)

 

nog zo'n 3 a 4 weken te gaan, én den bloei zal in de planten kommen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_476682.jpg

 

grote jack

 

gallery_44325_17985_2211430.jpg

 

kleine jack

 

 

ziet hiere al iemand, welke man/vrouw is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee op het eerste zicht niet echt..

Maar daarvoor zou je eventueel op macro stand kunnen fotograferen als je camera dit toelaat..

Of zo dicht mogelijk een foto maken :)

Goede resolutie van de foto is belangrijk maar helaas zorgt compressie vaak voor slechtere kwaliteit ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...