Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lulvanhetjaar

Gezocht: Ervaringen Cbd-Olie Tegen Spasmen (Bij Cp)

Recommended Posts

Dat wist ik niet kun je dat uitleggen misschien of weetje?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is net als met water. Dat verdampt ook bij kamertemperatuur. Het gaat alleen onnoemelijk veel harder als het de kooktemperatuur bereikt.

 

Als je de wiet kan ruiken dan weet je dat er terpenen verdampen.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest het even navragen aangezien ik niet de kok ben van ons 2,

 

Bron voor het 18 uur pruttelen, temperatuur is het belangerijkste en niet langer dan 18 uur.

 

gallery_23812_9701_292009.png

 

gallery_23812_9701_155398.png

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst maakte ik m'n boter ook met water, maar omdat de boter dan na afkoelen erg zacht bleef en veel water bleek te bevatten ben ik daar later van teruggekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog een interessant topic geworden zo;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst maakte ik m'n boter ook met water, maar omdat de boter dan na afkoelen erg zacht bleef en veel water bleek te bevatten ben ik daar later van teruggekomen.

 

Als je boter met water maakt moet je de boter nog een keer smelten als je de boter van het water heb afgehaald.

Dus wiet water en boter verwarmen tegen de kook aan uurtje of 2 laten staan,wiet eruit halen,water met boter aflaten koelen,de volgende dag de laag boter die op het water drijft in een pannetje nog een keer smelten en weer hard laten worden.

Dan wordt je boter weer hard en het water wat er eventueel nog in zat blijft onder in de schaal zitten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik die vriend van je was zou ik als eerste is even wat informatie inwinnen over dit onderwerp bij de behandelend Arts. Die mensen hebben ervoor geleerd. En CBD olie/ cannabis producten worden nu massaal aan de man gebracht als het "wondermiddel". Het is geen "dope" meer, maar "medicijn". Dan zou ik het ook zo benaderen. Zo iemand moet er wel voor open staan natuurlijk. Je hebt nog van die dino's in de zorg.

 

Ben het overigens wel eens met de stelling dat je beter geen cake kan geven de eerste keer. Doseren is een bitch en bij de 1 valt het niet, bij de ander valt het HARD ! Flesje CBD olie heb je voor 2 - 3 tientjes in huis van een online headshop toch ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al eerder aangegeven dat begeleiding van groot belang is, zeker als je voor het eerst edibles neemt.

 

Een flesje olie van 1 of andere internet site voor 2/3 tientjes zou ik nooit aan een patient adviseren simpelweg omdat je niet weet wat er wel en niet inzit, ze bieden maar aan met een wirwar aan cbd troep tegenwoordig...dus om dat als medicijn te benaderen tja...

 

Cbd alleen werkt niet dus je kan je afvragen wat ze nu wel verkopen?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of t edibles of roken wordt weet ik nog niet, hij heeft wel wat ervaring met cannabis dus verwacht geen rarigheid.

Duurt nog wel ff voor hij terug is, laatste bericht dat ik hoorde is dat hij voor de grens van China stond.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...