Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ken420

Eerste Binnenkweek, 5X Kush 5X Cheese In 120X120X200 Homebox Evolution

Recommended Posts

Mij lijkt eigenlijk alles vrij goed te gaan.

Het enige wat ik kan zegge is dat ze allemaal andere kleur groen hebben?

En bij de cheese enkele roze steeltjes? iets om zorgen over te maken?

ze zijn nu zondag 5weken aan het bloeien. Reken voor de beide rond de 9a10weken na 12/12

dit zijn de foto's zonder hps

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko1_540.jpg

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko2_1280.jpg

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko3_1280.jpg

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko4_1280.jpg

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko6_1280.jpg

 

tumblr_o6rktuVgNW1vrdgyko7_1280.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes, wel inderdaad wat rodige steeltjes, ik heb daar bij sommige stengels ook wel last van terwijl de temp gewoon goed onder controle is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes, wel inderdaad wat rodige steeltjes, ik heb daar bij sommige stengels ook wel last van terwijl de temp gewoon goed onder controle is.

 

eventueel een teveel aan het water geven? heb hiervan begrepen dat de plant zonder zuurstof komt te zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes, wel inderdaad wat rodige steeltjes, ik heb daar bij sommige stengels ook wel last van terwijl de temp gewoon goed onder controle is.

 

eventueel een teveel aan het water geven? heb hiervan begrepen dat de plant zonder zuurstof komt te zitten?

Ik zou het eens een dagje over kunnen slaan inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes, wel inderdaad wat rodige steeltjes, ik heb daar bij sommige stengels ook wel last van terwijl de temp gewoon goed onder controle is.

 

eventueel een teveel aan het water geven? heb hiervan begrepen dat de plant zonder zuurstof komt te zitten?

Ik zou het eens een dagje over kunnen slaan inderdaad.

 

Dit ga ik opvolgen dit dan meer bij de cheese omdat deze eigenlijk de enigste rode stengeltjes heeft. Mss met 2 soorten door mekaar geef je de ene wel goed water maar daarvoor die andere nog niet...

 

Volgende keer een dezelfde soortje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond ga ik nog eens foto's pakken zonder hps.

Ik heb zwarte steeltjes, bij het ontkiemen van het zaad van mijn buitenplantjes. Weet iemand wat dit is, of dit slecht is?

De soort is AutoMazar van dutchpassion.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze de foto's zonder hps, budvorming gaat naar mijn mening goed alleen de thc productie blijft wat achter.. zit morgen aan week 6 bloei

Iemand info?

Volgende keer scroggen want veel takken begeven het onder het gewicht :-D

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko2_1280.jpg

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko3_1280.jpg

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko4_1280.jpg

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko5_1280.jpg

 

tumblr_o769inm9sI1vrdgyko6_1280.jpg

 

Grtz

 

K

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er nog liefhebbers voor een update? :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zeer benieuwd naar de zwarte steeltjes zoals eerder aangegevenmaar een paar foto's van het totale veldje is ook van harte welkom, je mag ook bij mijn topic gluren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit vind ik, een paar rode steeltjes is niet zo erg zolang de plant er verder gezond bijstaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je wel toch nog geintresseerden, stille meekijkers! Ja dit is ook pas mn eerste verslag. Ben nog aan het leren van andere topics hoe ik het beste zoiets opbouw.

 

Die rode steeltjes zijn er nog altijd! heb met buitenkweek daar ook altijd last van.. toch iets wat ik zelf verkeerd doe?

Teveel water in een keer is mijn mening, ik ben niet altijd op locatie en geef ik ze soms wat meer?

 

Nu op de foto's hieronder kan je goed zien dat ie echt op zn einde bijna gaat. Bladeren worden geel, vallen af..

Iemand een opmerking over de kleur van de bladeren? zo verschillend allemaal.

 

tumblr_o7ovc3uxXk1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o7ovc3uxXk1vrdgyko2_1280.jpg

 

tumblr_o7ovc3uxXk1vrdgyko3_1280.jpg

 

tumblr_o7ovc3uxXk1vrdgyko4_1280.jpg

 

tumblr_o7ovv2E3vi1vrdgyko1_540.jpg

 

tumblr_o7ovv2E3vi1vrdgyko2_1280.jpg

 

Zo bij deze de foto's!

 

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft er zin een in een foto update? Vanavond word ie gepost

 

grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk ook zo nu en dan ff mee hoor.

Er zijn momenteel erg veel verslagen dus ook veel stille genieters, laat dat je verslag niet tegenhouden.

Dat er weinig gereageerd wordt komt ook omdat we niet veel te klagen hebben... als we dingen fout zien gaan of er valt wat anders te zeiken gebeurt dat echt wel!

 

Wat achtergrondinfo bij de plaatjes geeft in sommige verslagen ook zeer levendige discussies... temperaturen, waterverbruik, voedingsstrategie, ongedierte e.d zijn altijd een bron van gespreksstof.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze dan de foto's, ik vind het allemaal vrij vlot verlopen naarmate dit mijn eerste keer is, volgende ronde gaat een haze rondje worden 16x 11L en zal daarbij Sea of green gaan toepassen.

 

Nu je ziet echt dat ze het einde naderen bladeren worden geel en vallen af... moet ik deze gewoon vrij laten vallen of van te voren afknippen?

 

Temp: Lamp aan: 28-31gr

Lamp uit: 18.5-19.5gr is dit te koud? Mijn soortjes is grotendeels indica dus die kunnen hier normaal gezien wel mee om.

 

Ik hou mn Ph op 6.4, ik ga ongeveer met 0.1 elke week naar boven.

Ec: 1.3

Ze krijgen nu alleen nog maar water en ze hebben al een spoelbeurt achter de rug.

Doe ik iets verkeerd, ik hoor t graag! ;-)

 

Bij deze dan ook de foto's

 

tumblr_o81w9cU86a1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o81w4bfhuR1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o81w4bfhuR1vrdgyko5_540.jpg

 

tumblr_o81w4bfhuR1vrdgyko4_1280.jpg

 

tumblr_o81w4bfhuR1vrdgyko3_1280.jpg

 

tumblr_o81w4bfhuR1vrdgyko2_1280.jpg

 

Grtz K

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zaadjes aan het uitzoeken voor mijn 2de ronde en bij aan het twijfelen tussen RQS lemon haze en dutch headshop super silver haze?

 

Kan iemand me iets aanbevelen of evt tips of andere soortjes (wel haze) aanbevelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf amnesia haze van expert seeds, over de rookbaarheid en kwaliteit kan ik moeilijk wat zeggen. Maar de opkomst van de zaden en de kweek gaat wel goed

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed hoor! Wil je per se een haze achtige? Anders heeft sannie best leuke soortjes en ROG schijnt ook lekker te zijn.

 

Edit: big buddha cheese en andere big buddha soorten wil ik ook nog wel eens draaien, zijn erg lekker

Edited by billmurray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed hoor! Wil je per se een haze achtige? Anders heeft sannie best leuke soortjes en ROG schijnt ook lekker te zijn.

 

Ja liefst wel, ben enorm voor de smaak en de high. Mijn liefde gaat uit naar sativa plantjes die makkelijk te kweken zijn. Enig idee?

 

Ik zou het vreselijk vinden dat een ronde zou mislukken door te weinig ervaring.. ik wil de volgende ronde de hele tent vol zetten,

16x 11L op gewoon pro-mix van plagron met hyrdrokorrels

 

 

Heb zelf amnesia haze van expert seeds, over de rookbaarheid en kwaliteit kan ik moeilijk wat zeggen. Maar de opkomst van de zaden en de kweek gaat wel goed

 

Wil nog niet gelijk aan amnees beginnen, ik had vernomen dat amnesia toch net iets moeilijker is dan haze plante die wat vroeger afbloeien of ik pak ik het zo goed aan dat dat wel te proberen is? Ik heb al enige jaren ervaring met buitenkweek en ik volg toch ook al enige tijd grondig dit forum ;-)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek. Volgens mij niets mis mee.

 

Persoonlijk vind ik de killing field van Sannie een mooie plant en een lekkere roker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem je toch bbc heb ik de vorige ronde ook gedraaid heerlijk soortje en mooie opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek. Volgens mij niets mis mee.

 

Persoonlijk vind ik de killing field van Sannie een mooie plant en een lekkere roker.

 

heeft deze ook echt de aroma en taste van haze? mooie opbrengst heeft ie zeker. 600gr/m2

 

Hier nog ff een foto, vandaag genomen.

Kwam zonet tot de ontdekking dat 3 plantjes waren omgebogen door het gewicht.. ff maar een paar stokken erbij gestoken.

Dit is niet gezond voor de wortels maar er zat niks anders op...

 

tumblr_o85inw1PT11vrdgyko1_1280.jpg

 

:wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Ken,

Ik heb je verslag net helemaal gelezen en dat is voor mij erg leerzaam, daar ik ook voor de eerste keer wat plantjes binnen in een tent heb staan.

Waar ik wel benieuwd naar ben is de tijd dat je ze hebt laten voorgroeien en of je het de volgende keer weer op dezelfde manier zou aanpakken.

 

Zelf word ik helemaal hebberig van al die verslagen waarbij de tent helemaal vol zit met 1 tapijt van toppen. Denk jij dat je bij een iets langere voorgroei een grotere opbrengst gehad zou hebben?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...